Filteri
close
Tip rezultata
Svi rezultati uključeni
keyboard_arrow_down
Kategorija
Ekonomija i menadžment
keyboard_arrow_down
Sve kategorije
Posao
Ekonomija i menadžment
Opseg cena (RSD)
Prikaži sve
keyboard_arrow_down
Od
RSD
Do
RSD
Sortiraj po
keyboard_arrow_down
Objavljeno u proteklih
keyboard_arrow_down
Sajtovi uključeni u pretragu
Svi sajtovi uključeni
keyboard_arrow_down

Pratite promene cene putem maila

  • Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
  • Goglasichevron_right
  • Posaochevron_right
  • Ekonomija i menadžment
1-10 od 10 rezultata

Broj oglasa

Prikaz

format_list_bulleted
view_stream
1-10 od 10
1-10 od 10 rezultata

Prikaz

format_list_bulleted
view_stream

Režim promene aktivan!

Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje

Partners&Orka, reklamna agencija iz oblasti ljudskih resursa, za svog renomiranog klijenta iz Beograda, vodeći brend kada je reč o torbama, prtljagu i modnom priboru, usled zakupa oglasnog prostora, potražuje kandidate za poziciju: ASISTENT MENADŽERA m/ž Mesto rada: Beograd Opis poslova: Vođenje smene Organizacija rada i zaposlenih Aktivno učešće u prodaji Ažuriranje kep knjige i prateće dokumentacije na dnevnom nivou Usmena I pisana kounikacija sa ostalim instancama kompanije van mp objekta Smenski rad u smeni od šest sati, šest radnih dana u nedelji Nudi se: Redovna plata Mogucnost napredovanja Pojedinačne i bonuse na nivou radnje u slučaju ostvarivanja zadatih targeta Napomena: Kandidati koji prijave prosleđuju putem elektronske pošte saglasni su da se njihovi podaci mogu koristiti za potrebe selekcije i prosleđivanja kadrova u smislu Zakona o zaštiti podataka o ličnosti. Kandidati koji su zainteresovani za ovu vrstu radnog angažovanja i ispunjavaju uslove konkursa svoje radne biografije mogu proslediti elektronskim putem. Bliže informacije se mogu dobiti na kontakt telefon akreditovanog oglašivača: 060 32 999 34. Usluge agencije su besplatne za kandidate koji konkurišu za posao.

Prikaži sve...
forward
Detaljnije

PRIDRUŽITE NAM SE I ZAKORAČITE U UZBUDLJIVI SVET FINANSIJA! Fortrade je osnovan 2013. godine i ubrzo je prerastao u vodećeg globalnog provajdera za online trgovanje na svetskom finansijskom tržistu. Sa preko 2000 zaposlenih na 4 kontinenta, sedištima u Londonu, Sidneju, Vankuveru, Hong Kongu, Limasolu, Minsku i Beogradu i licencama izdatim od strane FCA, IIROC, ASIC, NBRB i CySEC, Fortrade je postao inovator specijalizovan za razvoj platformi za trgovanje koje su ujedno tehnološki napredne i jednostavane za upotrebu. Svojim klijentima nudimo širok spektar instrumenata za trgovanje koji čini više od 300 valuta, kao i CFD-ove na robe, indekse i akcije najvećih svetskih kompanija. Usled konstantnog rasta i širenja poslovanja tražimo: Predstavnike prodaje za kanadsko tržište Lokacija: Beograd, Srbija (naš regionalni centar za podršku klijentima) Tražimo osobe koje će biti odgovorne za naše klijente iz Kanade. NEKA OD VAŠIH GLAVNIH ZADUŽENJA BI BILA: Dnevna telefonska komunikacija sa našim klijentima koji govore engleski jezik i pružanje informacija o aktuelnim dešavanjima na svetskom finansijskom tržištu Predstavljanje naših proizvoda i usluga klijentima koji govore engleski jezik i pomoć u pravilnom korišćenju tih usluga Napredna tehnička podrška u korišćenju sofisticiranih platformi za trgovanje Radno vreme od 14:00 - 23:00, od ponedeljka do petka ŠTA MI OČEKUJEMO OD VAS: Da tečno govorite engleski jezik Minimalno SSS Snažna socijalna inteligencija i orijentisanost ka prodaji sa izraženim pregovaračkim veštinama Profesionalan pristup i razumevanje potreba klijenta Volja za usvajanjem novih znanja i veština Ambicija ka stvaranju profesionalne karijere i ostvarivanju progresa ŠTA VI MOŽETE OČEKIVATI OD NAS: Prilika za izgradnju karijere u top segmentu finansijskog sektora, u okviru globalne finansijske institucije Odlična fiksna plata + Rast fiksne plate u prvih 12 meseci Veoma atraktivna bonus šema Penziono i zdravstveno osiguranje Obuka od nedelju dana o osnovama našeg poslovanja (kao prvi korak u razvoju Vaše buduće karijere) Plaćen kurs poslovnog engleskog jezika Plaćena teretana i fitnes Biblioteka i kutak za čitanje Sveže voće svaki dan "Happy Friday Drinks” svakog petka od 17h Kutak za zabavu sa Lazy Bag foteljama, PlayStation konzolama i pikadom Team building (nekoliko puta godišnje) Prijatno internacionalno okruženje i radna atmosfera Konstantna obuka, lični i profesionalni razvoj Prilika da postanete deo brzorastuće globalne kompanije, uz mogućnosti za napredovanje do rukovodećih pozicija Integritet, fleksibilnost, posvećenost i svetla, stabilna budućnost Ako želite da postanete deo Fortrade-a, pošaljite nam Vaš CV na engleskom jeziku sa fotografijom. Želimo da naglasimo da je mesto zaposlenja u našem regionalnom centru za korisničku podršku u Beogradu, Srbija.

Prikaži sve...
forward
Detaljnije

Komercijalista na terenu/ Menadžer prodaje tekstilnih proizvoda brenda BOA Zadaci: Pronalaženje potencijalnih klijenata, ugovaranje i negovanje dobrih odnosa sa njima Redovno kontaktiranje i obilazak postojećih i potencijalnih klijenata Obilazak terena Podnošenje izveštaja o ostvarenim rezultatima Obilazak kupaca po unapred definisanim rutama. Praćenje naplate potraživanja. Uslovi za kandidata: Minimum SSS Poželjno iskustvo na istim/sličnim poslovima Obavezno poznavanje rada na računaru (MS Office) Obavezno posedovanje vozačke dozvole B kategorije - aktivan vozač Upornost i motivisanost za rad Organizovanost i tačnost Komunikativnost i sposobnost za pronalaženje pravog rešenja Nudimo vam: Stalni radni odnos, nakon uspešno obavljenog probnog rada Fiksnu zaradu Dodatne bonuse, zavisno od postignutih rezultata Službeni automobil i telefon Rad u uspešnoj i stabilnoj firmi Prijatnu radnu atmosferu Šansu za razvoj i individualni napredak Molimo kandidate da pre apliciranja posete naš sajt www.bogutovo.com kako bi se upoznali sa proizvodima koje prodajemo, čime će uštedeti i naše i njihovo dragoceno vreme. Ukoliko smatrate da ispunjavate navedene uslove i spremni ste da prihvatite novi poslovni izazov i postante deo naseg dinamičnog BOA BOGUTOVO DOO TIMA ,svoju biografiju i prijavu posaljite elektronski. Samo kandidati koji uđu u uži izbor biće kontaktirani i pozvani na razgovor. Telefon: 065/894 8000

Prikaži sve...
forward
Detaljnije

Preduzeće Beli grad nekretnine d.o.o. raspisuje konkurs za radno mesto Sekretar/Sekretarica. Potrebne su nam dobro organizovane, vredne i temeljite osobe koje će pružati administrativnu i organizacionu podršku našem timu. Sekretar/Sekretarica Grad: Beograd Radno vreme: Puno radno vreme Vrsta zaposlenja: Stalni radni odnos Broj izvršilaca: 2 Stručna sprema: SSS Opis posla: Primanje i prosleđivanje telefonskih poziva. Vođenje poslovne prepiske. Uredno vođenje poslovne dokumentacije, zavođenje i arhiviranje. Ostali administrativni poslovi. Znanje i veštine: Minimun SSS Izgrađene komunikacione veštine Poznavanje rada na računaru ( Internet, Microsoft Office ) Poznavanje engleskog jezika Organizovanost i preciznost u obavljanju posla Radno iskustvo: Poželjno je radno iskustvo na obavljanju sekretarsko-administrativnih poslova. Profil kandidata: Profesionalni, komunikativni, odgovorni, organizovani, istrajni i pouzdani. Nudimo: radni odnos, kvalitetnu obuku i pripremu za samostalan rad, odlične radne uslove i prijatno radno okruženje, mogućnost napredovanja i ostvarivanja profesionalnih ciljeva. Napomena: Ukoliko ste zainteresovani za rad u našoj kompaniji i smatrate da ispunjavate sve uslove, molimo Vas da pošaljete svoju biografiju elektronski.

Prikaži sve...
forward
Detaljnije

Administrator Glavni zadaci, poslovi: Upravljanje poštom Evidentiranje ulaznih i izlaznih informacija dokumenata Evidentiranje / upravljenje podataka i zapisa računarskih baza Koričenje, kopiranje, skeniranje, sortiranje dokumenata Upravljanje ugovora, faktura, dokumenata Redovno pripremanje izveštaja Snimanje i čuvanje referenci Rad sa drugim sličnim kompanijama Očekivanja: Preciznost, pouzdanost Sposobnost rešavanja raznih problema i zadataka Dobra komunikaciona sposobnost Kapacitet opterećenja, osećaj odgovornosti Sposobnost za timski rad Poznavanje programa Excel, Word i Outlook na korisničkom nivou Potvrda o nekažnjavanju Prednosti: Relevantno administrativno iskustvo u organizaciji koja se bavi aktivnostima vezanim za nekretnine Iskustvo u drugim administrativnim poljima Šta nudimo: Konkurentna plata Ugovor na neoređeno vreme Dodatne prihode Mogućnost za kontinuirano profesionalno usavršavanje Dugoročno zapošljavanje Prijatno radno okruženje Posao, radna područja: Administracija, asistent, kancelarijski rad Administrator, Upravljač dokumentima Potrebno iskustvo: Nije potrebno iskustvo Potrebno obrazovanje: Srednja škola Potrebni jezici: Potrebno znanje engleskog jezika,poželjno znanje mađarskog jezika Vrsta zaposlenja: Puno radno vreme Mesto rada: Beograd,Airport City Da biste se prijavili, pošaljite nam vaš CV elektronski.

Prikaži sve...
forward
Detaljnije

Grand Slot Club, svojom profesionalnom uslugom, ponudom igara na sreću i brojnim zadovoljnim korisnicima, potvrdio je da je klub od poverenja. Ovu prestižnu reputaciju gradi već osam godina, od kako je osnovan 2009. godine u Kruševcu. Od tada, proširili smo svoje poslovanje i pridobili brojne verne članove, koji se rado vraćaju u naše klubove gde se osećaju uvek dobrodošlo. Naše osoblje se trudi da svaki igrač bude efikasno uslužen i ljubazno dočekan. Uz obostranu komunikaciju sa igračima trudimo se da naše objekte i uslugu prilagodimo potrebama svih naših klijenata. Ponuda igara na sreću je uvek u korak sa vremenom i standardima. Menadžer slot kluba m/ž Grad Beograd Opis posla: Menadžer je odgovorno radno mesto koje zahteva izuzetnu posvećenost svim obavezama koje jedan menadžer ima. Od kandidata se očekuje da ima dobre organizacione sposobnosti, moć prilagođavanja u radu sa ljudima i direktnoj komunikaciji sa njima, da bude precizan i profesionalan u svemu što radi. Vođenje lokala po visokim standardima uz pomoć asistenta Account Manager-a i direktno koordinisanje i saradnja sa istim. Poželjno iskustvo u radu sa igrama na sreću. Potrebni ljudi koji su spremni da se ozbiljno posvete poslu, vredni, precizni i svestrani, sa liderskim sposobnostima. Nudimo: Odlična zarada kao i puno prostora za iskazivanje lične kreativnosti u vođenju kolektiva i načinu poslovanja. Službeno vozilo + tačno određeno radno vreme.

Prikaži sve...
forward
Detaljnije

Preduzeću za uvoz, trgovinu na veliko i malo potreban: Šef računovodstva – knjigovođa Preduzeće je nastalo sa idejom da u Srbiju uvozi najbolje proizvode iz svog segmenta poslovanja. Poseduje veleprodaju, maloprodaju i ugostiteljski objekat sa barskim poslovanjem. Tim čine zaposleni sa velikim iskustvom u svom sektoru. Glavna zaduženja: Praćenje i primena zakonske regulative u domenu svog delokruga rada (računovodstvo, poreski propisi, transferne cene, povezana lica, finansije, devizno poslovanje, platni promet, trgovina) Kontrola ispravnosti knjiženja poslovnih promena Tačno i zakonski ispravno vođenje poslovnih evidencija, obračun, prijava i evidencija PDVa Izrada periodičnih obračuna, godišnjeg finansijskog izveštaja, konsolidovanih i poreskih bilansa, kao i ostalih zakonski obaveznih izveštavanja Predlaganje najpovoljnijih zakonskih rešenja za kompletno poslovanje Implementacija zakonskih rešenja kroz informacioni sistem Kontrola knjiženja ručnih i automatskih naloga i njihove usklađenosti sa računovodstvenom politikom kompanije, kao i zakonskim regulativama i normativima Kontrola bruto bilansa na dnevnom, mesečnom i godišnjem nivou, identifikovanje i korekcija eventualne nepravilnosti Komunikacija sa poreskom upravom i usaglašavanje evidencija u cilju nesmetanog rada kompanije Koordinacija rada sa finansijskim direktorom i kontrolingom Planiranje, koordinacija i odgovornost za rad zaposlenih u službi knjigovodstva Organizacija edukacije zaposlenih u sektoru knjigovodstva i računovodstva i praćenje njihovog rada Izvestavanje menadzmenta po dogovorenim procedurama Potrebne kvalifikacije: VII stepen stručne spreme ekonomskog usmerenja Radno iskustvo od najmanje 5 godina na istim ili sličnim poslovima Poznavanje računovodstvenih i knjigovodstvenih standarda i propisa Poznavanje rada na računaru i MS office Tačnost i preciznost u radu Sposobnost rada u timu Možete očekivati: Dinamično radno okruženje Mogućnost za konstantno usavršavanje i razvoj Očekujemo Vaše prijave.

Prikaži sve...
forward
Detaljnije

NB INVEST doo, firma za posredovanje u osiguranju, zbog proširenja poslovnih operacija traži ambiciozu,pouzdanu,komunikativnu i organizovanu osobu za radno mesto: ASISTENTA FINANSIJSKOG DIREKTORA Opis posla: 1) Bićete aktivno uključeni u poslove vezane za finansije,kadrove,organizaciju i pravnu službu. Imaćete priliku da učite o poslovnim procesima koji se svakodnevno odvijaju u različitim oblastima jedne privatne kompanije. Jedna od Vaših dužnosti uključivaće i brigu o adekvatnom i blagovremenom izvršenju poslovnih zadataka rukovodstva. 2) U prvoj fazi bićete upoznati sa programom za obradu finansijskih podataka i tekućom dokumentacijom firme.U kasnijoj fazi povezivaćete dokumentaciju koja se u firmi evidentira kako bi se stvorili adekvatni izveštaji za rukovodstvo. Takođe bićete angažovani kao pomoć na izradi projekata i pripremi tendera za poslove za koje mi konkurišemo kao firma. Potrebne kvalifikacije Viša ili visoka stručna sprema ekonomskog usmerenja, Najmanje 3 godine radnog iskustva u oblasti finansija, Poznavanje engleskog jezika, Rad na računaru -MS Office paket Dobro poznavanje engleskog jezika Preciznost, organizovanost, savesnost i pedantnost u radu, Komunikativnost, analitičnost i orjentisanost ka timskom radu, Spremnost na stalno usavršavanje. Opis posla Kontrolisanje ispravnosti i unos ulazne dokumentacije u knjigovodstveni program, Obrada i priprema dokumentacije za knjigovodstvo, Praćenje zakonskih regulativa, Kontrolisanje i usaglašavanje prateće dokumentacije sa zakonskim regulativama, Izrada nedeljnih i mesečnih finansijskih izveštaja, Praćenje računovodstvenih stanja, analitičkih kartica dobavljača i kupaca i njihovo usklađivanje, Rasknjižavanje izvoda, Komunikacija sa poreskom upravom i usaglašavanje evidencija, Obavljanje poslova dinarskog i deviznog platnog prometa, (e-banking), Komunikacija sa bankama i drugim finansijskim institucijama, Vođenje putnih naloga i dokumentacije o službenim vozilima, Kreiranje konačnih obračuna službenih putovanja, Administrativno vođenje zaposlenih. Očekujemo Vaše prijave.

Prikaži sve...
forward
Detaljnije

Zillion film je filmska producentska kuća koja je osnovana 1996. godine i nalazi se u Beogradu. Zillion film je tokom godina producirao ili koproducirao preko 20 filmova, pa zbog toga, kao i zbog brojnih učešća naših filmova na najpoznatijim svetskim festivalima, Zillion film spada u najuspešnije producentske kuće u Srbiji. Trenutno Zillion film raspisuje konkurs za poziciju na Finansijsko – računovodstveno administrativnim poslovima Assistant Accountant Karakteristike kanditata: Dobro poznavanje engleskog jezika, ukoliko kandidat poznaje dobro još neki jezik ide u prilog Poznavanje Windows Office paketa. (Word, Excel, Powerpoint). Radno iskustvo: Najmanje dve godine na Finansijsko – računovodstveno administrativnim poslovima Probni rad je 15 dana. Posao se sastoji od sledećih radnih zadataka: Vršenje svih plaćanja, komunikacija sa poslovnim bankama, kupcima i dobavljačima, izdavanje računa, zavođenje i arhiviranje izvornih akata Izrada projektnih dokumentacija zajedno sa timom ljudi za potrebe konkursa za razvoj filmova i filmskih manifestacija u zemlji i inostranstvu i komunikacija sa nadležnim ministarstvom i nadležnim institucijama. Učestvovanje u izradi godišnjeg obračuna sa knjigovodstvenom agencijom koja je određena za vođenje računovodstva preduzeća i vođenje računa o agecijama nadležnih u smislu plaćanja poreza i doprnosa, obaveza podnošenja poreskih prijava, ažuriranje dokumentacije, izvoda, računa, obračuna isl. Dnevno pomaganje u prikupljanju finansijskih izveštaja, koje dostavljaju menadžeri fondova putem različitih kanala. Provera doslednosti i kompletnosti prikupljenih izveštaja Pregled grešaka, upozorenja i obaveštenja stvorenih oko podataka koji su predati putem standardizovanih šablona, istraživanje svih mogućih uzroka i njihovo otklanjanje Rad na otpremanju izveštaja sa generalnim partnerima Upravljanje dnevnim komunikacijama i rokovima sa generalnim menadžerima CV saljite na srpskom. Radno vreme od 09h do 16h, ponedeljak - petak.

Prikaži sve...
forward
Detaljnije

Rad na računaru, slepo ili brzo kucanje, znanje engleskog jezika.

Prikaži sve...
forward
Detaljnije
Nazad
Sačuvaj