Pratite promene cene putem maila
- Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
126-150 od 303 rezultata
Režim promene aktivan!
Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje
Овај приручник садржи збирку говорних радионица намењених развоју говорних способности деце предшколског узраста. У њему су објашњена основна правила радионичарског рада и наведене специфичности вођења радионица с предшколском децом. Приручник је намењен васпитачима, педагозима, психолозима, медицинским сестрама, онима који се припремају за рад с предшколском децом, као и онима који раде у различитим институцијама на питањима васпитања и образовања предшколске деце, а такође и родитељима и другим одраслим особама блиским деци као активним учесницима у животу и раду васпитне групе и сарадницима у свим сегментима рада.
Potpuno nova knjiga Izdanje DN centra Tokom dogogodišnjeg rada sa decom, tim diplomiranih pedagoga i Montesori vaspitača iz školice Pitagora stekao je veliko iskustvo po pitanjima obrazovanja i vaspitanja ne samo dece predškolskog uzrasta, već i starije dece čiji je razvoj po uključivanju u školski sistem praćen. Ovaj tim pedagoga upućen je u postojeći obrazovni sistem. *pogledati slike za silabus
KORAK PO KORAK 2 - VASPITANJE DECE OD DVE DO SEDAM GODINA Autori: Mirjana Marković, Mara Šain, Ileana Kovačević, Dragana Koruga, Rada Ivanović Izdavač: Kreativni centar, Beograd Godina izdanja: 2006 Broj strana: 416 Povez: mek Priručnik za rad s decom uzrasta od tri do sedam godina. Namenjen je ne samo vaspitačima, pedagozima i psiholozima, već i roditeljima. Rađen u skladu sa novim programom, on obuhvata sve aspekte razvoja dece ovog uzrasta, uz primere iz pedagoške prakse, sveže ideje i savremene metodičke principe. Knjiga je odlično očuvana što se tiče unutrašnjosti, bez pisanja ili podvlačenja, jedino na dnu poslednjih par stranica (spisak literature) ima tragova korektora; na koricama po obodu namreškana folija, na zadnjim manji trag savijanja - stanje možete videti na fotografijama. s
Interkulturalno obrazovanje u Srbiji – Regulativni okvir, stanje i mogućnosti za razvoj / Danijela S. Petrović, Tijana Jokić Beograd 2016. Mek povez, 178 strana. Knjiga je odlično očuvana. D1 Publikacija „Interkulturalno obrazovanje u Srbiji – Regulativni okvir, stanje i mogućnosti za razvoj“ sadrži raziličite nivoe analize – od regulativnog okvira i obrazovnih politika, preko nivoa škola, do civilnog društva i lokalne zajednice, kako bi se prikazalo aktuelno stanje u pogledu interkulturalnosti u datim oblastima, a interkulturalno obrazovanje smestilo u širi društveni i obrazovni kontekst i, s druge strane, dale preporuke za unapređivanje interkulturalnog obrazovanja u Srbiji. U skladu sa tim, ova publikacija je namenjena različitim akterima obrazovnog sistema, kao i širem krugu potencijalnih korisnika, tj. svima onima koji smatraju da interkulturalno obrazovanje može da doprinese kvalitetnijem i pravednijem obrazovanju i socijalnoj inkluziji. Sadržaj: Predgovor / Danijela S. Petrović, Tijana Jokić Uvod / Tatjana Stojić I deo : REGULATIVNI OKVIR Analiza zakonske i strateške regulative u oblasti interkulturalnog obrazovanja u Srbiji / Danijela S. Petrović, Radmila Gošović, Jasminka Čekić Marković Analiza interkulturalnih kompetencija u Nacionalnom okviru kurikuluma Republike Srbije i poređenje sa nacionalnim okvirima kurikuluma referentnih zemalja / Saša Milić II deo : INTERKULTURALNE KOMPETENCIJE NASTAVNIKA I NJIHOVO JAČANJE Standardi za profesiju nastavnika i njihovog profesionalnog razvoja / Radmila Gošović, Danijela S. Petrović Interkulturalno obrazovanje budućih učitelja u Srbiji / Blagica Zlatković, Danijela S. Petrović Pregled akreditovanih programa stručnog usavršavanja nastavnika u oblasti interkulturalnog obrazovanja u Srbiji / Danijela S. Petrović Projektne i programske aktivnosti organizacija civilnog društva u oblasti interkulturalnog obrazovanja / Radmila Gošović Osvrt na obuke „Interkulturalno obrazovanje i vaspitanje” koje su realizovane u projektu Razvionica — viđenje nastavnika i trenera / Jasminka Čekić Marković . Interkulturalna osetljivost nastavnika i činioci uspešnog sprovođenja interkulturalnog obrazovanja u Srbiji / Tijana Jokić, Danijela S. Petrović III deo: MOGUĆNOST ZA RAZVOJ Zaključci i preporuke / Danijela S. Petrović, Tijana Jokić, Radmila Gošović, Jasminka Čekić Marković Predlog indikatora za praćenje stanja interkulturalnog obrazovanja u školama u Srbiji / Radmila Gošović, Danijela S. Petrović, Jasminka Čekić Marković, Tijana Jokić Prilozi
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Knjige
Dodatne informacije Pisac MARIJA MONTESORI Izdavač DN CENTAR – BEOGRAD Izdanje 2003 Povez MEKI Strana 368 Stanje Vrlo Dobro
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Knjige
Opis Svako dete moze da uci knjiga je kao nova Prvo izdanje 1986 Zavod za udzbenike Beograd
RODITELJSTVO JE PUTOVANJE. Govoreći vam onako kako zaista jeste, ova knjiga daje podršku koja vam je potrebna da biste teoriju pretočili u praksu i izvršili stvarne promene koje će znatno doprineti načinu na koji vaspitavate decu. Dobićete vitalno važne informacije, koje će vam pomoći da sredite sopstvene emocije i iskorenite bes iz svojih vaspitnih metoda, tako što će vam omogućiti da svoju decu vaspitavate ne podižući glas. Konsekventno, ljubav koju tako pažljivo usađujete i gajite biće zaštićena, a vaši porodični odnosi mogu da napreduju. Vaš dom može da bude onakav kakav ste oduvek želeli: utočište, mirna luka, oaza u svetu prepunom stresova. Oslanjajući se na filozofiju roditeljstva, tehnike vaspitanja i emocionalno vođstvo, moći ćete da uskladite vaspitni pristup sa vašim ličnim stilom i individualnim potrebama vaše dece. Posedovaćete znanje potrebno da shvatite šta da uradite u svim mogućim situacijama vezanim za vaspitanje dece i, najvažnije od svega, da pomognete sebi u tome. Ovaj izuzetni priručnik sadrži: • rešenja za svakodnevne izazove koji roditelje čekaju, među kojima su odlazak na spavanje, učenje, domaći zadaci i obaveze dece • tehnike koje pomažu deci da se izbore sa razočaranjem, strahom i ljubomorom • ideje koje roditeljima pomažu da prevaziđu osećanje bespomoćnosti, anksioznosti, neadekvatnosti ili očaja • metode za savladavanje besa roditelja ili dece • strategije za okončavanje rasprava i ublažavanje sukoba • savete za negovanje saradnje, bliskosti, ljubavi i poštovanja • jednostavne, blage i delotvorne tehnike disciplinovanja • direktne načine za umanjivanje potrebe za disciplinovanjem. Mek povez, latinica. 299 strana.
NOVA KNJIGA,NEKORISCENA, ORIGINALNO IZDANJE KUPLJENO OD IZDAVACA-STANJE KNJIGE ODLICNO (5+)!KAPITALNO DELO Dr.Marije Montesori, autora `Upijajuci um`,u produzetku detaljniji opis i fotografije! OD DETINJSTVA DO ADOLESCENCIJE Autori: Marija Montesori ISBN: 978-86-89595-11-6 Oblast: Porodica i roditeljstvo - Mala deca Dušanka Nikolić(prevod) Izdavač: Miba Books:DN Centar Naslov originala: Dell`Infanzia all`Adolescenza / Maria Montessori Godina: 2014. Format: 20,5x14,5cm Ostali naslovi koji sadrže ključne reči: Predškolsko vaspitanje , Predškolska deca , Školsko vaspitanje , Adolescenti , Montesori metod Ostali naslovi iz oblasti: Pedagogija Opšte informacije: Meki povez, 113 str., 14,5 cm x 20,5 cm Jezik: Srpski jezik Kratak sadržaj: 1 Sukcesivni nivoi obrazovanja 2 Metamorfoze 3 Moralne osobine deteta od sedme do dvanaeste 4 Potrebe deteta uzrasta od 7 do 12 godina 5 Put ka apstraktnom 6 Voda 7 Ogledi iz hemije 8 Ugljenik u prirodi 9 Nekoliko ideja iz neorganske hemije 10 Nekoliko ideja iz organske hemije Opis: Ova knjiga analizira osobenosti i potrebe dece uzrasta 7-12 godina, kao i period adolescencije (12-18)! U detetu se negde oko sedme godine počinju buditi potrebe za apstraktnim razmišljanjem i intelektualnim aktivnostima. Ono počinje da se interesuje za moralnu stranu svojih pstupaka. Montesori tvrdi da, kada je obezbeđeno odgovarajuće okrućenje, preadolescenti sa lakoćom mogu proučavati naučne oblasti obično rezervisane zua stariji uzrast. Kao i u ostalim svojim delima, i ovde se Montesori bavi raznim aspektima razvoja mlade linosti. Knjiga takođe sadrži dodatak posvećen studentskom uzrastu i načinu na koji bi se život na univerzitetu mogao organizovati. `Adolescenta pobuna nije obavezna i svuda prisutna pojava. Mudri roditelji omogućavaju rascvetavanje individualnosti adolescenta. U porodicama mudrih roditelja ništa ne stoji iznad potrebe za osvajanjem slobode i potrebe da život bude prožet ljubavlju. To pretpostavlja razumevanje drugoga i samorazumevanje. Jedinke iz takvog porodičnog kruga otporne su na nasilje komercijalne prirode i nasilje političkog jednoumlja.” - S. Bojan, “Škola kao bolest” 11 Zaključak 12 Dodatak A: `Erdkinder` 13 Dodatak B: Plan rada i podučavanja 14 Dodatak C: Funkcije univerziteta Od detinjstva do adolescencije Marija Montesori Danas, kada reforme obrazovnog sistema kao eksplicitni projekat navode poštovanje ritma učenja svakog đaka posebno tako što se obrazovanje organizuje po ciklusima, neophodno je pročitati tekstove Marije Montesori. Pre svih drugih, ona je bila prva koja je eksperimentisala i osmislila jedan takav progresivni pristup, imajući kao izazov stvaranje oruđa pomoću kojih bi deca i adolescenti mogli da uče sami, ne prateći i ne slušajući predavanja. Posle poglavlja ’’Dete’’, koje pokriva period od detetovog rođenja do šeste godine, Marija Montesori u ovom delu predstavlja sledeća tri ciklusa u obrazovanju : od školarca do studenta. MARIJA MONTESORI (1870-1952). Rođena u Italiji, bila je prva žena doktor medicine u Italiji. Razvila je svoju obrazovnu metodu još početkom dvadesetog veka. Posvetila je život radu sa decom širom sveta i napravila skup materijala koji se i danas uspešno koristi u predškolskim ustanovama Montesori širom sveta. Dobila je mnoga priznanja i napisala veliki broj knjiga o svom naučinu rada.
Izdavač: Plato. Mesto: Beograd. Broj strana: 110. Pismo: ćirilica. Povez: broš sa klapnama. Format: 20 x 13,5 cm. Godina izdanja: 2020. Ilustrovano. Knjiga nije korišćena, praktično je nova. Za potpuni izgled i SADRŽAJ knjige pogledajte slike u prilogu. Izdavač o knjizi: `Svako bi voleo da je imao ovu knjigu kad je bio mlađi. Provodimo tako ogroman deo svog života učeći, ali niko nas nikad nije naučio kako se uči. Ova knjiga to savršeno radi. Da li se teško koncentrišeš? Da li se blokiraš na pismenom? Da li zaboravljaš gradivo od juče? Da li stalno sumnjaš u ono što uradiš? Da li učiš sporo? Da li su ti beleške konfuzne i beskorisne? Ako je makar jedan odgovor na ova pitanja „da“, ova knjiga će ti pokazati kako da uštediš vreme i energiju, postigneš uspeh u školi, dobiješ priznanje i stekneš samopouzdanje. Budi bez brige. Učenje je veština i, kao i svaka veština, kad se jednom nauči posle sve bude brzo i lako. Ova knjiga ti potpuno tačno, jasno i jednostavno pokazuje kako da poboljšaš pamćenje, pišeš dobre sastave, učiš efikasno sve predmete i, naravno, dobijaš dobre ocene. Ona nije namenjena samo onima sa lošim ocenama, već svima koji hoće da budu bolji. Ako biste voleli da je vama neko dao ovakvu knjigu kad ste bili u školi, učinite deci uslugu i pružite im mogućnost da nauče ono što im stvarno treba u životu: kako da razviju svoje sposobnosti, kako da se dokažu i pokažu da vrede, kako da budu omiljeni u svojoj okolini, kako da uživaju u otkrivanju sveta, kako da budu kreativni i pronicljivi,...`
Polovna knjiga, kao nova. Izdavač: Prometej - Novi Sad, 2010. god. Tvrd povez, 23 cm 100 str. Prof. dr Milan Ratković, rođen je 1930. godine u Medarima kraj Nove Gradiške. Bio je redovni profesor i dekan Pedagoškog fakulteta u Osijeku, profesor i prodekan Učiteljskog fakulteta u Beogradu. Napisao je 29 knjiga, stotine stručnih i naučnih članaka, koordinirao je više istraživačkih projekata iz oblasti obrazovanja. Prevođen je na engleski, ruski, nemački, poljski i mađarski jezik. Primio je više stručnih i naučnih nagrada, među kojima je i republička nagrada za istraživanja u obrazovanju „Ivan Filipović“, Zagreb. Redovan je član Srpske akademije obrazovanja, Beograd. „Ratković nije tip naučnik koji se nadmudruju u salonskim razgovorima, niti je zarobljenik kabinetskih tišina. Okrenut je vatri školske prakse. Njegovi zaključci izviru iz istraživanja. Zato je čvrsto na zemlji, strogo realističan, jer zrnca mudrosti iskapa iz života i na tim temeljima gradi viziju moderne škole.“ Prof. dr Mladen Vilotijević
Polovna knjiga, izuzetno očuvana. Izdavač: Saintmax - Beograd, 2008. god Broširan povez, 23 cm. 255 str. Ilustrovano Roditelji, bake, deke, negovateljice i dadilje, obratite pažnju: ako brinete o bebi, ova knjiga je kao stvorena za vas. Knjiga poznatog pedijatra i stručnjaka za dečji razvoj, doktora Harvija Karpa, Najsrećnija beba u kraju, pomoći će vam da smirite bebu koja plače, zahvaljujući čemu ćete na raspolaganju imati više strpljenja i vremena za sebe i svoje dete. „ Najbolji način za koji znam da pomognete bebi koja plače. ” - Stiven. P. Šelov, lekar i glavni urednik, Nega beba i male dece u izdanju Američke akademije za pedijatriju Zahvaljujući sjajnim savetima doktora Karpa moći ćete da smirite čak i one bebe koje najviše plaču, nakon čega će one bolje spavati. Njegova veoma uspešna metoda zasniva se na četiri revolucionarne ideje: • četvrtom trimestru (stvaranje okruženja sličnog onom u stomaku, za kojim vaše novorođenče i dalje čezne) • smirujućem refleksu („ prekidaču” koji postoji kod svih beba) • pet koraka (pet jednostavnih načina da pokrenete smirujući refleks) • zagrljaju spasa (kombinaciji pet koraka koja će pomoći čak i bebama koje imaju grčeve)