Filteri
close
Tip rezultata
Svi rezultati uključeni
keyboard_arrow_down
Kategorija
Sve kategorije
keyboard_arrow_down
Opseg cena (RSD)
Prikaži sve
keyboard_arrow_down
Od
RSD
Do
RSD
Sortiraj po
keyboard_arrow_down
Objavljeno u proteklih
keyboard_arrow_down
Sajtovi uključeni u pretragu
Svi sajtovi uključeni
keyboard_arrow_down

Pratite promene cene putem maila

  • Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
51-75 od 162 rezultata

Broj oglasa

Prikaz

format_list_bulleted
view_stream
51-75 od 162 rezultata

Prikaz

format_list_bulleted
view_stream

Režim promene aktivan!

Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje

Aktivni filteri

  • Tag

    KANCELARIJE

Kancelarijska stolica Please Evropska omiljena radna stolica! Please izgleda različito od svake druge kancelarijske stolice sa svojim dvostrukim sistemom podupiranja – sistemom koji nudi neparalelne nivoe komfora. Ali moc 2 stolice znači i više od toga. Please je istinski dobro balansirana – balansira komfor i lepotu, slobodu pokreta i totalnu kontrolu, precinznost i intuitivno korišćenje podešavanja, kvalitet proizvodnje i odgovornost o životnoj okolini… Testirana ka BS 5459, Please je sertifikovana za konstantno korišćenje od strane osoba koje su teške i do 150kg. Takodje je nosilac FIRA Ergonomic Excellence nagrade. LTC2 mehanizam Gornja i donja tenzija se može podesiti brojevnim sistemom. Podesiva visina, dubina i pivotiranje pokreta ruku. Podesivo udubljenje sedišta. Please brochure Za više informacija pošaljite upit ili nas kontaktirajte: Omladinskih brigada 90V, Beograd Airport city (objekat 1500, prizemlje) Radnim danima: od 9 do 17h Tel: +381 11 4149200

Prikaži sve...
forward
Detaljnije

The meeting table is where collaborations are born and partnerships are forged. Put your best foot forward with USM’s solution for future-proof conferencing. Colours, finishes, and dimensions USM Kitos M and USM Kitos E Ergonomics and height adjustability Functionality The USM Kitos Meeting makes stylish sit-stand conferencing a reality. Using either a mechanical or an electronic height-adjustment feature, a range of smart accessories and customisable finishes, adapt to the demands of every meeting.​

Prikaži sve...
forward
Detaljnije

Konferencijska stolica Eastside Ostavite dobar utisak! Dočekajte svoje goste sa Eastside stolicom, stolicom za posetioce koja nudi visoke raznolike performanse i dobar izgled – a pri tom je udobna u svakoj situaciji. Bez oštrih ivica Eastside stolica je laka za rekonfigurisanje, idealna za sastanke, konferencije i timske poslove. Elegancija Eastside stolica se uklapa bez puno truda u svako kancelarijsko okruženje. Čista je, neutralnog dizajna koji može da se meri sa bilo kojom radnom stolicom. Komfor u dugim periodima Otvoren oblik obezbedjuje dubok sed i visoki naslon, i pouzdano je jak i ispunjen ergonomskom penom. Pametana za okolinu Eastside je napravljena od nekoliko elemenata bez šrafova, i smanjenim brojem nisko energetskih materijala Eastside brochure Eastside Wood brochure Eastside Plain brochure Za više informacija pošaljite upit ili nas kontaktirajte: Omladinskih brigada 90V, Beograd Airport city (objekat 1500, prizemlje) Radnim danima: od 9 do 17h Tel: +381 11 4149200

Prikaži sve...
forward
Detaljnije

Arhivski ormar Za više informacija pošaljite upit ili nas kontaktirajte: SB ALSAN d.o.o. Maloprodaja: Antifašističke borbe 15 (ulaz iz Bul. Zorana Đinđića), Novi Beograd Telefon: +381 (11) 313 95 81 Mobilni: +381 (63) 652 113 E-mail: [email protected] Radno vreme: 09 – 17 h ; subotom: 09 – 15 h Izložbeni salon: Patrijarha Dimitrija 24, Rakovica, Beograd (zgrada bivšeg DMB-a) Telefon: + 381 (11) 7541 416, +381 (11) 7451 422

Prikaži sve...
forward
Detaljnije

2014 was the 10th anniversary of Wilkhahn’s skid-base chair Aline. At ORGATEC 2014 the company showcased a new addition to the skid-base chair range called Aline-S. The family likeness is obvious, but the new chair still has its own personality. The seat and backrest frame on Aline-S are covered with elastic, slatted membranes instead of transparent fabric. The new material makes the chair very comfortable and enhances its look. This line is primarily aimed at areas where seating has to be stylish, yet practical to pick up and move around. And where it needs to be easy to clean and require little maintenance. It’s ideal for canteens and cafés, salesrooms, public lobbies or multipurpose spaces. 233 Aline-S Digital broschure

Prikaži sve...
forward
Detaljnije

Nameštaj za menadžment TAO – Sinetica Snažno naznačen kvadratnim obimom nogu, Tao u direktorskim prostorima predstavlja raznovrsne emocije i osećanja. Prošlost i savremeni, prirodni završni slojevi i staklo kombinuju u jednom rad i životni prostor. Prostor je upotpunjen stolicama, lampama i dodacima inspirisanim severnom racionalnošću i sunčevom toplotom. Za više informacija pošaljite upit ili nas kontaktirajte: Omladinskih brigada 90V, Beograd Airport city (objekat 1500, prizemlje) Radnim danima: od 9 do 17h Tel: +381 11 4149200

Prikaži sve...
forward
Detaljnije

Kabinetski nameštaj GR@FICA MANAGER je inspirisana De Stijl-ovom arhitekturom zasnovanoj na principima geometrijske jasnoće i harmonije, i ograničavanju na horizontalu i vertikalu. Ovaj program kabinetskog nameštaja izrađen je od ploča debljine 50mm u wenge boji, sa metalnom konsturkcijom u boji aluminijuma ili antracit sivoj boji. Ploče stolova mogu biti i od kristalnog stakla debljine 12mm, a novina je staklo u boji i to beloj, crvenoj i crnoj. Za više informacija pošaljite upit ili nas kontaktirajte. Kontakt: ANAKS prodajni salon: Sinđelićeva 36, Beograd (Vračar) Tel: 011/2437-126, 011/2437-196, 011/2439-734 Radno vreme: Pon-Subota: 9-21h Nedelja: 10-18h

Prikaži sve...
forward
Detaljnije

Opremanje poslovnog prostora Expo Centar – Telenorova zgrada Airport City na Novom Beogradu Telenor prodavnica – Tržni centar Ušće Za više informacija posetite nas, kontaktirajte ili pošaljite upit: PERIN Sime Šolaje (Mozerova) 30, Zemun, Srbija +381 11 2195 701 +381 316 33 27 +381 63 773 22 57 Radnim danima od 08:00 do 20:00 časova Subotom od 08:00 do 14:00 časova Nedeljom ne radimo Radno vreme Projektnog biroa od 8 do 16h.

Prikaži sve...
forward
Detaljnije

Catering Moby Catering Moby: funkcionalan, fleksibilan I atraktivan Idealan za konferencije I sastanke – nudi prostor za posuđe, pribor, piće i čak manji obrok, sa ugrađenom kantom za otpatke. Catering Moby ima neutralan dizajn koji mu omogućava da se uklopi sa bilo kojom konferencijskom salom ili prostorom. H.System Element mobile brochure Za više informacija pošaljite upit ili nas kontaktirajte: Omladinskih brigada 90V, Beograd Airport city (objekat 1500, prizemlje) Radnim danima: od 9 do 17h Tel: +381 11 4149200

Prikaži sve...
forward
Detaljnije

Kancelarijska stolica Think Think stolica intuitivno reaguje na kretanje tela tako da pruža udobnost. Potpuno redizajnirana i rekonstruisana, Think je pametna, jednostavna i održiva. U 2004. godini, o Think stolici su brzo počeli da pričaju kao o revolucionarnoj inovaciji, i postala je svetski najbolje prodavani proizvod. Kao prvi Cradle to Cradle sertifikovan proizvod na planeti, stvorila je viši standard održivosti širom industrije. PAMETNA Think stolica oseća šta je vašem telu potrebno. Integrisani LiveBack sistem u skladu je sa vašim telom i kreće sa vama dok menjate položaje. Ona ima unapređeno sedište sa podešavanjem težine, tako da u njoj svakome može biti udobno, I to veoma brzo. JEDNOSTAVNA Think je jednostavna za korišćenje. Inteligentan dizajn omogućava korisniku da personalizuje svoju udobnost kroz nekoliko ručnih podešavanja. ODRŽIVA Think smanjuje svoj doživotni uticaj na ljudsko zdravlje i životnu sredinu. Novi, redizajnirani Think ima manje delove radi lakše reciklaže i bržeg rasklapanja. Steelcase vam može pomoći da ponovno koristite ili reciklirate stolicu na kraju njenog radnog veka. Bazirali smo ovaj redizajn na svetskim trendovima i ozbiljnim istraživanjem potreba korisnika Danas, radnici su mobilniji. Oni ne provode svoj radni dan samo za svojim stolom, već na različitim mestima. U međuvremenu, mi smo naučili više o novim materijalima, novim tehnologijama i novim mogućnostima poslovanja. Stekli smo dodatnih 8 godina iskustva kao dizajneri i inženjeri. Sa ovim znanjem, sa uzbuđenjem vam predstavljamo redizajn jedne od naših najprodavanijih stolica, Think. Think brochure Environmental product declaration Za više informacija pošaljite upit ili nas kontaktirajte: Omladinskih brigada 90V, Beograd Airport city (objekat 1500, prizemlje) Radnim danima: od 9 do 17h Tel: +381 11 4149200

Prikaži sve...
forward
Detaljnije

Wilkhahn’s free-2-move concept powered by Trimension® is a global benchmark in healthy three-dimensional sitting. The AT family with its integrative, coordinated design, variety of models and customisable features is the smart all-rounder among the free-2-move ranges. The self-centring suspension of the seat shell ensures your body maintains its centre of gravity – whatever the posture adopted or movement made. And the backrest bearer with its tilt capability comes with automatic weight adjustment. As a result, using AT’s healthy range of motion is child’s play. Just sit down, adjust the seating height and you’re done! The chair and your body will do the rest by themselves … 187/8 AT Digital brochure

Prikaži sve...
forward
Detaljnije

Klub garnitura Tapaciranje u eko koži Za više informacija pošaljite upit ili nas kontaktirajte: SB ALSAN d.o.o. Maloprodaja: Antifašističke borbe 15 (ulaz iz Bul. Zorana Đinđića), Novi Beograd Telefon: +381 (11) 313 95 81 Mobilni: +381 (63) 652 113 E-mail: [email protected] Radno vreme: 09 – 17 h ; subotom: 09 – 15 h Izložbeni salon: Patrijarha Dimitrija 24, Rakovica, Beograd (zgrada bivšeg DMB-a) Telefon: + 381 (11) 7541 416, +381 (11) 7451 422

Prikaži sve...
forward
Detaljnije

Konferencijska stolica Westside Westside kancelarijske stolice su projektovane za zahtevne prostore kao što su neformalni kancelarijiski prostori, kafeterije i hoteli gde tradicionalno sedenje pada u zaborav. To je praktično i inovativno – brilijantno dizajnirano sa ponudom fleksibilnosti, robusnosti i komfora sedenja u netradicionalnim situacijama. Dinamično sedenje Čist oblik i jenostavan, prateći linije koje pružaju iskrenu slobodu pokreta čim korisnik sedne , i dovoljno je lagana (4,8 kg) da se bez problema pokreće. Udobne linije Westside-ov fleksibilni i ergonomični oblik je idealan za prometna mesta gde ljudi sede na mnogo različitih načina. Pametna za okolinu Westside radna stolica je napravljena od samo dve komponente, dva materijala i sklapa se bez šrafova. Westside brochure Za više informacija pošaljite upit ili nas kontaktirajte: Omladinskih brigada 90V, Beograd Airport city (objekat 1500, prizemlje) Radnim danima: od 9 do 17h Tel: +381 11 4149200

Prikaži sve...
forward
Detaljnije

Lack of physical activity in offices is considered the main reason for back pain, headaches, fatigue and other complaints in the modern world. At desks or in conference rooms – the majority of office work is sedentary. Which is why, in addition to dynamic seating, alternating between standing and sitting is becoming increasingly important. Getting up and standing for a time while working pays dividends. Especially when your body’s seized up and your creative powers are stalling. And the same applies the other way round too. If meetings at high tables drag on, sitting down in between helps take the pressure off. Consequently, the standalone tables (71–118cm (28″–461/2″)) with electrically height-adjustable frames perfectly complement the impressive Travis conference table system. The rectangular shapes (90x180cm (353/8″x707 /8″), 100x200cm (393/8″x783/4″)) are ideal as desks or as conference tables. And a sitting-down meeting with eight people at the barrel-shaped table (80/100x230cm (311/2″/393/8″x901/2″)) can quickly become a standing-up one. Wilkhahn-Travis-660,661-Digital-brochure

Prikaži sve...
forward
Detaljnije

Kancelraijska kožna fotelja IPN381 odiše svojom jednostavnošu koliko i funkcionalnošću.Poseban popust za komapnijeNudimo Vam veliki izbor radnih fotelja, počev od onih koje ispunjavaju najviše standarde u pogledu ergonomije i dizajna, pa do klasičnih modela. Zajedničke karakteristike svima njima su udobnosti i kvalitet.

Prikaži sve...
forward
Detaljnije

U današnjem poslovnom svetu komunikacija je glavni ključ uspeha. Zbog toga su zahtevi za poslovnim prostorijama koje su namenjene direktnim komunikacijama od izuzetnog značaja. ANAKS konferencijske stolice vam nude rešenje za najrazličitije potrebe, počev od stolica za opremanje klasičnih konferencijskih sala, preko učionica za obuku, sala za seminare, pa sve do multi funkcionalnih sala za sastanke. KONFERENCIJSKA STOLICA CHARLIE drvo orange Konferencijska stolica namenjena kako za opremanje stanova i kuća, tako i za poslovne i ugostiteljske objekte. U ponudi imamo plastične stolice i polufoteljice sa drvenim ili hromiranim nogicama, raspoložive u više boja. Drvo koje je tradicionalan materijal upotrebljeno je na kreativan i inovativan način u kombinaciji sa plastikom i metalom, i kreativnošću dizajnera ujedinjeni u skladne forme koje nikada ne zastarevaju. Za više informacija pošaljite upit ili nas kontaktirajte. Kontakt: ANAKS prodajni salon: Sinđelićeva 36, Beograd (Vračar) Tel: 011/2437-126, 011/2437-196, 011/2439-734 Radno vreme: Pon-Subota: 9-21h Nedelja: 10-18h

Prikaži sve...
forward
Detaljnije

U današnjem poslovnom svetu komunikacija je glavni ključ uspeha. Zbog toga su zahtevi za poslovnim prostorijama koje su namenjene direktnim komunikacijama od izuzetnog značaja. ANAKS konferencijske stolice vam nude rešenje za najrazličitije potrebe, počev od stolica za opremanje klasičnih konferencijskih sala, preko učionica za obuku, sala za seminare, pa sve do multi funkcionalnih sala za sastanke. KONFERENCIJSKA STOLICA VISI metalna konstrukcija tapacirano sedište i naslon opterećenje: 120 kg materijal: štof, eko koža Za više informacija pošaljite upit ili nas kontaktirajte. Kontakt: ANAKS prodajni salon: Sinđelićeva 36, Beograd (Vračar) Tel: 011/2437-126, 011/2437-196, 011/2439-734 Radno vreme: Pon-Subota: 9-21h Nedelja: 10-18h

Prikaži sve...
forward
Detaljnije

Kancelarijska stolica Steelcase Series 1 Postoji toliko različitih tipova tela u kancelariji, ne trebaju li vaše stolice biti prilagođene da odgovaraju svakom? Task Stolica, Serije 1, Steelcase, omogućava upravo to i još više, pružajući poslovnim prostorijama svuda, mnogo više udobnosti i stila nego što ste navikli od običnih stolica u poslovnim prostorijama. Sedite na svoj način. Live Back Tehnologija ugrađena u Task Stolicu, Serije 1, može se podesiti da odgovara svakom korisniku; jednostavno podesite podršku više ili niže, po potrebi, kako dan napreduje i prema različitim tipovi ljudi dolaze i odlaze. Prilagodljivo podupiranje kao i 4D prilagodljivi rukohvati omogućavaju korisnicima da podešavaju iste, sve dok ih ne nameste u odgovarajući položaj, dok podesiva dubina sedišta pruža adekvatnu cirkulaciju dok sedite, i time rešava problem utrnulih nogu i stopala. Nekoliko lakih podešavanja idu daleko u postavljanju stolice koja daje potporu Vama i Vašim kolegama. Sa velikim izborom opcija, bićete u mogućnosti da personalizujete svoju kancelarijsku stolicu prema Vašim preferencijama. Izaberite tapacirung u bojama svoje kompanije , ili dodajte vešalicu za taj viši nivo funkcionalnosti koja se retko vidi u kancelarijskim stolicama. Savršena za Vas ili za celu Vašu kancelariju, Task Stolica, Serije 1 čini da se Vi i Vaše kolege osećate udobno i fokusirano na posao. KARAKTERISTIKE : Lagani, tanki profil odgovara različitim kancelarijskim postavkama Intuitivna lumbalna podrška sa ugrađenom LiveBack Tehnologijom Podesiva dubina sedišta i uspravan naslon Prilagodljivo podupiranje i 4D prilagodljivi rukohvati Ekološki prihvatiljiv Za više informacija pošaljite upit ili nas kontaktirajte: Omladinskih brigada 90V, Beograd Airport city (objekat 1500, prizemlje) Radnim danima: od 9 do 17h Tel: +381 11 4149200

Prikaži sve...
forward
Detaljnije

Kancelarijski orman Implicit Implicit kancelarijski orman je asortiman koji nudi sledeće konfiguracije: podršku, pozicioniranost i mobilnost u izboru dva dizajna. On podržava fleksibilnost na radnom mestu. Prednosti i karakteristike Njegov veliki asortiman spoljašnjih i unutrašnjih dodataka daje mogućnosti za skladištenje kako ličnih tako i kancelarijskih stvari. Čist arhitektonski dizajn i mogućnost mešanja materijala (čelik, melamin i furnir) znači da može lako da se prilagodi bilo kom stilu. Jastuk na vrhu podržava kolaboraciju za stolom. Novo postolje je savršeno rešenje za čuvanje registratora i ličnih stvari. Na završnoj obradi, Implicit nudi Seamless Edge, što stvara elegantno, trajno i više održivo rešenje. Održivost: Implicit je do 98% (čelik verzija) i 97% (melamin verzija) moguće reciklirati. Obe verzije ne sadrže opasne materije. Implicit brochure Za više informacija pošaljite upit ili nas kontaktirajte: Omladinskih brigada 90V, Beograd Airport city (objekat 1500, prizemlje) Radnim danima: od 9 do 17h Tel: +381 11 4149200

Prikaži sve...
forward
Detaljnije

Make your business a trailblazer of flexibility and adaptability. Every USM Kitos work surface can be tailored to its user with customisable finishes and a range of smart accessories. USM Kitos table The timeless original. Choose from rectangular, square or circular table tops and a wide array of finishes, including wood veneer and glass. Decades since it first went on sale, the USM Kitos table remains effortlessly modern to this day. Proving again that original is best.

Prikaži sve...
forward
Detaljnije

Kabinetski nameštaj X7 je ekskluzivna linija kabinetskog nameštaja. Kao centar komunikacije u firmi, kancelarija menadžera bi trebala da ostavlja utisak otvorenosti, zbog čega je kabinetski nameštaj X7 upravo idealan za opremanje ovakvih prostora. Lakoća strukture programa nameštaja X7 omogućila je kreiranje atraktivnog dizajna čistih linija. Program X7 je dostupan u završnoj obradi Canaletto orah i wenge, a metalna konstrukcija u beloj i hromiranoj varijanti. Ploče stolova mogu biti izrađene i od stakla u beloj boji. Za više informacija pošaljite upit ili nas kontaktirajte. Kontakt: ANAKS prodajni salon: Sinđelićeva 36, Beograd (Vračar) Tel: 011/2437-126, 011/2437-196, 011/2439-734 Radno vreme: Pon-Subota: 9-21h Nedelja: 10-18h

Prikaži sve...
forward
Detaljnije

Nudimo Vam veliki izbor kancelarijskih i radnih fotelja, počev od onih koje ispunjavaju najviše standarde u pogledu ergonomije i dizajna, pa do klasičnih modela. Zajedničke karakteristike svima njima su udobnosti i kvalitet. KANCELARIJSKA FOTELJA ABSOLUT R/V crna mreža naslon i sedište: mreža u crnoj boji hromirana konstrukcija i rukonasloni oscilirajući mehanizam podešavanje visine gasnim cilindrom hromirana baza opterećenje: 120 kg Za više informacija pošaljite upit ili nas kontaktirajte. Kontakt: ANAKS prodajni salon: Sinđelićeva 36, Beograd (Vračar) Tel: 011/2437-126, 011/2437-196, 011/2439-734 Radno vreme: Pon-Subota: 9-21h Nedelja: 10-18h

Prikaži sve...
forward
Detaljnije

Kancelarijski nameštaj izrada po meri – univer, medijapan farbani i furnirani, može i u kombinaciji sa aluminijumom – podkonstrukcije – modularni sistemi veza. Za više informacija posetite nas, kontaktirajte ili pošaljite upit: PERIN Sime Šolaje (Mozerova) 30, Zemun, Srbija +381 11 2195 701 +381 316 33 27 +381 63 773 22 57 Radnim danima od 08:00 do 20:00 časova Subotom od 08:00 do 14:00 časova Nedeljom ne radimo Radno vreme Projektnog biroa od 8 do 16h.

Prikaži sve...
forward
Detaljnije

Stolica je neizostavan element radnog prostora. Radna stolica ima značajnu ulogu jer osim udobnog sedenja trebala bi biti i ukras prostora u kome se nalazi. Odabir odgovarajuće radne stolice je veoma zahtevan zadatak i prilikom izbora treba obratiti pažnju na funkcionalnost, udobnost, fleksibilnost, dizajn, kvalitet. Pre kupovine, isporbajte sedenje u stolici. Udobnost je toliko važan faktor da će vam i najbolje dizajnirana radna stolica postati neugledna ukoliko ne pruža potrebnu udobnost. Kičmeni stub i karlica su 50% opterećeniji u sedećem položaju u odnosu na stojeći, pa loša radna stolica može doprineti lošim navikama u držanju i slabljenju muskulature. To dovodi do napetosti mišica i bolova u leđima, što opet dovodi do smanjenja produktivnosti i kreativnosti na radnom mestu. RADNA STOLICA A57/R tapacirano sedište i naslon naslon podesiv po visini i nagibu rukonasloni podesivi po visini, hrom/plastika asinhro mehanizam za podešavanje nagiba naslona i ugla sedišta podešavanje visine gasnim cilindrom hromirana baza opterećenje: 120 kg materijal: štof / eko koža boja: crvena Za više informacija pošaljite upit ili nas kontaktirajte. Kontakt: ANAKS prodajni salon: Sinđelićeva 36, Beograd (Vračar) Tel: 011/2437-126, 011/2437-196, 011/2439-734 Radno vreme: Pon-Subota: 9-21h Nedelja: 10-18h

Prikaži sve...
forward
Detaljnije

U današnjem poslovnom svetu komunikacija je glavni ključ uspeha. Zbog toga su zahtevi za poslovnim prostorijama koje su namenjene direktnim komunikacijama od izuzetnog značaja. ANAKS konferencijske stolice vam nude rešenje za najrazličitije potrebe, počev od stolica za opremanje klasičnih konferencijskih sala, preko učionica za obuku, sala za seminare, pa sve do multi funkcionalnih sala za sastanke. KONFERENCIJSKA STOLICA UNIMESH hromirana konstrukcija na sanke tapacirano sedište naslon od crne mreže opterećenje: 120 kg materijal: štof, eko koža Za više informacija pošaljite upit ili nas kontaktirajte. Kontakt: ANAKS prodajni salon: Sinđelićeva 36, Beograd (Vračar) Tel: 011/2437-126, 011/2437-196, 011/2439-734 Radno vreme: Pon-Subota: 9-21h Nedelja: 10-18h

Prikaži sve...
forward
Detaljnije
Nazad
Sačuvaj