Pratite promene cene putem maila
- Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
1-25 od 589 rezultata
Režim promene aktivan!
Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje
Aurelia George Mulgan Koizumi and the politics of economic reform Izdavac - Asia Pacific Press Godina - 2002. Politicka ekonomija, Ekonomske reforme, Ekonomija Japana, Japanska ekonomska revolucija Knjiga u vrlo dobrom stanju,bez ostecenja,sa malo podvlacenja,sa potpisom prethodnog vlasnika na prvoj strani,mek povez,format 23 cm,260 str. (99)
SPASAVANJE SRPSKE EKONOMIJE Prof.dr Dragoslav Slović Prof.dr Slobodan Slović Autori: Dragoslav Slović, Slobodan Slović-REDOVNI PROFESOR Katedra za industrijsko i menadžment inženjerstvo Izdavač: Beograd: Confineks 2017.g ISBN 978-86-89037-25-8 Povez: tvrdi ,latinica , strana: 590; graf. prikazi, tabele ,Format: 25 cm Knjiga u PERFEKTNOM stanju Stanje```10``` 1h
SONHO GRANDE-Cristiane Correa Product Details Paperback Publisher: Sextante; Administra‹o edition (January 1, 2013) Language: Portuguese Brazilian ISBN-10: 8575429108 Jorge Paulo Lemann, Marcel Telles e Beto Sicupira ergueram, em pouco mais de quatro decadas, o maior imperio da historia do capitalismo brasileiro e ganharam uma projecao sem precedentes no cenario mundial. Nos ultimos cinco anos eles compraram nada menos que tres marcas americanas conhecidas globalmente: Budweiser, Burger King e Heinz. Tudo isso na mais absoluta discricao, esforcando-se para ficar longe dos holofotes. A formula de gestao que desenvolveram, seguida com fervor por seus funcionarios, se baseia em meritocracia, simplicidade e busca incessante por reducao de custos.Uma cultura tao eficiente quanto implacavel, em que nao ha espaco para o desempenho mediocre. Por outro lado, quem traz resultados excepcionais tem a chance de se tornar socio de suas companhias e fazer fortuna. Sonho grande e o relato detalhado dos bastidores da trajetoria desses empresarios desde a fundacao do banco Garantia, nos anos 70, ate os dias de hoje. / / Хорхе Паоло Лемана, Марсел Теллес и Бето Сицупира одрастао у нешто више од четири деценије, највећи империју у историји бразилског капитализма и освојио је без преседана пројекцију у глобалном сценарију. У последњих пет година они купили не мање од три познате америчке брендова у свету: Будвеисер, Бургер Кинг и Хеинз. Све ово у већини потпуној дискрецији, бори да остане ван центра пажње. Руководство Формула која се развила, а затим ватрено својим запосленима, заснива се на заслугама, једноставности и непрестаног трагања за смањење цустос.Ума тако ефикасно културе и немилосрдан, где нема места за осредњег перформансе. С друге стране, који доноси изузетни резултати имају шансу да постане партнер својих предузећа и направи богатство. Сањао велики и детаљан опис путању бекстејџу ових предузетника из темеља банкарске гаранције, у 70-их до данас. 1v
Knjiga je dobro očuvana.Na poslednjoj strani gde su podaci o knjizi dva reda podvučena hemijskom olovkom. Kriza akumulacije-kumulacija krize,Miodrag Zec Teorijske osnove i razvoj sistema formiranja imobilnosti akumulacije u Jugoslaviji Ekonomika i institut ekonomskih nauka,beograd,1989.,370 strana
Knjiga je dobro očuvana.Ima posvetu. ,,Izazov berze – Andre Kostolanji Izazov berze je internacionalni bestseler koji je do sada prodat u više od pet miliona primeraka. Veliki broj onih koji su pročitali, proučili i sledili savete autora ostvarili su DOBITAK NA BERZI i naučili kako da se štite od gubitka. U životu nikad ne znamo šta nam donosi budućnost. Tako je i u investiranju. Delujemo na temelju informacija i iskustva. Informacije mogu biti pogrešne, a iskustvo se, kao modni trend, može pokazati neodgovarajućim i neprikladnim. Ostaju samo načela. Upravo o njima, i to na području investiranja, govori Andre Kostolanji. Šezdesetpetogodišnje iskustvo, trgovanje vrednosnim papirima i robom na 78 svetskih berzi i stalni kontakti sa 73 najuglednije brokerske kuće širom sveta, učinilo je da Kostolanji postane ekspert svetskog renomea čije savete pažljivo upijaju menadžment timovi Bank of America, Deutche Bank, IBM, DuPont, Nixdorf AxelSpringer – a, brokeri, privatni investitori i berzanski špekulanti. Berza nije rulet. Uprkos tome, milioni ljudi su od nje napravili kazino. Špekulacija na berzi je teška partija karata s opasnim protivnicima i označenim kartama pri čemu se moraju poznavati pravila. Neznanje je siguran put do finansijskog kraha pogotovo na berzi. Zato je ova knjiga zlatni rudnik za sve one koji žele da trguju i profitiraju na berzi.``
Knjiga je nova. ,,Уџбеник Енглески језик намењен је студентима 2. године Економског факултета у Београду, на коме се енглески језик изучава три године. Главни циљ уџбеника јесте да оспособи студенте за самостално читање литературе из области економске науке на енглеском језику, да им омогући да савладају вокабулар и језичке изразе карактеристичне за област коју студирају, као и да им помогне у стицању комуникативне компетенције усвајањем најфрекветнијих граматичких конструкција економског дискурса.``
Using Economic Indicators to Improve Investment Analysis, 3rd Edition Evelina M. Tainer Strana: 338 Pogledajte fotografije za dodatne informacije Knjiga je nova Lično preuzimanje u Beogradu ili slanje.... Pogledajte i ostale knjige iz Biznisa, Menadžmenta, Marketinga, Ekonomije i Finansija koje imam u ponudi klikom na: http://www.kupindo.com/pretraga.php?Pretraga=&CeleReci=1&Prodavac=nisforex&Grupa=61 POGLEDAJTE SVE MOJE KNJIGE NA KUPINDU. IMA DOSTA KVALITETNIH STRUČNIH KNJIGA I PRIRUČNIKA - PO VRLO PRISTUPAČNIM CENAMA - Book Description `A virtual bible of how economic indicators are constructed and used. Important tidbits of history are mixed with present-day nuances to explain why we should care about all the economic indicators.` Allen Grommet, Senior Economist, Cambridge Consumer Credit Index `This book is an indispensable resource for anyone that wants a practical understanding of the economy and how it is measured. The information is clear, concise, and will help investors at all levels leverage the vast amount of economic data available.` Jesse Harriott, PhD, Vice President of Research, Monster Worldwide, Inc. This updated guide to economic indicators -- what they are and what they really mean -- covers all major economic indicators, from GDP to the consumer price index. You`ll not only learn what key economic measurements are and how to read and interpret them, you`ll discover how to use them to make better, more-informed financial, trading, and investing decisions.
U svojoj knjizi Globalni Minotaur, Janis Varufakis, bivši ministar finansija Grčke, otkriva kako su gramziva Amerika i nesposobna Evropa dopustile bankarskoj eliti da opljačka ceo svet i dovede južnu Evropu u dužničko ropstvo i na ivicu bankrota. Varufakis razbija mit da su finansijalizacija, neefikasni bankarski sistem, pohlepa i globalizacija bili osnovni uzroci svetske ekonomske krize. To su zapravo sve simptomi mnogo dublje depresije koja se može pratiti u prošlosti, počev od Velike krize 1929. godine, pa sve do 70-ih godina 20. veka, odnosno vremena rađanja globalnog Minotaura. Kroz primer iz grčke mitologije, autor slikovito objašnjava o čemu je reč. Kao što su u antičko doba Atinjani morali da prinose žrtve nezasitom čudovištu Minotauru, tako su danas zemlje sveta primorane da hrane modernog nezasitog Minotaura, američku ekonomiju pritisnutu dugovima i deficitom. Objašnjavajući razloge sadašnje ekonomske krize, Varufakis iznosi predloge kako se iz nje može izaći, pozivajući na povratak minimuma zdravog razuma u visoko neracionalan globalni ekonomski poredak. Knjiga je nova.
vrd povez- 657 strana- format 24 cm USA 1988 Korice su sa vidljivim znacima koriscenja - iskrzane po ivicama i na coskovima Na predlistu je napisano ime i prezime hemijskom olovkom Nekoliko naslova u knjizi su podvuceni markerom Unutrasnjost je dobro ocuvana R KK
,,Brendovi umiru bez sposobnosti da deluju precizno, dosledno i odgovorno. Čemu prednjačenje u hiljadu stvari ako se na telefonske pozive ne odgovara kako treba ili se narudžbine ne isporučuju na vreme? Osiguravanje profitabilnosti, pouzdanosti i održivosti zahteva ProfitBranding ne takve aktuelne trendove kao što su elektronski brendovi ili takozvani ,,nepromenljivi zakoni’’. ProfitBranding odslikava fundamentalni pomak u brendiranju koji mnogi prepoznaju, ali ga malo ko razume. Nisu više kompanije te koje prodaju. Potrošači su ti koji kupuju. To znači da kompanije moraju da prestanu da se definišu u smislu svojih ponuda (npr. ,,proizvođač automobila’’) i da počnu da se definišu u smislu potrošačke vrednosti (,,mobilno, interaktivno i zabavno okruženje’’). ProfitBranding predstavlja inovativni, sveobuhvatni pristup građenju brenda. On odražava integrisanje – ili fuziju – tradicionalnog marketinga sa tehnologijom, merenjem i poslovanjem. On spaja zahteve kupaca i organizacione sposobnosti da bi proizveo vrednost. Brendiranje nabavke i brendiranje zadržavanja se međusobno dopunjuju. Onlajn i oflajn brendiranje su isprepletani. Zaposleni i menadžeri se fokusiraju na iste ciljeve kupaca. Kao rezultat toga, ProfitBranding uspostavlja strategije za potrošačku privredu današnjice i privredu potražnje na pomolu, gradi profitabilne odnose sa kupcima i omogućava upravljanje brendom i rast zasnovan na podacima, a ne na mišljenju. Izvadite svoje digitrone. Vreme je da započnete sa ProfitBrendingom``
Největší obchodník na světě Autor: Og Mandino Kniha o prodeji a umění prodávat, kterou mohou stejně dobře číst a radovat se z ní veterán i nováček! Jde o nejčtivější, nejvynalézavější a nejužitečnější nástroj pro výuku prodávání jakožto profese. ... Kniha o prodeji a umění prodávat, kterou mohou stejně dobře číst a radovat se z ní veterán i nováček! Jde o nejčtivější, nejvynalézavější a nejužitečnější nástroj pro výuku prodávání jakožto profese. Mandino svým Největším obchodníkem na světě překonal všechny knihy, které kdy byly o umění obchodovat napsány. Nikoho, kdo se bude těmito zásadami řídit, nepotká při obchodování neúspěch, a nikdo bez nich také nedosáhne skutečné velikosti. Autor však udělal víc, než že jen uvedl zásady vetkal je do přediva jednoho z nejúžasnějších příběhů, jaké jste v životě četli.` Je to kniha, kterou by člověk měl mít vedle postele nebo na stole v obývacím pokoji; kniha, do které by měl nahlédnout, kdykoli potřebuje, občas ji prolistovat, užívat ji po malých povzbuzujících dávkách. Nakladatelství: PRAGMA Rozměr: 205x135 Úprava: 177 stran Název originálu: Greatest salesman Spolupracovali: přeložil Ivan Ryčovský Jazyk: česky L2
Svaka uspesna osoba za pocetak dobro prodaje samu sebe, to znaci da su uspesni ljudi to sto jesu zato sto svoje ideje, uverenja i ciljeve predstavljaju bolje od neuspesnih.Ova knjiga ce vam pokazati kako se to radi. Posle prvih sest meseci neuspeha karijere, nauci je i primenio najbolje tehnike prodaje, a zatim zaradio milion za samo tri godine. Sta je uticalo na karijeru Toma Hopkinsa? Odgovori su izmedju korica ove KNJIGE-KAKO STVORITI PRODAJNU ATMOSFERU-KAKO USPESNO ZAKLJUCITI PRODAJU-TEHNIKA PRODAJE TELEFONOM-TEHNIKE POBOLJŠANJE MOTIVACIJE... Knjiga odlicno ocuvana,bez ostecenja. Izdavac Finesa 2003,375 str mek povez.
ABC ABOUT EUROPEAN UNION ! IZUZETNO KVALITETNA KNJIGA O EVROPSKOJ UNIJI U IZDANJU KONRAD-ADENAUER-STIFTUNG-a I G17 INSTITUTA U PRIPREMI Mr TANJE MIŠČEVIĆ, DIREKTORKE ODELJENJA ZA EVROPSKE STUDIJE G17 INSTITUTA. POGLEDAJTE SADRŽAJ KNJIGE (SLIKA 3). POBEDNIKU AUKCIJE, KNJIGU ŠALJEM PREPORUČENOM POŠILJKOM (92 DINARA), ODMAH NAKON UPLATE NA RAČUN.
Put Ka Uspehu I,II,III i IV deo,knjige su kao radni listovi gde sami pravite svoj biznis plan,nekorištene. Izdavač:Bussines Team,Beograd 2011. Prevod:Jelena Rafajlovic. Format:29cm x 20,5cm. Broj Strana: I:139 strana,ilustrovana,mek povez,latinica. II:207 strana,ilustrovana,mek povez,latinica. III:193 strane,ilustrovana,mek povez,latinica. IV:245 strana,ilustrovana,mek povez,latinica.
Pobeđuj kao vuk - Džordan Belfort Izdavač: Data Status Povez: meki, plastificirane korice Broj strana: 256 Godina izdanja: 2020 Pismo: Latinica Format: 23 x 13 cm NOVA knjiga!!! DŽORDAN BELFORT, čuveni i kontroverzni Vuk sa Volstrita, ovom sugestivnom knjigom otkriva svoje strategije pomoću kojih ostvaruje veliki finansijski napredak za samoga sebe i za svoje klijente. Svaka tehnika, svaka strategija i svaki savet isprobani su i dokazani u radnom okruženju u situacijama iz stvarnog života. Napisana njegovim specifičnim stilom izražavanja, ova knjiga služi kao prvi nepogrešiv vodič kroz svetski poznat Pravolinijski sistem prodaje – naučno dokazan sistem pomoću kojeg se može drastično povećati sposobnost pojedinca da utiče na bilo koju osobu i ubedi je u zacrtan ishod u bilo kojem okruženju, i poslovnom i ličnom.