Filteri
close
Tip rezultata
Svi rezultati uključeni
keyboard_arrow_down
Kategorija
Sve kategorije
keyboard_arrow_down
Opseg cena (RSD)
Prikaži sve
keyboard_arrow_down
Od
RSD
Do
RSD
Sortiraj po
keyboard_arrow_down
Objavljeno u proteklih
keyboard_arrow_down
Sajtovi uključeni u pretragu
Svi sajtovi uključeni
keyboard_arrow_down

Pratite promene cene putem maila

  • Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
26-49 od 49 rezultata

Broj oglasa

Prikaz

format_list_bulleted
view_stream
26-49 od 49
26-49 od 49 rezultata

Prikaz

format_list_bulleted
view_stream

Režim promene aktivan!

Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje

Aktivni filteri

  • Tag

    Knjigovodstvo

Zaboravite na zbunjujuće propise i maksimalno iskoristite sve poreske pogodnosti! Opis Preporuke (0) Uslovi i Pravila Upiti Sa našim ličnim poreskim savetovanjem, možete: Lako razumeti poreze: Naši stručnjaci prevode komplikovane zakone u jednostavan jezik, tako da sve bude potpuno jasno. Ostvariti poreske olakšice: Da li znate za sve olakšice koje vam pripadaju? Pronaći ćemo ih i pomoći vam da ih legalno i u potpunosti iskoristite. Smanjiti troškove: Naš cilj je da vam uštedimo novac na porezima, ne da vam povećamo troškove. Imati podršku na svakom koraku: Tu smo za vas tokom celog poreskog ciklusa, od pripremanja prijave do rešavanja svih pitanja. Fokusujte se na važne stvari, a poreze prepustite nama! BUDITE PRVI KOJI JE NAPISAO/LA PREPORUKU "LIČNI PORESKI SAVETNIK" Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena * Ocenite ovaj proizvod Ime * Email * Sačuvaj moje ime, e-poštu i veb mesto u ovom pregledaču veba za sledeći put kada komentarišem. Preporuke Još uvek nema preporuka. Trenutno nema upita.

Prikaži sve...
6,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Preduzetnici, vlasnici malih i srednjih preduzeća, dobrodošli u našu knjigovodstvenu agenciju, gde vaše finansijsko zdravlje postaje naš prioritet. Bez obzira na vašu oblast ili obim poslovanja, mi pružamo ključne knjigovodstvene usluge koje će vašem biznisu pružiti potrebnu stablinost i preciznost u finansijskom planiranju. Opis Preporuke (0) Uslovi i Pravila Upiti Jedna od naših ključnih usluga je kompletno knjigovodstvo. Naš stručni tim se brine o vođenju vaših poslovnih knjiga, upravlja analitičkim knjigovodstvom te izrađuje maloprodajne i veleprodajne kalkulacije. Takođe je uključeno i vođenje KEPU knjige i druge dokumentacije za preduzetnike. Mi obračunavamo PDV i predajemo poreske prijave za vas. Poverite nam ovaj ključan zadatak, i oslobodite se stresa povezanog sa poštovanjem rokova i pravilima predaje poreskih prijava. Takođe izrađujemo i predajemo završni račun za vašu firmu. Od bilansa stanja, preko bilansa uspeha, statističkih aneksa, bilansa tokova gotovine, do poreskog bilansa i svih potrebnih prijava – osiguravamo da je svaki detalj pokriven. Pružamo savete i edukaciju kako biste bolje razumeli svoje finansijske obaveze, i obezbedili da svoje poslovanje vodite u skladu sa svim relevantnim zakonima i propisima. Da bismo osigurali visok kvalitet usluga koristimo najsavremeniji softver za vođenje knjigovodstva. Vaša dokumentacija i podaci su sigurni s nama. Najbolje od svega je što smo vam na raspolaganju 24/7! Bez obzira na to da li imate hitan upit ili samo želite popričati o vašim knjigovodstvenim potrebama, tu smo da vam pomognemo baš kada vam je potrebno. Pridružite se našoj rastućoj mreži od preko 200 zadovoljnih klijenata već danas!

Prikaži sve...
6,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Briga o isplati plata, porezima i doprinosima zahteva puno vremena i znanja. Zato vam naša knjigovodstvena agencija nudi sveоbuhvatan servis obračuna plata i zarada, kako biste vi mogli da se fokusirate na razvoj svog biznisa. Opis Preporuke (0) Uslovi i Pravila Upiti Za obračun plata i drugih oporezivih prihoda smo stvorili sveobuhvatnu uslugu koja pokriva sve, od plata zaposlenih do honorara za rad po ugovoru. Šta nudimo? Kompleksno rešenje: Obračunavamo sve tipove isplata – plate zaposlenih, naknade osnivačima, honorare za rad po ugovoru i sve ostalo, bez obzira na složenost. Brzo i automatizovano: Koristimo najmoderniji softver za knjigovodstvo koji sve radi automatski, a finansijski podaci su uvek na sigurnom. Transparentnost i kontrola: Dobijate detaljnu evidenciju i izvjštaje o svim obračunima, tako da imate pregled nad svim finansiskim tokovima i platama zaposlenih. Šta dobijate? Brže isplate i manje administrativnog rada; Smanjenje grešaka i mogućih kazni; Zadovoljne zaposlene koji primaju tačne plate na vreme; Više vremena i energije za razvoj biznisa. Kontaktirajte nas već danas i otkrijte kako vam naša knjigovodstvena agencija može pomoći da poboljšate upravljanje platama i uštedite dragoceno vreme!

Prikaži sve...
3,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Knjigovodstvena agencija Mega Sip Office vam brzo i bezbrižno pomaže da ostvarite svoju preduzetničku ideju, bilo da počinjete sa preduzećem ili radnjom. Opis Preporuke (0) Uslovi i Pravila Upiti Pokrenite svoj biznis bez brige! Mega Sip Office je vaš partner za brzo i bezbedno osnivanje preduzeća ili radnje. Nudimo sve što je potrebno da krenete sa poslom, od prve ideje do otvorenog tekućeg računa. Šta vam nudimo: Ekspertsko savetovanje: Zaboravite na dileme! Izabraćemo savršenu pravnu formu za vaše planove i potrebe. Pribavljanje dokumentacije: Naše knjigovođe će pripremiti i overiti osnivačku dokumentaciju prvi put i na vreme, kao i sve ostale radnje u finansijskim institucijama i poreskoj upravi. Brza registracija firme: Ne gubite vreme čekajući ispred šaltera u moru papira i nedoumica! Naša knjigovodstvena agencija će obaviti registraciju za samo 5 radnih dana. Sve na jednom mestu: Pored osnivanja, pružamo i usluge otvaranja računa, izrade pečata i fiskalizacije kasa. Uz vas na svakom koraku: Tu smo da vam pomognemo i nakon osnivanja, bilo da se radi o promenama u preduzeću ili njegovoj eventualnoj likvidaciji. Pokrenite svoj biznis lako i brzo. Kontaktirajte Knjigovodstvenu agenciju Mega Sip Office već danas!

Prikaži sve...
12,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Znate li koliko vremena i energije troše vlasnici firmi na razumevanje i rešavanje poreskih pitanja? Mnogo – a upravo to vreme i energiju mogli biste posvetiti razvoju svog biznisa. Zato smo tu mi, Knjigovodstvena agencija Mega Sip Office, specijalisti za poresku administraciju. Opis Preporuke (0) Uslovi i Pravila Upiti Preuzimamo na sebe sve vaše poreske obaveze, od komunikacije sa Poreskom upravom do pravovremenog podnošenja prijava i optimizacije poreskih rešenja. Šta vam nudimo: Tim iskusnih stručnjaka: Naši stručnjaci su pravi „prevodioci“ poreskog jezika. Bez obzira na pitanje ili zahtev, oni će u vaše ime komunicirati s Poreskom upravom i zastupati vaše interese. Zbogom rokovima i propuštanjima: Pratimo sve zakonske propise, pa vi više ne morate brinuti o rokovima podnošenja prijava za PDV, porez na dohodak i druge poreze. S nama ste uvek sigurni. Poreske obaveze na minimum: Naši saveti će vam pomoći da smanjite poreske obaveze i optimizujete rashode. Tako ostaje više novca za razvoj vašeg biznisa. Greške? Nema šanse! Zbog dubokog poznavanja propisa i strogih internih kontrola, greške i kazne su kod nas gotovo nezamislive. Transparentnost na prvom mestu: Uvek imate uvid u stanje vaših poreskih obaveza i naša vrata su vam uvek otvorena za pitanja i savetovanje. Prepustite nama poreske brige, a vi se fokusirajte na ono što najbolje ZNATE – vođenje uspešnog biznisa!

Prikaži sve...
6,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Knjigovodstvena agencija Beooffice klijentima nudi stručnu pomoć kada su u pitanju osnivanje preduzeća i registrovanje preduzetnika. Opis Preporuke (0) Uslovi i Pravila Upiti Osnivanje preduzeća i registrovanje preduzetnika je jedna od osnovnih knjigovodstvenih usluga agencije Beooffice. Nudimo: savete pri izboru adekvatne pravne forme, izradu potrebne dokumentacije, podnošenje prijave APR-u, preuzimanje rešenja i PIB-a, izrada pečata i otvaranje poslovnog računa u banci.

Prikaži sve...
forward
Detaljnije

Knjigovodstvena agencija Bonus sistem pruža usluge revizije, računovodstva i poreskog savetovanja. Usluge su uvek zasnovane na proceni rizika, prilagođene specifičnim potrebama korisnika usluga, te usklađen sa potrebama naših klijenata. Opis Preporuke (0) Uslovi i Pravila Upiti Mogućnost da pružimo usluge revizije visokog kvaliteta zasnovana je na sposobnostima našeg tima da razume procese, računovodstvene politike, interne kontrole i sva specifična pitanja vezana za finansijsko izveštavanje svakog našeg klijenta, sektora i industrija u kojima oni posluju. Profesionalna revizija važna je za poslovni svet i za širu javnost. Pažljivo sprovesti reviziju predstavlja osnov za poverenje u vrednost kompanije, za sticanje poverenja investitora, medija i opšte javnosti. Na osnovu zajedničke globalne strategije, unutar mreže, koordinišemo, sarađujemo i komuniciramo što vodi ka doslednom pristupu i boljem kvalitetu. Ako imate dodatna pitanja ili biste želeli da saznate više o našim uslugama, molimo vas da nas kontaktirate.

Prikaži sve...
forward
Detaljnije

Svaka firma koja posluje sa povezanim pravnim licima u obavezi je da radi obračun transfernih cena. Knjigovodstvena agencija Bonus sistem nudi usluge transfernih cena. Opis Preporuke (0) Uslovi i Pravila Upiti Transferne cene su one cene koje nastaju na osnovu obavljanja transakcija između povezanih lica. Poslovni odnosi, odnosno transakcije se manifestuju kroz komercijalne, finansijske i ostale poslovne transakcije između povezanih lica, u cilju sticanja dobiti zbog prodaje ili kupovine proizvoda i usluga. Knjigovodstvena agencija Bonus sistm nudi vam usluge transfernih cena. Ovakve cene mogu biti predmet zloupotrebe jer ponekad značajno utiču na umanjenje poreskih obaveza, zbog čega se sprovode dodatne mere poreske i inspekcijske kontrole. Zloupotrebe nastaju: sa ciljem da se umanje poreske obaveze, da se ne plate nastale poreske obaveze, prilikom ispostavljanja računa za nepostojeći promet (najčešće su predmet transakcija usluge). Od nas možete dobiti uslugu obračuna transfernih cena po veoma povoljnim uslovima, a poštujući najviše evropske standarde kvaliteta.

Prikaži sve...
forward
Detaljnije

Izrada završnog računa je jedna od osnovnih delatnosti knjigovodstvene agencije Bonus sistem. Završni račun podnose sva pravna lica i preduzetnici koji su obveznici istog. Opis Preporuke (0) Uslovi i Pravila Upiti Izrada završnog računa je obaveza koju na sebe preuzimaju knjigovodstvene agencije. Pod završnim računom podrazumeva se redovni set finansijskih izveštaja o poslovanju firme u prethodnoj godini. Pored završnog računa podnose i poreski bilans za potrebe utvrđivanja poreza na dobit. Kao godišnji finansijski izveštaj predstavlja krajnju sliku firme po završetku fiskalne godine, zaključno sa 31. decembrom – redovni završni račun, a vanredni se podnosi na bilo koji datum, odnosno na datum brisanja firme. Obveznici finansijskih izveštaja su sva pravna lica i preduzetnici, osim preduzetnika – paušalnih obveznika. To su: privredna društva, javna preduzeća, banke, društva za osiguranje, davaoci finansijskog lizinga, dobrovoljni penzioni fondovi i zadruge. Cena izrade završnog računa je uglavnom uključena u cenu knjigovodstvenih usluga osim ako Ugovorom to nije drugačije naznačeno. BUDITE PRVI KOJI JE NAPISAO/LA PREPORUKU "IZRADA ZAVRŠNOG RAČUNA" Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena * Ocenite ovaj proizvod Ime * Email * Sačuvaj moje ime, e-poštu i veb mesto u ovom pregledaču veba za sledeći put kada komentarišem. Preporuke Još uvek nema preporuka. Trenutno nema upita.

Prikaži sve...
forward
Detaljnije

Nudimo kompletne knjigovodstvene usluge koje odlikuje kvalitet, preciznost i brzina ažuriranja knjigovodstvenih podataka. Knjigovodstvena agencija „Agencija SIM“ se bavi pružanjem knjigovodstvenih usluga i stranim kompanijama. Opis Preporuke (0) Uslovi i Pravila Upiti Naše knjigovodstvene usluge prilagodili smo svakom pojedinačnom klijentu. Agencija ima iskustvo u vođenju poslovnih knjiga klijentima iz najrazličitijih oblasti. Pored pravnih subjekata iz oblasti privrede, takođe su zastupljena i pravna lica iz neprivrede, humanitarne organizacije, nevladine organizacije, fondacije i sl. Znamo da prilagodimo svoje usluge velikim, srednjim i malim preduzećima i preduzetnicima koji u skladu sa zakonom ulaze u dvojno knjigovodstvo.

Prikaži sve...
forward
Detaljnije

KEPU knjiga je paralela trgovačke knjige u maloprodaji, kako bi se ulaz i izlaz robe evidentirali po maloprodajnim cenama. Mnogi smatraju da je suvišna, ali je neophodna. Kada je u pitanju vođenje KEPU knjige knjigovodstvena agencija Bonus sistem će vam pomoći. Opis Preporuke (0) Uslovi i Pravila Upiti Sva pravna i fizička lica koja obavljaju promet robe dužna su za vođenje evidencije o primljenoj i prodatoj, odnosno isporučenoj robi i izvršenim uslugama – KEPU knjige. Ta evidencija se naziva i Knjiga evidencije prometa i usluga – obrazac KEPU. U skladu sa Pravilnikom poslovne knjige se formiraju i vode u slobodnim listovima. One mogu biti povezane ili prenete na neki od medijuma automatske ili mikrografske obrade podataka. Cilj je da se po potrebi mogu odštampati ili prikazati na ekranu, sa podacima koji su propisani ovim pravilnikom. Stoga, one mogu biti u papirnom ili elektronskom obliku (npr. word ili excel). U svakom slučaju istu je potrebno na kraju godine ili ukoliko Vam nadležni organi traže u toku godine, overiti pečatom i potpisom. BUDITE PRVI KOJI JE NAPISAO/LA PREPORUKU "VOĐENJE KEPU KNJIGE" Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena * Ocenite ovaj proizvod Ime * Email * Sačuvaj moje ime, e-poštu i veb mesto u ovom pregledaču veba za sledeći put kada komentarišem. Preporuke Još uvek nema preporuka. Trenutno nema upita.

Prikaži sve...
forward
Detaljnije

Knjigovodstvo i računovodstvo je naš servis, nudimo usluge knjigovodstva i računovodstva. Ako vam je potreban knjigovođa koji zna kako da vam smanji troškove, poveća zaradu i obezbedi nesmetano poslovanje, kontaktirajte našu knjigovodstvenu agenciju. Opis Preporuke (0) Uslovi i Pravila Upiti Svojim klijentima nudimo knjigovodstvo i računovodstvo. Pored standardnih knjigovodstvenih usluga (vođenje knjiga finansijski i materijalno) i niz dodatnih usluga prilagođenih potrebama svakog pojedinačnog klijenta. Svakodnevno pratimo propise, upoznati smo sa svim aktuelnim zakonima čime vam omogućavamo da svoj biznis konstantno unapređujete i širite. Usluge iz oblasti knjigovodstva koje pružamo su vođenje poslovnih knjiga, vođenje analitike, kalkulacija zarada maloprodajnih i veleprodajnih. Naša specijalnost su i KEPU knjige PDV evidencija, obračun PDV-a, izrada i predaja poreske prijave za PDV, izrada završnog računa – bilans stanja, bilans uspeha, statistički aneks, poreski bilans i poreska prijava poreza na dobit, poreska prijava za dohodak građana. Pored toga, nudimo kompletnu uslugu obračuna i naknada zarada, i to: zarada za zaposlene i osnivače, ugovori o delu, privremeni i povremeni poslovi i drugo, ostale naknade zarada (bolovanja, porodiljska bolovanja i drugo), sva druga primanja zaposlenih (regres, topli obrok, putni troškovi…). Ako vam je potreban knjigovođa koji zna kako da vam smanji troškove, poveća zaradu i obezbedi nesmetano poslovanje, kontaktirajte našu knjigovodstvenu agenciju.

Prikaži sve...
forward
Detaljnije

Finansijski izveštaji, priprema i podnošenje finansijskih izveštaja za firme koje rade dvojno knjigovodstvo. Izveštaji za mikro preduzeća i preduzetnike, a obuhvata bilans stanja, bilans uspeha, statistički izveštaj. Opis Preporuke (0) Uslovi i Pravila Upiti Finansijski izveštaji su u skladu sa zakonom preduzeća i preduzetnici koji vode knjige po sistemu dvojnog knjigovodstva su dužni da objavljuju svoje računovodstvene izveštaje za čiju izradu je potrebno znanje i stručnost. Agencija Beooffice je tu da Vas posavetuje ili, umesto Vas, sastavi i podnese set obaveznih finansijskih izveštaja (završni račun). Set izveštaja za mikro preduzeća i preduzetnike obuhvata: bilans stanja, bilans uspeha, statistički izveštaj. BUDITE PRVI KOJI JE NAPISAO/LA PREPORUKU "FINANSIJSKI IZVEŠTAJI" Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena * Ocenite ovaj proizvod Ime * Email * Sačuvaj moje ime, e-poštu i veb mesto u ovom pregledaču veba za sledeći put kada komentarišem. Preporuke Još uvek nema preporuka. Trenutno nema upita.

Prikaži sve...
forward
Detaljnije

Plate i kadrovi – socijalno omogućavaju obračun svih vrsta isplata za zaposlene i spoljne saradnike, i omogućavaju vođenje podataka o zaposlenim radnicama, penzionerima i drugima, sa obzirom na definisane radne odnose. Opis Preporuke (0) Uslovi i Pravila Upiti Modul plate omogućava obračun svih vrsta isplata za zaposlene i spoljne saradnike: obračun plata za radnike, direktore, osnivače i vlasnike neto, bruto, porezi i doprinosi, obustave iz neto plata kroz realizaciju administrativnih i/ili sudskih zabrana obračun svih naknada zarada (bolovanja do 30 dana, preko 30 dana, porodiljskog bolovanja i sl.), predaja tih obračuna u socijalno; obračun svih drugih ličnih primanja zaposlenih (regres, topli obrok, putni troškovi);, obračun naknada po ugovorima o delu, privremenim i povremenim poslovima i slično; obračun zakupnina, kapitalnih dobiti;vođenje analitičkog knjigovodstva zarada; vođenje evidencija o svim obračunima i isplatama, a u svhu izrade M-4 i PPP obrazaca. Kod svih obračuna podrazumeva se da se sačine odgovarajuće poreske prijave i predaju Poreskoj upravi. Kod usluge kadrovi – socijalno vredi postulat da Agencija odrađuje i završava celokupan posao: izrada ugovora o radu kod zapošljavanja radnika, ugovora o privremenim i povremenim poslovima, ugovora o dopunskom radu, ugovora o delu i slično; prijave i odjave radnika, direktora, osnivača i vlasnika, u Fondu PIO – obrasci M-1 i M-1/SP; prijave potrebe za radnikom i prijava prijema radnika kod Nacionalne službe za zapošljavanje – obrazac E-1 i E-3; izrada rešenja o godišnjim odmorima, dopustima radnika i slično; izrada raznih potvrda o zaposlenju, visini primanja i slično; upis plata za preduzetnike u analitičku evidenciju Fonda PIO; upis staža zaposlenim u preduzećima – izrada M-4 obrasca; pravljenje novih i overavanje postojećih zdravstvenih knjižica. BUDITE PRVI KOJI JE NAPISAO/LA PREPORUKU "PLATE I KADROVI – SOCIJALNO" Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena * Ocenite ovaj proizvod Ime * Email * Sačuvaj moje ime, e-poštu i veb mesto u ovom pregledaču veba za sledeći put kada komentarišem. Preporuke Još uvek nema preporuka. Trenutno nema upita.

Prikaži sve...
forward
Detaljnije

Finansijska analiza poslovanja je detaljno ispitivanje finansijskih izveštaja sa ciljem da se oceni finansijska situacija, uspešnost poslovanja (rentabilnost) i sposobnost preduzeća da stvara gotovinu. Ovakva analiza poslovanja kompanije predstavlja prvi korak i početnu aktivnost u poslovanju koja se odnosi na finansijski menadžment, a Beooffice Vam može pomoći s tim. Opis Preporuke (0) Uslovi i Pravila Upiti Moderno finansijsko upravljanje, odnosno finansijski menadžment kompanija, bazira se na informacijama i rezultatima sistematskog praćenja, prikupljanja, obrade i obračuna složenih pokazatelja finansijskog poslovanja. Drugim rečima, to je finansijska analiza poslovanja. Finansijska analiza poslovanja spada u knjigovodstvene usluge čiji su osnovni ciljevi: procene trenutnog stanja i pozicije u poslovanju, procene ostvarenog poslovnog rezultata, identifikovanje ključnih trendova u poslovanju kompanije, identifikovanje potencijala i eventualnih opasnosti u poslovanju, ocene boniteta kompanije i identifikovanje potreba za daljim aktivnostima. Rezultat ove analize je prezentacija ključnim ljudima kompanije i izveštaj u pisanoj formi o sprovedenim aktivnostima. Uz to dobijate praktične preporuke za naredne korake, kao i zaključak analize, koji ukazuje na dobre i loše strane trenutne finansijske pozicije kompanije. Finansijska analiza pokazuje efikasnost i delotvornost finansijske politike, kao jedan od osnovnih elemenata upravljanja finansijama preduzeća. Rezultati finansijske analize značajni su za formiranje adekvatne finansijske politike. Finansijska politika, kao sastavni deo ukupne poslovne politike preduzeća, predstavlja osnovu upravljanja finansijama preduzeća. Ovu funkciju obavlja finansijski menadžment preduzeća odnosno kompanije.

Prikaži sve...
forward
Detaljnije

Socijalni doprinosi su vrsta javnih prihoda i imaju funkciju poreza, ali nešto drugačiji karakter od njih. Opis Preporuke (0) Uslovi i Pravila Upiti Obračun socijalnih doprinosa – praćenje promena u utvrđivanju najviših i najnižih osnovica za obračun socijalnih doprinosa u tekućoj godini.

Prikaži sve...
forward
Detaljnije

Konsalting i savetovanje u knjigovodstvu, namenjen svim firmama i preduzećima. Usluge stručnih i iskusnih knjigovođa koje će vaše poslovanje usmeriti u pravom smeru. Opis Preporuke (0) Uslovi i Pravila Upiti Knjigovodstveni konsalting – Knjigovodstvena agencija Rubikon vrši konsalting i savetovanje klijenata koji podrazumevaju analizu poslovanja i finansijskih pokazatelja sa ciljem obezbeđivanja informacija klijentu za donošenje najboljih poslovnih odluka u cilju plaćanja najmanjih poreskih dažbina u skladu sa važećim propisima (korišćenje zakonom predvidjenih olakšica, subvencija za novozaposlene i sl.). Pogledajte sve usluge koje knjigovodstvena agencija Rubikon nudi. BUDITE PRVI KOJI JE NAPISAO/LA PREPORUKU "KNJIGOVODSTVENI KONSALTING" Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena * Ocenite ovaj proizvod Ime * Email * Sačuvaj moje ime, e-poštu i veb mesto u ovom pregledaču veba za sledeći put kada komentarišem. Preporuke Još uvek nema preporuka. Trenutno nema upita.

Prikaži sve...
forward
Detaljnije

U usluge knjigovodstvene agencije Beooffice nalazi se i izrada interne regulative, koja je sastavni deo poslovanja svakog preduzeća. Opis Preporuke (0) Uslovi i Pravila Upiti U usluge knjigovodstvene agencije Beooffice nalazi se i izrada interne regulative, koja je sastavni deo poslovanja svakog preduzeća. Svako preduzeće, bez obzira na pravnu formu i delatnost, mora da organizuje svoje poslovanje i donese određeni broj internih pravilnika, odluka, rešenja i ugovora. Izrada interne regulative podrazumeva: Pravilnik o računovodstvu i računovodstvenim politikama, Pravilnik o radu, Pravilnik o sistematizaciji radnih mesta, Pravilnik o rukovanju gotovim novcem, Pravilnik o vršenju popisa. BUDITE PRVI KOJI JE NAPISAO/LA PREPORUKU "IZRADA INTERNE REGULATIVE" Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena * Ocenite ovaj proizvod Ime * Email * Sačuvaj moje ime, e-poštu i veb mesto u ovom pregledaču veba za sledeći put kada komentarišem. Preporuke Još uvek nema preporuka. Trenutno nema upita.

Prikaži sve...
forward
Detaljnije

Izrada godišnjih finansijskih izveštaja i završnih računa za sve firme i preduzeća koja imaju obavezu podnošenja završnog računa. Opis Preporuke (0) Uslovi i Pravila Upiti Izrada završnih računa – Redovne godišnje finansijske izveštaje na kraju fiskalne godine moraju da podnesu sva pravna lica i preduzetnici koji vode dvojno knjigovodstvo. Obavezu sastavljanja finansijskih izveštaja imaju: privredna društva, javna preduzeća, banke, društva za osiguranje, davaoci finansijskih lizinga, dobrovoljni penzijski fondovi, zadruge. Završni račun je finansijski odraz poslovanja vašeg preduzeća u prethodnoj poslovnoj godini, te je izrada završnog obračuna na pravi način jako bitna. On može presudan za dobijanje kredita, donacija, lizinga, tendere. Knjigovodstvena agencija Rubikon vam nudi usluge izrade završnih računa. Pogledajte sve usluge koje knjigovodstvena agencija Rubikon nudi. BUDITE PRVI KOJI JE NAPISAO/LA PREPORUKU "IZRADA ZAVRŠNIH RAČUNA" Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena * Ocenite ovaj proizvod Ime * Email * Sačuvaj moje ime, e-poštu i veb mesto u ovom pregledaču veba za sledeći put kada komentarišem. Preporuke Još uvek nema preporuka. Trenutno nema upita.

Prikaži sve...
forward
Detaljnije

Promet robe i sva knjiženja vezana za maloprodaju. Opis Preporuke (0) Uslovi i Pravila Upiti Knjiženje maloprodaje – knjiženje ulaza i izlaza robe u maloprodaji, te praćenje finansijskih promena, poreskih obaveza i obračunavanje tekućih troškova i naknada. BUDITE PRVI KOJI JE NAPISAO/LA PREPORUKU "KNJIŽENJE MALOPRODAJE" Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena * Ocenite ovaj proizvod Ime * Email * Sačuvaj moje ime, e-poštu i veb mesto u ovom pregledaču veba za sledeći put kada komentarišem. Preporuke Još uvek nema preporuka. Trenutno nema upita.

Prikaži sve...
forward
Detaljnije

Knjigovodstvene usluge za pravna lica, preduzetnike i udruženja građana pruža vam knjigovodstvena agencija Bonus sistem (Beograd). Naš stručni kadar može vam pomoći da jednostavnije vodite svoj posao. Opis Preporuke (0) Uslovi i Pravila Upiti Knjigovodstvena agencija Bonus sistem, Beograd, pruža sledeće knjigovodstvene usluge: vođenje poslovnih knjiga; vođenje analitičkih knjigovodstava; izrada kalkulacija maloprodajnih i veleprodajnih cena, vođenje KEPU knjige; vođenje PDV evidencija, obračun PDV-a, izrada poreske prijave za PDV; analiza poslovanja i finansijskih pokazatelja; izrada završnog računa. Kao tim sa stručnim kadrom u mogućnosti smo da Vam pružimo kvalitetne i pouzdane usluge u knjigovodstvu. Ono što nas izdvaja su dugogodišnje iskustvo i visoko obrazovani zaposleni. Ukoliko imate ikakva pitanja ili su vam potrebne usluge koje nudimo, stojimo vam na raspolaganju. Kontaktirajte nas. Budite prvi koji je napisao/la preporuku "Knjigovodstvene usluge Beograd" Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena * Ocenite ovaj proizvod Ime * Email * Sačuvaj moje ime, e-poštu i veb mesto u ovom pregledaču veba za sledeći put kada komentarišem. Preporuke Još uvek nema preporuka. Opšti upiti Trenutno nema upita.

Prikaži sve...
forward
Detaljnije

Završni račun je krajnja slika, finansijski odraz poslovanja jednog preduzeća u poslovnoj godini, te je iz tog razloga izrada završnog obračuna na pravi način jako bitna. Opis Preporuke (0) Uslovi i Pravila Upiti Izrada završnog računa – izrada i podnošenje redovnih godišnjih finansijskih izveštaja, kao i svih obaveznih i pratećih obrazaca (bilans stanja, bilans uspeha, statističkog izveštaja, izveštaj o tokovima gotovine, izveštaj o promenama na kapitalu, izrada napomena uz finansijski izveštaj, izrada poreskog bilansa, poreska prijava poreza na dobit, M4 i PPP-PO obrasci).

Prikaži sve...
forward
Detaljnije

U savremenom sistemu distribucije bankarskih usluga na značaju dobijaju brojni drugi kanali distribucije. Danas je gotovo je nemoguće zamisliti život bez banaka. Svi koristimo široki spektar bankarskih proizvoda za plaćanja, štednju, finansiranje trenutne potrošnje i dugoročne investicije, kupovinu finansijske imovine i tako dalje. U vezi s tim, bankarske usluge su postale i deo usluga koje se nalaze u našoj ponudi. Opis Preporuke (0) Uslovi i Pravila Upiti Tradicionalan način za pružanje bankarskih usluga je direktan kontakt između bankarskog službenika i korisnika usluge u poslovnim prostorijama banke. Zbog toga je mreža organizacionih jedinica (filijalska mreža) imala ključan značaj za tradicionalno bankarstvo. Dobra pokrivenost, odnosno razuđena mreža organizacionih jedinica obezbeđivala je pristupačnost usluga, ali i stepen satisfakcije klijenata. Neke bankarske usluge je danas moguće pribaviti u supermarketima, prodajnim salonima, agencijama za promet nekretnina, poštama i drugim objektima primarno namenjenim za nefinansijsku delatnost. Vrlo uspešno danas je moguće kombinovati klasične bankarske usluge i usluge osiguranja, jer klijenti zainteresovani za neku od ovih usluga po pravilu imaju potrebu i za uslugama drugog tipa. Bankarske usluge su usluge koje pružamo korisnicima ovih usluga po osnovu ugovora o kreditu, ugovora o depozitu, ugovora o izdavanju i korišćenju kreditnih kartica, ugovora o dozvoljenom prekoračenju po računu, kao i druge usluge koje banka pruža u skladu sa zakonom. Cilj distribucije bankarskih usluga da osigura da se usluge pružaju na lokacijama, na način i u vreme koje odgovara korisnicima.

Prikaži sve...
forward
Detaljnije

Knjigovodstvena agencija Profit 1992 za Vas vodi ažurno i tačno knjigovodstvo. Opis Preporuke (0) Uslovi i Pravila Upiti Računovodstvene usluge koje pružamo su: izrada svih pratećih finansijskih i poreskih izveštaja (PDV evidencija, bilansi); kadrovski poslovi (prijava i odjava radnika, obračun ličnih dohodaka); komunikacija sa poreskim upravama.

Prikaži sve...
forward
Detaljnije
Nazad
Sačuvaj