Pratite promene cene putem maila
- Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
51-75 od 630 rezultata
Režim promene aktivan!
Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje
FINANSIJSKA I AKTUARSKA MATEMATIKA AUTORI: PROF. DR. JOVAN S. RAŠETA UNIVERZITET SINGIDUNUM BEOGRAD TIRAŽ 350, BROŠIRAN POVEZ, 346 str. IZDANJE 2008 Stanje kao na slici. Ako niste sigurni da Vam odgovara, pitajte za dodatni opis knjige PRE kupovine, i bice Vam odgovoreno u najkracem roku. Naknadne reklamacije ne prihvatam. Robu šaljem nakon uplate. Troskove slanja snosi kupac. A 3
Naslov: Marketing menadžment - peto izdanje - Autor: Dr Vesna Milanović-Golubović Izdavač: Beograd: Megatrend Univerzitet primenjenih nauka Pismo: latinica Br. strana: 414; graf. prikazi, tabele Format: 24 cm Povez: meki Knjiga je veoma dobro očuvana, nigde nema podvlačenja, dopisivanja i sl.
LEKSIKON FINANSIJSKIH TRŽIŠTA (SRPSKO-ENGLESKO-NEMAČKI) Dobrivoje Milojević IZDAVAČ: Savremena administracija Beograd, 1996. Tvrdi povez, format: 18x24,5, 507 strane, latinica. Korice kao na slikama. Unutra odlicna. Nema tragova pisanja. Kompaktna! 150523 ktj-56pg
Stanje kao na slici. Knjiga bila malo pokisla pa se osusila. Ako niste sigurni da Vam odgovara, pitajte za dodatni opis knjige PRE kupovine, i bice Vam odgovoreno u najkracem roku. Naknadne reklamacije ne prihvatam. Robu šaljem nakon uplate. Troskove slanja snosi kupac. A 357
Gordon R Veinrajt- Govor tela, knjiga. Izdavac Alnari, 2001.godina. ima posvetu na prvoj strani. Inace stanje odlicno. Na mom profilu imate puno drugih knjiga iz oblasti beletristike/ popularne psihologije/ menadzmenta/ biznisa/ razno. Svi mi koristimo govor tela. Preko devedeset procenata komunikacije licem u lice je neverbalnog tipa, a neme poruke tela često otkrivaju mnogo više nego što prenose reči dok opisuju istinska osećanja ili stavove. Ove poruke su od neprocenjive važnosti jer utiču na kreiranje prvog utiska ili građenje slike o sebi koju želimo da pružimo drugima. Ovaj praktični vodič će vas naučiti da efektnije koristite i tumačite govor tela. Uz ove vežbe posmatranja i jednostavne eksperimente popraviće se vaše razumevanje neverbalne komunikacije u svakodnevnim susretima, intimnim vezama, važnim poslovnim sastancima i razgovorima.
By Thomas L. Harris How Today`s Top Companies Are Using the New PR to Gain a Competitive Edge This guide covers the `new PR`, which plays a critical marketing role in many of today`s most innovative and successful companies. It explores the latest techniques in profit-building public relations, from sports and events sponsorship and cause-related marketing to movie and media exposures, together with a host of methods for launching new products. The book shows why public relations have become a vital part of the marketing mix, and explains how to set up a marketing PR plan, develop focused themes and integrate PR into the overall marketing strategy. Case studies are included, featuring American companies such as Disney, Ford, IBM, Sony, Coca-Cola, Procter & Gamble, McDonalds and Mattel. ✰Izdavač: John Wiley & Sons, Inc. ✰Povez: tvrdi, zaštitne plastificirane korice, 306 strana, fotografije, tabele. ✰Nepodvlačena, nema posvetu, težina 610 grama *