Filteri
close
Tip rezultata
Svi rezultati uključeni
keyboard_arrow_down
Kategorija
Sve kategorije
keyboard_arrow_down
Od
RSD
Do
RSD
Sortiraj po
keyboard_arrow_down
Objavljeno u proteklih
keyboard_arrow_down
Sajtovi uključeni u pretragu
Svi sajtovi uključeni
keyboard_arrow_down

Pratite promene cene putem maila

  • Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
1-25 od 91 rezultata

Broj oglasa

Prikaz

format_list_bulleted
view_stream
1-25 od 91
1-25 od 91 rezultata

Prikaz

format_list_bulleted
view_stream

Režim promene aktivan!

Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje

Aktivni filteri

  • Tag

    DIDAKTIKA

Opis Didaktičke karte ‚‚Betűző -mássalhangzók CIP- Katalogizacija u publikaciji Biblioteka Matice srpske ,Novi Sad 003,344-028.31:794.5(086.4) Sutus Ágota 1983- 1 kutija 36 karata ilustracija u bojama 10×7 cm ISBN 978-86-916049-1-2 Abeceda -Didaktičke igračke

Prikaži sve...
550RSD
forward
forward
Detaljnije

Opis Abeceda je latinično pismo koje predstavlja jedno od dva pisma srpskog jezika. Ovo pismo takođe koriste i hrvatski, bošnjački i crnogorski jezik. Latinica je objavljena je 1830. godine u Zagrebu. Razvio ju je Ljudevit Gaj. Po ugledu na češku latinicu on je u latinicu uveo slova C, S, Z i Č, Š, Ž. Takođe je iz češkog preuzeo Ň i iz slovačkog Ľ koja su kasnije zamenjena sa NJ i LJ. Po ugledu na poljsku latinicu je uveo i glas za slovo Ǧ koje je kasnije zamenjeno u DŽ. Češko slovo Ť Gaj je na početku zamenio sa TJ, a kasnije se umesto toga koristilo Ć. Umesto češkog Ď koje je Gaj prepoznao kao slovo između DJ i GJ, 1892. godine zamenjuje se za slovo Đ koje se i danas koristi. Latinica se zvanično se zove „abeceda“ po prva četiri slova (a, be, ce, de). U abecedi ima 30 slova, a svako slovo označava jedan glas. Slova se izgovaraju određenim redom : A (čita se: a) B (čita se: be) C (čita se: ce) Č (čita se: če) Ć (čita se: će) D (čita se: de) Dž (čita se: dže) Đ (čita se: đe) E (čita se: e) F (čita se: ef) G (čita se: ge) H (čita se: ha) I (čita se: i) J (čita se: je) K (čita se: ka) L (čita se: el) Lj (čita se: elj) M (čita se: em) N (čita se: en) Nj (čita se: enj) O (čita se: o) P (čita se: pe) R (čita se: er) S (čita se: es) Š (čita se: eš) T (čita se: te) U (čita se: u) V (čita se: ve) Z (čita se: ze) Ž (čita se: že). 1 drveni deo 2,6/2,6/0,7 cm materijal:kvalitetno tvrdo drvo- bukva,folija boja:Nebojano Namena: slova latinična velika štampana 60 komada – sa spajanjem se dobiju kraće reči Atest: Br.1691821.

Prikaži sve...
620RSD
forward
forward
Detaljnije

Opis Geometrijske ravni -mešani oblici dimenzija :28/28/1.5 cm Namenjeno deci od 1 godine. Mеšani oblicii geometrijskih ravni je pogodan za decu koji imaju problema sa prihvatom ruke . Sinhronizovano korišćenje obe ruke i oči. Vizuelno Motorna Koordinacija predstavlja nivo senzibilnosti vezano za koordinaciju pokreta ruku i očiju. Ova sposobnost podrazumeva da pogledom usmeravamo pažnju, dok rukama izvršavamo zadatak. Ovo je složena veština, budući da moramo da upravljamo pokretima ruku prema vizuelnim stimulansima. Vizuelno Motorna Koordinacija se koristi u mnogim dnevnim aktivnostima. Bez nje, ne bismo mogli da izvodimo proste zadatke poput pisanja, crtanja ili izvršavanja gotovo svake dnevne aktivnosti. Oblici se mogu razlikovati od oblika na slikama. Od umetaljke do grafomotorike Da li ste nekada razlišljali o tome šta je to dobra igračka? Koje to osobine bi trebalo neka igračka ili igra da poseduje da bi je vi opisali kao dobru? Po meni, kada razmišljam o dobroj igrački onda mora zadovoljiti tri kriterijuma: da je od kvalitetnog materijala (iliti da je jedno padanje ne može rasturiti), da je fleksibilna (iliti da se može iskoristiti na više načina), da ima bar jedan jasan razvojni cilj. Jedna od igračka koje zadovoljavaju sve te kriterijume jeste umetaljka Geometrijske ravni od Kockica Eco Toys. Izrađena je od kvalitetnog drveta i obojena eco bojama koje se ne skidaju i ne ostaju na rukama prilikom korišćenja (preživela par padova). Može da se koristi kao umetaljka, ali i kao materijal za razvoj grafomotorike (pogledajte drugi deo teksta). Ima jasan razvojni cilj – razvoj fine motorike (ali nije i jedini). Kada govorimo o razvojnim ciljevima, svaka slagalica umetaljka ima osnovni cilj – razvoj fine motorike, ali šta sve podrazumeva taj razvoj fine motorike. On podrazumeva razvoj hvata, manipulativne spretnosti (spretnosti prstiju), koordinaciju oko-ruka (praćenje pogledom ono što radimo) – sve navedeno je baza za dalji razvoj motorike, saznajnog razvoja, razvoja govora. Pored razvoja fine motorike, razvija se i vizuelna percepcija (učenje boja i oblika), kao i razvoj govora. Na početku sam napisala da je kod igračaka bitna i fleksibilnost – da se može iskoristiti u više aktivnosti. Pa tako pored osnovne namene, ovu igračku možete iskoristiti i u cilju razvoja grafomotorike. Kada izvadite oblik iz njegovog polja, ocrtajte njegov okvir (na slikama iznad možete da vidite kako smo mi to uradili). Sklonite oblik i krenite da ispunjavate različitim linijama (grafomotornim nizom) unutrašnjost oblika, možete izabrati onu boju koje je boje oblik (na taj način proverite poznavanje i sparivanje boja). Šare kojim se ispunjava oblik mogu biti različite ravne i krive linije. Pustite mašti na volju u crtanju pitajtedefektologa.com Boja: farbano neškodljivim lak bojama na vodenoj osnovi. Boje poseduju certifikat proizvođača. Farbane površine se mogu oprati mlakom vodom i blagim deterdžentom koji ne oštećuje farbu i materijal, ne potapati.

Prikaži sve...
2,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Opis Perle Natur 30 komada raznih oblika i drvena igla za nizanje materijal :kvalitetno tvrdo drvo,konopac Boja: nefarbano ‚‚Igračka za razvoj fine motorike Ova jednostavna igračka je dobar način za uvođenje u aktivnosti za razvoj fine motorike. Uz ovu igračku se pored fine motorike i maniplativne spretnosti, razvija i bilateralna saradnja (saradnja leve i desne ruke, odnosno korišćenje obe ruke istovremeno), koordinacija oko-ruka (da bi dete pogodilo otvor na perli potrebno je da pogledom prati svoje ruke), kao i pažnja. ‚‚ pitajtedefektologa.com mera:~8 /8/13 cm težina: 250 gr materijal :kvalitetno tvrdo drvo, kanap, plastična kutija namena:drvene perlice 30 komada i drvena iglica sa konopcem 45~50 cm , igračku koristit uz nadzor odrasle osobe zbog sitnih delova i dužine kanapa. Namenjeno deci od 3 +godine. Boja: nefarbano-natur Površine se mogu oprati mlakom vodom i blagim deterdžentom koji ne oštećuje materijal, ne potapati. Oblik plastične ambalaže se može razlikovati od ambalaže sa slike.

Prikaži sve...
720RSD
forward
forward
Detaljnije

Opis Albanska abeceda je latinično pismo albanskog jezika i ima 36 slova: Slova: A B C Ç D Dh E Ë F G Gj H I J K L Ll M N Nj O P Q R Rr S Sh T Th U V X Xh Y Z Zh dimezija kutije:17/12/9,5 cm 1 drveni deo 2,5/2,5/0,7 cm i 3.5/2,5/0,7 cm težina: 250 gr Slova ALFABETI sa magnetom na poleđini u plastičnoj ambalaži. materijal:kvalitetno tvrdo drvo- bukva,folija, magnet boja:Nebojano Namena: slova velika štampana od svakog slova po 2 komada u setu 72 komada -sa spajanjem se dobiju kraće reči Korišćenje na magnetnoj tabli, frižideru itd. Atest: Br.1691821

Prikaži sve...
920RSD
forward
forward
Detaljnije

Opis materijal: kvalitetno tvrdo drvo bukva, konopac 15 cm( dužina kanapa je po zakonskom propisu), kukice-parena bukva dimenzija: 38 x 9 x 11 cm Boja: nefarbano namena:na vagonima voza se nalaze nefarbane(natur) kocke raznih oblika i dimenzija bez oštrih ivica. Za vežbanje, podsticanje i razvoj logičko-matematičkih operacija ( pojam broja, matematički pojmovi i operacije, pojam redosleda, prostornih odnosa, klasifikacije i drugo) i razvoj kvalitetne koordinacije oko – ruka. Slaganje kocaka razvija motoričke sposobnosti kod dece i pospešuje kreativnost , stvaralaštvo i maštu.

Prikaži sve...
1,600RSD
forward
forward
Detaljnije

Opis ‚‚Vidim sebe da bih video druge Doživeti samoga sebe predstavlja osnovu za razvoj ličnosti (Golubović, Tubić i Marković, 2011). Doživljaj telesne celovitosti posmatra se postojanjem pojma telesne šeme, koja se formira na osnovu iskustava koje dete stiče tokom odrastanja i putem informacija koje dobija iz tela. Sam pojam odnosno doživlja tela utiče na organizaciju ponašanja. Otkrivanje telesne celovitosti dešava se vršenjem pokreta. Doživljaj sopstvenog tela u odnosu na prostor, prepoznavanje njegovih delova i njihovo razvrstavanje u redoslede i klase, jesu među prvim šemama akcija kojima se ostvaruje trag i time započinje saznajni proces ličnosti (Bojanin, 2006). Sam proces doživljaja svoje celovitosti i saznajnost o našem telu u velikom meri zavise od uticaja sredine. Razvoj doživljaja telesne celovitosti se odvija na isti način kao i svih drugih saznajnih funkcija, kontinuirano tokom određenih razvojnih faza, kako se dete razvija i raste tako se bogati iskustveno. Kognitivne faze razvoja – inteligencija, mišljenje i osećanje su u osnovi razvoja otkrivanja sopstvenog postojanja, ali sam doživljaj telesne celovitosti se odvija svojim tokom. U prve tri godine života dete spontano kroz igru i pokrete spoznaje svoje delove tela. U drugoj godini dete prepoznaje oko pet delova svoga tela (obično su to delovi lica, nogu, ruku). Od treće godine detetova spoznaja svog tela raste, pa na uzrastu od tri godine bi dete trebalo da poznaje oko 18 delova svog tela, kao što je već rečeno to su uglavnom svi deovi lica – kosa, oči, nos, uši, čelo, jezik,… Kako dete raste tako se bogati i njegov rečnik i širi se njegovo znanje o sopstvenom telu. Prema skali procene (Stevanović, Bojanin) dete uzrasta 13-14 godina bi trebalo da poznaje sve delove svog tela. Poslednji pojmovi koji se usvajaju jesu potiljak i stopalo. Materijal koji koristim u radu jeste slagalica umetaljka lice, koja osim za usvajanje pojmova, može služiti i za procenu odnosno proveru usvojenog znanja, odnosno da li ono što je dete naučilo može da generalizuje i primeni u različitim situacijama. U osnovi rada sa decom mlađeg uzrasta je uvek pokret, jer deca najlakše uče kada je uključeno celo telo. A upoznavanjem i prepoznavanjem sebe dete otkriva jasan doživljaj sebe kao ličnosti, što mu omogućava da doživi svet koji ga okružuje – doživljajem telesne celovitosti dete osvaja i usvaja gestualnu i prostornu orijentaciju, što kasnije omogućava veći stepen samostalnosti, ali i razvoj osećaja pripadnosti grupi.‚‚ pitajtedefektologa.com dimenzija:20x26x2cm Boja: štampano neškodljivim UV bojama na vodenoj osnovi. lakirano neškodljivim lak bojama na vodenoj osnovi. Lak poseduje certifikat proizvođača. Farbane površine se mogu oprati mlakom vodom i blagim deterdžentom koji ne oštećuje farbu i materijal, ne potapati. materijal:kvalitetno tvrdo drvo bukva , šper ploča.

Prikaži sve...
1,200RSD
forward
forward
Detaljnije

Opis težina: ~15 gr. Dužina :~45-65 cm. materijal: kvalitetno tvrdo drvo,kanap Boja:nefarbano Namena :Drvena igla sa kanapom na kraju kanapa je drvena kuglica, koja je veće dimenzije da nanizane perlice ne padnu sa kanapa. Nizanje razvija motoričke sposobnosti kod dece. Predviđen je za decu od 3 godine pa na više, zbog dužine kanapa korišćenje uz nadzor odrasle osobe.

Prikaži sve...
85RSD
forward
forward
Detaljnije

Opis A magyar ábécé a magyar nyelv írására használatos ábécé, amely 40 latin betűből áll: A, Á, B, C, Cs, D, Dz, Dzs, E, É, F, G, Gy, H, I, Í, J, K, L, Ly, M, N, Ny, O, Ó, Ö, Ő, P, R, S, Sz, T, Ty, U, Ú, Ü, Ű, V, Z, ZsIsmeretes továbbá az úgynevezett kiterjesztett magyar ábécé is, ami 44 betűs, mivel tartalmazza a Q, W, X, Y betűket is – melyek a magyar nyelvben nevektől és idegen szavaktól eltekintve nem szerepelnek: A, Á, B, C, Cs, D, Dz, Dzs, E, É, F, G, Gy, H, I, Í, J, K, L, Ly, M, N, Ny, O, Ó, Ö, Ő, P, Q, R, S, Sz, T, Ty, U, Ú, Ü, Ű, V, W, X, Y, Z, Zs Betűrendbe rendezéskor a mássalhangzókat különállóknak kell tekinteni (azaz például a Czentár után következik a Csaba), de ez az elv igen gyakran sérül – főként a számítástechnika rohamos terjedésének köszönhetően –, és csak a szűkebb magyar ábécé szerint történik a rendezés. A magánhangzóknál a hosszú (azaz az ékezetes) betűket nem különböztetjük meg az alapbetűtől. Az Ö és Ü betűk viszont mindig különállónak tekintendők, és rendre az O és U után következnek. A Q, W, X, Y betűket többnyire csak nevekben vagy idegen szavakban használjuk, az Y-nak kiejtés-módosító hatása van G, L, N, T betűk mellett. A teljes magyar ábécében szereplő kettős (Cs, Dz, Gy, Ly, Ny, Sz, Ty, Zs) és hármas (Dzs) betűk nem választhatóak el. A magyar latinbetűs írást két részre szokták bontani, a régi magyar írásra és a magyar írásra. materijal: kvalitetno tvrdo drvo-bukva ,laminirana folija boja:nefarbano namena:pločice sa velikim slovima- Sa spajanjem se dobiju kraće reči Korišćenje na magnetnoj tabli, frižideru itd. Atest: Br.1691821 Namenjeno od 3,5 godine

Prikaži sve...
620RSD
forward
forward
Detaljnije

Opis Logopédiai munkafüzet a fonéma-és a fonológiai tudatosság fejlesztésére. A könyv a magyar nyelv magánhangzóival dolgozik. Célja ezek helyes ejtésének erősítése, a fonéma- és fonológia tudatosság fejlesztése. A feladatlaphoz kilenc darab fából készült ,a magánhangzók ajakállását ábrázoló lapocska tartozik. Az ajakállások könyv nélkül is megvásárolhatatóak. (0164-1 kód alatt ) Oblici usana za logopede 9 komada sa knjigom za vežbanje. materijal: platnena vreća,MDF,knjiga sa zadacima. Dimenzija ambalaže: 15×15 cm dimezija knjige 27,7x21x0,5 cm Boja: nefarbano. Površine se mogu prebrisati krpom, mlakom vodom i blagim deterdžentom koji ne oštećuje materijal, ne potapati. Materijal namenjena deci od 3 godine pa na više. Napomena: Ako igračku koristite pre 3. godine, obavezno koristiti uz nadzor odrasle osobe zbog sitnih delova. Prava zadržana: SUTUS, Ágota NIDUS Együtt a Gyermekek Fejlesztéséért Egyesület 2020 Subotica COBISS.SR-ID 18864137

Prikaži sve...
1,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Opis Kako odigrati partiju domina * Izvadite domino pločice iz kutije na sto ili neku drugu ravnu površinu. Okrenite ih licem na dole, a onda promešajte. * Iz gomile izdvojite po šest pločica, ako igrate u dvoje. Ukoliko vas ima troje onda, pet. Ako pak, ekipa za partiju domina broji četiri osobe onda, svako dobija po četiri domino pločica. Broj domino tablica koje se dodeljuje svakom igraču se izračunava tako što od broja osam oduzmete broj igrača. * Stranu svojih pločica na kojima su označena polja i životinje igrač treba da skriva od pogleda ostalih. Najčešće domine koje posedujete, a pre nego što ih upotrebite u igri, ređate ispred sebe, postavivši ih uspravno, tako da budu oslonjeni dužom, a užom stranom, i da polja sa oblicima budu okrenuta ka vama, da biste mogli neometano da ih gledate, dok su skrivene od pogleda ostalih igrača. * Igru počinje onaj igrač koji ima dominu sa kravom u oba polja. No, ukoliko ona nije izvučena ni kod jednog od igrača, onda se pita da li neko kod sebe ima dominu u čijim je poljima poređan konj i tako redom po veličini životinja (ovca, svinja, mačka, zec ) dok se ne dođe do pitanja da li neko ima domino gde se nalaze 2 pileta. Ukoliko niko od igrača nije izvukao dominu sa poljima istovetnih životinja, onda, sa gomile nepodeljenih domina, svaki od igrača uzima po jednu dominu, dok se ne izvuče domina sa istom životinjom sa leve i desne strane. * Izvučena domina koja ima iste životinje u oba polja, postavlja se na sto licem okrenuta na gore. * Svaki od igrača ređa svoje domine tako što nalepljuje polje svoje domine sa poljem domine na stolu iste životinje. Na primer, ukoliko na stolu stoji domina koja sa jedne strane ima konja, a sa druge kravu, igrač treba iz svog seta domina da izvuče dominu koja na jednoj svojoj strani ima konja ili pak, dominu koja na jednoj strani ima kravu i da potom, tu stranu domine bilo da je krava ili konj, priljubi uz stranu domine sa istom slikom. Na samom početku, na dominu koja u oba polja ima iste životinje, nadovezuje se domina koja sa jedne strane ima životinju domine na stolu, tako da se formira oblik slova T. * Igra se završava kada se jedan od igrača oslobodi svih domina koje poseduje. * Neki put se dešava da je igra „blokirana“. To je situacija kada niko od igrača ne može da odigra potez kojim bi se oslobodio preostalih domina, koje poseduje. U tom slučaju, svi igrači otvaraju svoje domine i sabira se koliko svako od igrača ima poena. Krava vredi 6 poena, konj 5 poena, ovca 4 poena, svinja 3 poena, mačka 2 poena, zec 1 poen a pile 14 poena. * Pobednik je ona osoba čije domine u zbiru imaju najmanju vrednost. Domine se mogu poređati uspravno, tako da se nalaze na vrlo malom rastojanju. Namerno obaranje prve domino pločice dovodi do pada ostalih domino pločica u kratkom vremenskom intervalu, čime posmatramo bukvalno značenje izraza “domino efekat” Sada kada znate pravila, ugodno, zabavno i lepo provedite vreme sa svojim prijateljima i članovima svoje porodice uz domino! Srećno igranje! materijal:kvalitetno tvrdo drvo- bukva,folija boja:nefarbano mera;37,5//24/3,2 cm

Prikaži sve...
2,300RSD
forward
forward
Detaljnije

Opis mera: 11/6/5 cm materijal:kvalitetno tvrdo drvo,kanap 30-35 cm Boja: farbano neškodljivim lak bojama na vodenoj osnovi. Boje poseduju certifikat proizvođača. Farbane površine se mogu oprati mlakom vodom i blagim deterdžentom koji ne oštećuje farbu i materijal, ne potapati. ‚‚Miš” treba da se provuče kroz svaku rupicu na siru, tako da se konopac ne preklapa i da bude dovoljan. Razvijanje fine motorike i logičkog razmišljanja. Igračka namenjena deci od 4 godine pa na više, igračku koristit uz nadzor roditelja zbog dužine kanapa. Dostupne boje crvena, plava, žuta i zelena.

Prikaži sve...
720RSD
forward
forward
Detaljnije

Opis Magnetni brojevi 0-9 Drvene pločice 60 komada sa magnetom na poleđini u plastičnoj ambalaži dimezija 1 slovo/2,6/2,6/0,7 cm dimezija kutije: 13/8/8 cm materijal:kvalitetno tvrdo drvo- bukva,folija boja:Nebojano Namena: brojevi 0,1,2,3,4,5,6,7,8,9 znak plus 2 komada, znak minus 2 komada, znak jednačine 2 komada Korišćenje na magnetnoj tabli, frižideru itd. Namenjeno deci od 3.5+ godine. Atest: Br.1691821

Prikaži sve...
780RSD
forward
forward
Detaljnije

Opis Marioneta Pluton – narandžasti Marionete su veoma popularne među decom. Šarmantni mali pluton u narandžastoj boji čeka da ga neko pomeri. Telo, glava usta i noge marionete obešene na 7 tačaka mogu se pomerati odvojeno. Sve što je potrebno je vešta ruka, malo vežbe i pluton kreće da iskusi različite avanture. Marionetno lutkarstvo, kao i ostalo lutkarstvo, kod dece razvija osećaj za ritam, pažnju i spretnost. Tokom igre se razvijaju i komunikacijske veštine, deca se otvaraju i postaju hrabrija. Za šta se sve marioneta može koristiti? Za dotične situacije možemo koristiti jednu ili više lutaka. Na primer, slatka životinja može u šali i duhovito zamoliti dete da skloni igračke na kraju dana. U isto vreme, na primer, može svom gazdi dati dobar savet: operi ruke posle noše, operi zube pre spavanja, nosi kapu kada vetar duva, slušaj majku. Ne bismo verovali koliko su deca otvorena za ovakav vid komunikacije. Figura lutke može učiniti čuda. Još jedna važna stvar gde ih možemo koristiti: izražavanje misli i osećanja. U razgovoru sa lutkama deca se lakše otvaraju, moći će da pričaju o stvarima koje su za njih bolne ili sramotne. Takve akcije se mogu smatrati igranjem uloga. Deca i ne primećuju i već svoju tajnu priznaju lutki, koja ih tiho sluša i teši. Ove lutke su takođe veoma pametne, pa mogu da daju i dobar savet. Na kraju, ali ne i najmanje važno, lutke su najveći smeh. Umeju da pričaju smešno i uvek imaju čemu da se smeju. Efekat lutkarstva je izvanredan u detinjstvu. Igre sa marionetama se preporučuju od 4,5 godine. Marionete su napravljene od drveta, kanapa, damila, gume i kože. Dimenzije: 20x20x5cm, dužina damila 42-45 cm

Prikaži sve...
980RSD
forward
forward
Detaljnije

Opis ‚‚Montesori brojevi – par/nepar Čini mi se da mi je omiljeni deo Montesori metoda rada, deo o matematici tj. pristup učenju početnih matematičkih pojmova i matematici uopšte i volela bih da vidim u budućnosti da vidim da se češće primenjuje u školama. Zašto? Jer poštuje principi očiglednosti i pruža deci mogućnost da uče istraživanjem i da se na ranom uzrastu nesvesno upoznaju sa informacijama koje će im biti potrebne kako bi savladali gradivo koje se uči u školi. Neka deca na jako ranom uzrastu pokazuju interesovanje za brojeve i prebrojavanje, a ako im se kroz igru pruži prilika da se upoznaju sa brojevima i brojanjem, lako ih mogu i savladati. Danas ću vam predstaviti jednu igru koja se bazira na principima učenja brojeva po Montesori metodi. A na kraju teksta možete preuzeti i materijal za štampanje. Za ovu igru koristila sam kamion sa buradima od Kockica Eco Toys, uz ovu igračku se dobija 13 buradi, ali ja koristim 10 (jer se kada pričamo o brojevima deci uvek nudi skup od 5 ili 10, jer su te količine uvek pred očima deteta – imamo 5 tj. 10 prstiju). Igra počinje od broja jedan, stavljamo jedno bure u prikolicu kamiona i postavljamo je po sredini, pri postavljanju naglašavamo reč “jedan”. Zatim ređamo dalje – dva bureta, tri ,… Kada postavimo treće bure, stavljamo ga u sredinu, tako da ide između prva dva (kao na slici ispod) – prolazimo prstom po sredini kako bi već stvorili sliku o tom neparnom broju. Kroz parne brojeve put je čist i možemo proći, kod neparnih brojeva put je zakrčen i ne možemo proći prstom. I to ponavljamo za svaki broj od 1 do 10. Na početku ne moramo naglašavati pojmove paran/neparan već samo pravimo taj pokret. Ali ukoliko je dete školskog uzrasta ovakav način prebrojavanja će ispoštovati princip očiglednosti i dete će imati jasnu, vizuelnu sliku šta znači paran broj, a šta znači neparan broj. Moći će da “vidi” sliku pred sobom, što je od izuzetne važnosti pogotovo za decu koja se školuju po programu individualizacije i/ili IOP1. Za dete predškolskog uzrasta broj predstavlja brojanje, odnosno dete ne razume smisao broja. Sticanje pojma broja počinje formiranjem pojma skupa. Kao i za mnoge druge aspekte razvoja, kako bi se stimulisao razvoj početnog matematičkog obrazovanja potrebno je da detetovo okruženje bude takvo da ga podstiče na dalja saznanja i istraživanje. Sami matematički pojmovi nastaju kao rezultat sinergije podataka koji saznajemo čulima i njihove misaone sadržine. materijal:kvalitetno tvrdo drvo bukva‚‚ pitajtedefektologa.com boja: nefarbano Igračka namenjena deci od 3 godine pa na više, igračku koristit uz nadzor roditelja zbog sitnih delova . Namena: kamion sa buradima. Prikolica se može odkačiti od kamiona. Dimenzija: 23x9x8 cm

Prikaži sve...
720RSD
forward
forward
Detaljnije

Opis Namena: u stalku boje drveta su naslagani štapovi 3/2/15 najveći -3/2/8 najmanji. Štapovi su ufarbani u prelepe boje žuta, crvena, narandžasta, zelena, svetlo plava, tamno plava i roze.-14 komada. Štapovi se razlikuju u rastućem i opadajućem nizu po visini. Predviđene su za decu od 4 godine pa na više . Pogodne su za individualnu ili grupnu igru. Mera: 40/7/17-11 cm Materijal:kvalitetno tvrdo drvo

Prikaži sve...
2,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Opis Namenjeno od 3,5+godina. Namena: domine su sa različitim materijalima- treba pronaći par domina po dodiru ili boji. Druge oblasti korišćenja: -Razvoj čula dodira -Specijalni razvoj . materijal:kvalitetno tvrdo drvo-parena bukva,šmirgl papir,čoja,karton,guma,pluta,koža. Boja:NEFARBANO. Kutija lakirana neškodljivim lakom na vodenoj bazi. DIMENZIJA PAKOVANJA 37.7x23x3.2 ‚‚Domino je društvena igra koja je namenjena svim uzrastima. Sastoji se od 28 pločica koje su podeljene na dve polovine i na svakoj od njih se nalazi određen broj tačkica.Svaki igrač ima isti broj pločica, dok je određeni broj pločica neupotrebljen. Igra se započinje tako što jedan igrač stavi prvi domino, a zatim ostali igrači dodaju po jednu pločicu koja mora da ima identičnu polovinu kao prethodna. Predstavljamo vam nešto drugačije domine. One se sastoje, takođe, od dve polovine na kojima se nalaze različiti materijali. Cilj je da se pronađe odgovarajući par domina po dodiru ili boji. Ova igračka je korisna za razvoj čula dodira, upoznavanje pravila igre, učenje poštovanja pravila, produžavanje pažnje, koordinaciju oko-ruka, vizuelnu percepciju.Osim navedenog, igračka je korisna za vežbanje strpljenja i poštovanje redosleda igranja. ‚‚LEC Čabarkapa

Prikaži sve...
2,450RSD
forward
forward
Detaljnije

Opis Ova didaktička igračka se koristi za povezivanje trodimenzionalnih oblika sa njima odgovarajućim geometrijskim figurama,koje su isečene na poklopcu drvene kutije. Namena:Komplet čini šest figura i kutija. Predviđene su za decu od 1 godine pa na više. Razvijaju motoričke sposobnosti kod dece pospešuju razlikovanje boja, strpljivost. Mera: 24/20/9 materijal: kvalitetno tvrdo drvo bukva, šper ploča Boja: farbano neškodljivim lak bojama na vodenoj osnovi. Boje poseduju certifikat proizvođača. R 19-2318. Farbane površine se mogu oprati mlakom vodom i blagim deterdžentom koji ne oštećuje farbu i materijal, ne potapati.

Prikaži sve...
2,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Opis Magánhangzókra hangolva-logopedski oblici usana 9 komada na mađarskom jeziku Kilenc darab fából készült ,a magánhangzók ajakállását ábrázoló lapocska ,vászon tasakban Oblici usana za logopede 9 komada materijal: platnena vreća,MDF Dimenzija ambalaže: 15×15 cm Boja: nefarbano. Površine se mogu prebrisati krpom, mlakom vodom i blagim deterdžentom koji ne oštećuje materijal, ne potapati. Materijal namenjena deci od 3 godine pa na više. Napomena: Ako igračku koristite pre 3. godine, obavezno koristiti uz nadzor odrasle osobe zbog sitnih delova. Prava zadržana: SUTUS, Ágota NIDUS Együtt a Gyermekek Fejlesztéséért Egyesület 2020 Subotica COBISS.SR-ID 18864137

Prikaži sve...
600RSD
forward
forward
Detaljnije

Opis Drvena kutija za Rotobil 34/42/9,5 cm poklopac 32/40/0,4cm Kutija je sa poklopcem ,materijal poklopca je šper ploča,stranice su topola ,ćoškovi – bukva.

Prikaži sve...
2,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Opis Nizalica sadrži drvenu iglicu sa kanapom i razne geometrijske oblike. Pomoću drvene iglice geometriski oblici se nižu na kanap. Nizanje razvija motoričke sposobnosti kod dece, igračka pospešuje razlikovanje boja i oblika. Predviđen je za decu od 3 godine pa na više, igračku koristit uz nadzor roditelja zbog sitnih delova i dužine kanapa ( kuglica na kraju kanapa, perlice). Dimenzija: nanizani geom.oblici: ~8/8/13 cm. materijal: kvalitetno tvrdo drvo, kanap i drvena iglica~45 cm. Boja: farbano neškodljivim lak bojama na vodenoj osnovi. Boje poseduju certifikat proizvođača. Farbane površine se mogu oprati mlakom vodom i blagim deterdžentom koji ne oštećuje farbu i materijal, ne potapati. Oblik ambalaže može da se razlikuje od ambalaže sa slike.

Prikaži sve...
720RSD
forward
forward
Detaljnije

Opis mera:22.5/18/3 cm. materijal: kvalitetno tvrdo drvo Boja: farbano neškodljivim lak bojama na vodenoj osnovi. Boje poseduju certifikat proizvođača Atest:01-6629/22. . Farbane površine se mogu oprati mlakom vodom i blagim deterdžentom koji ne oštećuje farbu i materijal, ne potapati. Namena:Matematičkim palicama dete istražuje brojeve od 1-10. Palice su u drvenoj kutiji sa poklopcem. Kutija sadrži- 30 komada belih kockica koje su 1 cm . -18 kom.crvenih 2 cm, -16 kom sv.zelenih 3 cm, -8 kom roze 4 cm ,-8 kom.žutih 5 cm, -6 kom.tamno zelenih 6 cm -6 kom.crnih 7 cm, – 6 kom .braon 8 cm, -6 kom.lila 9 cm, – 6.kom.narandžastih 10 cm- prizmi. Upotreba ovih palica priprema dete za matematičke pojmove iz oblasti decimalnog sistema, a omogućuje i uvežbavanje povezivanja količine i simbola. Predviđene su za decu od 4,5 godine pa na više. Pogodne su za individualno i grupno učenje. 2022 dobila nagradu IGRAČKA SA SVRHOM. Što se tiče primene ovog didaktičkog materijala za nastavu, prikupljeno je jako puno tokom primene .Stručnjaci koji rade sa decom predškolskog uzrasta, nude, na primer, ove mogućnosti za nastavu koja se može sprovesti sa decom od dve do četiri godine: Upoznajte štapiće. Zajedno s detetom razmislite, razvrstajte, dodirnite sve štapove, recite im koje su boje, dužine. Naprimer : Uzmi što više štapova u desnu ruku, a sada u levu. Na ravnu podlogu položite palice kao da su ograde, vozovi, trouglovi, nameštaj, razne kuće itd. Palice od 10 štapića šložite od manjeg (beli) do većeg (narandžasti) i obrnuto. Hodajte prstima po stepenicama lestvice, možete brojati naglas od 1 do 10 i obrnuto. Šložite lestve, preskačite 1 štap. Dete mora pronaći mesto za štapove koji nedostaju. Štapove raspoređujemo po boji, dužini. „Nađi štapić iste boje kao i moj. Kakve je boje? “ „Složi štapove, izmenjujući ih u boji: narandžasta, žuta, narandžasta, žuta“ (algoritam kasnije postaje složeniji). Složite nekoliko štapića , pozovite dete da ih se seti, a zatim, dok dete ne vidi, sakrijte jedan od štapova. Dete treba pogoditi koji je štapić nestao. Stavite dve palice ispred deteta: „Koji je štap duži?“ Koji je kraći? ”Stavite ove štapove jedan na drugi, poravnavajući krajeve i proverite.‚‚ Stavite pred dete nekoliko štapića i pitajte: „Što je najduže? Što je najkraće? “ Zadatak je pronaći bilo koji štap koji je duži od svetlo zelenog a , kraći od narandžastog. Rasporedite štapove u 2 skupa: u jednoj 10 komada manjih štapa, a u drugoj 2 veća. Upitajte gde su veći štapovi. Zamolite da vam pokaže narandžasti štapić, plavi pa žuti. Zamolite da pronađe 2 identična štapa. Pitajte: „Koliko su dugačke ? Kakve su boje? “ Složite nekoliko parova identičnih štapića i zamolite dete da „složi štapove u parove“. Koliki je broj, dete će trebati pronaći odgovarajući štapić (1 – beli, 2 – crveni itd.). Suprotno, pokažete štapić i dete naznačni željeni broj. Od nekoliko štapića trebate napraviti jednaku dužinu kao i narandžastu. Od nekoliko identičnih štapića trebate napraviti jednaku dužinu kao i narandžasta. Koliko će se belih štapića uklopiti u plavi štapić? Uz pomoć narandžaste palice trebate izmeriti dužinu knjige, olovke itd. „Navedi sve boje štapića koji su na stolu.“ „Pronađite najduži i najkraći štap u setu. Stavite ih jedan na drugog; i sada jedno pored drugoga. “ „Odaberite 2 štapa iste boje. Koliko su dugačke zajedno ? Sada pronađite 2 štapa iste dužine. Kakve su boje? “ „Zatvorenih očiju uzmite bilo koji štapić iz kutije, pogledajte ga i imenujte koja je boja“ (kasnije možete odrediti boju štapića čak i ako su zatvorene oči). „Moj štapić je malo duži od plavog, pogodi njegovu boju.“ „Imenujte sve štapove duže od crvene ,a kraće od plave boje „, i tako dalje. Gradimo piramidu od štapića i određujemo koji je štapić na samom dnu, koji je na samom vrhu, koji je između plave i žute, ispod plave, preko ružičaste itd „Uzmi štapove u ruku. Prebroji koliko štapova imaš u ruci. “ Koje dve palice mogu sačiniti crvenu? (brojčani sastav) Imamo beli štap. Koji štapić treba dodati tako da postane u dužini , kao plava boja. Koje palice mogu napraviti broj 5? (različiti načini-različiti zadaci) Koliko će se crvenih štapića uklopiti u narandžastu? Teže igre usmerene su na razvoj matematičkih koncepta, razvijanje veštine brojanja i logike Ovaj posao se sprovodi se decom od četiri godine i starijima. Složite četiri bela štapića tako da biste napravili kvadrat. Sa ovim kvadratom možete upoznati dete sa razlomcima Što je više – 1/4 ili 2/4? „Sastavi od štapića od 11 do 20.“ Sastavite bilo kakav lik od štapića i zamolite dete da to isto učini . Dete stavlja štapiće sledeći vaša uputstva: „Stavi crveni štap na stol, plavi stavi sa desne, žuti sa leve strane „, itd.

Prikaži sve...
1,650RSD
forward
forward
Detaljnije

Opis Rolex sa 2 Žice na Točkovima -rolerkoster Igra za razvijanje percepcije,odlično sredstvo za prevenciju disgrafije. Opušteno držanje zgloba i pokreti koordinacije ruke-oči su savršeni za pripremu pisanja. Dete mora da koristi obe ruke i tako ‚‚ne -dominantna‚‚ruka bude veštija. Perlice su raznih dimenzija i boja,prilikom vođenja perlica po žici sa jednog kraja na drugi deca nauče da razlikuju boje,strane -kao leva,desna- Boja: farbano neškodljivim lak bojama na vodenoj osnovi. Boje poseduju certifikat proizvođača. Farbane površine se mogu oprati mlakom vodom i blagim deterdžentom koji ne oštećuje farbu i materijal, ne potapati. Igračka namenjena deci od 1,5 godine pa na više, do 3. godine igračku koristit uz nadzor roditelja zbog sitnih delova (kuglica). dimenzija:25/17/25 cm ,kanap 15 cm ( dužina kanapa je po zakonskom propisu ) *kod žica i perlica moguća razlika u boji

Prikaži sve...
1,650RSD
forward
forward
Detaljnije

Opis Vodilice brojevi od 0-9 služe za upoznavanje sa brojevima, dete prati brojeve u stilu i smeru kako su napisana . Igra omogućava prepoznavanje brojeva preko čula vida i dodira. Dete identifikuje pravilan numerički niz. Dostupno kao detalj interaktivne table. dimenzija : 32x24x5 cm materijal: šper ploča, drvo Boja: farbano neškodljivim lak bojama na vodenoj osnovi. Boje poseduju certifikat proizvođača. Farbane površine se mogu oprati mlakom vodom i blagim deterdžentom koji ne oštećuje farbu i materijal, ne potapati.

Prikaži sve...
1,600RSD
forward
forward
Detaljnije

Opis Namena: kućica sa nameštajem za decu ( ojačan krov ) Kućica sadrži elementa nameštaja dnevne sobe: sto sa 2 fotelje ,trosed i manji ormarić,lampa. i kuhinje: sto sa 4 stolice i ormar. Dimenzija: 57,5×30,5×54,50 materijal:kvalitetno tvrdo drvo,šper ploča Boja: farbano neškodljivim lak bojama na vodenoj osnovi.

Prikaži sve...
6,200RSD
forward
forward
Detaljnije
Nazad
Sačuvaj