Pratite promene cene putem maila
- Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
126-150 od 486 rezultata
Režim promene aktivan!
Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje
Aktivni filteri
-
Tag
Motori
Motor u super stanju. (fabrickom) Bez ostecenja, bez ulaganja. Prenos se ne placa,ide na ime kupca. Placen PDV, AMSS i sve ostalo. Kupcu ostaje samo registracija. Uz motor ide kompletna dokumentacija motora i servisna knjiga. CENA NIJE FIKSNA. (moguca dobra korekcija cene) Za sve informacije i sve sto vas interesuje u vezi motora javite se na telefon: 0601690027 (Moze i viber, wacap) (Mogucnost pomoći oko transporta motora)
Motor u perfektnom (fabrickom) stanju. Bez ostecenja, bez ulaganja. Prenos se ne placa, ide na ime kupca. Placen PDV, AMSS i sve ostalo. Kupcu ostaje samo registracija. Uz motor ide kompletna dokumentacija motora i servisna knjiga. CENA NIJE FIKSNA. Za sve informacije i sve sto vas interesuje u vezi motora javite se na telefon: 0601690027 (Mogucnost pomoći oko transporta motora)
-
Vozila i delovi chevron_right Motocikli
62 КС В-Твин, течно хлађени мотор са 8 вентила Систем капија са лаким померањем Дигитални мерач са 12 функција, са сатима, подешавањем осветљености и напоном
Prodajem motor Keeway Speed 150, 2008. godište, u ekstra stanju, bez oštećenja, garažiran, nikad nije pokisao. Registrovan do 21.06.2024.godine, nov akumulator, urađen servis, spreman za sezonu. Marka: Keeway Model: Speed Pređena kilometraža: 20.285km Kubikaža: 150ccm Snaga: 9,5KW Broj cilindara: 1 Menjač: manuelni Tip hlađenja motora: vazdušno Tip prenosa: lanac Boja: crvena Poreklo vozila: domaće tablice Cena: 1000€. Zamena: Ne
-
Vozila i delovi chevron_right Motocikli
Prodajem qvad Mikilion HAMMER U28 2020 godište 200ccm. Registrovan do 08.02.2024. Qvad je u fabričkom stanju očuvan garažiran. Automatski menjač. Gume u solidnom stanju. Uradjen servis pre sezone. Cena: 1900 € Telefon: 0638529252 Halupka Pavel Kulpin
• OHV dizajn daje niže temperature rada, veliku snagu, pouzdanost, izdržljivost i koristi manje ulja. • Kućište od livenog gvožđa omogućava bolje podmazivanje, ali takođe motor čini otpornijim na habanje i produžava mu životni vek. • Poseduje automatsku signalizaciju i zaustavljanje na niskom nivou ulja, što ne dozvoljava motoru da radi na niskom nivou ulja i štiti motor od oštećenja. • Metalni bregovi i radilica od kovanog gvožđa čine motor pouzdanim i dugotrajnim. • Motor zadovoljava EPA 3 i CARB standard. • Namena: motokultivatori, pumpe za navodnjavanje, agregati za struju, sekači betona. • Odgovara za: IMT 509; Labin Super special 140D; Muta Gorenje, Valpadana, Benassi; i mnogi drugi. • Menja: Honda GX340, GX390; Lombardini 3 LD 450, 3 LDA 450; Rugerini DF 90; Kipor 186F; Yanmar; Lombardini 15 LD 400, 15 LD 440. • Prilikom ugradnje u kultivatore, osim motora potrebno je dodatno ugraditi: međuploču. TEHNIČKI PODACI Model G390F Tip motora Jednocilindrični, četvorotaktni, prinudno vazdušno hlađenje, OHV Zapremina 389 cm3 Prečnik×Hod 88mm × 64mm Nominalna snaga 8.2kW pri 3600 o/min Obrtni momenat 25.1N.m pri 2500 o/min Prazan hod 1400±150 o/min Kompresija 8.1 ∶ 1 Rotacija pogonskog (PTO) vratila Suprotno kazaljci na satu (gledano od strane PTO) Buka ≤70dB(A) Sistem paljenja Tranzistorsko, magnetno indukovano Sistem startovanja Ručno Karburator Leptir Podmazivanje Prskanjem Sistem kontrole brzine Centrifugalni Filter vazduha Suvi filter Zapremina ulja 1.1L Zapremina rezervoara za gorivo 6.5L Neto težina 31kg Dimenzije 405mm × 450mm × 443mm Šifra proizvoda: G390F Kategorija: Motori
• OHV dizajn daje niže temperature rada, veliku snagu, pouzdanost, izdržljivost i koristi manje ulja. • Kućište od livenog gvožđa omogućava bolje podmazivanje, ali takođe motor čini otpornijim na habanje i produžava mu životni vek. • Poseduje automatsku signalizaciju i zaustavljanje na niskom nivou ulja, što ne dozvoljava motoru da radi na niskom nivou ulja i štiti motor od oštećenja. • Metalni bregovi i radilica od kovanog gvožđa čine motor pouzdanim i dugotrajnim. • Motor zadovoljava EPA 3 i CARB standard. • Namena: motokultivatori, pumpe za navodnjavanje, agregati za struju, sekači betona. • Odgovara za: IMT 509; Labin Super special 140D; Muta Gorenje, Valpadana, Benassi; i mnogi drugi. • Menja: Honda GX340, GX390; Lombardini 3 LD 450, 3 LDA 450; Rugerini DF 90; Kipor 186F; Yanmar; Lombardini 15 LD 400, 15 LD 440. • Prilikom ugradnje u kultivatore, osim motora potrebno je dodatno ugraditi: međuploču. TEHNIČKI PODACI Model G390FD Tip motora Jednocilindrični, četvorotaktni, prinudno vazdušno hlađenje, OHV Zapremina 389 cm3 Prečnik×Hod 88mm × 64mm Nominalna snaga 8.2kW pri 3600 o/min Obrtni momenat 25.1N.m pri 2500 o/min Prazan hod 1400±150 o/min Kompresija 8.1 ∶ 1 Rotacija pogonskog (PTO) vratila Suprotno kazaljci na satu (gledano od strane PTO) Buka ≤70dB(A) Sistem paljenja Tranzistorsko, magnetno indukovano Sistem startovanja Ručno / Elektropokretač Karburator Leptir Podmazivanje Prskanjem Sistem kontrole brzine Centrifugalni Filter vazduha Suvi filter Zapremina ulja 1.1L Zapremina rezervoara za gorivo 6.5L Neto težina 34kg Dimenzije 405mm × 450mm × 443mm Šifra proizvoda: G390FD-L Kategorija: Motori
• OHV dizajn daje niže temperature rada, veliku snagu, pouzdanost, izdržljivost i koristi manje ulja. • Kućište od livenog gvožđa omogućava bolje podmazivanje, ali takođe motor čini otpornijim na habanje i produžava mu životni vek. • Poseduje automatsku signalizaciju i zaustavljanje na niskom nivou ulja, što ne dozvoljava motoru da radi na niskom nivou ulja i štiti motor od oštećenja. • Metalni bregovi i radilica od kovanog gvožđa čine motor pouzdanim i dugotrajnim. • Motor zadovoljava EPA 3 i CARB standard. • Namena: motokultivatori. • Odgovara za: IMT 507; Labin Mondial Junior; Muta Gorenje; Valpadana; Benassi; i mnogi drugi. • Menja: DMB DM LA 300; Lombardini 6 LD 360; Rugerini RF 80; Kipor 178F; Honda GX240, GX270; Yanmar; Lombardini IM 350; Lombardini 15 LD 315, 15 LD 350. • Prilikom ugradnje u kultivatore, osim motora potrebno je dodatno ugraditi: međuploču. TEHNIČKI PODACI Model G270F Tip motora Jednocilindrični, četvorotaktni, prinudno vazdušno hlađenje, OHV Zapremina 270 cm3 Prečnik×Hod 77mm × 58mm Nominalna snaga 6.0kW pri 3600 o/min Obrtni momenat 17.73N.m pri 2500 o/min Prazan hod 1400±150 o/min Kompresija 8.2 ∶ 1 Rotacija pogonskog (PTO) vratila Suprotno kazaljci na satu (gledano od strane PTO) Buka ≤70dB(A) Sistem paljenja Tranzistorsko, magnetno indukovano Sistem startovanja Ručno Karburator Leptir Podmazivanje Prskanjem Sistem kontrole brzine Centrifugalni Filter vazduha Suvi filter Zapremina ulja 0.95L Zapremina rezervoara za gorivo 6L Neto težina 25kg Dimenzije 430mm × 380mm × 410mm Šifra proizvoda: G270F-1 Kategorija: Motori
• OHV dizajn daje niže temperature rada, veliku snagu, pouzdanost, izdržljivost i koristi manje ulja. • Kućište od livenog gvožđa omogućava bolje podmazivanje, ali takođe motor čini otpornijim na habanje i produžava mu životni vek. • Poseduje automatsku signalizaciju i zaustavljanje na niskom nivou ulja, što ne dozvoljava motoru da radi na niskom nivou ulja i štiti motor od oštećenja. • Metalni bregovi i radilica od kovanog gvožđa čine motor pouzdanim i dugotrajnim. • Motor zadovoljava EPA 3 i CARB standard. • Namena: motokultivatori, pumpe za navodnjavanje, agregati za struju, vibro ploče. • Odgovara za: MIO Standard 300, 350, 425; Honda F400, F420, F450,600, F620, F620Y, F650; Mio Osijek F42; IMT 507; Labin Mondial junior; Muta Gorenje; Valpadana; Benassi; i mnogi drugi. • Menja: DMB LA DM 300; Honda GX160, GX200, G150, G200, G35, G42, G65; Briggs&Stratton 425. • Prilikom ugradnje u kultivatore, zavisno od modela, osim motora potrebno je dodatno ugraditi: međuploču, remenicu motora, duži remen, sajla gasa, čaure, … TEHNIČKI PODACI Model G200F Tip motora Jednocilindrični, četvorotaktni, prinudno vazdušno hlađenje, OHV Zapremina 196 cm3 Prečnik×Hod 68mm × 54mm Nominalna snaga 4.1kW pri 3600 o/min Obrtni momenat 12.4N.m pri 2500 o/min Prazan hod 1400±150 o/min Kompresija 8.5 ∶ 1 Rotacija pogonskog (PTO) vratila Suprotno kazaljci na satu (gledano od strane PTO) Buka ≤70dB(A) Sistem paljenja Tranzistorsko, magnetno indukovano Sistem startovanja Ručno Karburator Leptir Podmazivanje Prskanjem Sistem kontrole brzine Centrifugalni Filter vazduha Suvi filter Zapremina ulja 0.6L Zapremina rezervoara za gorivo 3.6L Neto težina 16kg Dimenzije 376mm × 312mm × 335mm Šifra proizvoda: G200F Kategorija: Motori
• Unapređen dizajn vratila daje manje vibracija i mirniji rad. • Niža radna temperatura dobijena je primenom OHV dizajna. • Primarni i sekundarni filter ulja pruža bolje podmazivanje. • Košuljica cilindra od livenog gvožđa ima veću otpornost na habanje i produžava životni vek motora. • Metalni bregovi i radilica od kovanog gvožđa čine motor pouzdanim i dugotrajnim. • Motor zadovoljava EPA 3 i CARB standard. TEHNIČKI PODACI Model LC1P96F Tip motora Jednocilindrični, četvorotaktni, prinudno vazdušno hlađenje, OHV Zapremina 608 cm3 Prečnik × Hod 96mm × 84mm Nominalna snaga 11.5kW pri 3600 o/min Obrtni momenat 36.0N.m pri 2600 o/min Prazan hod 1800±150 o/min Kompresija 8.7 : 1 Rotacija pogonskog (PTO) vratila Suprotno kazaljci na satu (gledano od strane PTO) Sistem paljenja Tranzistorsko, magnetno indukovano Sistem startovanja Elektropokretač Podmazivanje Prskanjem Sistem kontrole brzine Centrifugalni Filter vazduha Polusuv, dvodelni Zapremina ulja 1.6 L Zapremina rezervoara za gorivo Nema rezervoar Neto težina 35 Kg Dimenzije 465 × 434 × 331mm Šifra proizvoda: LC1P96F Kategorija: Motori
• OHV dizajn daje niže temperature rada, veliku snagu, pouzdanost, izdržljivost i koristi manje ulja. • Kućište od livenog gvožđa omogućava bolje podmazivanje, ali takođe motor čini otpornijim na habanje i produžava mu životni vek. • Poseduje automatsku signalizaciju i zaustavljanje na niskom nivou ulja, što ne dozvoljava motoru da radi na niskom nivou ulja i štiti motor od oštećenja. • Metalni bregovi i radilica od kovanog gvožđa čine motor pouzdanim i dugotrajnim. • Motor zadovoljava EPA 3 i CARB standard. • Namena: motokultivatori, pumpe za navodnjavanje, agregati za struju, vibro ploče. • Odgovara za: MIO Standard 300, 350, 425; Honda F400, F420, F450,600, F620, F620Y, F650; Mio Osijek F42; IMT 507; Labin Mondial junior; Muta Gorenje; Valpadana; Benassi; i mnogi drugi. • Menja: DMB LA DM 300; Honda GX160, GX200, G150, G200, G35, G42, G65; Briggs&Stratton 425. • Prilikom ugradnje u kultivatore, zavisno od modela, osim motora potrebno je dodatno ugraditi: međuploču, remenicu motora, duži remen, sajla gasa, čaure, … TEHNIČKI PODACI Model G200F Tip motora Jednocilindrični, četvorotaktni, prinudno vazdušno hlađenje, OHV Zapremina 196 cm3 Prečnik×Hod 68mm × 54mm Nominalna snaga 4.1kW pri 3600 o/min Obrtni momenat 12.4N.m pri 2500 o/min Prazan hod 1400±150 o/min Kompresija 8.5 ∶ 1 Rotacija pogonskog (PTO) vratila Suprotno kazaljci na satu (gledano od strane PTO) Buka ≤70dB(A) Sistem paljenja Tranzistorsko, magnetno indukovano Sistem startovanja Ručno Karburator Leptir Podmazivanje Prskanjem Sistem kontrole brzine Centrifugalni Filter vazduha Suvi filter Zapremina ulja 0.6L Zapremina rezervoara za gorivo 3.6L Neto težina 16kg Dimenzije 376mm × 312mm × 335mm Šifra proizvoda: G200F-A Kategorija: Motori
Osobine motora: Pripremamo dokumentaciju, biće dostupne uskoro. TEHNIČKI PODACI Model LC2P80F-A Tip motora Dvocilindrični V-twin, četvorotaktni, prinudno vazdušno hlađenje, OHV Zapremina 764 cm3 Prečnik × Hod 80mm × 76mm Nominalna snaga 14.4kW pri 3600 o/min Obrtni momenat 52.0N.m pri 2400 o/min Prazan hod 1650±100 o/min Kompresija 8.7 : 1 Rotacija pogonskog (PTO) vratila Suprotno kazaljci na satu (gledano od strane PTO) Sistem paljenja Tranzistorsko, magnetno indukovano Sistem startovanja Elektropokretač Podmazivanje Prskanjem Sistem kontrole brzine Centrifugalni Filter vazduha Polusuv, dvodelni Zapremina ulja 2 L Zapremina rezervoara za gorivo Nema rezervoar Neto težina 42 Kg Dimenzije 466 × 480 × 356mm Šifra proizvoda: LC2P80F Kategorija: Motori
Motor za motokultivatore, pumpe, agregati, sekači betona LONCIN G390FD-A vratilo tip-A – ELEKTROSTART
• OHV dizajn daje niže temperature rada, veliku snagu, pouzdanost, izdržljivost i koristi manje ulja. • Kućište od livenog gvožđa omogućava bolje podmazivanje, ali takođe motor čini otpornijim na habanje i produžava mu životni vek. • Poseduje automatsku signalizaciju i zaustavljanje na niskom nivou ulja, što ne dozvoljava motoru da radi na niskom nivou ulja i štiti motor od oštećenja. • Metalni bregovi i radilica od kovanog gvožđa čine motor pouzdanim i dugotrajnim. • Motor zadovoljava EPA 3 i CARB standard. • Namena: motokultivatori, pumpe za navodnjavanje, agregati za struju, sekači betona. • Odgovara za: IMT 509; Labin Super special 140D; Muta Gorenje, Valpadana, Benassi; i mnogi drugi. • Menja: Honda GX340, GX390; Lombardini 3 LD 450, 3 LDA 450; Rugerini DF 90; Kipor 186F; Yanmar; Lombardini 15 LD 400, 15 LD 440. • Prilikom ugradnje u kultivatore, osim motora potrebno je dodatno ugraditi: međuploču. TEHNIČKI PODACI Model G390FD Tip motora Jednocilindrični, četvorotaktni, prinudno vazdušno hlađenje, OHV Zapremina 389 cm3 Prečnik×Hod 88mm × 64mm Nominalna snaga 8.2kW pri 3600 o/min Obrtni momenat 25.1N.m pri 2500 o/min Prazan hod 1400±150 o/min Kompresija 8.1 ∶ 1 Rotacija pogonskog (PTO) vratila Suprotno kazaljci na satu (gledano od strane PTO) Buka ≤70dB(A) Sistem paljenja Tranzistorsko, magnetno indukovano Sistem startovanja Ručno / Elektropokretač Karburator Leptir Podmazivanje Prskanjem Sistem kontrole brzine Centrifugalni Filter vazduha Suvi filter Zapremina ulja 1.1L Zapremina rezervoara za gorivo 6.5L Neto težina 34kg Dimenzije 405mm × 450mm × 443mm Šifra proizvoda: G390FD Kategorija: Motori
• OHV dizajn daje niže temperature rada, veliku snagu, pouzdanost, izdržljivost i koristi manje ulja. • Kućište od livenog gvožđa omogućava bolje podmazivanje, ali takođe motor čini otpornijim na habanje i produžava mu životni vek. • Poseduje automatsku signalizaciju i zaustavljanje na niskom nivou ulja, što ne dozvoljava motoru da radi na niskom nivou ulja i štiti motor od oštećenja. • Metalni bregovi i radilica od kovanog gvožđa čine motor pouzdanim i dugotrajnim. • Motor zadovoljava EPA 3 i CARB standard. • Namena: motokultivatori, pumpe za navodnjavanje, agregati za struju, vibro ploče. • Odgovara za: MIO Standard 300, 350, 425; Honda F400, F420, F450,600, F620, F620Y, F650; Mio Osijek F42; IMT 507; Labin Mondial junior; Muta Gorenje; Valpadana; Benassi; i mnogi drugi. • Menja: DMB LA DM 300; Honda GX160, GX200, G150, G200, G35, G42, G65; Briggs&Stratton 425. • Prilikom ugradnje u kultivatore, zavisno od modela, osim motora potrebno je dodatno ugraditi: međuploču, remenicu motora, duži remen, sajla gasa, čaure, … TEHNIČKI PODACI Model G200F Tip motora Jednocilindrični, četvorotaktni, prinudno vazdušno hlađenje, OHV Zapremina 196 cm3 Prečnik×Hod 68mm × 54mm Nominalna snaga 4.1kW pri 3600 o/min Obrtni momenat 12.4N.m pri 2500 o/min Prazan hod 1400±150 o/min Kompresija 8.5 ∶ 1 Rotacija pogonskog (PTO) vratila Suprotno kazaljci na satu (gledano od strane PTO) Buka ≤70dB(A) Sistem paljenja Tranzistorsko, magnetno indukovano Sistem startovanja Ručno Karburator Leptir Podmazivanje Prskanjem Sistem kontrole brzine Centrifugalni Filter vazduha Suvi filter Zapremina ulja 0.6L Zapremina rezervoara za gorivo 3.6L Neto težina 16kg Dimenzije 376mm × 312mm × 335mm Šifra proizvoda: G200F-W Kategorija: Motori
Osobine motora: Pripremamo dokumentaciju, biće dostupne uskoro. Model LC2V78F-2 Tip motora Dvocilindrični V-twin, četvorotaktni, prinudno vazdušno hlađenje, OHV Zapremina 678 cm3 Prečnik×Hod 78mm × 71mm Nominalna snaga 13.4kW pri 3600 o/min Obrtni momenat 42.0N.m pri 2500 o/min Prazan hod 1500±150 o/min Kompresija 8.5 : 1 Rotacija pogonskog (PTO) vratila Suprotno kazaljci na satu (gledano od strane PTO) Buka ≤70dB(A) Sistem paljenja Tranzistorsko, magnetno indukovano Sistem startovanja Elektropokretač Karburator Leptir Podmazivanje Prskanjem Sistem kontrole brzine Centrifugalni Filter vazduha Polusuv, dvodelni Zapremina ulja 1.5L Zapremina rezervoara za gorivo / Neto težina 43kg Dimenzije 510mm × 400mm × 450mm Šifra proizvoda: LC2V78F-2 Kategorija: Motori
Radilica tip-A: ravna radilica, prečnik 20mm, dužina radilice do flanše 28mm + debljina flanše do površine motora za montažu 25mm (ukupno radilica 53 mm) Osobine motora: Pripremamo dokumentaciju, biće dostupne uskoro. TEHNIČKI PODACI Model D230F (LC170F) Tip motora Jednocilindrični, vertikalni, četvorotaktni, prinudno vazdušno hlađenje, direktno ubrizgavanje Zapremina 227 cm3 Prečnik×Hod 70mm × 59mm Nominalna snaga 3.3kW pri 3600 o/min Obrtni momenat / Prazan hod 1800±100 o/min Kompresija 20 : 1 Rotacija pogonskog (PTO) vratila Suprotno kazaljci na satu (gledano od strane PTO) Buka / Sistem paljenja Tranzistorsko, magnetno indukovano Sistem startovanja Ručno Karburator Leptir Podmazivanje Prinudno podmazivanje Sistem kontrole brzine Centrifugalni Filter vazduha Sunđer, uljani Zapremina ulja 0.75L Zapremina rezervoara za gorivo 2.3L Neto težina 24kg Dimenzije 335mm × 380mm × 415mm Šifra proizvoda: D230F-A Kategorija: Motori