Filteri
close
Tip rezultata
Svi rezultati uključeni
keyboard_arrow_down
Kategorija
Knjige
keyboard_arrow_down
Od
RSD
Do
RSD
Sortiraj po
keyboard_arrow_down
Objavljeno u proteklih
keyboard_arrow_down
Sajtovi uključeni u pretragu
Svi sajtovi uključeni
keyboard_arrow_down

Pratite promene cene putem maila

  • Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
26-50 od 1733 rezultata

Broj oglasa

Prikaz

format_list_bulleted
view_stream
26-50 od 1733 rezultata

Prikaz

format_list_bulleted
view_stream

Režim promene aktivan!

Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje

Aktivni filteri

  • Tag

    Pedagogija

priručnik za nastavnike VI šesti razred odlično očuvana potpis

Prikaži sve...
599RSD
forward
forward
Detaljnije

Plato, 2003. 248 strana. Odlično očuvana. Ova knjiga je pokušaj da se pruži pažljiviji, zreliji odgovor na pitanje `Da li sam dovoljno dobar roditelj?` Predlozi i strategije ponuđeni su kao konstruktivna alternativa parališućoj uznemirenosti i samoprebacivanju koji nas obično spopadnu kada se, uprkos svim našim naporima i ljubavi, naša deca ponašaju na način koji ukazuje da im nedostaje poverenje i samopouzdanje.

Prikaži sve...
550RSD
forward
forward
Detaljnije

Obrada početnog čitanja, pisanja i elementarne matematike Desanka Stojić - Janjušević Priručnik za učitelje Zavod za izdavanje udžbenika Narodne Republike Srbije,, Beograd, 1961. 120 str. broširan povez, ćirilica.

Prikaži sve...
300RSD
forward
forward
Detaljnije

Naziv: Kako njegovati i odgajati dijete Autor: Dr Benjamin Spock Godina izdanja: 1971 Izdavač: Stvarnost, Zagreb Povez: Tvrd Pismo: Latinica Stanje kao na slikama. Unutrašnjost je nekorišćena. Sadržaj videti na slikama. Opis: PREDGOVOR Napisati predgovor knjizi dr B. Spocka, ovom jedinstvenom fenomenu u izdavačkoj djelatnosti, iz niza razloga nije lako ali predstavlja određeno zadovoljstvo. Od prvog izdanja ove knjige prošlo je dvadesetiosam godina i ona je do danas izdana u preko dvadesetitri milijuna primjeraka, te je svakako možemo smatrati najpopularnijom knjigom ove vrste u svijetu. Napisana je za toditelje u SAD, ali je vrlo brzo prevedena na niz drugih jezika. Svako novo izdanje preinačeno ili nadopunjeno bio je poticaj za rasprave medu stručnjacima i te su se rasprave prenosile na stranice dnevne štampe posebno u zapadnim zemljama. Gdje da tražimo razlog za ovako ogroman interes za knjigu dr Spocka? Autor je američki pedijatar koji se godinama bavio psihologijom i psihoanalizom djece, a u što je uključio i njihove roditelje. Sigurno je da je dr Spock mogao uočiti i pravilno evaluirati sve interreakcije djeteta i njegove fizičke i humane sredine. U zemlji vrtoglavog ekonomskog porasta, visoke civilizacije i bremenitoj socijalnim i sociološkim problemima, djeca su se našla u situaciji da su njihove mogućnosti adaptacije preskočene. Dijete u tim sredinama više se ne hrani sa grudiju svoje majke, njegov vrt je asfaltna cesta i bujica automobila, a umjesto ptice vidi na nebu mlaznjake. Namjera autora je bila da svojom knjigom pomogne roditeljima da ublaže inzulte kojima je današnje dijete podvrgnuto. U razvijenim sredinama individualna obitelj ima tri ili četiri člana. Zato ne izne naduje visoka motiviranost roditelja da jednom ili dvoma svoje djece pruže maksimum u odgoju. Međutim za odgajati drugoga potrebno je najprije odgojiti sebe. To je sve dr Spock shvatio i radi toga napisao ovaj priručnik. U uvodu svoje prve knjige navodi slijedeće: Htio sam roditeljima pružiti znanje o psihološkoj i liječničkoj njezi potrebnoj u podizanju djeteta. Želio sam pisati majkama na način koji će im uliti samopouzdanje, nisam im htio soliti pamet. U savjetima koje daje dr Spock ne dijeli fizičko od psihičkog zdravlja već ga prikazuje kao jedinstvenu cjelinu. Ovaj pristup donio mu je prednost pred drugim knjigama sličnog sadržaja i namjene. Credo u svojoj knjizi nalazimo u prvoj rečenici: Roditelji znaju više nego li misle, odnosno uzdajte se u sebe. Ovim daje puno značenje biološkim instinktima...

Prikaži sve...
390RSD
forward
forward
Detaljnije

В.Г.Ветвицкий Занимательное языкознание Издательство Просвещение В.Г. Ветвицки Забавна лингвистика Водич за наставнике `Забавна лингвистика` В. Ветвицког.

Prikaži sve...
699RSD
forward
forward
Detaljnije

Stanje kao na slici. Ako niste sigurni da Vam odgovara, pitajte za dodatni opis knjige PRE kupovine, i bice Vam odgovoreno u najkracem roku. Naknadne reklamacije ne prihvatam. Robu šaljem nakon uplate. Troskove slanja snosi kupac. A 456

Prikaži sve...
899RSD
forward
forward
Detaljnije

SA SLIKE MPUS-1/P-1

Prikaži sve...
150RSD
forward
forward
Detaljnije

Spoljašnjost kao na fotografijama, unutrašnjost u dobrom i urednom stanju! Imanuel Kant (/kænt/;[2] 22. april 1724 — Kenigzberg, 12. februar 1804) je bio rodonačelnik klasičnog nemačkog idealizma i po mnogima jedan od najvećih filozofa svih vremena.[3] Kant je smatrao da ljudski um stvara strukturu iskustva, da je razum izvor morala, da estetika proističe iz sposobnosti nezainteresovanog rasuđivanja, da su prostor i vreme forme naše čulnosti, i da je svet kakav jeste sam po sebi nezavisan od naše spoznaje. Kant je smatrao da su njegovi stavovi ekvivalent Kopernikanske revolucije u filozofiji, u smislu Kopernikovog opovrgavanja gledišta starog sveta da Sunce rotira oko Zemlje. Njegova gledišta i danas imaju bitan uticaj na savremenu filozofiju, posebno na poljima metafizike, epistemologije, etike, političke teorije, i estetike. Politički, Kant je bio jedan od najranijih zastupnika ideje da perpetualni mir može da bude ostvaren putem univerzalne demokratije i međunarodne kooperacije. On je verovao da će to biti konačni ishod univerzalne istorije, mada nije racionalno planiran. Tačna priroda Kantovih religioznih ideja je i dalje predmet posebno vrućih filozofskih debata, pri čemu su gledišta u opsegu od ideje da je Kant bio rani i radikalni zastupnik ateizma što je konačno kulminiralo ontološkim argumentom za postojanje Boga, do znatno kritičnijih gledišta koja se oličavaju u Ničeu koji tvrdi da je Kant imao „teološku krv“[4] i da je Kant bio samo sofisticirani apologetičar za tradicionalna hrišćanska religiozna verovanja, pišući da „Kant je želeo da dokaže, na način koji bi zapanjio običnog čoveka, da je obični čovek u pravu: to je bila tajna šala te duše.“[5] U jednom od Kantovih glavnih radova, Kritici čistog uma (Kritik der reinen Vernunft, 1781),[6] on je pokušao da objasni odnos između razuma i ljudskog iskustva i da se pođe izvan neuspeha tradicionalne filozofije i metafizike. Kant je želeo da okonča eru uzaludnih i spekulativnih teorija ljudskog iskustva, istovremeno se odupirući skepticizmu mislilaca poput Dejvida Hjuma. Kant je smatrao da on završava postojeće stanje i otvara put izvan stranputice koja je modernu filozofiju dovela između racionalizma i empirizma,[7] on je pokušao da objasni odnos između razuma i ljudskog iskustva i da se pođe izvan neuspeha tradicionalne filozofije i metafizike. Široko je prihvaćeno da je on spojio te dve rane moderne tradicije u svojim razmišljanjima.[8] Kant je tvrdio da su naša iskustva strukturirana neophodnim karakteristikama naših umova. Po njegovom mišljenju, um daje oblike i strukture iskustva tako da, na apstraktnom nivou, sva ljudska iskustva imaju izvesne zajedničke esencijalne osobine. Između ostalog, Kant je smatrao da su prostor i vreme integralni svim ljudskim iskustvima na nivou čulnosti, kao što su i pojmovi uzroka i posledice na nivou razuma.[9] Jedna važna posledica njegovog stajališta je da je naše iskustvo uvek odraz pojavnog sveta spoznatog našim čulima: mi nemamo direktan pristup samim stvarima, noumenalnom svetu. Kant je objavio niz drugih važnih radova o etici, religiji, pravu, estetici, astronomiji, i istoriji. Time su obuhvaćeni Kritika praktičnog uma (Kritik der praktischen Vernunft, 1788), Metafizika morala (Die Metaphysik der Sitten, 1797), koja se bavi etikom, i Kritika moći suđenja (Kritik der Urteilskraft, 1790), koja je usredsređena na estetiku i teleologiju. Kant i psihologija Kantovo mjesto u razvoju psihologije je, na izvjestan način, paradoksalno. Čuvena je njegova tvrdnja da nema nade da zbivanja mentalnog života postanu predmet nauke. Iako se Kant samo uzgred bavio i mentalnim životom, Kantovo djelo je značajno uticalo na razvoj psihologije. Psihologija u djelima filozofa osamnaestog vijeka je psihologija duševnih moći. Kada se stanovišta „psihologije“ moći iskažu jezikom savremene psihologije, onda je suština ove ideje u tome da je svaka mentalna funkcija odraz aktivnosti organizma u cjelini. Svako iskustvo i svaki akt ponašanja odražava tu individualnu cjelovitost. Značajan je bio Kantov stav da je nemoguće deduktivnim metodama pokazati realnost duševnih zbivanja. Neophodna je, po Kantu, temeljna analizna naših racionalnih moći da bismo saznali šta svijest može aktivno obaviti, a šta joj je nedostupno. Proučavanjem složenih mentalnih procesa došao je do uvjerenja da se ovi procesi mogu svesti na tri bitne podvrste mentalne aktivnosti: saznavanje, osjećanje i htijenje. Po Kantu, dalje svođenje ovih osnovnih mentalnih aktivnosti na osnovnije jedinice nije moguće. Detaljna analiza procesa saznanja izložena je u „Kritici čistog uma“, a osjećanje i htijenje su opisani u „Kritici praktičnog uma“, kao i u drugim djelima. Od Kantovih brojnih ideja od značaja za psihologiju posebno je uticajna bila ideja o iskustvenom jedinstvu. Akt i percepcija su, po Kantu, jedinstveni. Saznanje jednog predmeta odvija se na sljedeći način: kada jedan čvrst predmet dodirnemo prstima, suočavamo se sa izvjesnim mentalnim stanjima koja su, prividno, sačinjena od senzornih kvaliteta. Međutim, naš doživljaj je cjelovit. Svijest, kaže Kant, obavlja izvjesne operacije organizujući senzorne dijelove u jedinstevno iskustvo. Shvatanje prostora i vremena, kao osnovni okvir za razumijevanje opaženog, je po Kantu, urođeno. Sve što opažamo smještamo u jedan širi okvir čije su bitne odrednice prostor i vrijeme. Kant upozorava da je krajnja priroda spoljnih stvari nedostupna opažanju. Isto tako i onaj koji saznaje, unutrašnje „ja“, takođe je nedostupno opažanju. Krajnji objašnjavajući principi leže sasvim izvan sadržaja bilo kakvog iskustva. Da bismo saznali suštinu stvari neophodno je transcendirati realnost. Iskustvo koje se ne oslanja na transcendentalne zakone, za Kanta je besmisleni haos. Kant i pedagogija Bio je profesor na Univerzitetu u svom rodnom mestu. Kao profesor je počeo da radi u svojoj pedesetoj godini. Za pedagogiju je značajan, po tome, što je smatrao da čovek poseduje mnoge skrivene sposobnosti, koje se tek putem vaspitanja razvijaju i dolaze do punog izražajaPedagoška enciklopedija. Potkonjak, Nikola, 1924-, Šimleša, Pero., Furlan, Ivan, 1920-2000, Knaflič, Vladislava. Beograd: Zavod za udžbenike i nastavna sredstva. 1989. ISBN 978-86-17-00977-7. OCLC 444136944.. Kant je održao niz predavanja o vaspitanju. Vaspitanju je pridavao veliki značaj. Vaspitanje se mora usavršavati i prenositi kroz mnoge generacije. U vaspitanju se krije velika tajna usavršavanja ljudske prirode. Čovek je jedini stvor koji mora biti vaspitan[11]. Kant navodi misao, da je čovek samo ono što od njega učini vaspitanje. Ukoliko vaspitanje ne pokaže dobre rezultate, onda razloge treba tražiti među vaspitačima, koji su često gori od onih koje treba vaspitavati. Čovek je odojče - vaspitanik i učenik. Cilj vaspitanja je, po Kantu, voditi ljudski rod ka savršenstvu, pomagati čoveku da se razvije. Za razliku od Rusoa, koji traži da se čovek potpuno vrati prirodi, Kant želi da se priroda čoveka usavrši i da se podigne na što viši stepen razvoja. Javlja se ideja o pojmu o savršenosti. Dužnosti čoveka su da samog sebe izgradi, da sebe obrazuje i razvija u sebi moralne osobine[12]. U svojim pedagoškim razmatranjima, najveću pažnju pridaje moralnom vaspitanju. Kao najviši vaspitni cilj, Kant je postavio strogu moralnost, život u skladu sa neizbežnom svešću o dužnosti, koja je čoveku data unapred, jer tada čovek može da vlada svojom čulnom prirodom i tako dođe do samostalne ličnosti. Moralno vaspitanje usko povezuje sa religijskim. Kant se nije protivio pozitivnom vaspitanju kao Ruso i uveren je da je vaspitanje čoveka potrebno i moguće. Čovek mora, da učini sebe boljim, da razvije sebe samoga. Čovek treba da bude mudar, da je prihvatljiv za ljudsko društvo, da je omiljen i da ima uticaja u društvu. Čovekovo znanje ostaje u granicama mogućeg iskustva, a ono što prelazi čovekovo iskustvo, to je nemoguće saznati. Čoveku je potrebno kako vaspitanje tako i obrazovanje. Obrazovanje sadrži u sebi nastavu. Nastava je pozitivni deo vaspitanja. Kod nastave treba spojiti ono što se zna sa onim što se može uraditi. Javno vaspitanje je ono koje obuhvata i nastavu i moralno obrazovanje. Javno vaspitanje je korisnije od domaćeg. Domaće vaspitanje se stiče u školi. Mnoge su klice sadržane u čovečanstvu i na nama je sada da razvijemo prirodne dispozicije. Čovek najpre treba da razvije svoje lične dispozicije. Nasuprot Rusou, da se priroda čoveka sasvim slobodno razvija, Kant se zalaže da se čovek: Disciplinuje - (da se na taj način očuva njegova ljudskost), onaj ko nije disciplinovan, divalj je. Ono što je u disciplini propušteno, ne može se nadoknaditi; Kultiviše - (da na taj način obrazuje duh), onaj ko nije kulturan, sirov je; Civilizuje - (na taj način navikava na lepo ponašanje); Moralno izgrađuje - (da sve što uradi bude upotrebljeno u dobre svrhe). Traži da se dete više drži na čistom vazduhu, da se ne povija i da fizičko vaspitanje bude u skladu sa prirodnim razvojem deteta. Dete se može igrati u slobodnom vremenu, ali ga treba rano navikavati na posao. Onaj ko ne gubi hrabrost u odnosu na svoje fizičko ili moralno stanje, taj ne napušta ni nadu. Decu treba naučiti da misle. Deca treba da pamte samo ono što ih interesuje i što je povezano sa realnim životom. Deca bi trebalo prvo, da upoznaju dužnosti, misiju i sam značaj čoveka, da im se daju detaljna znanja o stvaranju sveta, a tek onda objasni pojam o višem biću (Bogu). Za razliku od Rusoa, prema Kantu je nužno, da deca u ranom detinjstvu upoznaju religiozne pojmove. Vaspitanika treba uputiti, da se svakog dana presliša i da napravi pregled o tome šta je radio tokom čitavog, prethodnog života. Kant je izvršio veliki uticaj na Herbarta. Herbart je bio Kantov naslednik....

Prikaži sve...
890RSD
forward
forward
Detaljnije

“Ono što nam je potrebno – i što ovde nudimo – jeste tekst koji treba da doprinese ‘sagledavanju smisla’ sociologije obrazovanja i sporova unutar nje i koji sadrži eksplicitnu raspravu o sociološkim svrhama i njihovom odnosu prema društvenim vrednostima. Videćemo da pored toga što nudi mnoge, ponekad suprotstavljene opise i objašnjenja obrazovnih i društvenih odnosa, institucija i struktura, sociologija obrazovanja daje i veoma važan doprinos razumevanju društvenih i obrazovnih vrednosti i načina na koji se one proizvode, raspodeljuju i doživljavaju. Drugim rečima, sociologija ima kako deskriptivni/eksplikativni tako i normativni plan delovanja.

Prikaži sve...
1,800RSD
forward
forward
Detaljnije

Uvažavanje različitosti u funkciji pozitivnog razvoja dece i mladih / urednice Rajka Đević , Nikoleta Gutvajn Beograd 2018. Mek povez, 218 strana. Knjiga je odlično očuvana. R4 Knjiga predstavlja rezultat rada na projektima „Od podsticanja inicijative, saradnje i stvaralaštva do novih uloga i identiteta u društvu“ i „Unapređivanje kvaliteta i dostupnosti obrazovanja u procesima modernizacije Srbije“. „Monografija je korisna, zanimljiva, inovativna, informativna i dobro strukturirana. Odabrani problem razmatran je sa stanovišta savremenih teorijskih shvatanja, ali je i empirijski detaljno istraživan.“ – Prof. dr Slobodanka Gašić-Pavišić „Teorijske rasprave i nalazi empirijskih istraživanja koje nudi ova publikacija doprinose boljem razumevanju pretpostavki uspešnog ostvarivanja inkluzivnog obrazovanja, ali i načina na koje je moguće delovati u pravcu obezbeđivanja kvalitetnije podrške razvoju pozitivnih potencijala deteta.“ – Prof. dr Vera Spasenović „Monografija sadrži obuhvatan, sistematičan kritički pregled teorijskih razmatranja i istraživanja u oblasti inkluzivnog obrazovanja. Pisana je jasnim i razumljivim jezikom.“ – Prof. dr Vera Radović Sadržaj: Predgovor / Rajka Đević i Nikoleta Gutvajn Paradigma pozitivnog razvoja: mogućnost inoviranja praksi inkluzivnog obrazovanja / Nada Polovina Pravno regulisanje inkluzivnog obrazovanja u Srbiji i pojedinim zemljama u regionu / Danilo Rončević i Aleksandar Antić Inkluzivno obrazovanje u Srbiji iz perspektive nastavnika osnovnih škola / Milja Vujačić, Nikoleta Gutvajn i Jelena Stanišić Inicijalno obrazovanje vaspitača i njihove profesionalne kompetencije za rad u inkluzivnom okruženju / Isidora Korać, Marijana Kosanović i Jasmina Klemenović Kako nastavnici u Hrvatskoj procenjuju sopstvenu praksu u poučavanju učenika sa teškoćama u ponašanju / Nataša Vlah i Sanja Grbić Pisano izražavanje: kompetencije učenika sa smetnjama u razvoju u razrednoj nastavi / Jelena Stevanović, Emilija Lazarević i Jadranka Milošević Socijalna prihvaćenost učenika sa smetnjama u razvoju u nižim razredima redovne osnovne škole / Rajka Đević Procena razvojnih prednosti učenika sa teškoćama u emocionalnom i socijalnom razvoju / Branislava Popović-Ćitić i Lidija Bukvić Kvalitet odnosa vaspitača i dece sa smetnjama u razvoju / Milana Rajić i Ivana Mihić Etnokulturalna empatija srednjoškolaca u kulturološki raznovrsnoj sredini kao mehanizam jačanja pozitivnih stavova prema različitim etničkim grupama / Tijana Jokić Zorkić Unapređivanje programa neformalnog obrazovanja mladih Roma iz nehigijenskih naselja: uvažavanje sociokulturnih i obrazovnih specifičnosti / Sanja Grbić, Sara Ristić i Marko Tomašević SUMMARY: Recognition of diversity as a function of the positive development of children and youth / Rajka Đević and Nikoleta Gutvajn BELEŠKA O AUTORIMA INDEKS AUTORA

Prikaži sve...
1,300RSD
forward
forward
Detaljnije

Igre opazanja - Emil Kamenov - Metodicki prirucnik sa zbirkom igara - Nova prosveta Beograd - 1991 godina - 211 strana . Pisano na prvoj najavnoj strani .

Prikaži sve...
799RSD
forward
forward
Detaljnije

Искусство анализа художественного произведения Издательство: Просвещение 1971. Серия: Пособие для учителей Уметност анализе уметнички Извођење радова Овладавање вештином анализирања дела на часовима књижевности је основни задатак са којим се суочава сваки наставник језика. Успех целокупног рада наставника, естетско васпитање и развој ученика зависи од тога колико се живо, разумљиво и истовремено дубоко анализирају радови уметника речи. Аутори зборника – познати методичари и наставници – ослањају се на најновија истраживања из области књижевне критике, психологије и опште дидактике у развоју овог проблема. Интеракција читалачке перцепције и ауторске мисли, уметност комуникације наставника и ученика на часовима књижевности, континуитет анализе књижевних дела у различитим часовима, њена варијабилност у зависности од проблематике и жанровских одлика дела – то су главна питања развијена у збирци Теоријски ставови које износе аутори чланака поткрепљени су конкретним примерима анализе уметничких дела укључених у школски предмет за изучавање књижевности ВИИИ-Кс разреда.

Prikaži sve...
699RSD
forward
forward
Detaljnije

Stanje kao na slici. Ako niste sigurni da Vam odgovara, pitajte za dodatni opis knjige PRE kupovine, i bice Vam odgovoreno u najkracem roku. Naknadne reklamacije ne prihvatam. Robu šaljem nakon uplate. Troskove slanja snosi kupac. A 220

Prikaži sve...
399RSD
forward
forward
Detaljnije

Miloš Bogdanović: ISKUŠENJA SAVREMENOG VASPITANJA DECE : SA ANALIZOM RAZVOJNIH FAZA DETINJE LIČNOSTI : LJUBAV - BRATSKA LJUBAV - IZBOR SMISLA ŽIVOTA - IDENTITET I SLOBODA - SEKSUALNOST - RAZUM I INTROSPEKCIJA - VOLJA I AUTONOMIJA - POVERENJE I UZDANJE Mek povez, 120strana, izdavač: AUTOR - Beograd STANJE ODLIČNO - KAO NOVA!!!

Prikaži sve...
1,590RSD
forward
forward
Detaljnije

Odgoj i nega, od rodjenja do polaska u skolu Format: 24x18 cm Broj strana: 207 Izdavač: Rad, Beograd Godina izdanja: 1984 Povez: Tvrd Pismo: Latinica Na prednjoj korici ostecenje. Unutrasnjost dobro ocuvana. Stanje kao i sadrzaj mozete videti na slikama. Moje ostale knjige mozete pogledati preko sledeceg linka: http://www.kupindo.com/Clan/miloradd/SpisakPredmeta

Prikaži sve...
150RSD
forward
forward
Detaljnije

BIGZ BEOGRAD 1977g. 113str.

Prikaži sve...
200RSD
forward
forward
Detaljnije

Obrazovanje i Bezbednost u Sistemu Osnovnog i Srednjeg Obrazovanja Svetlana Stanarčević Vanja Rokvić Fakultet Bezbednosti 2021g./327 str. Tiraz:200 Mek povez,odlicno ocuvana,kao nova. vr428

Prikaži sve...
1,600RSD
forward
forward
Detaljnije

Mek povez, većeg formata. Izdanje Osnovna škola `Strahinja Popović`, Dvorane, 2000. godine. Autor Dobrosav Vučković. Na predstranici posveta autora. Ilustrovano. Izuzetno dobro očuvana knjiga, nečitana, 169. strana. dragiša, 2017.

Prikaži sve...
300RSD
forward
forward
Detaljnije

Spoljašnjost kao na fotografijama, unutrašnjost u dobrom i urednom stanju! Retko ! Izvor za podizanje hrišćanske dece misionara. Raising Resilient MKs: Resource For Caregivers, Parents, and Teachers Joyce M. Bowers

Prikaži sve...
2,490RSD
forward
forward
Detaljnije

U KORAK S RAZVOJEM - Čip Vud Čip Vud U KORAK S RAZVOJEM Žanrovi:: Udžbenici i priručnici, Edukativni Izdavač:: Kreativni centar 2008. Broj strana: 160 Pismo: Ćirilica Povez: Mek Format: 17 x 24 cm Knjiga `U korak s razvojem` pisana je s toplinom, humorom i dubokim poštovanjem prema deci. Autor nam pruža jasne i precizne opise univerzalnih osobina dece uzrasta od četiri do četrnaest godina. Obrasci razvoja opisani u knjizi nastavnicima će koristiti za realizovanje nastavnog plana i programa, a roditeljima će pomoći da razumeju razvojne potrebe svoje dece. Vrlo dobro ocuvana knjiga. Sadržaj je na dodatnim slikama. Ako Vas nešto zanima, slobodno pošaljite poruku. Ovo je najjeftiniji primerak na sajtu na dan postavljanja! POGLEDAJTE I OSTALE predmete KOJE PRODAJEM POPUST NA VIŠE KUPLJENIH PREDMETA, PITAJTE! KLIKNITE NA LINK http://www.kupindo.com/Clan/zambezi/SpisakPredmeta

Prikaži sve...
400RSD
forward
forward
Detaljnije

Gunther Wollschläger Kreativität und Gesellschaft Fischer Bücherei odlično očuvana DEUTSCH.9

Prikaži sve...
699RSD
forward
forward
Detaljnije

Biblioteka XX vek 1972. Mek povez, strana 151 Zaprljana sa strane i ponesto podvuceno Sadrzaj: Zasto moramo ukinuti skole Fenomenologija skole Ritualizacija napretka Sekretar ustanova Iracionalne delatnosti Mreze za ucenje Ponovno rodjenje Epimetejevskog coveka

Prikaži sve...
850RSD
forward
forward
Detaljnije

Stanje kao na slici. Ako niste sigurni da Vam odgovara, pitajte za dodatni opis knjige PRE kupovine, i bice Vam odgovoreno u najkracem roku. Naknadne reklamacije ne prihvatam. Robu šaljem nakon uplate. Troskove slanja snosi kupac. A 534

Prikaži sve...
299RSD
forward
forward
Detaljnije

Roditeljstvo za neupućene Sandra Hardin Gukin Str 330 Povez mek Stanje knjige dobro, ima posvetu OSTALE MOJE AUKCIJE MOŽETE POGLEDATI PREKO LINKA http://www.kupindo.com/pretraga.php?Prodavac=rere&Grupa=1 Kupovinom više knjiga značajno štedite na poštarini. O knjizi Knjiga je odlican pedagoski prirucnik,koji daje odgovore na najcesca i najvaznija pitanja u razvoju deteta.

Prikaži sve...
750RSD
forward
forward
Detaljnije

Spoljašnjost kao na fotografijama, unutrašnjost u dobrom i urednom stanju. Posveta Autorke! Autor:Milica Novković. Izdavač:Autorsko Izdanje,Beograd 2007. Format:24cm x 17cm. Broj Strana:368 strana,ilustrovana,tvrd povez,ćirilica. Kako do radosti, dobrote i ljubavi u savremenoj porodici. Stvaralačko vaspitanje je emocionalni uticaj čoveka na čoveka,u dužem vremenskom periodu, u odsustvu autoritarnih vaspitnih modela. Stvaralačko vaspitanje je emocionalni uticaj čoveka na čoveka bez upotrebe PRINUDE, bez KAZNE, kao spoljašnjeg motivacionog sredstva. - bez upotrebe POZITIVNOG USLOVLJAVANJA, bez NAGRADE kao spoljašnjeg motivacionog sredstva. - bez upotrebe PREZAŠTIĆIVANJA čoveka od rada, reda i života. - bez upotrebe VERBALIZMA, svojevrsnog oblika prinude, kada od čoveka tražite da bude čovečan u nečovečnim, autoritarnim uslovima života. „Ljubomir Nenadović je jednom davno napisao da su dve najteže stvari nasvetu: dobro državom upravljati i dobro dete vaspitati. Ako i samo retke porodice pokušavaju da u praksi primene proverene, u osnovi čovečne savete Milice Novković u ovom „Porodičnom bukvaru“, uveren sam da će kao znamenje zrelijeg porodičnog vaspitanja biti moguć i zreliji način vođenjasvake države i sveta u celini.“ Vladeta Jerotić

Prikaži sve...
2,490RSD
forward
forward
Detaljnije
Nazad
Sačuvaj