Filteri
close
Tip rezultata
Svi rezultati uključeni
keyboard_arrow_down
Od
RSD
Do
RSD
Sortiraj po
keyboard_arrow_down
Objavljeno u proteklih
keyboard_arrow_down
Sajtovi uključeni u pretragu
Svi sajtovi uključeni
keyboard_arrow_down

Pratite promene cene putem maila

  • Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
151-175 od 486 rezultata

Broj oglasa

Prikaz

format_list_bulleted
view_stream
151-175 od 486 rezultata

Prikaz

format_list_bulleted
view_stream

Režim promene aktivan!

Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje

Aktivni filteri

  • Tag

    Motori

Osobine motora: Pripremamo dokumentaciju, biće dostupne uskoro. Model LC2V78F-2 Tip motora Dvocilindrični V-twin, četvorotaktni, prinudno vazdušno hlađenje, OHV Zapremina 678 cm3 Prečnik×Hod 78mm × 71mm Nominalna snaga 13.4kW pri 3600 o/min Obrtni momenat 42.0N.m pri 2500 o/min Prazan hod 1500±150 o/min Kompresija 8.5 : 1 Rotacija pogonskog (PTO) vratila Suprotno kazaljci na satu (gledano od strane PTO) Buka ≤70dB(A) Sistem paljenja Tranzistorsko, magnetno indukovano Sistem startovanja Elektropokretač Karburator Leptir Podmazivanje Prskanjem Sistem kontrole brzine Centrifugalni Filter vazduha Polusuv, dvodelni Zapremina ulja 1.5L Zapremina rezervoara za gorivo / Neto težina 43kg Dimenzije 510mm × 400mm × 450mm Šifra proizvoda: LC2V78F-2 Kategorija: Motori

Prikaži sve...
148,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Radilica tip-A: ravna radilica, prečnik 20mm, dužina radilice do flanše 28mm + debljina flanše do površine motora za montažu 25mm (ukupno radilica 53 mm) Osobine motora: Pripremamo dokumentaciju, biće dostupne uskoro. TEHNIČKI PODACI Model D230F (LC170F) Tip motora Jednocilindrični, vertikalni, četvorotaktni, prinudno vazdušno hlađenje, direktno ubrizgavanje Zapremina 227 cm3 Prečnik×Hod 70mm × 59mm Nominalna snaga 3.3kW pri 3600 o/min Obrtni momenat / Prazan hod 1800±100 o/min Kompresija 20 : 1 Rotacija pogonskog (PTO) vratila Suprotno kazaljci na satu (gledano od strane PTO) Buka / Sistem paljenja Tranzistorsko, magnetno indukovano Sistem startovanja Ručno Karburator Leptir Podmazivanje Prinudno podmazivanje Sistem kontrole brzine Centrifugalni Filter vazduha Sunđer, uljani Zapremina ulja 0.75L Zapremina rezervoara za gorivo 2.3L Neto težina 24kg Dimenzije 335mm × 380mm × 415mm Šifra proizvoda: D230F-A Kategorija: Motori

Prikaži sve...
46,500RSD
forward
forward
Detaljnije

Automatski saug: motor se može startovati samo umerenim povlačenjem kanapa, bez dodatnog podešavanja, što je brzo i lako. Tranzistorsko elektronsko paljenje je proizvedeno tako da osigura pouzdano paljenje i pruži lako pokretanje motora; podmazivanje motora pljuskanjem osigurava neprekidno nanošenje ulja na unutrašnje delove, štiti ih i produžava život motora; uređaj za mehaničku kontrolu obrtaja omogućuje miran rad; a vazdušni filter sa sundjerastim elementom pruža lakše održavanje. Lak za pokretanje: automatski saug omogućava pokretanje umerenim povlačenjem užeta bez dodatnih podešavanja, što je brzo i lako. Tranzistorsko paljenje: sistem elektronskog tranzistorskog paljenja je napravljeno tako da obezbedi pouzdano plajenje i pruži lak start motora. Duži životni vek: sistem podmazivanja pluskanjem obezbeđuje neprekidno nanošenje ulja na unutrašnje delove, to štiti motor i produžava mu životni vek. Ravnomeran rad: mehanički sistem kontrole broja obrtaja obezbedjuje miran rad motora. Lako održavanje: ventili iznad klipa mogu da smanje nagomilavanje ostataka sagorevanja, inspekcija glave cilindra se može uraditi jednostavno i lako, uz filter vazduha koji se održava zamenom sunđerastog elementa i pojednostavljenom opremom motora se njgova velika otpornost na prašinu postiže mnogo lakše. Lakoća korišćenja: otvor za sipanje ulja u sistem za podmazivanje je postavljen visoko što olakšava punjenje. Jedinstven izgled: izduženi auspuh dodatno snižava buku, a izduženi rezervoar za gorivo ima veći kapacitet koji daje dužu autonomiju. Perfektna kompatibilnost: izvrstan proizvod podesan za korisnike koji često nose motorne alate sa sobom, dobijen je kao rezultat unapređenog dizajna auspuha, startera, filtera vazduha i rezervoara. TEHNIČKI PODACI Model LC1P65FE Tip motora Jednocilindrični, četvorotaktni, prinudno vazdušno hlađenje, OHV Zapremina 139 cm3 Prečnik × Hod 65mm × 42mm Nominalna snaga 2.7kW pri 3600 o/min Obrtni momenat 7.0N.m pri 2500 o/min Prazan hod 1800±150 o/min Kompresija 8.5 : 1 Rotacija pogonskog (PTO) vratila Suprotno kazaljci na satu (gledano od strane PTO) Buka / Sistem paljenja Tranzistorsko, magnetno indukovano Sistem startovanja Na potez / Elektropokretač Karburator Leptir Podmazivanje Prskanjem Sistem kontrole brzine Centrifugalni Filter vazduha Polusuv, dvodelni Zapremina ulja 0.5 L Zapremina rezervoara za gorivo 0.9 L Neto težina 8.5 kg Dimenzije 325mm × 316mm × 245mm Šifra proizvoda: LC1P65FE-F Kategorija: Motori

Prikaži sve...
16,700RSD
forward
forward
Detaljnije

• Snažan motor: Loncin dizel motori postižu skoro 25% (1KW) veše snage nego drugi slični motori, pritom troše manje ulja za istu isporučenu snagu i imaju širu primenu. • Lako startovanje: motori su dizajnirani sa automatskom dekompresijom pa su lakši za upotrebu. U slučaju hladnog starta, motora sa sistemom električnog startovanja prilagođava priklučak za električno grejanje vazduha zagrevajući ulaz za vaduh i time omogućuje lak start motora i u hladnim uslovima. • Mali nivo buke i vibracija: zasnovano na preciznom analognom proračunu motor radi mirnije, obezbedjujući odmereniji nivo buke. Taj nivo buke je niži za 2dB nego kod sličnih mašina. (Postignuto na osnovu logike, nivo buke se povećava za 3dB kada se vibracije dupliraju). • Dugi životni vek: telo motora, radilica, klipnjača i druge strukture su dizajnirane tako da izdrže velika opterećenja i korisnicima je garanovan besplatan servis na 2000 radnih sati ili 2 godine. • Lako održavanje: ventili iznad klipa mogu da smanje nagomilavanje ostataka sagorevanja, inspekcija glave cilindra se može uraditi jednostavno i lako, uz filter vazduha koji se održava zamenom sunđerastog elementa i pojednostavljenom opremom motora se njgova velika otpornost na prašinu postiže mnogo lakše. • Jedinstven izgled: kompaktni dizajn, racionalan raspored elemenata i patentirani dizajn. • Klip od molibden-disulfida: prema najnovijim saznanjima u proizvodnji klipova i cilindara za motorna vozila presvukli smo naše klipove molibden-disulfid slojem za podmazivanje, tako smo smanjenjem trenja povećali snagu i smanjili buku motora. • Perfektna kompatibilnost: izvrstan proizvod podesan za korisnike koji često nose motorne alate sa sobom, dobijen je kao rezultat unapređenog dizajna auspuha, startera, filtera vazduha i rezervoara. Model D350F (LC178F) Tip motora Jednocilindrični, vertikalni, četvorotaktni, prinudno vazdušno hlađenje, direktno ubrizgavanje Zapremina 349 cm3 Prečnik×Hod 78mm × 73mm Nominalna snaga 4.9kW pri 3600 o/min Obrtni momenat 15.5N.m pri 2400 o/min Prazan hod 1300±100 o/min Kompresija 21 : 1 Rotacija pogonskog (PTO) vratila Suprotno kazaljci na satu (gledano od strane PTO) Buka / Sistem paljenja Tranzistorsko, magnetno indukovano Sistem startovanja Ručno Karburator Leptir Podmazivanje Prinudno podmazivanje Sistem kontrole brzine Centrifugalni Filter vazduha Sunđer, uljani Zapremina ulja 1.1L Zapremina rezervoara za gorivo 3.5L Neto težina 43kg Dimenzije 400mm × 440mm × 460mm Šifra proizvoda: D350F-E Kategorija: Motori

Prikaži sve...
56,190RSD
forward
forward
Detaljnije

• Snažan motor: Loncin dizel motori postižu skoro 25% (1KW) veše snage nego drugi slični motori, pritom troše manje ulja za istu isporučenu snagu i imaju širu primenu. • Lako startovanje: motori su dizajnirani sa automatskom dekompresijom pa su lakši za upotrebu. U slučaju hladnog starta, motora sa sistemom električnog startovanja prilagođava priklučak za električno grejanje vazduha zagrevajući ulaz za vaduh i time omogućuje lak start motora i u hladnim uslovima. • Mali nivo buke i vibracija: zasnovano na preciznom analognom proračunu motor radi mirnije, obezbedjujući odmereniji nivo buke. Taj nivo buke je niži za 2dB nego kod sličnih mašina. (Postignuto na osnovu logike, nivo buke se povećava za 3dB kada se vibracije dupliraju). • Dugi životni vek: telo motora, radilica, klipnjača i druge strukture su dizajnirane tako da izdrže velika opterećenja i korisnicima je garanovan besplatan servis na 2000 radnih sati ili 2 godine. • Lako održavanje: ventili iznad klipa mogu da smanje nagomilavanje ostataka sagorevanja, inspekcija glave cilindra se može uraditi jednostavno i lako, uz filter vazduha koji se održava zamenom sunđerastog elementa i pojednostavljenom opremom motora se njgova velika otpornost na prašinu postiže mnogo lakše. • Jedinstven izgled: kompaktni dizajn, racionalan raspored elemenata i patentirani dizajn. • Klip od molibden-disulfida: prema najnovijim saznanjima u proizvodnji klipova i cilindara za motorna vozila presvukli smo naše klipove molibden-disulfid slojem za podmazivanje, tako smo smanjenjem trenja povećali snagu i smanjili buku motora. • Perfektna kompatibilnost: izvrstan proizvod podesan za korisnike koji često nose motorne alate sa sobom, dobijen je kao rezultat unapređenog dizajna auspuha, startera, filtera vazduha i rezervoara. Model D350F (LC178F) Tip motora Jednocilindrični, vertikalni, četvorotaktni, prinudno vazdušno hlađenje, direktno ubrizgavanje Zapremina 349 cm3 Prečnik×Hod 78mm × 73mm Nominalna snaga 4.9kW pri 3600 o/min Obrtni momenat 15.5N.m pri 2400 o/min Prazan hod 1300±100 o/min Kompresija 21 : 1 Rotacija pogonskog (PTO) vratila Suprotno kazaljci na satu (gledano od strane PTO) Buka / Sistem paljenja Tranzistorsko, magnetno indukovano Sistem startovanja Ručno Karburator Leptir Podmazivanje Prinudno podmazivanje Sistem kontrole brzine Centrifugalni Filter vazduha Sunđer, uljani Zapremina ulja 1.1L Zapremina rezervoara za gorivo 3.5L Neto težina 43kg Dimenzije 400mm × 440mm × 460mm Šifra proizvoda: LC178F-1 Kategorija: Motori

Prikaži sve...
49,600RSD
forward
forward
Detaljnije

Osobine motora: Pripremamo dokumentaciju, biće dostupne uskoro. TEHNIČKI PODACI Model LC1P75F Tip motora Jednocilindrični, četvorotaktni, prinudno vazdušno hlađenje, OHV Zapremina 224 cm3 Prečnik × Hod 75mm × 50mm Nominalna snaga 4.5kW pri 3600 o/min Obrtni momenat 14.0N.m pri 2500 o/min Prazan hod 1800±150 o/min Kompresija 8.5 : 1 Rotacija pogonskog (PTO) vratila Suprotno kazaljci na satu (gledano od strane PTO) Buka / Sistem paljenja Tranzistorsko, magnetno indukovano Sistem startovanja Na potez / Elektropokretač Karburator Leptir Podmazivanje Prskanjem Sistem kontrole brzine Centrifugalni Filter vazduha Polusuv, dvodelni Zapremina ulja – Zapremina rezervoara za gorivo – Neto težina 13.7 kg Dimenzije 384mm × 341mm × 258mm Šifra proizvoda: LC1P75F-F Kategorija: Motori

Prikaži sve...
26,500RSD
forward
forward
Detaljnije

Osobine motora: Pripremamo dokumentaciju, biće dostupne uskoro. TEHNIČKI PODACI Model D230F (LC170F) Tip motora Jednocilindrični, vertikalni, četvorotaktni, prinudno vazdušno hlađenje, direktno ubrizgavanje Zapremina 227 cm3 Prečnik×Hod 70mm × 59mm Nominalna snaga 3.3kW pri 3600 o/min Obrtni momenat / Prazan hod 1800±100 o/min Kompresija 20 : 1 Rotacija pogonskog (PTO) vratila Suprotno kazaljci na satu (gledano od strane PTO) Buka / Sistem paljenja Tranzistorsko, magnetno indukovano Sistem startovanja Ručno Karburator Leptir Podmazivanje Prinudno podmazivanje Sistem kontrole brzine Centrifugalni Filter vazduha Sunđer, uljani Zapremina ulja 0.75L Zapremina rezervoara za gorivo 2.3L Neto težina 24kg Dimenzije 335mm × 380mm × 415mm Šifra proizvoda: D230F-B Kategorija: Motori

Prikaži sve...
46,500RSD
forward
forward
Detaljnije

• Sa automatskim saugom lako se pokrene umerenim povlačenjem kanapa. • Tranzistorsko paljenje omogućava pouzdano paljenje i pokretanje motora čini lakim. • Sistem za podmazivanje pljuskanjem obezbeđuje neprekidni dovod ulja na unutrašnje delove produžavajući životni vek motora. • Mehanički sistem za kontrolu brzine rada obezbedjuje ravnomerniji rad motora. • Filter za vazduh sa sunđerastim umetkom olakšava održavanje. • Produžena cev za dodavanje ulja olakšava sipanje. • Motor zadovoljava EPA 3 i CARB standard. TEHNIČKI PODACI Model 1P70FC Tip motora Jednocilindrični, četvorotaktni, prinudno vazdušno hlađenje, OHV Zapremina 196 cm3 Prečnik × Hod 70mm × 51mm Nominalna snaga 3.5kW pri 3600 o/min Obrtni momenat 10.5N.m pri 2500 o/min Prazan hod 2200±150 o/min Kompresija 7.1 : 1 Rotacija pogonskog (PTO) vratila Suprotno kazaljci na satu (gledano od strane PTO) Buka / Sistem paljenja Tranzistorsko, magnetno indukovano Sistem startovanja Na potez / Elektropokretač Karburator Leptir Podmazivanje Prskanjem Sistem kontrole brzine Centrifugalni Filter vazduha Polusuv, dvodelni Zapremina ulja 0.6 L Zapremina rezervoara za gorivo 1.5 L Neto težina 12.8 kg Dimenzije 385mm × 358mm × 278mm Šifra proizvoda: LC1P70FA-E Kategorija: Motori

Prikaži sve...
23,500RSD
forward
forward
Detaljnije

Osobine motora: Pripremamo dokumentaciju, biće dostupne uskoro. Model LC2V78F-2 Tip motora Dvocilindrični V-twin, četvorotaktni, prinudno vazdušno hlađenje, OHV Zapremina 678 cm3 Prečnik×Hod 78mm × 71mm Nominalna snaga 13.4kW pri 3600 o/min Obrtni momenat 42.0N.m pri 2500 o/min Prazan hod 1500±150 o/min Kompresija 8.5 : 1 Rotacija pogonskog (PTO) vratila Suprotno kazaljci na satu (gledano od strane PTO) Buka ≤70dB(A) Sistem paljenja Tranzistorsko, magnetno indukovano Sistem startovanja Elektropokretač Karburator Leptir Podmazivanje Prskanjem Sistem kontrole brzine Centrifugalni Filter vazduha Polusuv, dvodelni Zapremina ulja 1.5L Zapremina rezervoara za gorivo / Neto težina 43kg Dimenzije 510mm × 400mm × 450mm Šifra proizvoda: LC2V78F-B1 Kategorija: Motori

Prikaži sve...
148,000RSD
forward
forward
Detaljnije

• Unapređen dizajn vratila daje manje vibracija i mirniji rad. • Niža radna temperatura dobijena je primenom OHV dizajna. • Primarni i sekundarni filter ulja pruža bolje podmazivanje. • Košuljica cilindra od livenog gvožđa ima veću otpornost na habanje i produžava životni vek motora. • Metalni bregovi i radilica od kovanog gvožđa čine motor pouzdanim i dugotrajnim. • Motor zadovoljava EPA 3 i CARB standard. TEHNIČKI PODACI Model LC1P85FA Tip motora Jednocilindrični, četvorotaktni, prinudno vazdušno hlađenje, OHV Zapremina 352 cm3 Prečnik × Hod 85mm × 62mm Nominalna snaga 7.2kW pri 3600 o/min Obrtni momenat 21.0N.m pri 2400 o/min Prazan hod 1850±150 o/min Kompresija 8.7 : 1 Rotacija pogonskog (PTO) vratila Suprotno kazaljci na satu (gledano od strane PTO) Sistem paljenja Tranzistorsko, magnetno indukovano Sistem startovanja Elektropokretač Podmazivanje Prskanjem Sistem kontrole brzine Centrifugalni Filter vazduha Polusuv, dvodelni Zapremina ulja 0.8 L Zapremina rezervoara za gorivo Nema rezervoar Neto težina 23.5 Kg Dimenzije 404 × 371 × 304mm Šifra proizvoda: LC1P85FA Kategorija: Motori

Prikaži sve...
53,830RSD
forward
forward
Detaljnije

• Unapređen dizajn vratila daje manje vibracija i mirniji rad. • Niža radna temperatura dobijena je primenom OHV dizajna. • Primarni i sekundarni filter ulja pruža bolje podmazivanje. • Košuljica cilindra od livenog gvožđa ima veću otpornost na habanje i produžava životni vek motora. • Metalni bregovi i radilica od kovanog gvožđa čine motor pouzdanim i dugotrajnim. • Motor zadovoljava EPA 3 i CARB standard. TEHNIČKI PODACI Model LC1P92F-1 Tip motora Jednocilindrični, četvorotaktni, prinudno vazdušno hlađenje, OHV Zapremina 452 cm3 Prečnik × Hod 92mm × 68mm Nominalna snaga 9.5kW pri 3600 o/min Obrtni momenat 28.0N.m pri 2600 o/min Prazan hod 1850±150 o/min Kompresija 8.7 : 1 Rotacija pogonskog (PTO) vratila Suprotno kazaljci na satu (gledano od strane PTO) Sistem paljenja Tranzistorsko, magnetno indukovano Sistem startovanja Elektropokretač Podmazivanje Prskanjem Sistem kontrole brzine Centrifugalni Filter vazduha Polusuv, dvodelni Zapremina ulja 1.2 L Zapremina rezervoara za gorivo Nema rezervoar Neto težina 31 Kg Dimenzije 432 × 388 × 300mm Šifra proizvoda: LC1P92F-1 Kategorija: Motori

Prikaži sve...
62,590RSD
forward
forward
Detaljnije

• OHV dizajn daje niže temperature rada, veliku snagu, pouzdanost, izdržljivost i koristi manje ulja. • Kućište od livenog gvožđa omogućava bolje podmazivanje, ali takođe motor čini otpornijim na habanje i produžava mu životni vek. • Poseduje automatsku signalizaciju i zaustavljanje na niskom nivou ulja, što ne dozvoljava motoru da radi na niskom nivou ulja i štiti motor od oštećenja. • Metalni bregovi i radilica od kovanog gvožđa čine motor pouzdanim i dugotrajnim. • Motor zadovoljava EPA 3 i CARB standard. • Namena: motokultivatori, pumpe za navodnjavanje, agregati za struju, vibro ploče. • Odgovara za: MIO Standard 300, 350, 425; Honda F400, F420, F450,600, F620, F620Y, F650; Mio Osijek F42; IMT 507; Labin Mondial junior; Muta Gorenje; Valpadana; Benassi; i mnogi drugi. • Menja: DMB LA DM 300; Honda GX160, GX200, G150, G200, G35, G42, G65; Briggs&Stratton 425. • Prilikom ugradnje u kultivatore, zavisno od modela, osim motora potrebno je dodatno ugraditi: međuploču, remenicu motora, duži remen, sajla gasa, čaure, … TEHNIČKI PODACI Model G200F Tip motora Jednocilindrični, četvorotaktni, prinudno vazdušno hlađenje, OHV Zapremina 196 cm3 Prečnik×Hod 68mm × 54mm Nominalna snaga 4.1kW pri 3600 o/min Obrtni momenat 12.4N.m pri 2500 o/min Prazan hod 1400±150 o/min Kompresija 8.5 ∶ 1 Rotacija pogonskog (PTO) vratila Suprotno kazaljci na satu (gledano od strane PTO) Buka ≤70dB(A) Sistem paljenja Tranzistorsko, magnetno indukovano Sistem startovanja Ručno Karburator Leptir Podmazivanje Prskanjem Sistem kontrole brzine Centrifugalni Filter vazduha Suvi filter Zapremina ulja 0.6L Zapremina rezervoara za gorivo 3.6L Neto težina 16kg Dimenzije 376mm × 312mm × 335mm Šifra proizvoda: G200F-1 Kategorija: Motori

Prikaži sve...
24,200RSD
forward
forward
Detaljnije

Motor je 1965 Godište uzeo sam ga u zameni za dug od 1 i jedinog vlasnika po rečima vlasnika mašina još nije otvarana motor pali radi prepis je moguć ukoliko neko želi motor poseduje saobraćajnu tablica je odjavljena. Navodno da je i motor u 1 boji sem prednjeg blatobrana i Limova sa strane . Idealan kao neki Oldtajmer ili Ukras ko voli ovakve stvari shvatiće. Može biti vaš za 24 000 Dinara ! Nalazim se u Prigrevici selo pored Sombora

Prikaži sve...
23,422RSD
forward
forward
Detaljnije

Motor je u mom vlasnistvu 9 god. Odrzavan u odlicnom stanju razlog prodaje prelazak na turing. Registracija istekla na mom je imenu.

Prikaži sve...
620,683RSD
forward
forward
Detaljnije

Godina proizvodnje 2020 Prva registracija 2020 Kupljen nov u Plattneru,original faktura i fiskalni racun Oprema Akrapovic kupljen nov u Plattneru ,faktura i fiskalni racun Ful led prednja i zadnja svetla Bezicni kljuc ( Keyless sistem ) ABS TCS Sportski nosac tablice Originalni naslon suvozaca Aluminijumski nogostupi Originalni sportski vizir Univerzalni nosac mobilnog Cerada Oxford Disk Brake lock Oxford Mogucnost probe yamahe uz ostavljen depozit u celom iznosu Obavezan prevod Zamena samo za BMW GS 1250/1300 , cena u zameni po dogovoru

Prikaži sve...
597,261RSD
forward
forward
Detaljnije

LED svetla

Prikaži sve...
10,699RSD
forward
forward
Detaljnije

Peugeot Tweet 151ccm evo e4 ABS nov, nevozen, sa svim papirima

Prikaži sve...
257,642RSD
forward
forward
Detaljnije

Prodajemo Suzuki GSR 600 2007god. u delovima. DELOVE SALJEMO BRZOM POSTOM. Još polovnih i novih delova za više vrsta motora. KUPUJEMO MOTOCIKLE, MOZE BITI ISPRAVAN, NEISPRAVAN, HAVARISAN, NEKOMPLETAN ILI STRANAC.

Prikaži sve...
1,171RSD
forward
forward
Detaljnije

Prodajem Yamahu RD 350 YPVS kao nov,potpuno obnovljen,spolja i unutra.Na zahtev saljem video snimak.Imam i oklop,sa originalnim satovima,retrovizorima.

Prikaži sve...
525,824RSD
forward
forward
Detaljnije

Veliki vizir idealan za grad, Akrapovic auspuh, veliki Givi kofer, svi servisi uradjeni, gume dobre. Kupio sam nov motor pa je to razlog prodaje.

Prikaži sve...
175,665RSD
forward
forward
Detaljnije

Ako vam motor ili skuter stoji i skuplja prasinu, neispravan je a ne zelite vise da ulazete u njega, hitno vam je potreban novac ili jednostavno zelite da prodate vaseg dvotockasa iz bilo kog drugog razloga, Mi vrsimo otkup svih vrsta motora i skutera. Kako nebiste kacili oglase , docekivali na desetine neozbiljnih kupaca i trosili vase vreme Pozovite 064/4222-451 i zavrsite prodaju u jednome danu brzo i vrlo jednostavno . Kupujemo sve vrste motora i skutera u ispravnom , neispravnom ili havarisanom stanju od 49 do 1000 kubika . ( Kineski skuteri , Brendirani skuteri , Maxi skuteri , Sport , Super Sport , Pocket Bike , Naked , Touring itd. od 49 do 1000 kubika) DOLAZAK ODMAH ILI U DOGOVORENO VREME, NAŠIM VOZILOM NA VAŠU ADRESU ! ISPLATA NA LICU MESTA ! Sve dodatne troskove mi preuzimamo . POZIV ILI PORUKU (SMS/VIBER) MOŽETE UPUTITI 00-24 SVIM DANIMA U NEDELJI . Otkup vršimo na svim opstinama Beograda, Novoga Sada, Zrenjanina i šire okoline .

Prikaži sve...
650,546RSD
forward
forward
Detaljnije

Na prodaju Yamaha Cygnus X 125 kubika u odličnom stanju!!!Uvežen iz Švajcarske i ocarinjen!

Prikaži sve...
114,768RSD
forward
forward
Detaljnije

Kupujem stare motocikle i bicikle. Sve informacije na 0684051142, Sremska Mitrovica. Željko.

Prikaži sve...
forward
Detaljnije

Na prodaju Triumph Dajtona 955i, 2001 godiste. Motor je u fabrickom stanju. Nove gume, odradjen kompletan servis, nove kocnice, nov akumulator. Motor bez dinara ulaganja. Moguca zamena za razno. Stoku, poljoprivrednu mehanizaciju, automobil, kombi, kamion, skuter. . . motor na mom imenu. Kontakt:0600706603

Prikaži sve...
forward
Detaljnije

Motorje u odlicnom stanju,malo presao,50 kubika,cena nije fiksna,bez papira,za ostale info pozvati.

Prikaži sve...
35,133RSD
forward
forward
Detaljnije
Nazad
Sačuvaj