Filteri
close
Tip rezultata
Svi rezultati uključeni
keyboard_arrow_down
Kategorija
Ostalo
keyboard_arrow_down
Od
RSD
Do
RSD
Sortiraj po
keyboard_arrow_down
Objavljeno u proteklih
keyboard_arrow_down
Sajtovi uključeni u pretragu
Svi sajtovi uključeni
keyboard_arrow_down

Pratite promene cene putem maila

  • Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
26-50 od 98 rezultata

Broj oglasa

Prikaz

format_list_bulleted
view_stream
26-50 od 98 rezultata

Prikaz

format_list_bulleted
view_stream

Režim promene aktivan!

Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje

Aktivni filteri

  • Tag

    AKTUELNOSTI

Opis Marionete su veoma popularne među decom. Šarmantni mali vuk u narandžastoj boji čeka da ga neko pomeri. Telo, glava usta i noge marionete obešene na 7 tačaka mogu se pomerati odvojeno. Sve što je potrebno je vešta ruka, malo vežbe i vuk kreće da iskusi različite avanture. Marionetno lutkarstvo, kao i ostalo lutkarstvo, kod dece razvija osećaj za ritam, pažnju i spretnost. Tokom igre se razvijaju i komunikacijske veštine, deca se otvaraju i postaju hrabrija. Za šta se sve marioneta može koristiti? Za dotične situacije možemo koristiti jednu ili više lutaka. Na primer, slatka životinja može u šali i duhovito zamoliti dete da skloni igračke na kraju dana. U isto vreme, na primer, može svom gazdi dati dobar savet: operi ruke posle noše, operi zube pre spavanja, nosi kapu kada vetar duva, slušaj majku. Ne bismo verovali koliko su deca otvorena za ovakav vid komunikacije. Figura lutke može učiniti čuda. Još jedna važna stvar gde ih možemo koristiti: izražavanje misli i osećanja. U razgovoru sa lutkama deca se lakše otvaraju, moći će da pričaju o stvarima koje su za njih bolne ili sramotne. Takve akcije se mogu smatrati igranjem uloga. Deca i ne primećuju i već svoju tajnu priznaju lutki, koja ih tiho sluša i teši. Ove lutke su takođe veoma pametne, pa mogu da daju i dobar savet. Na kraju, ali ne i najmanje važno, lutke su najveći smeh. Umeju da pričaju smešno i uvek imaju čemu da se smeju. Efekat lutkarstva je izvanredan u detinjstvu. Igre sa marionetama se preporučuju od 4,5 godine. Marionete su napravljene od drveta, kanapa, damila, gume i kože. Dimenzije: 20x20x5cm, dužina damila 42-45 cm

Prikaži sve...
980RSD
forward
forward
Detaljnije

Opis Logopedski edukativni centar Čabarkapa ‚‚U našem logopedskom centru nešto novo… Penjalica (Pikler penjalica – Eco toys) sa kosinom angažuje detetovu vizuelnu percepciju, odmeravanje jačine hvata šake, rotaciju tela i prelaz preko srednje linije tela, usklađivanje tonusa kako bi se održala željena postura, koordinaciju pookreta ruku i nogu što je vrlo bitno, a sjajna je i za vestibularnu stimulaciju, odnosno, aktiviranje čula ravnoteže. Čulo ravnoteže ima važnu ulogu u svesti o položaju i kretanju u prostoru, održavanju tonusa i stabilizaciji očiju prilikom kretanja glave. Ono je jedino koje koristi informacije i iz drugih čula za svoj rad. Da bismo održali ravnotežu, potrebne su nam informacije iz čula vida i čula sluha. Otuda postoji neraskidiva veza u aktivnosti ovih čula, jer kada nedostaju informacije iz ovih čula, otežano je održavanje ravnoteže. Čulo ravnoteže je smešteno u unutrašnjem uvetu koje je odgovorno i za prijem i dalje prosleđivanje zvučnih informacija. Istraživanja su pokazala da stimulacija čula ravnoteže podstiče bolju slušnu obradu i brbljanje. S druge strane, svaka promena položaja glave je korigovana pokretima očiju u suprotnom smeru, što je važno za orijentaciju u prostoru. Kada vestibularni sistem ne obrađuje informacije kako treba, to se odražava na vizuelnu percepciju i naše opažanje prostora, oblika, razdaljine, kao i na razlikovanje sličnih informacija (npr.slova ili brojeva). Postoji veza i sa drugim sistemima. Dobra orijentacija u prostoru i poverenje u svoje telo, odnosno poverenje da ćemo moći da prilagodimo mišiće tela tako da zadržimo ravnotežu, bez padanja, stvaraju fizičku i emocionalnu sigurnost. Ona pomaže i u regulisanju stepena budnosti i pažnje i time je povezana sa uspehom u učenju. Na osnovu svega navedenog se vidi da je uredno funkcionisanje i stimulisanje čula ravnoteže od suštinskog značaja za razvoj slušanja, gledanja, a zatim i govora i školskog učenja. Govor i jezik su kruna dobre senzorne integracije i zato je važno detetu pružiti adekvatnu stimulaciju svih čula.‚‚ Sklopive lestve i rampa za penjanje. Razvila ga je pre 100 godina mađarska doktorica Emmi Pikler i vrlo je popularan u Montessori tradiciji. Namenjen je već od 6 meseci do 3 ili 4 godine. Za skroz malene se na njega mogu obesiti i viseće igračkice pa se time osim motorike razvija i senzorika. Piklerova penjalica je struktura za penjanje za decu . Dr Pikler je verovala u sposobnost kod dece za samostalni razvoj motorike. Da li je Pikler penjalica sigurna ? Osmišljen je tako da podstiče nezavisnu igru. Ne preporučuje se da dete bez nadzora koristi penjalicu. Uz nadzor odraslih, nudi deci bilo koje dobi, puno mogućnosti za razvijanje. Piklerov pristup zasnovan je na ljubaznom i poštovanom odnosu odrasle osobe i novorođenčeta, kroz nežne trenutke nege prirodni tempo motoričkog razvoja ,slobodno kretanje i neprekidnu igru. Namenjeno : može se uvesti sa 6 meseci i obično se može očekivati da se koristi do pete godine života. Oko 6 .meseca starosti bebe mogu da koriste penjalicu da bi se izvukle i stale. Kako se razvijaju , deca počinju da istražuju strukturu penjajući se delom gore, pa nazad dole (oko 1-2 godine). dimenzije: širina 85 cm,visina 85 cm, rasklopljeno 83 cm. sastavljeno 24 cm širine i 85 cm visine. Rampa visina 100 cm, širina 50 cm, debljina 7 cm. materijal: drvo jela, parena bukva Boja: lakirano neškodljivim lak bojama na vodenoj osnovi. Lak poseduje certifikat proizvođača. Lakirane površine se mogu oprati mlakom vodom i blagim deterdžentom koji ne oštećuje farbu i materijal, ne potapati.

Prikaži sve...
21,500RSD
forward
forward
Detaljnije

Opis Devojčica lice puzle ‚‚Vidim sebe da bih video druge Doživeti samoga sebe predstavlja osnovu za razvoj ličnosti (Golubović, Tubić i Marković, 2011). Doživljaj telesne celovitosti posmatra se postojanjem pojma telesne šeme, koja se formira na osnovu iskustava koje dete stiče tokom odrastanja i putem informacija koje dobija iz tela. Sam pojam odnosno doživlja tela utiče na organizaciju ponašanja. Otkrivanje telesne celovitosti dešava se vršenjem pokreta. Doživljaj sopstvenog tela u odnosu na prostor, prepoznavanje njegovih delova i njihovo razvrstavanje u redoslede i klase, jesu među prvim šemama akcija kojima se ostvaruje trag i time započinje saznajni proces ličnosti (Bojanin, 2006). Sam proces doživljaja svoje celovitosti i saznajnost o našem telu u velikom meri zavise od uticaja sredine. Razvoj doživljaja telesne celovitosti se odvija na isti način kao i svih drugih saznajnih funkcija, kontinuirano tokom određenih razvojnih faza, kako se dete razvija i raste tako se bogati iskustveno. Kognitivne faze razvoja – inteligencija, mišljenje i osećanje su u osnovi razvoja otkrivanja sopstvenog postojanja, ali sam doživljaj telesne celovitosti se odvija svojim tokom. U prve tri godine života dete spontano kroz igru i pokrete spoznaje svoje delove tela. U drugoj godini dete prepoznaje oko pet delova svoga tela (obično su to delovi lica, nogu, ruku). Od treće godine detetova spoznaja svog tela raste, pa na uzrastu od tri godine bi dete trebalo da poznaje oko 18 delova svog tela, kao što je već rečeno to su uglavnom svi deovi lica – kosa, oči, nos, uši, čelo, jezik,… Kako dete raste tako se bogati i njegov rečnik i širi se njegovo znanje o sopstvenom telu. Prema skali procene (Stevanović, Bojanin) dete uzrasta 13-14 godina bi trebalo da poznaje sve delove svog tela. Poslednji pojmovi koji se usvajaju jesu potiljak i stopalo. Materijal koji koristim u radu jeste slagalica umetaljka lice, koja osim za usvajanje pojmova, može služiti i za procenu odnosno proveru usvojenog znanja, odnosno da li ono što je dete naučilo može da generalizuje i primeni u različitim situacijama. U osnovi rada sa decom mlađeg uzrasta je uvek pokret, jer deca najlakše uče kada je uključeno celo telo. A upoznavanjem i prepoznavanjem sebe dete otkriva jasan doživljaj sebe kao ličnosti, što mu omogućava da doživi svet koji ga okružuje – doživljajem telesne celovitosti dete osvaja i usvaja gestualnu i prostornu orijentaciju, što kasnije omogućava veći stepen samostalnosti, ali i razvoj osećaja pripadnosti grupi.‚‚ pitajtedefektologa.com 20x26x2cm Boja: farbano neškodljivim lak bojama na vodenoj osnovi.Boje poseduju certifikat proizvođača .Farbane površine se mogu oprati-ne potapati. Namena:Puzzle za slaganje.Predviđeno deci od 3 godine pa na više .Slaganje razvija motoričke sposobnosti kod dece . ‚‚Slagalice su odličan materijal za vežbanje pažnje, fine motorike, vizuomotorne koordinacije, saznavanje odnosa deo-celina, a uz to -zabavne su i deci i roditeljima!‚‚Logopedsko edukativni centar Čabarkapa

Prikaži sve...
1,200RSD
forward
forward
Detaljnije

Opis II. kutija sa pločicama u boji- (zadatak je da deca pronađu sve iste boje, tj. par) Prefinjenije hromatsko čulo i bogatiji rečnik su rezultat iskustva u radu sa Drugom kutijom sa pločicama u boji,koja uvodi dete u svet izvedenih (sekundarnih i tercijalnih) boja i njihovih naziva. Kutija sadrži 22 pločice,po jedan par od svake boje-crvena,plava,žuta,narandžasta,zelena,braon, roze,siva,crna i bela. mera kutije sa poklopcem :29/12,5/5,5 cm , mera 1 pločice:9,7/4,2/1,5 cm Cilj: upoznavanje sa osnovnim bojama, izmešanim i izvedenim bojama, kao i razvijanje osečaja za boje. Indirektan cilj: priprema za aktivnosti iz umetnosti, učenje boja i osećaja za umetnost. Montessori materijal

Prikaži sve...
4,250RSD
forward
forward
Detaljnije

Opis Kako razvoj grube motorike pomaže deci da uče Pre izvesnog vremena pročitala sam članak neurologa Wendy Suzuki, koja je rekla da bi mozak trebalo posmatrati poput mišića i moram priznati da to stvarno jeste dobar način razmišljanja kada govorimo o učenju i poboljšanju kapaciteta pamćenja i/ili pažnje. Ukoliko se bavimo nekom fizičkom aktivnostiću, tj. vežbamo, na taj način se jača prefrontalni korteks (koji je zadužen za egzekutivne funkcije) i hipokampus (koji igra ključnu ulogu u pamćenju i učenju). Na taj način vežba razvija i jača našu sposobnost logičkog razmišljanja, razvija se pažnja i pamćenje što doprinosi lakšem donošenju odluka jer aktivnim slušanjem preuzimamo više kljčnih informacija. U svom istraživanju, Suzuki je utvrdila da samo jedan trening može poboljšati sposobnost učenika da se skoncentriše na zadatak. Vežba potiče rast novih neurona u procesu koji se naziva neurogeneza. Kada govorimo o vežbama često se prvo pomisli na jak fizički trening, ali vežbanje podrazumeva i skup jednostavnih pokreta, koji ne moraju da zahtevaju visoko mišićno angažovanje, već im je cilj buđenje mišića. Iz ovog razloga na početku svakog tretmana koji sprovodim sa decom, pogotovo ukoliko dete ima problema sa pažnjom ili mora uložiti ozbiljan napor da bi se skoncentrisalo na kognitivnu aktivnost (npr. dece sa cerebralnom paralizom koje ima izražene nevoljne pokrete) sporovodim kratke, jednostavne vežbice kako bi se telo probudilo i pripremilo za “umni” rad. Jedna od vežbi koje radim jeste nabacivanje kolutova koje je deci zanimljivo, a ukoliko se radi u grupi može se organizovati i malo takmičenje. Iako je prvenstveno zamiljena kao igra za dvorište, lako se može primeniti i kod kuće, jer ne zahteva previše prostora, a može se prilagoditi i za decu koja su korisnici kolica ili ne mogu da stoje samostalno i da se igra za stolom. Cilj igre na naviti kolut od kanapa na čunj – u kompletu su pet parova čunjeva i kolutova različitih boja. Kolutovi se mogu spativati po boji, ali i da što više kolutova bude na jednom čunju. Igra je namenjena za uzrast 3+ godina. Sa mlađom decom igru možemo igrati prvo za stolom, a onda i na podu, prvo da je dete bliže čunjevima, pa da se sve više i više udaljava kao bi zadatak bio zahtevniji. U toku igre je osnovni cilj da se dete razmrda i da se opusti i zabavi, a kroz igru vežbamo koordinaciju gornjih i donjih ekstremiteta dok istovremeno razvijamo pažnju i preciznost pokreta (jer preciznost nije samo uhvatiti sitan predmet prstima). Tek nakon što zagrejemo telo, spremni smo za dalje, odnosno mozak je spreman za učenje i pamćenje novih pojmova i/ili radnji. mera:pločica-12.5/12.5/2cm,štapić r=2.5-3 /13 cm kolut_r=14 cm težina:1200 gr Dimenzija pakovanja-28/13,5/9,5 cm materijal:kvalitetno tvrdo drvo, kanap, šper ploča,čičak traka Namena:četvorougaone pločice/5 komada/ se sastavljaju sa čičak trakom, u rupice se stavljaju bojani štapići/5 komada/. Kolutovi / 5 komada/ se bacaju na bojane štapiće, ako kolut padne na štapić igrač dobija poen, ako je ista boja perlice na kolutu i štapić-bodovi se udvostruče. Vrednost štapića:-crvena:15 poena -zelena:20 poena -svetlo plava:25 poena -žuta: 20 poena -tamno plava: 30 poena Namenjeno deci od 3 godine pa na više.

Prikaži sve...
1,600RSD
forward
forward
Detaljnije

Opis Mini Kuglana Mini kuglanje je savršen poklon za sve uzraste! Sadrži 9 mini kegli visine 15 cm‚( Kegla je u kuglanju jedan od čunjeva koji se obaraju kuglom, drvena figura koju treba srušiti ) dimenzija: 30/40/114 cm parena bukva , kanap boja :nefarbano Namena: postolje sa stalkom i 9 drvenih kegli, koje se ruše sa drvenom loptom koja visi na kanapu. Namenjeno deci od 3 + godine.

Prikaži sve...
2,800RSD
forward
forward
Detaljnije

Opis Razne veličine geometrijskih oblika razvijaju vizuelno razlikovanje veličine predmeta u tri dimenzije i koncentraciju kod slaganja . Namenjeno deci od 3 +godina -IGRU IGRAJU DVA ILI VIŠE IGRAČA -PRVI IGRAČ BACA KOCKU SA BOJAMA -JEDAN OD OBLIKA SE STAVLJA NA BALANS POVRŠINU – OBLIK JE U BOJI KOJU JE PRVI IGRAČ BACIO-. -DRUGI IGRAČ ISTO BACA KOCKU I ISTO STAVLJA JEDAN OD OBLIKA NA BALANS POVRŠINU. -UKOLIKO JEDAN OD IGRAČA NE USPE STAVITI NEKI OBLIK-I SVE SE SRUŠI- TAJ IGRAČ GUBI IGRU. -SVI OBLICI SE MOGU STAVITI NA BALANS POLUKUGLU mera: polukugla~r-10/6 cm razni geometrijski oblici 6 boja-po 2 komada,najmanji oblik 2/2/2 cm. dimenzija plastične ambalaže:18/12/9 cm Boja: farbano neškodljivim lak bojama na vodenoj osnovi. Boje poseduju certifikat proizvođača. Farbane površine se mogu oprati mlakom vodom i blagim deterdžentom koji ne oštećuje farbu i materijal, ne potapati.

Prikaži sve...
1,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Opis 5421 Šarene gumice 5423 Čičak-kopča-cipzar 5424 Brojevi 1-10 5425 Pertlanje cipela 5427 Šarene kuglice vodilica dimenzija table :50x50x10 cm materijal: šper ploča,metal,plastika,kanap,drvo Boja: farbano neškodljivim lak bojama na vodenoj osnovi. Boje poseduju certifikat proizvođača. Farbane površine se mogu oprati mlakom vodom i blagim deterdžentom koji ne oštećuje farbu i materijal, ne potapati. Namenjeno od 3+ godine

Prikaži sve...
7,950RSD
forward
forward
Detaljnije

Opis Žute Patalone majica za decu je kao i #MajicaŽutePatalone #MajicaSaSvrhom, kreirana povodom 150 godina obeležavanja od rođenja Marije Montesori. Kupovinom «Majice sa svrhom» pomažete osnivanje Instituta za proučavanje detinjistva i pokretanje Dana ranog detinjistva. Inicijativa za proučavanje detinjstva i Kockica Eco Toys vas pozivaju da već sledeće godine 31.08. prošetamo svi u žutim patalonama i u Majicama sa svrhom i skrenemo pažnju javnosti na značaj ranog detinjistva. Institut za proučavanje detinjistva počeće sa radom 2021. godine uz vašu podršku. Snežana Milanović i Marija Kostić iz Kabineta za senzornu integraciju Senzorijum postavile su stručne ciljeve Instituta. Specijalistički rad Marije Kostić iz oblasti ranog razvoja na specijalističkim akademskim studijama Rane intervencije, označiće i formalno početak rada Instituta. Dečija majica se prodaje u vrednosti od 2021 dinara, što je godina u kojoj ćemo pokrenuti Institut za proučavanje detinjistva i Dan ranog detinjistva. Ukoliko želite da poručite majicu i za sebe i za dete, vrednost obe majice iznosi 3500 dinara. Ukoliko se odlučite da kupite majicu za sebe, svog mališana i svog dragog, cena sve 3 majice je 4500 dinara. Veličine Dečja majica: od 3-4 do 14-15 Prihod od prodaje majice je namenjen pokretanju Instituta za proučavanje detinjistva i Dana Ranog Detinjistva. Hvala Vam što podržavate rano detinjstvo!

Prikaži sve...
2,021RSD
forward
forward
Detaljnije

Opis mera:27/18/11cm težina:~1,45 kg materijal:kvalitetno tvrdo drvo Boja: farbano neškodljivim lak bojama na vodenoj osnovi. Boje poseduju certifikat proizvođača. Farbane površine se mogu oprati mlakom vodom i blagim deterdžentom koji ne oštećuje farbu i materijal, ne potapati. Oblici: kocka, kvadar, most, trougao, valjak-ukupno 65 komada Namena: Kocke nikad nisu samo kocke! U veštim rukama one će postati farme, gradovi, viteški dvorci, lavirinti… Mali konstruktori izgradiće tornjeve, puteve ili visoke nebodere. Igračka koja će pomoći detetu da razvije svoje veštine fine motorike, logičku inteligenciju i kreativnost. Veštine fine motorike su veštine koje zahtevaju preciznost, kao na primer uzimanje predmeta između kažiprsta i palca, korišćenje prstića da se predmet okrene. Logička inteligencija je sposobnost da se napravi veza između delova. Igračke kao što su slagalice, kocke i sl. učvršćuju detetovo logično razmišljanje. Ovde spadaju slagalice, kocke i igračke koje zahtevaju ponavljanje postupaka. Umetnička inteligencija je sposobnost da se nauče boje, oblici, da se razume proporcija i perspektiva. Ovde spadaju igračke jarkih boja. Samopouzdanje je sveukupni osećaj sopstvenog postignuća i vrednosti deteta, koje dobija od važnih osoba iz svoje okoline. Kada dete uspe da reši zadatak koji mu postavlja igračka, oseća se dobro. To mu pomaže da učvrsti samopouzdanje i više ceni sebe. Igračka namenjena deci od 3 godine pa na više, Kocke su ufarbane u prelepe boje žuta, crvena,plava,zelena.

Prikaži sve...
2,600RSD
forward
forward
Detaljnije

Opis težina: ~600 gr. Mera: 35/9.5/3.5 cm materijal: kvalitetno tvrdo drvo – bukva Boja: farbano neškodljivim lak bojama na vodenoj osnovi. Boje poseduju certifikat proizvođača. Farbane površine se mogu oprati mlakom vodom i blagim deterdžentom koji ne oštećuje farbu i materijal, ne potapati. Namena: slagalicom dete istražuje razlomke osnovnih geometrijskih oblika. Slaganje razvija motoričke sposobnosti kod dece pospešuje strpljivost i upornost, Pomaže u razlikovanju boja i oblika. Predviđen je za decu od 2 godine pa na više, do 3. godine igračku koristit uz nadzor roditelja zbog sitnih delova

Prikaži sve...
1,600RSD
forward
forward
Detaljnije

Opis Mali dvorac u plastičnoj ambalaži Dimenzija kutije: 29.5/19.5/15 cm zid-2.5/11/5 cm valjak-r=4/9 cm kupa-r= 4.5-1/9 cm kapija-3/2/11cm krov-4.5/12/2.5 cm kocke,čovečuljci materijal:kvalitetno tvrdo drvo bukva Boja: farbano neškodljivim lak bojama na vodenoj osnovi. Boje poseduju certifikat proizvođača. Farbane površine se mogu oprati mlakom vodom i blagim deterdžentom koji ne oštećuje farbu i materijal, ne potapati. Igračka namenjena deci od 3 godine pa na više. Kocke su bez oštrih ivica. Igračka koja će pomoći detetu da razvije svoje veštine fine motorike, logičku inteligenciju i kreativnost. Veštine fine motorike su veštine koje zahtevaju preciznost, kao na primer uzimanje predmeta između kažiprsta i palca, korišćenje prstića da se predmet okrene. Logička inteligencija je sposobnost da se napravi veza između delova. Igračke kao što su slagalice, kocke i sl. učvršćuju detetovo logično razmišljanje. Ovde spadaju slagalice, kocke i igračke koje zahtevaju ponavljanje postupaka. Umetnička inteligencija je sposobnost da se nauče boje, oblici, da se razume proporcija i perspektiva. Ovde spadaju igračke jarkih boja. Samopouzdanje je sveukupni osećaj sopstvenog postignuća i vrednosti deteta, koje dobija od važnih osoba iz svoje okoline. Kada dete uspe da reši zadatak koji mu postavlja igračka, oseća se dobro. To mu pomaže da učvrsti samopouzdanje i više ceni sebe. Ovde ubrajamo igračke koje postavljaju zadatak kao što su kocke, slagalice, konstruktivne igračke, igračke koje zahtevaju ponavljanje postupaka. Prilikom građenja naučiće da razlikuju osnovne boje da puste mašti na volju, da budu strpljiva i uporna.

Prikaži sve...
1,850RSD
forward
forward
Detaljnije

Opis Interaktivna tabla domaće životinje 5417 Taktilne plohe 8 komada 5424 Čičak kopča cipzar 5441 Prekidač utikač 5434-1 Bubamara lampa 5438 Kapija 5439 Kapija dimenzija : 60x70x10 cm materijal: šper ploča,metal,plastika,kanap,magnet,staklene kuglice,drvo,čičak traka Boja: farbano neškodljivim lak bojama na vodenoj osnovi. Boje poseduju certifikat proizvođača. Farbane površine se mogu oprati mlakom vodom i blagim deterdžentom koji ne oštećuje farbu i materijal, ne potapati. Namenjeno od 3+ godine atest broj: 0874822/2022

Prikaži sve...
11,500RSD
forward
forward
Detaljnije

Opis Kapija/vrata za interaktivne table mera:22x18x4 cm materijal: šper ploča,metal,drvo Boja: farbano neškodljivim lak bojama na vodenoj osnovi. Boje poseduju certifikat proizvođača. Farbane površine se mogu oprati mlakom vodom i blagim deterdžentom koji ne oštećuje farbu i materijal, ne potapati. Namenjeno od 3+ godine

Prikaži sve...
1,800RSD
forward
forward
Detaljnije

Opis Prstićima vodi lopticu da medo obučen u majicu crvene boje drži loptu crvene boje , vodi lopticu da medo obučen u žutu boju drži lopticu žute boje itd. asocijacije sa bojama i stranama levo, desno, gore, dole . Deca sve lakše nauče ako su povezana sa simpatičnim figurama ili bojama. ‚‚Motorički razvoj, koji je preduslov za shvatanje šta je levo, a šta desno podrazumeva da dete prohoda, ojača ručice, razume i izgovara većinu reči, i samo zna da pokaže gde se nalazi njegov nosić, a gde uvo. Kada nauči da pronađe delove svog tela, polako počinju da se pomaljaju pojmovi „gore-dole“, „napred-nazad“ i ostale odlike prostorne orijentacije. Zato je uzrast od dve godine otprilike pravo vreme da roditelji počnu da razvijaju detetov osećaj za levu i desnu stranu – kroz svakodnevnu igru, i tako utvrde koja mu je ruka primarna. Ta činjenica je važan preduslov za učenje pisanja i čitanja, kao i za opšti uspeh u školi.‚‚ Kako naučiti dete šta je levo a šta desno? Izvor: Yumama Dostupno posebno, i kao detalj za interaktivne table. Namenjeno deci od 3+ godina. *Dimenzija ploče: 30-30 x 7 cm *dimenzija se može razlikovati u zavisnosti da li ide na interaktivnu tablu ili posebno.

Prikaži sve...
1,500RSD
forward
forward
Detaljnije

Opis Vrata – za interaktivne table Otvaranje -zatvaranje odključavanje-zaključavanje mera : 24x22x14 cm materijal: šper ploča,metal,plastika,drvo Boja: farbano neškodljivim lak bojama na vodenoj osnovi. Boje poseduju certifikat proizvođača. Farbane površine se mogu oprati mlakom vodom i blagim deterdžentom koji ne oštećuje farbu i materijal, ne potapati. Namenjeno od 3+ godine

Prikaži sve...
3,500RSD
forward
forward
Detaljnije

Opis Set sadrži i brojeve od 1 do 5 na drvenim pločicama . Namena:slagalicom dete istražuje brojeve od 1-5. Slaganje razvija motoričke sposobnosti kod dece pospešuju razlikovanje boja brojeva , strpljivost i upornost. Predviđen je za decu od 2 + godine . mera:38x8x3-7 cm „Brojčana slagalica se sastoji od raznobojnih kvadratnih pločica i drvenog postolja. Svaki broj predstavljen je odgovarajućim brojem kvadrata, sa isto toliko rupa na njemu (broj 1-jedan crveni kvadrat sa jednom rupom za nizanje, 2 – dva žuta kvadrata sa dve rupe,…). Na taj način je obezbeđeno da se svaka kvadratna pločica može postaviti samo na njoj predviđeno mesto. Time se omogućava i samostalnost deteta u igri, jer se pravilnim postavljanjem ostvaruje kontrola tačnosti.Uz pomoć ove igračke dete na jednostavan način, odnosno vizuelno, uočava odnos između količine i njenog numeričkog simbola – broja. Razumevanje tog odnosa se može i podstaći postavljanjem pitanja tipa: koji je broj najmanji, koji je najveći, za koliko je tri veći od dva, i sl. Pored osnovne namene, igračka doprinosi razvoju fine motorike, a može poslužiti i za imenovanje i učenje boja.Vreme provedeno u igri i zabavi sa ovom matematičkom slagalicom je zapravo vreme provedeno u učenju, i zato se za slagalicu može reći da je PRAVA didaktička igračka..“ blog Rastemo atest: 01-527/20/H

Prikaži sve...
1,650RSD
forward
forward
Detaljnije

Opis Slova English-engleska 60 komada sa magnetom na poleđini u plastičnoj ambalaži mera 1 slovo/2,6/2,6/0,7 cm materijal:kvalitetno tvrdo drvo- bukva,folija boja:Nebojano Namena: slova engleska velika štampana 60 komada -sa spajanjem se dobiju kraće reči Korišćenje na magnetnoj tabli, frižideru itd. Atest: Br.1691821

Prikaži sve...
780RSD
forward
forward
Detaljnije

Opis Slagalica za štipaljka hvat ili pinceta hvat Razvoj hvata Po rođenju bebina šaka je stisnuta i prisutna je tzv. fleksija šake i prstiju, kako dete raste šaka se opušta i dete oko trećeg meseca počinje da primećuje ruke ispred svog lica. Počinje igra gde dete stavlja ruke i prste u usta i na taj način ih istražuje. Što znači da razvoj fine motorike kreće od rođenja deteta, u trenutku kada dete počinje da hvata predmete (krajem 4.meseca) na početku ih hvata celom šakom, a što je dete starije hvat se više “spušta” ka prstima. Prvi hvat koji se javlja je radialni hvat, a poslednji najpreciziniji jeste fini pinceta hvat odnosno klešta hvat. Razvojem hvata se razvija i koordinacija oko-ruka i preciznost pokreta. Kako bi dete moglo da razvije precizan hvat (najprecizniji hvat bi trebalo da se pojavi oko prve godine i to je pomenuti klešta hvat) potrebno je da detetu ponudimo igračke i predmete kojim može baratati upravo držeći ih šakom i prstima na početku, a onda i samo prstima. Primer takvih igračaka jesu drvene umetaljke poput slagalice Bašta (slike iznad) i slagalice Štipaljka (slike ispod). Igranjem sa slagalicom Štipaljkom, cilj igre nije da dete uspešno umetne oblik u postolje (to će brzo savladati jer je sve oblika kruga), već je akcenat upravo u tome što svaku od delova dete može uhvatiti drugačije, postaviti prstiće u tripodni hvat (hvat sa tri prsta), pinceta hvat, klešta hvat. Baratanje ovim tipom igračaka pomaže u razvoju mišića šake i prstiju, pa samim tim i preciznosti pokreta. A sama umetaljka se može već koristiti na uzrastu od 8+ meseci (uz nadzor odrasle osobe). Slagalica Bašta je za stariji uzrast, 2,5+ godine, i razvojni cilj ove igračke bi bio usavršavanje hvata odnosno koordinacije oko-ruka i preciznosti. Svaka od drvenih palica na vrhu ima drvenu perlu (perle se ne pomeraju). Perle su obojene u pet boja i ima ih u pet različitih oblika. Pored precizonosti pokreta sa ovom drvenom slagalicom možete učiti boje, kao i razvijati logičko mišljenje sprovođenjem aktivnosti prati niz. U jednom redu zadate određen redosled boja koji bi dete trebalo da ponovi. Slagalica se sastoji od 8 valjaka , grupisani po boji od svake boje po 2 kao crvena, žuta , zelena i plava. Valjci se smeštaju u postolje. Svaka drška sa kojom se valjak postavlja u rupicu je drugačijeg oblika i dimenzije. Razni oblici i dimenzije pospešuju da se koriste tri prsta, kojima se inače i kasnije drži olovka. Boja: farbano neškodljivim lak bojama na vodenoj osnovi. Boje poseduju certifikat proizvođača. Farbane površine se mogu oprati mlakom vodom i blagim deterdžentom koji ne oštećuje farbu i materijal, ne potapati. dimenzije: 26x12x8 cm Namenjeno od 8+ meseci uz nadzor odrasle osobe.

Prikaži sve...
1,400RSD
forward
forward
Detaljnije

Opis Kako odigrati partiju domina * Izvadite domino pločice iz kutije na sto ili neku drugu ravnu površinu. Okrenite ih licem na dole, a onda promešajte. * Iz gomile izdvojite po šest pločica, ako igrate u dvoje. Ukoliko vas ima troje onda, pet. Ako pak, ekipa za partiju domina broji četiri osobe onda, svako dobija po četiri domino pločica. Broj domino tablica koje se dodeljuje svakom igraču se izračunava tako što od broja osam oduzmete broj igrača. *. Stranu svojih pločica na kojima su označena polja i boje igrač treba da skriva od pogleda ostalih. Najčešće domine koje posedujete, a pre nego što ih upotrebite u igri, ređate ispred sebe, postavivši ih uspravno, tako da budu oslonjeni dužom, a užom stranom, i da polja sa oblicima budu okrenuta ka vama, da biste mogli neometano da ih gledate, dok su skrivene od pogleda ostalih igrača. *. Igru počinje onaj igrač koji ima dominu sa tamno plavom bojom u oba polja. No, ukoliko ona nije izvučena ni kod jednog od igrača, onda se pita da li neko kod sebe ima dominu u čijim je poljima poređano svetlo plava boja i tako redom (zelena, ljubičasta, crvena, narandžasta ) dok se ne dođe do pitanja da li neko ima dominu sa žutom bojom Ukoliko niko od igrača nije izvukao dominu sa poljima istovetne boje, onda, sa gomile nepodeljenih domina, svaki od igrača uzima po jednu dominu, dok se ne izvuče domina sa istom bojom sa leve i desne strane. * Izvučena domina koja ima istu boju u oba polja, postavlja se na sto licem okrenuta na gore. * Svaki od igrača ređa svoje domine tako što nalepljuje polje svoje domine sa poljem domine na stolu iste boje. Na primer, ukoliko na stolu stoji domina koja sa jedne strane ima plavu, a sa druge svetlo plavu, igrač treba iz svog seta domina da izvuče dominu koja na jednoj svojoj strani ima plavu ili pak, dominu koja na jednoj strani ima svetlu plavu i da potom, tu stranu domine bilo da je tamno ili svetlo plava, priljubi uz stranu domine sa istom bojom. Na samom početku, na dominu koja u oba polja ima istu boju, nadovezuje se domina koja sa jedne strane ima boju domine na stolu, tako da se formira oblik slova T. * Igra se završava kada se jedan od igrača oslobodi svih domina koje poseduje. * Neki put se dešava da je igra „blokirana“. To je situacija kada niko od igrača ne može da odigra potez kojim bi se oslobodio preostalih domina, koje poseduje. U tom slučaju, svi igrači otvaraju svoje domine i sabira se koliko svako od igrača ima poena. Tamno plava vredi 6 poena, svetlo plava 5 poena, zelena 4 poena, ljubičasta 3 poena, crvena 2 poena, narandžasta 1 poen a žuta 14 poena. * Pobednik je ona osoba čije domine u zbiru imaju najmanju vrednost. Domine se mogu poređati uspravno, tako da se nalaze na vrlo malom rastojanju. Namerno obaranje prve domino pločice dovodi do pada ostalih domino pločica u kratkom vremenskom intervalu, čime posmatramo bukvalno značenje izraza “domino efekat” Sada kada znate pravila, ugodno, zabavno i lepo provedite vreme sa svojim prijateljima i članovima svoje porodice uz domino! Srećno igranje! mera 1 domine: ( 2,5x5x0,7 ) cm dimenzija:20×7,5×4,5 cm Namenjeno za decu od 3,5+ godine.

Prikaži sve...
780RSD
forward
forward
Detaljnije

Opis Igračka ‚‚Šarene gumice ‚‚ je didaktički materijal za razvijanje fine motorike. Tabla sa 64 rupica Mera:19×19 x3 cm- postolje. materijal: Parena bukva,šper ploča boja: farbano neškodljivim lak bojama na vodenoj osnovi. Garnitura se sastoji od: – 1 drvena tabla sa rupicama. -Palice po pet boja žuta,crvena,zelena,svetlo plava i plava, od svake boje po 14 komada, -kesica šarenih gumica. Geo board igre , pomažu u psihosenzomotornom razvoju (rastezanja, stavljanje gumica na tiplove – korisno senzorno „punjenje“ za prstiće dece). Dobre su za razvijanje kognitivne sposobnosti deteta i prostorno i asocijativno razmišljanje, pažnju, pamćenje. Predlažu niz varijanti za samostalno korišćenje. Shodno tome razvijaju stvaralački potencijal dece (smišljanje novih varijanti igre, stvaranje sopstvenih šema). Ova Montessori igračka može da se koristi kao matematički tablet i pomaže detetu da na sopstvenom osećajnom iskustvu shvati osnovne geometrijske termine: figura, perimetar, površina. Uposlenost oko geoboard-a – odlična metoda za opuštanje i eliminisanje fizičkog i psihološkog stresa kod dece. Ako ne želite da koristite gumice možete ih zameniti sa šarenim predivom. Namenjeno deci od 4 godine .

Prikaži sve...
950RSD
forward
forward
Detaljnije

Opis Set sadrži drvene pločice sa brojevima 1-9. Dete kroz vežbe uči brojeve od 1 do 99 i povezuje količinu sa odgovarajućim brojem. Drvene ploče imaju 9 proreza za brojeve označene sa 10, dete broji uvlačeći male drvene ploče os 1-9 u te proreze. Brojeve od 11 do 19 je posebno teško naučitit jer su njihova imena složenija od ostalih u brojevnom sistemu. Seguinove ploče pomažu da se lakše razume kako se ovi brojevi formiraju iz desetica i jedinica, i na taj način lakše uče temelji decimalnog sistema. Edouard Seguin (20.01.1812-28.10.1880) je bio francuski lekar i prosvetni radnik. Zapamćen je po radu sa decom koje imaju kognitivna oštećenja u Francuskoj i SAD. Njegov rad, sa osobama sa intelektualnim teškoćama bio je glavna inspiracija italijanskoj vaspitačici Mariji Montessori. materijal: Parena bukva,šper ploča-bukva Boja: lakirano neškodljivim lak bojama na vodenoj osnovi. Lak poseduje certifikat proizvođača. Lakirane površine se mogu oprati mlakom vodom i blagim deterdžentom koji ne oštećuje farbu i materijal, ne potapati. 3 kg

Prikaži sve...
14,500RSD
forward
forward
Detaljnije

Opis Preporučene su za decu od uzrasta 3 godina, a idealne su za decu koja nepravilno drže olovku, imaju problem sa finom motorikom, pokazinim gestom i/ili se brzo zamaraju prilikom crtanja/pisanja. Pravila: Držati kuglicu sa tri prsta na početku – kažiprst, palac i srednji prst, jer ta tri prsta korstimo za držanje olovke (kasnije možete praviti varijacije pa sprovoditi kuglicu sa dva prsta i tako vežbati hvat ili sprovoditi kuglicu sa različitim kombinacijama prstiju i palca – srednji prst i palac, domali prst i palac, mali prst i palac, kako bi jačali mišiće i manipulativnu spretnost. mera:50x25x5cm. materijal: kvalitetno tvrdo drvo,šper ploča Boja:drvo farbano neškodljivim lak bojama na vodenoj osnovi. Boje poseduju certifikat proizvođača. Igračka ručno crtana.

Prikaži sve...
2,200RSD
forward
forward
Detaljnije

Opis namena: Na poslednjem nivou u radu sa brojevima od 0 do 10 dete primenjuje svoju veštinu povezivanja količine i simbola. U kompletu se nalazi kutija sa poklopcem koja je podeljena na dva dela u kojima se nalazi 55 crvenih drvenih kupona i cifre od 0-10 izrezane od crvenog plexiglasa. Dete najpre identifikuje i postavlja cifre u pravilan numerički niz. Ispod svake cifre,potom raspoređuje određeni broj kupona , ređajući ih dva po dva. Način na koji se kuponi postavljaju se koristi za uvođenje pojma parnog i neparnog broja. materijal: Parena bukva,šper ploča-bukva,plexiglas Boja: farbano neškodljivim lak bojama na vodenoj osnovi. Boje poseduju certifikat proizvođača. Farbane površine se mogu oprati mlakom vodom i blagim deterdžentom koji ne oštećuje farbu i materijal, ne potapati.

Prikaži sve...
3,850RSD
forward
forward
Detaljnije

Opis Na tabli je štampan oblik drveta HRAST, na drvetu su izbušene rupice. Izmedu rupica vodi jedan put označen linijom i žirevima Mala kuglica se ručno stavlja u drvenu ‚‚korpicu‚‚ (deo sa konopcem). Pomoću dva konopca sa prednje strane drvena korpica se vuče po liniji gde su žirevi. Kuglica ne sme da upadne u rupice . Igracka razvija koncentraciju, motoriku i koordinaciju. Dimenzija:26×14.5×36 cm materijal:kvalitetno tvrdo drvo,šper ploča ,konopac,pocinkovana kuglica. Boja: Štampano neotrovnom UV bojom na vodenoj osnovi, lakirane površine se mogu oprati -ne potapati. Lak poseduje certifikat proizvođača . Namenjeno deci od 4 godine. 2012 .godine igračka Veverica na drvetu dobila priznanje: ‚‚ Dobra Igračka‚‚ od Prijatelja Dece Srbije.

Prikaži sve...
2,850RSD
forward
forward
Detaljnije
Nazad
Sačuvaj