Filteri
close
Tip rezultata
Svi rezultati uključeni
keyboard_arrow_down
Kategorija
Sve kategorije
keyboard_arrow_down
Od
RSD
Do
RSD
Sortiraj po
keyboard_arrow_down
Objavljeno u proteklih
keyboard_arrow_down
Sajtovi uključeni u pretragu
Svi sajtovi uključeni
keyboard_arrow_down

Pratite promene cene putem maila

  • Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
1-25 od 79 rezultata

Broj oglasa

Prikaz

format_list_bulleted
view_stream
1-25 od 79
1-25 od 79 rezultata

Prikaz

format_list_bulleted
view_stream

Režim promene aktivan!

Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje

Aktivni filteri

  • Tag

    Ekonomija, Biznis
  • Cena

    150 din - 699 din

Šef vam je upravo dodelio novi projekat. Kako ćete se izboriti sa mnogobrojnim zadacima koje je neophodno obaviti da bi se posao završio? Ova knjiga vam pruža ključnu podršku - tako što vam objašnjava kako da: odredite resurse koji će vam biti potrebni, definišete svoje ciljeve, izvršite neophodne korekcije tokom izvođenja projekta. Upoznajte svog mentora Mary Grace Duffy osnivač je i partner firme Cambridge Hill Partners, Inc., i vanredni član nastavnog osoblja škole Harvard Extension School i škole Simmons Graduates School of Management. O „Džepnom mentoru“ Serija „Džepni mentor“ nudi trenutna rešenja za uobičajene izazove sa kojima se menadžeri svakodnevno suočavaju na poslu. Svaka knjiga iz serije sadrži mnogo praktičnih alata, testova za samoocenjivanje i primera iz stvarnog života koji će vam pomoći da utvrdite svoje prednosti i nedostatke i poboljšate ključne veštine. Bilo da ste za svojim radnim stolom, na sastanku ili na putu, ovi džepni vodiči će vam omogućiti da brže, umešnije i efektivnije odgovorite na svakodnevne zahteve s kojima ste suočeni na poslu. Čitaj dalje

Prikaži sve...
690RSD
forward
forward
Detaljnije

Efektivna pismena komunikacija u poslovnom okruženju počiva na nekoliko osnovnih principa. Ako ovladate tim principima, bićete u stanju da obavite niz različitih zadataka koji se tiču pisanja poslovnih dokumenata. Ovaj vodič će vam pokazati kako da: utičete na svoje čitaoce, saopštite dobru ili lošu vest, napišete jasan i sažet tekst. Upoznajte svog mentora Deborah Dumaine je predsednik i osnivač kompanije Better Communications, koja organizuje svetski priznate radionice posvećene veštinama pisanja u oblastima poslovanja, liderstva, tehnike, finansija i prodaje. O „Džepnom mentoru“ Serija „Džepni mentor“ nudi trenutna rešenja za uobičajene izazove sa kojima se menadžeri svakodnevno suočavaju na poslu. Svaka knjiga iz serije sadrži mnogo praktičnih alata, testova za samoocenjivanje i primera iz stvarnog života koji će vam pomoći da utvrdite svoje prednosti i nedostatke i poboljšate ključne veštine. Bilo da ste za svojim radnim stolom, na sastanku ili na putu, ovi džepni vodiči će vam omogućiti da brže, umešnije i efektivnije odgovorite na svakodnevne zahteve s kojima ste suočeni na poslu. Čitaj dalje

Prikaži sve...
690RSD
forward
forward
Detaljnije

Sastanci jesu neizbežni - ali ne moraju da budu i neproduktivni. Ovaj praktičan vodič će vam pomoći da sastanke, koji odnose dosta vremena, iskoristiti kao odskočnu dasku za efektivnu akciju. Opisane su brojne strategije koje će vam omogućiti: da se dobro pripremite za sastanak, da uspešno vodite sastanak, da se postarate da odluke budu sprovedene u delo. Upoznajte svog mentora Nick Morgan je autor knjige "Working the Room" i osnivač kompanije Public Works, koja organizuje obuku u oblasti komunikacija. O „Džepnom mentoru“ Serija „Džepni mentor“ nudi trenutna rešenja za uobičajene izazove sa kojima se menadžeri svakodnevno suočavaju na poslu. Svaka knjiga iz serije sadrži mnogo praktičnih alata, testova za samoocenjivanje i primera iz stvarnog života koji će vam pomoći da utvrdite svoje prednosti i nedostatke i poboljšate ključne veštine. Bilo da ste za svojim radnim stolom, na sastanku ili na putu, ovi džepni vodiči će vam omogućiti da brže, umešnije i efektivnije odgovorite na svakodnevne zahteve s kojima ste suočeni na poslu. Čitaj dalje

Prikaži sve...
690RSD
forward
forward
Detaljnije

Osnove dinamičkih komunikacija i sedam smrtnih komunikacijskih grehova. Ciljamo jednog da bismo ih pridobili sto, a ne sto da bismo osvojili jednog. Oglašavanje više nije delotvorno. Prošao mu je rok trajanja. Princip koji je svoje zlatne godine doživljavao osamdesetih, kada su mediji bili jednosmerni, jednostavno je zastareo. Gotovo je sa skupim i bahatim reklamama. Gotovo je sa „teškom artiljerijom“ u velikim agencijama. „Prošla baka sa kolačima“, kažu u mom kraju. Forma je pasè. Sadržaj je in. Budi voda je uzbudljiva autobiografska priča Igora Ariha, jednog od najvećih regionalnih marketinških stručnjaka, i istovremeno nekonvencionalni izvornik novog pristupa oglašavanju. Utemeljujući svoje zaključke na neposrednom iskustvu, autor klasično oglašavanje proglašava mrtvim, demistifikuje advertajzing branšu i uverljivo predstavlja univerzalno primenjiv model komunikacije zasnovan na tradicionalnim vrednostima poštenja i kvaliteta. Na primeru svojih uspeha i grešaka, duhovito povezujući rokenrol, religiju i svakodnevicu, upoznaće čitaoca sa izvanrednim rezultatima primene drevnih i danas potisnutih principa komunikacije i ispisati izuzetno edukativnu, zabavnu i praktičnu knjigu – dragocenu kako menadžerima svih profila tako i svakome ko nastoji da korenito unapredi svoju komunikaciju sa svetom. Čitaj dalje

Prikaži sve...
599RSD
forward
forward
Detaljnije

Knjiga Korupcija obrađuje jednu od postanka države aktuelnu temu! O problemu korupcije, kako kod nas tako i svetu, napisano je bezbroj studija i izveštaja vladinih i nevladinih organizacija. Međutim, zbog njene prisutnosti u savremenim društvima, svaka studija daje nešto novo i, sa stanovišta saznanja, zanimljivo i dosad malo poznato. Ova studija Nebojše Majstorovića pretežno je zasnovana na psihološkom viđenju ovog problema, što je u domaćoj literaturi do sada, za razliku od sociološkog, pravnog, ekonomskog i politikološkog stanovišta, najmanje obrađivano. Čitaj dalje

Prikaži sve...
660RSD
forward
forward
Detaljnije

U zbirci ideja "Korak ispred konkurencije" otkrićete načine za povećanje prodaje i zarade bez obzira kojom aktivnošću se bavite. Upoznaćemo vas sa efikasnim marketinškim metodima koje u svetu i u Sloveniji koriste preduzeća različitih delatnosti. Jednostavni, lako razumljivi marketinški metodi za povećanje efikasnosti poslovanja. Čitaj dalje

Prikaži sve...
605RSD
forward
forward
Detaljnije

"Istraživanja klasne strukture savremenog razvijenog društva na Zapadu ukazuju na širenje i uspon srednje klase ili srednjih slojeva. Sociolozi, istoričari, ekonomisti i drugi istraživači tragaju za ekonomskom i kulturnom pozadinom nastanka brojnih srednjih slojeva u najrazvijenijim zemljama, kao i u zemljama u razvoju. Zapaža se da se posle Drugog svetskog rata odvija proces konstantnog razvoja srednje klase: kvantitativni rast, ekonomski značaj, politički, ideološki, psihološki i kulturni uticaj. Ovaj uspon srednje klase dovodi se u vezu sa sve značajnijim smanjenjem tradicionalne radničke klase. Tako se za mnoge razvijene zemlje Zapada smatra da postaju sve više, "društva srednje klase". Međutim tu se često provlače različite varijante mita o društvu srednje klase, kao što je slučaj sa mitom o američkom društvu srednje klase koja je oslonac demokratskog razvoja, načina života, obrazovanja, političke umerenosti i slično. Čitaj dalje

Prikaži sve...
182RSD
forward
forward
Detaljnije

Za svaki posao je neophodan biznis plan – plan koji vam pomaže da izađete na kraj sa očekivanim i neočekivanim prilikama i preprekama na koje ćete naići u budućnosti. Da biste uspeli u tome, morate pažljivo da razmotrite svaki element biznis plana. Naučite da: definišete svoje ciljno tržište; procenite rizik i nagradu; identifikujete svoje konkurente. Upoznajte svog mentora Linda A. Sir je partner u Tapestry Networks – kompaniji koja okuplja lidere radi strateških razgovora koji postavljaju osnov za ekonomske, društvene i organizacione promene. O „Džepnom mentoru“ Serija „Džepni mentor“ nudi trenutna rešenja za uobičajene izazove sa kojima se menadžeri svakodnevno suočavaju na poslu. Svaka knjiga iz serije sadrži mnogo praktičnih alata, testova za samoocenjivanje i primera iz stvarnog života koji će vam pomoći da utvrdite svoje prednosti i nedostatke i poboljšate ključne veštine. Bilo da ste za svojim radnim stolom, na sastanku ili na putu, ovi džepni vodiči će vam omogućiti da brže, umešnije i efektivnije odgovorite na svakodnevne zahteve s kojima ste suočeni na poslu. Čitaj dalje

Prikaži sve...
690RSD
forward
forward
Detaljnije

Da bi ostali konkurentni na tržištima na kojima je konkurencija sve agresivnija, menadžeri moraju da usvoje pozitivan stav prema promeni. Uspešni menadžeri otvoreno prihvataju promenu i koriste je kao podsticaj za nove ideje, entuzijazam i napredak. U ovoj knjizi ćete naučiti kako treba da: komunicirate tokom svih faza programa promene, predvidite i odgovorite na pozitivne i negativne reakcije na promenu, razvijete sistematski pristup planiranju i sprovođenju promene. Serija „Džepni mentor” nudi trenutna rešenja za uobičajene izazove sa kojima se menadžeri svakodnevno suočavaju na poslu. Svaka knjiga iz serije sadrži mnogo praktičnih alata, testova za samoocenjivanje i primera iz stvarnog života koji će vam pomoći da utvrdite svoje prednosti i nedostatke i poboljšate ključne veštine. Bilo da ste za svojim radnim stolom, na sastanku ili na putu, ovi džepni vodiči će vam omogućiti da brže, umešnije i efektivnije odgovorite na svakodnevne zahteve s kojima ste suočeni na poslu. Čitaj dalje

Prikaži sve...
690RSD
forward
forward
Detaljnije

Nemojte propustiti ovu knjigu! Poređenje Napoleona i projektnog menadžmenta može biti jedinstveno; i zar to nije ono što tražimo – nove i sveže činjenice? Ova knjiga poseduje bitan sadržaj za sve vas koji ste u "industriji". Pročitajte je i vidite kako ovaj tekst može biti koristan za vašu karijeru u projektnom menadžmentu. Naučićete puno! Čitaj dalje

Prikaži sve...
605RSD
forward
forward
Detaljnije

Sloboda može da reguliše monetarni sistem isto tako superiorno kao što reguliše i ostatak privrede! Uprkos tvrdnjama mnogih pisaca, ne postoji ništa specijalno u vezi novca što bi iziskivalo dodatno državno mešanje. I kad je novac u pitanju, slobodni ljudi će na najbolji i najmudriji način podmiriti sva svoja ekonomska htenja. Za novac kao i sve druge aktivnosti čoveka "sloboda je majka, a ne ćerka prosperiteta". Čitaj dalje

Prikaži sve...
660RSD
forward
forward
Detaljnije

U odnosima sa novcem postoji mnogo aspekata: ekonomski, psihološki, socijalni, karmički, itd! Mislite da su bogati ljudi najčesće prevaranti? Uporedo sa tezom da se novac stiče SAMO teškim radom, zar ne? Osvestite se. Vi držite u rukama knjigu – talisman. Ona će vam pomoći da promenite život i postanete bogatiji! Cilj autora je da se čitaocima približi finansijski uspeh, jer je to zadak koji svaki čovek može da ostvari. Način na koji se autori ove knjige suočavaju sa ovom večitom potrebom, materijalnom sigurnošću, će za vas biti koristan i prepoznatljiv i približiće vas stvaranju sopstvene novčane strategije. Izađite iz mračne šume neuspeha i igrajte i VI igru s novcem, lako je. Čitaj dalje

Prikaži sve...
660RSD
forward
forward
Detaljnije

U zbirci ideja "Korak ispred konkurencije" otkrićete načine za povećanje prodaje i zarade bez obzira kojom aktivnošću se bavite. Upoznaćemo vas sa efikasnim marketinškim metodima koje u svetu i u Sloveniji koriste preduzeća različitih delatnosti. Jednostavni, lako razumljivi marketinški metodi za povećanje efikasnosti poslovanja. Čitaj dalje

Prikaži sve...
605RSD
forward
forward
Detaljnije

Knjiga Vas upućuje kako da steknete samopouzdanje i govorno umeće, otkriva pravila kojih se drže uspešni. Sadržaj: - osnovi uspeha - svesno upravljanje životom - dnevni tok čoveka od uspeha - duhovni uzroci uspeha - praktično poznavanje čoveka - materijalni uspeh Uspeh zahteva u prvom redu obračun sa prošlošću. Knjiga sadrži praktične savete kako se usmeriti ka uspehu. Čitaj dalje

Prikaži sve...
550RSD
forward
forward
Detaljnije

Knjiga omogućava korisniku da brzo i lako nađe standardne izraze na engleskom jeziku koje zahteva određena situacija, u ovom slučaju sastanci i pregovori.

Prikaži sve...
605RSD
forward
forward
Detaljnije

Procena finansijskog stanja firme bitan je aspekt posla svakog menadžera. U ovom vodiču osnovni finansijski koncepti su predstavljeni tako da mogu da ih razumeju i menadžeri koji nisu stručnjaci za finansije. Naučićete da: protumačite osnovne finansijske izveštaje, sačinite i nadgledate budžet, procenite šanse za investiranje. Upoznajte svog mentora Chuck Kremer je bio računovođa, korporativni finansijski kontrolor i poslovni konsultant. Preminuo je 2005. godine. Karen Breman je osnivač, predsednik i suvlasnik konsultantske firme Business Literacy Institute. O „Džepnom mentoru” Serija „Džepni mentor” nudi trenutna rešenja za uobičajene izazove sa kojima se menadžeri svakodnevno susreću na poslu. Svaka knjiga iz serije sadrži mnogo praktičnih alata, testova za samoocenjivanje i primera iz stvarnog života koji će vam pomoći da utvrdite svoje prednosti i nedostatke i poboljšate ključne veštine. Bilo da ste za svojim radnim stolom, na sastanku ili na putu, ovi džepni vodiči će vam omogućiti da brže, umešnije i efektivnije odgovorite na svakodnevne zahteve s kojima ste suočeni na poslu. Čitaj dalje

Prikaži sve...
690RSD
forward
forward
Detaljnije

Za savremeno tržište nije dovoljno imati kvalitetan proizvod, odgovarajuće cene i dostupnost proizvoda; preduzeće kvalitetnom promocijom na tržištu mora da objavi postojanje proizvoda. Suštinu marketinškog koncepta čini okrenutost potrošaču. Centralno mesto potrošača rezultat je napora preduzeća u ostvarivanju profita, njegovom stalnom rastu. Promociji, a posebno propagandi, na ekonomskom polju posvećuje se sve veća pažnja. Poznata je činjenica da povećanje proizvodnje, jačanje proizvodnosti, širenje asortimana roba i usluga dovodi do rasta životnog standarda, ali je simptomatično da sve te promene prati uvek i paralelno rast zanimanja za promociju. Osnovna namera ove knjige je da prikaže tradicionalne promotivne aktivnosti za robu široke potrošnje uz sagledavanje psihologije ponašanja potrošača, njihove motivacije i potreba, koji se javljaju kao početna i važna karika u lancu procesa donošenja odluke o kupovini. Najveća sadašnja vrednost Koka-kole je tržišna pozicija robne marke. Dva osnovna dela robne marke su ime i znak. Elementi pomoću kojih se sa sigurnošću uspostavlja naklonost i poverenje potrošača omogućavaju raspoznavanje porekla i kvaliteta proizvoda. Uticaj psihologije u formiranju marke proizvoda je veliki i zadovoljavanje njenih principa je neophodno. Značaj i izgradnja zaštitnog znaka proizvoda je posebno obrađen, kao i idejno, odnosno likovno oblikovanje ambalaže proizvoda i njen značaj u tržišnoj utakmici. Istraživanja ukazuju da za ogroman broj izjednačenih proizvoda u prodajnom miksu odlučujuće mesto pripada ambalaži. Stvaranje trgovinskih robnih marki je delikatan marketinški zadatak. Većinu proizvoda ljudi ne traže i ne kupuju samo zbog toga što su stvoreni i što su se pojavili na tržištu. Potencijalni kupci prvo moraju da saznaju da proizvodi postoje i da osete želju da ih poseduju. Tražnja se stvara pobuđivanjem osećanja potrebe i želje. Cilj najvećeg broja promotivnih aktivnosti je da podstakne ljude na kupovinu određenog proizvoda. Da bi se to postiglo, jedna od marketinških aktivnosti je proučavanje ponašanja potrošača. Na taj način preduzeća organizuju promotivnu aktivnost, kao i izradu propagandne poruke koja će na najbolji način doprineti i podstaći ciljnu grupu tj. potrošača na akciju. Motivacija pokreće potrošača na akciju. Taj model polazi od činjenice da svaki pojedinac poseduje promenljivu snagu kod različitih potreba, želja i očekivanja. Ta snaga može biti interpersonalnog karaktera i rezultat nekog spoljnog uticaja. U psihologiji se potreba definiše kao osećaj nedostatka nečega čijim se pribavljanjem uspostavlja biološka i psihološka ravnoteža. Ako je organizam u stanju neravnoteže pokreću se interni psihološki mehanizmi za uspostavljanje ravnoteže, odnosno stvara se osećaj potreba. Zato se veliki broj promotivnih aktivnosti bazira na identifikaciji sa nekom od ljudskih potreba. Čitaj dalje

Prikaži sve...
605RSD
forward
forward
Detaljnije

U ovoj knjizi autor vam predstavlja način kako da prodate svoj proizvod ili svoju uslugu u roku od TRI SEKUNDE ili kraće...

Prikaži sve...
605RSD
forward
forward
Detaljnije

Ova publikacija je pokušaj da se na veoma sažet način obuhvate najraznovrsnija pitanja iz veoma složenog menadžerskog i preduzetničkog posla. Ona predstavlja sponu između našeg znanja i iskustva, s jedne strane, i principa i metoda rada, koji će nam pomoći da razvijemo svoje poslovne sposobnosti, sa druge strane. Sadrži dve poslovne oblasti iznete na najkraći mogući način: oblast menadžerstva i oblast biznisa, odnosno bolje reći biznis plan. Čitaj dalje

Prikaži sve...
440RSD
forward
forward
Detaljnije

Sastanak je forma komuniciranja ljudi. On može biti efektno organizovan tako da u punom smislu pogađa cilj i donosi ljudima osećaj ispunjenosti i jasnoće akcija koje treba da preduzmu. Neorganizovani sastanak je traćenje vremena, organizovani sastanak je put produktivnog dejstva, ali i način da postignete efekte koje očekujete. Publikacija vam otvara novu dimenziju gledanja na sastanak. Ona vas sprema da na sastanak gledate kao na događaj koji treba organizovati kako bi ste doprineli sopstvenoj produktivnosti i produktivnosti onih koji na njemu učestvuju. Čitaj dalje

Prikaži sve...
299RSD
forward
forward
Detaljnije

Vođe se jasno prepoznaju nakon izvedenih akcija! Tada ljudi kažu „ovo je pravo liderstvo“. Ali znajući jasno šta je liderstvo, od čega ono zavisi, kakvi treba da ste da biste bili lider – to svakako doprinosi da se možete organizovati kao lider. I nadati se da uspete. Ova publikacija je sredstvo da prepoznate liderstvo, da sebe proglasite za tu funkciju i da dostižete ciljeve podrškom drugih. Čitaj dalje

Prikaži sve...
299RSD
forward
forward
Detaljnije

Čovek je faktor svih faktora, onaj koji sve određuje, od koga sve zavisi, čijim idejama se sve osmišljava i akcijama sve realizuje. Oceniti ljude – sve je važniji posao. Ocenjivanje je posao kako hladnog dodeljivanja kvantitativnih oznaka pojedinačnim kvalitetima čoveka tako i podsticanja ljudi da uzdignu svoje kvalitete. Ova publikacija vas, na popularan i razumljiv način, osposobljava da razumete vrednost ljudi i da ih sami procenjujete. Čitaj dalje

Prikaži sve...
299RSD
forward
forward
Detaljnije

Kako možete da postanete uspešan menadžer, snažan vođa ekipe i motivator koji postiže najbolje rezultate sa svojom grupom?

Prikaži sve...
495RSD
forward
forward
Detaljnije

AKCIJA!!! Knjigu možete kupiti po ovoj ceni ukoliko izaberete još jednu knjigu sa ovog linka: http://www.dobraknjiga.rs/sr/2_knjige_za_999_rsd Nezaobilazno štivo za svakoga ko želi da bude uspešan. Knjiga koja se čita u jednom dahu, ulivajući nadu da ćemo doživeti bolje sutra, pomažući nam da od današnjeg dana izvučemo maksimum uživajući u svakom trenutku. "Uspeh je samo stvar sreće. Pitajte bilo koga ko nije uspeo." - Henri Vilson Obrađuje teme veoma važne za uspešan razvoj posla kroz priču o jednoj osobi, punoj strahova, rešenoj da odustane, koja uspeva da napravi preokret i razvije se u uspešnog menadžera. "Ova knjiga, prvenstveno namenjena aktivnim graditeljima posla u Network Marketingu, na originalan način obraduje, do sada u literaturi neobjašnjene, teme neophodne za uspešno poslovanje u ovoj oblasti. Najveću prednost predstavlja stil autora, uz pomoć koga čitaoci mogu, u potpunosti, da se identifikuju sa likovima." - prof. dr Dragan Vukmirović Čitaj dalje

Prikaži sve...
500RSD
forward
forward
Detaljnije

Za uspeh vaše kompanije je ključno da razumete svoje kupce i kako možete efektivno da im plasirate proizvode. U ovoj knjizi ćete naučiti kako da prepoznate marketinške šanse, kako da sarađujete sa ljudima iz marketinga na razvoju planova i da razumete okvirnu sliku. Ova knjiga će vam omogućiti: uspostavite marketing orijentaciju u svojoj grupi ili preduzeću, razumete i sprovodite korake u procesu marketinga i isplanirate efektivne marketinške programe, reklamne kampanje i aktivnosti unapređenja prodaje. Serija „Džepni mentor” nudi trenutna rešenja za uobičajene izazove sa kojima se menadžeri svakodnevno suočavaju na poslu. Svaka knjiga iz serije sadrži mnogo praktičnih alata, testova za samoocenjivanje i primera iz stvarnog života koji će vam pomoći da utvrdite svoje prednosti i nedostatke i poboljšate ključne veštine. Bilo da ste za svojim radnim stolom, na sastanku ili na putu, ovi džepni vodiči će vam omogućiti da brže, umešnije i efektivnije odgovorite na svakodnevne zahteve s kojima ste suočeni na poslu. Čitaj dalje

Prikaži sve...
690RSD
forward
forward
Detaljnije
Nazad
Sačuvaj