Filteri
close
Tip rezultata
Svi rezultati uključeni
keyboard_arrow_down
Kategorija
Sve kategorije
keyboard_arrow_down
Opseg cena (RSD)
Prikaži sve
keyboard_arrow_down
Od
RSD
Do
RSD
Sortiraj po
keyboard_arrow_down
Objavljeno u proteklih
keyboard_arrow_down
Sajtovi uključeni u pretragu
Svi sajtovi uključeni
keyboard_arrow_down

Pratite promene cene putem maila

  • Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
26-50 od 162 rezultata

Broj oglasa

Prikaz

format_list_bulleted
view_stream
26-50 od 162 rezultata

Prikaz

format_list_bulleted
view_stream

Režim promene aktivan!

Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje

Aktivni filteri

  • Tag

    KANCELARIJE

Opis oglasa Novi Beograd, YU biznis centar, 7/7, 100 m2 plus terasa 100 m2, klima, video nadzor, kuhinja, mogućnost iznajmljivanja dva parking mesta . Agencijska provizija iznosi 50% od dogovorene mesečne zakupnine jednokratno. New Belgrade, YU business center, 7/7, 100 m2 plus terrace 100 m2, air conditioning, video surveillance, kitchen, possibility to rent two parking spaces. The agency commission is 50% of the agreed monthly rent once. Новый Белград, бизнес-центр Ю, 7/7, 100 м2 плюс терраса 100 м2, кондиционер, видеонаблюдение, кухня, возможность аренды двух парковочных мест. Комиссия агентства составляет 50% от согласованной ежемесячной арендной платы единоразово.

Prikaži sve...
210,816RSD
forward
forward
Detaljnije

Kabinetski nameštaj GRAFICA MANAGER je inspirisana De Stijl-ovom arhitekturom zasnovanoj na principima geometrijske jasnoće i harmonije, i ograničavanju na horizontalu i vertikalu. Program kabinetskog nameštaja GRAFICA MANAGER izrađen je od ploča debljine 50mm u wenge boji, sa metalnom konsturkcijom u boji aluminijuma ili antracit sivoj boji. Ploče stolova mogu biti i od kristalnog stakla debljine 12mm, a novina je staklo u boji i to beloj, crvenoj i crnoj. Za više informacija pošaljite upit ili nas kontaktirajte. Kontakt: ANAKS prodajni salon: Sinđelićeva 36, Beograd (Vračar) Tel: 011/2437-126, 011/2437-196, 011/2439-734 Radno vreme: Pon-Subota: 9-21h Nedelja: 10-18h

Prikaži sve...
forward
Detaljnije

Classical. Modern. Enduring. The FS-Line was launched back in 1980. And its highly flexible, unitary seat- and backrest shell are still considered a global milestone in dynamic seating. With the elegant curve of the swivel arms, the appealingly spacious seat, slim contours and compact mechanics, the design also wrote history. A more attractive ergonomic office chair, so lacking in complexity, is difficult to imagine. Well-known publishing house “form” devoted a whole issue of its “ Design Classics” series to the FS-Line. So it’s not surprising that the FS-Line’s Executive models have been popular with decision-makers in the worlds of politics and business for decades. 22 FS Digital brochure

Prikaži sve...
forward
Detaljnije

Fusion – prijemni holovi i recepcije STEELCASE recepcije su na visokom estetskom nivou i ostavljaju dobar prvi utisak na posetioce i zaposlene podjednako. U isto vreme, naš prijem-recepcije obezbeđuju sve karakteristike savremenog radnog mesta. Oni podržavaju najnovije prijem-područje, i njihov dizajn je optimizovan za timski rad. Za više informacija pošaljite upit ili nas kontaktirajte: Omladinskih brigada 90V, Beograd Airport city (objekat 1500, prizemlje) Radnim danima: od 9 do 17h Tel: +381 11 4149200

Prikaži sve...
forward
Detaljnije

ON was developed as a product family. As a result, coherent furnishing solutions with swivel work chairs and pull-up chairs for meetings perfectly complement one another. Seat shell and back frame allude to the swivel chairs and offer optimal comfort. The design of the frame is also typical of ON’s clarity of form. A standard feature of all Fiberflex and fabric covered types is that they are stackable. The management grade upholstery is also an option for more discerning customers. The four-legged visitor and elegant cantilever chairs are superb solutions for shorter meetings and conferences. They round off the range with the covered backrest frame that‘s so typical of ON. For seamless furnishing solutions. The fixed-leg chair has the same seat-back construction as the cantilever. The similar outer pull is also a characteristic of the ON product family. Fiberflex or fabric upholstered, stackable types and management grade upholstery are also available. 176 ON four legged chair Digital broschure

Prikaži sve...
forward
Detaljnije

A distinctive frame. A chair that rocks. And that’s perfectly crafted. Conference chair Sola echoes the Wilkhahn tradition of combining innovative comfort with a crisp design and high-quality appeal. The chair’s aesthetic is defined by the linear shape of the seat shell and the distinctivelines of the aluminium frame. The frame branches out from the centre column into a V-shaped support that culminates in the armrests. The seat shell is cleverly swivel-mounted at the front and connected with the V- shaped support at the back by two pressure springs. The result is superb sprung comfort and rocking motion that’s adjustable In addition to the clear design and the rocking feature, the first-class craftsmanship of the cushioning is also impressive. The back of the covered plywood shell includes double-thickness cushioning which creates a gap all the way round. This enhances the already slender profile. 290 SOLA Digital brochure

Prikaži sve...
forward
Detaljnije

Kancelarijski orman Moby Moby kancelarijski orman je individualan koliko i vi! Moby je proširiv, pookretni skladištni nameštaj. Može se personalizovati kako iznutra tako i spolja sa dodacima koji vam mogu pomoći da organizujete vaše stvari na način na koji želite. I zbog toga što je Moby pokretan, možete ih poneti sa sobom i uvek ih imati pri ruci. Moby poseduje visoko stajaću radnu površinu , što je idealno za laptopove ili neformalno mesto za sastanak. Takodje može biti upotrebljen za pravljenje privatnosti i odvajanje prostora. Sa Moby-jem pri svojoj ruci, možete biti u stanju da postavite svoju privatnu kancelariju bilo gde i bilo kad. -Neformalno mesto sastanka za vas i vaš tim -Lična kancelarije gde god i kad god nadjete mesto za rad -Bolje iskorišćenje prostora sa površinom smanjenom za 14% -Sve vaše stvari na sastanku koji posećujete -25% brži pristup vašim stvarima Moby brochure Za više informacija pošaljite upit ili nas kontaktirajte: Omladinskih brigada 90V, Beograd Airport city (objekat 1500, prizemlje) Radnim danima: od 9 do 17h Tel: +381 11 4149200

Prikaži sve...
forward
Detaljnije

Innovative. Multi-purpose. Appealing. Virtually no other chair has caused more of a stir in the design world than multi-purpose chair Chassis. And it’s no surprise. Because the distinctive and ground-breaking design of the frame, consisting of deep drawn sheet steel, indicates a highly innovative manufacturing process called space frame technology from the automotive industry. This technology combines elastic comfort, durability and strength with the precision and elegance of a fascinating design. The combination of a variety of unitary, membrane-like seat- and backrest shells produces models that set any design concept apart. Available in monochrome versions with through-dyed plastic shells, or covered with robust, informal or elegant fabrics, or perhaps with slim-line upholstery and covered with leather, Chassis is a trendsetting statement in any backdrop. It’s an ideal choice for meeting rooms, recreational areas, workshops and studios, customer service areas, hotel rooms, restaurants or conferences. Quite simply, it’s a chair for contemporary life styles. 341 Chassis Digital broschure

Prikaži sve...
forward
Detaljnije

Opis oglasa Prizrenska ulica, prvi sprat, 163 m2 plus terasa 40 m2, predivan pogled, prvi sprat, useljiv od 01.septembra,prvi sprat, dvostrano orjentisan, jedna velika prostorija , mogućnost podele , i 4 manje, kupatilo, toalet, kuhinja. Agencijska provizija iznosi 50% od dogovorene cene zakupa jednokratno. 066-308-908 Prizrenska street, first floor, 163 m2 plus terrace 40 m2, beautiful view, first floor, available from September 1st, first floor, double-sided, one large room, possibility of division, and 4 smaller ones, bathroom, toilet, kitchen. The agency commission is 50% of the agreed rental price once. 066-308-908 Призренская улица, первый этаж, 163 м2 плюс терраса 40 м2, красивый вид, первый этаж, сдается с 1 сентября, первый этаж, двухсторонняя, одна большая комната, возможность разделения и 4 поменьше, ванная, туалет, кухня. Комиссия агентства составляет 50% от согласованной стоимости аренды один раз. 066-308-908

Prikaži sve...
210,816RSD
forward
forward
Detaljnije

Opis oglasa Izdajemo kancelarije od 50-500 m2 opremljene ili bez namestaja sa comp mrezama cat 7, Legrand konektorima i profy Telekom i MTS optikom koje su u sklopu trenutno slobodnog e-distributivnog i prodajnog objekta od 1.350 m2. Cena 8e/m2. 0038163224164 [email protected]

Prikaži sve...
937RSD
forward
forward
Detaljnije

Nudimo Vam veliki izbor kancelarijskih i radnih fotelja, počev od onih koje ispunjavaju najviše standarde u pogledu ergonomije i dizajna, pa do klasičnih modela. Zajedničke karakteristike svima njima su udobnosti i kvalitet. KANCELARIJSKA FOTELJA A600K kvalitetna koža ili eko koža visoki naslon aluminijumski rukonasloni sa pu oblogom multiblock mehanizam sa antishock funkcijom podešavanje visine gasnim cilindrom aluminjumska baza gumeni točkići opterećenje: 120 kg boja po izboru Za više informacija pošaljite upit ili nas kontaktirajte. Kontakt: ANAKS prodajni salon: Sinđelićeva 36, Beograd (Vračar) Tel: 011/2437-126, 011/2437-196, 011/2439-734 Radno vreme: Pon-Subota: 9-21h Nedelja: 10-18h

Prikaži sve...
forward
Detaljnije

Kancelarijski nameštaj X8 je ekskluzivna linija kabinetskog nameštaja. Kao centar komunikacije u firmi, kancelarija menadžera bi trebala da ostavlja utisak otvorenosti, zbog čega je kancelarijski nameštaj X8 upravo idealan za opremanje ovakvih prostora. Lakoća strukture omogućila je kreiranje atraktivnog dizajna čistih linija. Nameštaj je dostupan u završnoj obradi Canaletto orah i wenge, a metalna konstrukcija u beloj i hromiranoj varijanti. Ploče stolova mogu biti izrađene i od stakla u beloj boji. Većina nas trećinu dana provede na radnom mestu. Lako je izračunati koliko je važno imati udoban, funkcionalan i nadasve prijatan ambijent za rad. Opremanje radnih prostora jeste izazov – ono je test za kreativnost. Zato iz naše velike ponude odaberite kancelarijski nameštaj koji će odrediti Vaš stil života. Za više informacija pošaljite upit ili nas kontaktirajte. Kontakt: ANAKS prodajni salon: Sinđelićeva 36, Beograd (Vračar) Tel: 011/2437-126, 011/2437-196, 011/2439-734 Radno vreme: Pon-Subota: 9-21h Nedelja: 10-18h

Prikaži sve...
forward
Detaljnije

U današnjem poslovnom svetu komunikacija je glavni ključ uspeha. Zbog toga su zahtevi za poslovnim prostorijama koje su namenjene direktnim komunikacijama od izuzetnog značaja. ANAKS konferencijske stolice vam nude rešenje za najrazličitije potrebe, počev od stolica za opremanje klasičnih konferencijskih sala, preko učionica za obuku, sala za seminare, pa sve do multi funkcionalnih sala za sastanke. KONFERENCIJSKA STOLICA KIEV metalna konstrukcija drveno sedište i naslon opterećenje: 120 kg materijal: drvo Za više informacija pošaljite upit ili nas kontaktirajte. Kontakt: ANAKS prodajni salon: Sinđelićeva 36, Beograd (Vračar) Tel: 011/2437-126, 011/2437-196, 011/2439-734 Radno vreme: Pon-Subota: 9-21h Nedelja: 10-18h

Prikaži sve...
forward
Detaljnije

B Free prijemni holovi i recepcije B-Free je porodica sastavljena od elemenata osmišljenih za holove, čekaonice i neformalne zone. Ciljaju dizajnom ka jednostavnim i rekonfigurativnim podešavanjima. B-Free stvara fokusne tačke za sastanke, neformalnu komunikaciju ili timski rad. Prednosti i karakteristike: B – Free omogućava ljudima da se koncentrišu , povežu i sarađuju tokom dana u različitim trenucima. Korisnici mogu da rade ili se opustite , sam ili kao grupa , u skladu sa njihovim potrebama i raspoloženjima. Prema tradicionalnom radnoj stanici , B – free nudi efikasne alternativne radne prostore sa različitim karakteristikama. B – free nudi jednostavan pristup struji, omogućavajući korisnicima da napune svoje tehnološke uređaje. Dizajniran je za privremeno skladištenje stvari mobilnih radnika ( torba i torba sa postoljem). Transparentni ekran podržava vizuelnu privatnost i određuje granice u prostoru. B – free kocka je dizajnirana ergonomski da udobno odgovara raznim položajima . Gornji blok pruža dobru lumbalnu podršku , dok naslon za ruku prati prirodan oblik ruke. B – Free integriše fine detalje uvođenjem drvenih nogu i Seamless Edge vrhova u materijalnom miksu , za stolove i visoke stolov za saradnju. B – free pultovi nude alternativna radna mesta za individualne oblasti, potpuno opremljene ergonomijom i kancelarijskim dodacima . Na završnoj obradi , B – Free nudi Seamless Edge, koji stvara elegantno , trajno i više održivo rešenje. Opseg je dizajniran da bude estetski u skladu sa 1 + 1 Kancelarijskim dodacima i Rasvetom. B Free brochure Za više informacija pošaljite upit ili nas kontaktirajte: Omladinskih brigada 90V, Beograd Airport city (objekat 1500, prizemlje) Radnim danima: od 9 do 17h Tel: +381 11 4149200

Prikaži sve...
forward
Detaljnije

Kancelarijski nameštaj GR@FICA odlikuje se jednostavnim geometrijskim oblicima. Estetska vrednost kancelarijskog nameštaja proizilazi iz savršenog stapanja oblika i funkcije. Ceo program kancelarijskog nameštaja GR@FICA obeležen je najvećom jednostavnošću linija, boja i oblika. Kancelarijski nameštaj GR@FICA je dostupna u boji javora, trešnje i svetlo sivoj boji, sa metalnom konstrukcijom u boji aluminijuma ili antracit sivoj boji. Za više informacija pošaljite upit ili nas kontaktirajte. Kontakt: ANAKS prodajni salon: Sinđelićeva 36, Beograd (Vračar) Tel: 011/2437-126, 011/2437-196, 011/2439-734 Radno vreme: Pon-Subota: 9-21h Nedelja: 10-18h

Prikaži sve...
forward
Detaljnije

Kancelarijski orman High density storage Produžava radni prostor, nudeći skladišta u blizini radnog mesta. To se može koristiti kao prostor pregradom, strukturiranjem ličnog radnog prostora. Različite verzije: dostupan u 3 visine i širine 2 2 tipa rukohvata Raznolikost boja za isticanje površina na frontovima. – Otvoren nudi ergonomiju sa jednostavnim pristupom svakodnevnim materijalima – Zatvoren, ostavlja savršeno uredno radon mesta – Utikači su integrisani unutar skladišta za lak pristup struji – Može da se koristi iznad radne površine, pored stola, ili kao samostalni – Ormar se može prilagoditi sa 1 +1 organizacijom – Dizajn odgovara “Share It” programu I lako je uklopljiv u sistemima prostora za skladištenje – To je eko-dizajn i 99% je pogodan za reciklažu High density storage brochure Za više informacija pošaljite upit ili nas kontaktirajte: Omladinskih brigada 90V, Beograd Airport city (objekat 1500, prizemlje) Radnim danima: od 9 do 17h Tel: +381 11 4149200

Prikaži sve...
forward
Detaljnije

U današnjem poslovnom svetu komunikacija je glavni ključ uspeha. Zbog toga su zahtevi za poslovnim prostorijama koje su namenjene direktnim komunikacijama od izuzetnog značaja. ANAKS konferencijske stolice vam nude rešenje za najrazličitije potrebe, počev od stolica za opremanje klasičnih konferencijskih sala, preko učionica za obuku, sala za seminare, pa sve do multi funkcionalnih sala za sastanke. KONFERENCIJSKA STOLICA CHARLIE bela i crna Konferencijska stolica namenjena kako za opremanje stanova i kuća, tako i za poslovne i ugostiteljske objekte. U ponudi imamo plastične stolice i polufoteljice sa drvenim ili hromiranim nogicama, raspoložive u više boja. Drvo koje je tradicionalan materijal upotrebljeno je na kreativan i inovativan način u kombinaciji sa plastikom i metalom, i kreativnošću dizajnera ujedinjeni u skladne forme koje nikada ne zastarevaju. Za više informacija pošaljite upit ili nas kontaktirajte. Kontakt: ANAKS prodajni salon: Sinđelićeva 36, Beograd (Vračar) Tel: 011/2437-126, 011/2437-196, 011/2439-734 Radno vreme: Pon-Subota: 9-21h Nedelja: 10-18h

Prikaži sve...
forward
Detaljnije

Opremanje poslovnog prostora Expo Centar – Telenorova zgrada Airport City na Novom Beogradu Telenor prodavnica – Tržni centar Ušće Za više informacija posetite nas, kontaktirajte ili pošaljite upit: PERIN Sime Šolaje (Mozerova) 30, Zemun, Srbija +381 11 2195 701 +381 316 33 27 +381 63 773 22 57 Radnim danima od 08:00 do 20:00 časova Subotom od 08:00 do 14:00 časova Nedeljom ne radimo Radno vreme Projektnog biroa od 8 do 16h.

Prikaži sve...
forward
Detaljnije

Konferencijska stolica Northside Northside daje izuzetnu notu menadžerskom stolu. Kombinacija visokokvalitetne tkanine sa šavovima na sedištu i naslonom za leđa odaje utisak elegantnosti, udobnosti i dobrodošlice – savršen ambijent za formalne sastanke. Northside je idealan za energične timske sastanke gde ljudi treba brzo da rekonfigurišu prostor, ako je potrebno. Poslednja stvar koju želite je da se ljudi osećaju neprijatno tokom dugih sastanaka i treninga. Northside je idealno rešenje za sedenje u takvim situacijama, kao i za prezentacije, video konferencije i svakodnevne grupne saradnje. Northside Brochure Za više informacija pošaljite upit ili nas kontaktirajte: Omladinskih brigada 90V, Beograd Airport city (objekat 1500, prizemlje) Radnim danima: od 9 do 17h Tel: +381 11 4149200

Prikaži sve...
forward
Detaljnije

Make your business a trailblazer of flexibility and adaptability. Every USM Kitos work surface can be tailored to its user with customisable finishes and a range of smart accessories. USM Kitos M Using a spring-loaded mechanical system, the USM Kitos M’s height is adjustable in a matter of seconds. Equip your business with the best resource for responding to change: dynamic worksurfaces that respond to emerging needs. The USM Kitos M is sturdy, stylish and height-adjustable at a moment’s notice.

Prikaži sve...
forward
Detaljnije

U današnjem poslovnom svetu komunikacija je glavni ključ uspeha. Zbog toga su zahtevi za poslovnim prostorijama koje su namenjene direktnim komunikacijama od izuzetnog značaja. ANAKS konferencijske stolice vam nude rešenje za najrazličitije potrebe, počev od stolica za opremanje klasičnih konferencijskih sala, preko učionica za obuku, sala za seminare, pa sve do multi funkcionalnih sala za sastanke. KONFERENCIJSKA STOLICA KIEV metalna konstrukcija drveno sedište i naslon opterećenje: 120 kg materijal: drvo Za više informacija pošaljite upit ili nas kontaktirajte. Kontakt: ANAKS prodajni salon: Sinđelićeva 36, Beograd (Vračar) Tel: 011/2437-126, 011/2437-196, 011/2439-734 Radno vreme: Pon-Subota: 9-21h Nedelja: 10-18h

Prikaži sve...
forward
Detaljnije

Kancelraijska kožna fotelja saville odiše svojom jednostavnošu koliko i funkcionalnošću.Poseban popust za komapnijeNudimo Vam veliki izbor radnih fotelja, počev od onih koje ispunjavaju najviše standarde u pogledu ergonomije i dizajna, pa do klasičnih modela. Zajedničke karakteristike svima njima su udobnosti i kvalitet.

Prikaži sve...
forward
Detaljnije

Kancelarijski sto In 02 Opis: kancelarijski stolovi sa metalnom konstrukcijom, rađeni od univera 36mm mogućnost izrada ugaonih garnitura stolova odlikuje se jednostavnom linijom, čvrstinom i mogućnošću savršenog uklapanja uz ceo program idu svi potrebni elementi (fioke, ormari, konferencijski stolovi) Za više informacija pošaljite upit ili nas kontaktirajte: SB ALSAN d.o.o. Maloprodaja: Antifašističke borbe 15 (ulaz iz Bul. Zorana Đinđića), Novi Beograd Telefon: +381 (11) 313 95 81 Mobilni: +381 (63) 652 113 E-mail: [email protected] Radno vreme: 09 – 17 h ; subotom: 09 – 15 h Izložbeni salon: Patrijarha Dimitrija 24, Rakovica, Beograd (zgrada bivšeg DMB-a) Telefon: + 381 (11) 7541 416, +381 (11) 7451 422

Prikaži sve...
forward
Detaljnije

Stolica je neizostavan element radnog prostora. Radna stolica ima značajnu ulogu jer osim udobnog sedenja trebala bi biti i ukras prostora u kome se nalazi. Odabir odgovarajuće radne stolice je veoma zahtevan zadatak i prilikom izbora treba obratiti pažnju na funkcionalnost, udobnost, fleksibilnost, dizajn, kvalitet. Pre kupovine, isporbajte sedenje u stolici. Udobnost je toliko važan faktor da će vam i najbolje dizajnirana radna stolica postati neugledna ukoliko ne pruža potrebnu udobnost. Kičmeni stub i karlica su 50% opterećeniji u sedećem položaju u odnosu na stojeći, pa loša radna stolica može doprineti lošim navikama u držanju i slabljenju muskulature. To dovodi do napetosti mišica i bolova u leđima, što opet dovodi do smanjenja produktivnosti i kreativnosti na radnom mestu. RADNA STOLICA ELEGANCE tapacirano sedište i naslon naslon podesiv po visini rukonasloni podesivi po visini sinhro mehanizam podešavanje visine gasnim cilindrom PU baza opterećenje: 120 kg materijal: štof / eko koža Za više informacija pošaljite upit ili nas kontaktirajte. Kontakt: ANAKS prodajni salon: Sinđelićeva 36, Beograd (Vračar) Tel: 011/2437-126, 011/2437-196, 011/2439-734 Radno vreme: Pon-Subota: 9-21h Nedelja: 10-18h

Prikaži sve...
forward
Detaljnije

Brody – prijemni holovi i recepcije Brody WorkLounge pruža udobnost i podršku visokih performansi, donosi misaoni ergonomski dizajn u lounge položaju. Podesiva radna površina drži tehnologiju u visini očiju, smanjuje opterećenje vrata i ramena. Današnje kancelarije i univerziteti su često otvoreni i previše izloženi, pružajući malo ili nimalo kontrole nad vizualnim smetnjama. Brody WorkLounge. Dizajniran da bude dobar za vaše telo i dobar za vaš mozak. Brody Corporate Brochure Brody Design Guide Brody Education Brochure Za više informacija pošaljite upit ili nas kontaktirajte: Omladinskih brigada 90V, Beograd Airport city (objekat 1500, prizemlje) Radnim danima: od 9 do 17h Tel: +381 11 4149200

Prikaži sve...
forward
Detaljnije
Nazad
Sačuvaj