Pratite promene cene putem maila
- Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
176-200 od 5301 rezultata
Režim promene aktivan!
Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje
Aktivni filteri
-
Tag
Biznis i organizacija
Beograd 2023. Mek povez, 228 strana. Knjiga je nekorišćena (nova). J1 Ovu knjigu možemo nazvati i zbirkom tekstova koji su se, na nekoliko vebsajtova, objavljivali u periodu 2010-2014 godine. Iako je od tada prošlo već više od deset godina, tekstovi nisu izgubili ništa u pogledu aktuelnosti. Pre bi se moglo reći da su, zbog dramatičnih događaja koji su pred nama, sada aktuelniji nego u vreme kada su pisani. Uostalom, najveći deo ovde napisanog se zasniva na Austrijskoj školi ekonomije koja je sve o ekonomiji objasnila pre više od pola veka; sve ovo što se danas ljudima nameće pod nazivom ekonomija, sa ekonomijom nema nikakve veze. Tekstovi nisu pisani sa namerom da budu „naučni radovi” pa otuda i nisu ispoštovana neka pravila u pogledu navođenja referenci. Malo toga je ovde moje, sve zasluge idu velikanima kao što su: Karl Menger, Bem-Baverk, Ludvig fon Mizes, Fridrih fon Hajek, Marej Rodbard i drugi. Autor Sadržaj: PREDGOVOR NOVAC Šta je novac? Karakteristike novca Vrednost novca Univerzalna roba Da li je ekonomiji potreban novi novac? Mit o neutralnom novom novcu i stabilnim cenama Optimalna količina novca Povećanje količine novca i društvena korisnost Falsifikovani novac Monetarna politika Instrumenti monetarne politike Kad umre novac Zaključak KREDITNI NOVAC Moderno bankarstvo Novčani supstituti Delimične bankarske rezerve Frakciono bankarstvo u odsustvu centralne banke. Emisija novca Kreiranje depozita Kreditna multiplikacija Osiguranje bankarskih depozita Kreditna koncentracija Zaključak EKONOMSKI CIKLUSI Kondratijevljevi ciklusi. Kondratijevljeve ”depresije” Manipulacija podacima Da li ekonomski ciklusi stvarno postoje? Austrijska teorija ekonomskih ciklusa Kapital i kapitalna dobra Kamatne stope Vremenske preferencije (Time preferences) Uticaj povećane dobrovoljne štednje na privrednu strukturu Nastanak nove kapitalno-intezivne proizvodne strukture Uticaj smanjene dobrovoljne štednje na privrednu strukturu Posledice kreditne ekspanzije na proizvodnu strukturu Spontana tržišna reakcija na kreditnu ekspanziju. Odlaganje ekonomske krize Različiti oblici promašenih investicija Zaključak. PRIVREDNI RAST Šta je privredni rast? Mizesov «privredni rast». Merenje privrednog rasta Merenje kupovne moći novca. Odnos razmene Stabilizacija kupovne moći novca Indeksi i kupovna moć novca Kvantitativna teorija novca Brzina opticaja novca. Bruto druśtveni proizvod (BDP) Kvalitet investicija Privredna kontrakcija BDP deflator Državna potrošnja Potisnuta inflacija BDP inovacije Kome treba BDP? Privredni rast bez novog novca Privredni rast po sopstvenom izboru Zaključak. EKONOMSKA KRIZA I najduži put počinje prvim korakom ATAK NA LOGIKU I RAZUM Marksizam Intervencionizam i revolucija Klasa i klasni sukob Marksizam i manipulacija ljudima Socijalizam i Komunizam. Razvoj socijalističke misli Put u totalitarizam. Negativna selekcija Karl Marks kao eshatolog Socijalizam i ekonomija Ekonomska kalkulacija Problemi ekonomske kalkulacije. Monetarna kalkulacija kao način razmišljanja Proces formiranja cena Neosocijalizam Treći sistem Navodna nužnost dolaska socijalizma Bolji svet je moguć DEKODIRANI KEJNZIJANIZAM Nerazumljivi Kejnz Nemoralni Kejnz Hajek o Kejnzijanizmu. Iluzionistička ekonomija Neuspeh `Nove ekonomije` Kejnzove manipulacije Zaključak. FAŠIZAM (1) Poreklo fašizma Nemački model socijalizma Ruski i nemački model socijalizma Autarkija Istorijske prekretnice `Država je bog” Mit o uspesima Hitlerove ekonomije Vampirska ekonomija Nacistički zakoni FAŠIZAM (2) Nepromenljivi program Nemački nacionalizam Proces transformacije društva Tvorci naopake ideologije Mit o iracionalnosti nacionalizma Mit o nemačkom rasizmu Mit o porazu kapitalizma Socijalističke dogme. Zaključak EKONOMIJA I PSEUDOEKONOMIJA Šta je ekonomija? Šta je ljudsko delovanje? Ekonomija i ekonomska istorija Uzroci i posledice Teorija i praksa Makroekonomski pristup `Društvo” Ekonomija i javno mnjenje Ekonomija kao profesija Ekonomija i ekonomsko predviđanje Univerziteti kao rasadnici socijalizma Stvaranje izgubljenih generacija Građani i ekonomija. Posledice pogrešnog izbora Zaključak. VIDLJIVO I NEVIDLJIVO Podela rada Nevidljiva ruka Zakon saradnje Ja, olovka Ekonomski problem Zakon cena ”Profit-loss` Prinudna razmena Zabluda slomljenog prozora Statički i dinamički sistem Serijski razbijač prozora Lična imovina Zaključak LIBERALIZAM Etatizam. Manipulacija terminima. Pravo značenje liberalizma Imovina Sloboda Mir Jednakost pred zakonom Ograničena vlast Tolerancija Demokratija. Jedini mogući sistem društvenog organizovanja Liberalizam i optimizam Liberalizam i kompromis Liberalizam i političke stranke Kriza parlamentarizma Liberalizam i stranke posebnih interesa Liberalizam kao `stranka kapitala” Zaključak. LITERATURA
The art of creative advertising;: A visual/verbal problem-solving approach Michael Antebi Str 427 Povez tvrd veliki format OSTALE MOJE AUKCIJE MOŽETE POGLEDATI PREKO LINKA http://www.kupindo.com/pretraga.php?Prodavac=rere&Grupa=1 Kupovinom više knjiga značajno štedite na poštarini. O knjizi Istorija kreativnih reklama
Mark Fisher INSTANT MILIJUNAŠ Mark fišer Instant milioner LMN Zagreb 1999, strana 102, mek povez, veoma dobro očuvano Sadržaj: Svaki čovjek priželjkuje da postigne uspjeh, prije svega, na finansijskom planu. Međutim, veliki broj ljudi ne zna da je bogatstvo posljedica, da dolazi kao nagrada za preduzete akcije prošlosti. U ovoj jednostavnoj priči, baziranoj na istinitom događaju, stari, prebogati milioner otkriva mladom, finansijski neuspješnom čovjeku, tajne bogaćenja. Formula je jednostavna. Čovjek treba da izgradi sopstvenu ličnost, da stekne samopouzdanje i samopoštovanje i da vjeruje da je moguće ostvariti sve što zamisli. Zatim, treba da planira svoje akcije i pridržava se plana u organizaciji vremena. Potrebna je još jedna odlika koja krasi svakog uspješnog čovjeka - strpljenje! Instant milioner je knjiga koja se čita, čita i čita. Proučite dobro lekcije o sticanju bogatstva i primijenite ih u praksi. 29.04.2024
Planiranje reklamne kampanje: izrada marketinškog plana pomoću reklamiranja Autor: Džim Ejveri Izdavač: Beograd: Akademija umetnosti Braća Karić, 2004. Klasik iz oblasti planiranja i izvedbe reklamne kampanje Mek povez, format: 17x24 cm, 274 strane, graficki prikazi, tabele, latinica. Korice kao na slikama. Unutra odlicna. Kompaktna. ktj-58 190424
Hadži Slobodan Stojičević PRIRUČNIK ZA IZVOZ U RUSIJU i Evroazijski ekonomski savez EASpitanja i odgovori sa primerima iz prakse: ko - kome - šta - kako Draslar partner, 2014. 368 strana. Lepo očuvana, ima posvetu autora na predlistu. Knjiga „Priručnik za izvoz u Rusiju“ sadrži praktične savete za srpska mala i srednja proizvodna preduzeća, kako da istraže tržište Rusije, kako da izlažu na sajmovima, kako da nađu partnere, savete za pregovore i ugovaranje izvoza. Pored ovoga, autor je dao i tehnički deo izvoza sa svim detaljima: svi dokumenti koji su potrebni za izvoz u Rusiju su opisani svaki posebno i data su uputstva za pravljenje izvozno-uvozne i transportne dokumentacije za izvoz u Rusiju.Svoje bogato praktično iskustvo decenijskog izvoza srpske robe u Rusiju, izlaganja na sajmovima, pregovaranja, transporta, carinjenja,… autor Hadži Slobodan Stojičević je pretočio u jasno, konkretno i praktično upotrebljivo uputstvo za srpska poizvodna preduzeća pri nastupu na rusko tržište. Srbija, Rusija, ekonomija...
Biblioteka za rukovodioce preduzeća i radnih jedinica 1-10, Savremena adminsitracija, Beograd Mek povez. Kutija. U dobrom stanju. U kompletu se nalaze sledeći naslovi: 1. Dobrivoje Stokić - Šta rukovodilac treba da zna o statistici i kako da koristi statističke podatke 2. dr Hrvoje Šošić - Kako koristiti knjigovodstvene informacije za rukovođenje 3. Ivan Trokter - Dokumentacija i informacije kao osnova rukovodiocu za odlučivanje u procesu proizvodnje i poslovanja 4. dr Marian Frank - Pripremanje i rukovođenje savetovanjima, sednicama i sastancima 5. Fodor Oskar - Rukovodilac preduzeća i radne jedinice i organi upravljanja 6. Radoslav Niketić - Plan kao sredstvo za rukovođenje preduzećem i radnom jedinicom 7. dr Dragoljub Kavran - Rukovođenje i međuljudski odnosi 8. dr Branislav Obremski - Učešće rukovodioca preduzeća i radnih jedinica u pripremi i realizaciji investicionih odluka 9. dr Milorat Taušanović - Uloga rukovodioca preduzeća i radne jedinice u kreiranju politike raspodele 10. Lazar Popović - Rukovodilac preduzeća u poslovnoj saradnji sa bankama, udruženjima, kooperantima i stranim kapitalom
Spoljašnjost kao na fotografijama, unutrašnjost u dobrom i urednom stanju! The Unwritten Laws of Business W.J. King James G. Skakoon S vremena na vreme postoji knjiga sa porukom koja je toliko vanvremenska, tako univerzalna, da prevazilazi generacije. Nepisani zakoni poslovanja su takva knjiga. Prvobitno objavljen pre više od 60 godina kao The Unvritten Lavs of Engineering, prodat je u preko 100.000 primeraka, uprkos činjenici da nikada ranije nije bio dostupan širokim čitaocima. Potpuno revidirano za poslovne čitaoce danas, evo samo nekoliko dragulja koje ćete pronaći u ovom malo poznatom poslovnom klasiku: Ako dobro vodite računa o svom sadašnjem poslu, budućnost će se pobrinuti za sebe. Pojedincu koji ništa ne kaže obično se pripisuje to što nema šta da kaže. Kad god obavljate tuđu funkciju, verovatno zanemarujete svoju. Mučeništvo retko stvara heroje, a u poslovnom svetu takvi heroji i mučenici često ostaju bez posla. Osvežavajuće oslobođena najnovijih poslovnih moda i žargona, ovo je knjiga koja je mudra i pronicljiva, koja obuhvata i destiluje vanvremenske istine i principe koji su u osnovi menadžmenta i poslovanja širom sveta. Mala knjiga sa velikom istorijom. U leto 2005. Business 2.0 je objavio naslovnu priču o pamfletu Svanson`s Unvritten Rules of Management, koji je sam objavio izvršni direktor Raitheon Villiam Svanson. Pohvaljena od strane izvršnih direktora kao što su Džek Velč i Voren Bafet, knjižica je postala tiha pojava. Kako se ispostavilo, veliki deo Svansonove knjige je crpeo iz klasika poslovne literature koji se štampa više od šezdeset godina. Sada, u novom izdanju revidiranom i ažuriranom za današnje poslovne čitaoce, ponovo izdajemo klasik iz 1944. koji je inspirisao brojna Svansonova „pravila“: Nepisani zakoni poslovanja. Ispunjeni mudrim savetima i napisani u rezervnom, privlačnom stilu, Nepisani zakoni poslovanja nude uvid u rad sa drugima, izveštavanje šefa, organizovanje projekta, održavanje sastanka, unapređenje vaše karijere i još mnogo toga. Evo samo malo staromodne, ali iznenađujuće relevantne mudrosti koju ćete pronaći na ovim stranicama: Ako nemate nameru da saslušate, razmotrite i možda iskoristite nečije mišljenje, nemojte ga tražiti. Smatrajte svaki sastanak neuspehom koji se ne završava definitivnim razumevanjem šta će se uraditi, ko će to uraditi i kada. Uobičajeno verovanje da svako može sve ako se dovoljno potrudi je formula za neefikasnost u najboljem slučaju i za potpuni neuspeh u najgorem. Dovoljno je prirodno da „prvo pazite na broj jedan“, ali kada to učinite, vaši saradnici će biti primetno neskloni da paze na vas. Bez obzira da li ste korporativni početnik ili iskusni menadžer, ova šarmantna knjiga otkriva sve što treba da znate o „nepisanim“ zakonima poslovanja.
TVRD POVEZ 103 STRANA DVOJEZICNA KNJIGA SRPSKO ENGLESKI IMA ZASTITNI OMOT ODLICNO OCUVANA POGLEDAJTE SVE MOJE KNJIGE NA KUPINDU UVEK SU MOJE KNJIGE PO NAJPOVOLJNIJIM CENAMA MENJAM BILO KOJE KNJIGE IZ MOJIH OGLASA ZA STRIPOVE ILI STARE ALBUME SA SLICICAMA MOZE I SAMO SLICICE A MOZE I ZA OCUVANE GRAMOFONSKE PLOCE LP ROK, ,DJEZ, BLUZ,POP HEVI METAL I SLICNO
RUKOVOĐENJE I MENADŽER OD JEDNOG MINUTA Kenneth Blanchard - Patricia Zigarmi - Drea Zigarmi: RUKOVOĐENJE I MENADŽER OD JEDNOG MINUTA - DRAGOCENA POPUT DOBROG RUKOVODIOCA - NEPROCENJIVA, mek povez, 133strane, izdavač: Global book - Novi Sad VRLO dobro ocuvana ,sadrzaj je cist .. (MALA ,GORNJA BELA LADNICA U SOBI)