Filteri
close
Tip rezultata
Svi rezultati uključeni
keyboard_arrow_down
Kategorija
Sve kategorije
keyboard_arrow_down
Opseg cena (RSD)
900,00 - 1 499,00
keyboard_arrow_down
Od
RSD
Do
RSD
Sortiraj po
keyboard_arrow_down
Objavljeno u proteklih
keyboard_arrow_down
Sajtovi uključeni u pretragu
Svi sajtovi uključeni
keyboard_arrow_down

Pratite promene cene putem maila

  • Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
1-6 od 6 rezultata

Broj oglasa

Prikaz

format_list_bulleted
view_stream
1-6 od 6
1-6 od 6 rezultata

Prikaz

format_list_bulleted
view_stream

Režim promene aktivan!

Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje

Aktivni filteri

  • Tag

    Marketing
  • Cena

    900 din - 1,499 din

Description Marketing principi – Stevan Vasiljev Najveća briga korporacije treba da bude zaintresovanost za svog kupca pre nego za svoje akcionare ili…. Na kraju,kompanija koja je zaintresovana za svoje kupce jeste ona za koji su zaintresovani investitiri. Savremeni uslovi poslovanja daju nam za pravo da tvrdimo kako je dvadeset prvi vek pun izazova i mogućnosti za profesore, studente i poslovne ljude koji se bave mar-ketingom. U najvećoj meri „krivci” za to su proces globalizacije, koji je potpomognut snažnom informatizacijom društva, i rapidno ubrzanje tehnoloških inovacija. Dinamika promena na tržištima neminovno dovodi do toga da se danas, u cilju opstanka i razvoja, sve veći broj preduzeća opredeljuje za prelazak sa tradi cio nalnog na transakcijama za-snovanog ka marketingu odnosa, tj. „relationship” marketingu. Sve to rezultira nepre-kidnim razvojem teorije i prakse primene marketinga kao poslovne koncepcije. Knjiga koja je pred Vama je sedmo izdanje za poslednjih desetak godina u ko-jem se dosledno uvažava i pruža čitaocu mogućnost da kroz četiri dela, tj. poglavlja: „Osnove marketing koncepta”, „Istraživanje tržišnih mogućnosti i selekcionisanje ciljnih tržišta”, „Instrumente marketing miksa” i „Područja ši renja marketinga”, spozna pomenuti proces promena na tržištu koje se, uzgred budi rečeno, menja neverovatnom brzinom. Unete izmene i dopune u odnosu na ranija izdanja, posebno u prvom po glavlju, predstavljaju samo ref eksiju promena u teoriji i praksi marketinga. Stoga se za marke-ting slobodno može reći da nije statičan sistem koncepata i aksioma, već najdina mič ni je područje menadžmenta. Ova knjiga želi da obradi osnovna pitanja, na logičan i prak-tičan način, sa kojima se suočavaju sadašnji i budući poslovni ljudi u svojim organiza-cijama. Izdanje je prvenstveno namenjeno studentima koji žele da spoznaju temelje (principe) marketinga, ali i marketing menadžerima kako bi na osnovu dodatnih saznanja o marketingu mogli da poboljšaju svoje sposobnosti u cilju povećanja kreativnosti i ino-vativnosti u poslovanju svojih organizacija.Veliku zahvalnost izražavamo prijateljima, kolegama, te recenzentima koji su nam kritikama i save tima pomogli da knjiga bude obrađena i pripremljena na adekvatnom tehničkom i stručnom nivou.

Prikaži sve...
1,466RSD
forward
forward
Detaljnije

Description Umetnost zaključenja prodaje – Brajan Trejsi Umetnost zaključenja prodaje: Sažeta, metodična i orijentisana na akciju, knjiga “Umetnost zaključenja prodaje” predstavlja udžbenik kako za početnike tako i za profesionalne prodavce! Prevaziđite sebe i postanite vrhunski prodavac! Brajan Trejsi vam otkriva delotvorne tehnike zaključenja prodaje koje je primenjivao više od 30 godina. Bez imalo sujete razgovarao je sa gotovo svim vrhunskim prodavcima širom sveta upijajući njihova oštroumna zapažanja, iskustva i metode prodaje. Na seminarima, koje godinama vodi širom sveta, obučio je do sada stotine hiljada prodavaca u sferi prodaje roba i usluga. Sažeta, metodična i orijentisana na akciju, knjiga “Umetnost zaključenja prodaje” predstavlja udžbenik kako za početnike tako i za profesionalne prodavce. Prevaziđite sebe! Postanite vrhunski prodavac! O autoru: Brajan Trejsi je jedan od vodećih američkih stručnjaka po pitanju razvoja ljudskih potencijala i lične delotvornosti. Kao harizmatičan i inspirativan govornik i izuzetan autor više od 40 knjiga, od kojih 9 je u izdanju Izdavačke kuće Finesa. Više od 250 000 polaznika najuspešnijih kompanija završi njegove seminare o prodaji, ciljevima, ličnom i profesionlanom razvoju.

Prikaži sve...
1,220RSD
forward
forward
Detaljnije

Description Budi i ti opaki igrač – Džen Sinsero Budi i ti opaki igrač je knjiga o samopomoći namenjena ljudima koji žele da poprave svoj život, ali ne žele da budu uhvaćeni dok to rade! Kakav ste vi igrač? Da li mislite da ste do sada živeli izuzetan život, bez ograničenja? Ne? Onda pročitajte ovu knjigu. Siti ćete se ismejati ali i skupiti hrabrost za promenu. U ovom zabavnom vodiču koji predstavlja pravo osveženje, Džen Sinsero, autorka bestselera i uspešni “kouč” koji putuje širom sveta, nudi 27 poglavlja koja se mogu pročitati u jednom dahu, koja obiluju duhovitim i inspirišućim pričama, mudrim savetima, jednostavnim vežbama i ponekom psovkom, a pomažu vam da: Prepoznate i promenite uverenja kojima sabotirate sami sebe i oblike ponašanja koji vas sprečvaju da dobijete ono što želite; Stvorite život kakav baš želite i to SADA; Konačno zaradite taj novac! Onoliko novca koliko nikada niste do sada zaradili. Kada budete došli do kraja ove knjige, razumećete zašto ste takvi kakvi jeste, kako da zavolite ono što ne možete promeniti, kako da promenite ono što ne volite i kako da koristite Silu da biste stvarno ‘rasturali’.

Prikaži sve...
1,190RSD
forward
forward
Detaljnije

Dodatne informacije Pisac CARL MCDANEL, CHARLES W. LAMB, JOSEPH F. HAIR Izdavač DATA STATUS – BEOGRAD Izdanje 2017 Povez MEKI Strana 386 Stanje Dobro

Prikaži sve...
1,200RSD
forward
forward
Detaljnije

Description Ubedjivanje – umetnost ubedjivanja ljudi – Džejms Borg Da li ste se ikada pitali kako to izgleda kad postignete da ljudi rade šta god želite? Kada god to poželite? Svi mi znamo ljude koji su neverovatno ubedljivi. Prirodnim šarmom. Nekako uspevaju da zadobiju naše poverenje, interesovanje i podršku, uvek iznova. Da li je to dar sa kojim su oni rođeni? Dali je sve to iluzija? Ne, to je veština ubeđivanja i vi je takođe možete naučiti.

Prikaži sve...
1,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Description Biblija prodaje Džefri Gitomer Biblija prodaje Džefri Gitomer, nekadašnji prodavac a sada konsultant i autor bestselera iz oblasti prodaje, otkriva nam svoje tajne prodaje. U knjizi koja je koncipirana kao motivacioni priručnik, on nudi mnoštvo praktičnih tehnika i korisnih saveta o tome kako početi, održati i dovršiti promotivnu prodaju. Napisana vedrim stilom sa kratkim sugestijama u vidu formula koje se lako pamte, ova knjiga lako osvaja one koji tek započinju posao na ovom polju, kao i one koji žele da učine korak dalje u svojoj karijeri prodavca. Džefri Gitomer je svetski autoritet za prodaju i usluživanje klijenata koji vodi preko 150 programa obuke i sastanaka prodavaca godišnje za kompanije kao što su IBM, AT&T, Koka kola, Hilton hoteli. On je autor proslavljene biznis kolumne „Trgovački potezi“, koja se pojavljuje u osamdeset pet biznis žurnala širom Amerike i Evrope i koju pročita tri i po miliona ljudi svake nedelje.

Prikaži sve...
1,020RSD
forward
forward
Detaljnije
Nazad
Sačuvaj