Pratite promene cene putem maila
- Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
51-75 od 162 rezultata
Režim promene aktivan!
Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje
Kreiranje vaspitno obrazovnog procesa u kojem dete ima centralnu ulogu Metodološki priručnik za rad sa djecom uzrasta od 3 do 5 godina Pedagoški Centar Crne Gore Podgorica 2001. 289 strana. Odlicno ocuvana knjiga. Ako Vas nešto zanima, slobodno pošaljite poruku. Ovo je jedini primerak na sajtu na dan postavljanja! POGLEDAJTE I OSTALE predmete KOJE PRODAJEM POPUST NA VIŠE KUPLJENIH PREDMETA, PITAJTE! KLIKNITE NA LINK http://www.kupindo.com/Clan/zambezi/SpisakPredmeta ------------------------------ 06122019
Feler se odnosi na spoljašnost knjige, korice su žućkaste, mogu biti i neznatno oštećene, gotovo neprimetno, iznutra je knjiga u savršenom stanju. Prvih nekoliko godina života dece od ključnog su značaja jer tada se postavljaju temelji fizičkih i mentalnih sposobnosti i uče osnove socijalizacije koje će deca kasnije razvijati u starijem uzrastu. RANO UČENJE je idealan vodič za roditelje koji žele da shvate razvoj svog deteta i da otkriju kako mu u tom važnom procesu mogu pomoći. Knjiga predlaže igre i aktivnosti koje angažuju sve potencijale deteta na svakom stepenu razvoja. Knjiga ima 240 strana. Mogu poslati knjigu i kao tiskovinu, tako je najjeftinije. Za sva dodatna pitanja obratite mi se putem poruka.
Emocionalni i bihevioralni razvoj deteta od 3. do 6. godine - Teri Brazelton, Dzosua Sperou. Izdavac Mladinska knjiga Beograd 2008. Mek povez, 359 strana. Knjiga je nova, prolila se voda po njoj pa se iskrivila i ima fleku od vode. Dr Brazelton objasnjava decije zelje, straove, borbe, snove, i pobede sa velikim saosecanjem i humorom, istovremeno pokazujuci savrseno razumevanje za glediste roditelja. Kako razumeti i spreciti moguce teskoce: astma, nedostatak paznje, cuvanje dece, kucni poslovi i dzeparac, racunari, razlike, individualnost, razvod, razliciti tipovi porpodica, problemi sa hranom, skolovanje kod kuce, postenje, humor, selidba, bolest i hospitalizacija, mucanje, psovke, usvajanje, televizija, igrcke, gubitak i tuga. Kljcune reci: knjiga, knjige, prekretnice, razvoj, emocionalni razvoj dece, bihevioralni razvoj, deca od 3-6 godina, knjizara
Autor : dr Džejn Nelsen, mr Lin Lot, dr Stiven H. Glen Kao roditelj, suočeni ste s jednom od najtežih – i najlepših – uloga u svom životu. Ma koliko da volite svoje dete, doživljavaćete trenutke ispunjene ljutnjom, isfrustriranošću, a ponekad i očajem. Šta tada da radite? Tokom godina, milioni roditelja sličnih vama počeli su da veruju serijalu Pozitivna disciplina, zbog doslednog i zdravorazumskog pristupa prilikom odgajanja dece. U ovom potpuno prerađenom i dopunjenom izdanju knjige, Pozitivna disciplina od A do Š, naučićete metode koje će vam pomoći u podizanju odgovornog i snalažljivog deteta, punog poštovanja. Pronaći ćete praktična rešenja za izazove roditeljstva, kao što su: • Rivalstvo među braćom i sestrama; • Svađe pred odlazak na spavanje; • Problemi u školi; • Izvršavanje obaveza; • Poremećaji pažnje; • Problemi vezani za ishranu; • Odlaganje; • Prenemaganje; • Tužakanje i laganje; • Borbe oko domaćih zadataka; • I još mnogo toga! Ovo upravo revidirano i prošireno treće izdanje sadrži najnovije informacije o spavanju tokom cele noći, odgovaranju i nedostatku motivacije, kao i savete u vezi sa ishranom, vežbama i prevencijom gojaznosti, ali i novi pristup roditeljstvu u doba kompjutera i mobilnih telefona. Povez: mek Broj strana: 446
18986) ŠKOLA KAO BOLEST , Svetomir Bojanin , Plato Beograd 1991, biblioteka XX vek , drugo pregledano i dopunjeno izdanje ; Zašto mnoga deca ne vole školu? Zašto se mnoga deca plaše škole? Zašto je škola često izvor sukoba između dece i roditelja, dece i nastavnika, dece i druge dece? Kako se vaspitanje i učenje u školi izvrcu u aroganciju, indoktrinaciju i jednoumlje? Na ova pitanja, koja se odnose na sadašnjost i budućnost škole, na život i razvoj pojedinca, porodice i društva, odgovara psihijatar dr Svetomir Bojanin (Institut za mentalno zdravlja u Beogradu), specijalista za mentalne probleme dece i mladih. mek povez,latinica, format 11,5 x 16,5 cm , latinica,158 strana,
Stanje kao na slikama. Unutrašnjost bez oštećenja. Ako niste sigurni da Vam odgovara, pitajte za dodatni opis knjige PRE kupovine, i bice Vam odgovoreno u najkracem roku. Naknadne reklamacije ne prihvatam. Robu šaljem nakon uplate. Troskove slanja snosi kupac. A 448
-
Kolekcionarstvo i umetnost chevron_right Knjige
Dodatne informacije Pisac VOJ. R. MLADENOVIĆ Izdavač GECA KON – BEOGRAD Izdanje 1936 Povez TVRDI Strana 776 Stanje Vrlo Dobro
SOMATOPEDIJA naucna knjiga retka i kvalitetna knjiga LAZAR STOSLJEVIC DRAGAN RAPAIC SNEZANA NIKOLIC - naucna knjiga - meki povez -1990 godina -370 stranica -ilustrovana - dobro ocuvana ,3 ,dosta koristena , izlizane korice ,ima salotejpa na ivicama korica ,ima podvlacenja teksta olovkom ,hemijskom ,markerom (levi ormaric u hodniku)
Педагошка свеска: намењена је праћењу постигнућа и напредовања сваког ученика у првом и другом полугодишту, као и одељења у целини; може се применити на сваки наставни предмет; могу је користити наставници у основној школи, гимназији или средњој стручној школи, а обухвата и сумативно и формативно оцењивање; садржи део за бележење оцена, као и за бележење запажања о активностима на часу и домаћим задацима; садржи део за бележење тема, задатака и садржаја писмених и контролних задатака; садржи део за евидентирање присуства ученика на часовима додатне и допунске наставе, учешћа у секцијама или на припремама за такмичење, као и део за опште напомене наставника...
Spoljašnjost kao na fotografijama, unutrašnjost u dobrom i urednom stanju! Knjiga prva Emil Kamenov (Beograd, 1940) bio je srpski pedagog, profesor Filozofskog fakulteta u Novom Sadu. Područja kojima se bavio: predškolska pedagogija kao nastavna i naučna disciplina, metodika vaspitno-obrazovnog rada sa predškolskom decom, univerzitetska pedagogija, strategija razvoja sistema vaspitanja i obrazovanja u uslovima tranzicije...[1] Biografija Rođen je u Beogradu, od majke Nadežde i oca Emilijana. Osnovnu školu je učio u Beogradu, Rogaškoj Slatini, Ljubičevu i Kruševcu, a gimnaziju u Kruševcu, Rači Kragujevačkoj, Smederevskoj Palanci, Prištini i Ćupriji. Na Filozofskom fakultetu u Beogradu, odsek Pedagogija, diplomirao je 1967. godine, a 1974. godine, odbranivši tezu Mogućnosti uticaja na formiranje geometrijskih pojmova metodom igre završio je magistarske studije. Bio je stipendista francuske vlade u organizaciji Nacionalnog instituta za pedagoška istraživanja i dokumentaciju (INDRP) u Parizu, 4 meseca 1975. godine. Doktorsku disertaciju Mogućnosti delovanja na dečju inteligenciju sistemom didaktičkih igara odbranio je 1979. godine. Radnu karijeru započinje kao nastavnik matematike u Osnovnoj školi u Trubarevcu (1962/63), vaspitač u internatu Škole učenika u privredi, Jaša Tomić (1964/65), nastavnik matematike u Osnovnoj školi u Petrovcu (1965/66), profesor pedagogije u Školi za vaspitače u Kikindi (1967/68), a zatim kao profesor pedagogije u Školi za vaspitače u Novom Sadu (1969/70). Na Filozofskom fakultetu u Novom Sadu počinje da radi 1974. godine kao viši stručni saradnik. Na istom fakultetu biran je u zvanje docenta 1980. godine, u zvanje vanrednog profesora 1987. godine, a 1992. godine i redovnog profesora za predmet Predškolska pedagogija. Prilikom studijskih boravaka u inostranstvu govorio je na skupovima širom Evrope: u Parizu, Nirnberg-Erlangenu, Zonenbergu, Marburgu, Oslu, Varšavi, Lođu, Pečuju, Plovdivu, Solnoku, Segedinu, Staroj Zagori i svim jugoslovenskim republikama. Naučni projekti Kao rukovodilac, nosilac i član, aktivno je učestvovao u više naučnih projekata Shvatanja vaspitača dečjih vrtića o cilju vaspitanja na predškolskom uzrastu, Filozofski fakultet, Novi Sad, 1975-1976; Potrebe i mogućnosti za modernizaciju Programa i Normativa za predškolsko vaspitanje i obrazovanje za decu do 3. godine, Institut za pedagogiju, Novi Sad, 1981-1986; Nastavnici i osavremenjivanje univerzitetske nastave, Centar za razvoj Univerziteta, Novi Sad, 1984; Negovanje stvaralaštva i obezbeđivanje subjekatske pozicije predškolskog deteta u igri, u okviru projekta Opšte i stručno vaspitanje i obrazovanje u ulozi osposobljavanja za rad, slobodno vreme i stvaralaštvo u sistemu vaspitanja i obrazovanja, Novi Sad, 1986-1990; Razvoj kreativnosti u funkciji emancipacije ličnosti putem likovnog vaspitanja, Institut za pedagoška istraživanja, Beograd, 1986-1987; Projekat Ministarstva za nauku i tehnologiju RS Kvalitet i efikasnost obrazovanja kao činioci ličnog razvoja i društvenog progresa, 1996-2000; Projekat Ministarstva za nauku i tehnologiju RS Strategija reforme sistema vaspitanja i obrazovanja u uslovima tranzicije, 2002-2004; Projekat Ministarstva za nauku i tehnologiju RS Evropske dimenzije promena obrazovnog sistema u Srbiji, 2005-2006. Umro je u Novom Sadu, 13. aprila 2017. godine