Filteri
close
Tip rezultata
Svi rezultati uključeni
keyboard_arrow_down
Kategorija
Kolekcionarstvo i umetnost
keyboard_arrow_down
Sve kategorije
Kolekcionarstvo i umetnost
Od
RSD
Do
RSD
Sortiraj po
keyboard_arrow_down
Objavljeno u proteklih
keyboard_arrow_down
Sajtovi uključeni u pretragu
Svi sajtovi uključeni
keyboard_arrow_down

Pratite promene cene putem maila

  • Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
  • Goglasichevron_right
  • Kolekcionarstvo i umetnost
151-175 od 80465 rezultata

Broj oglasa

Prikaz

format_list_bulleted
view_stream
151-175 od 80465 rezultata

Prikaz

format_list_bulleted
view_stream

Režim promene aktivan!

Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje

Aktivni filteri

  • Tag

    Društvene nauke

ESEJISTIKA I PUBLICISTIKA CANKARJEVA ZALOŽBA ljubljana/zagreb 1988 meke korice227 Stvarno i moguće - članci i ogledi Knjiga koja se svojevremeno krijući razmenjvala od ruke do ruke! `Ima li izlaza i spasenja? Ako na to sudbinsko pitanje može da se odgovori, pisac ovih redova hoće da veruje: ima.. Ali, smatram: naši izlazi iz bespuća i naša spasenja iz nesreća koje svakim danom bivaju sve mučnije i nepodnošljivije, izuzetno su teški i dugotrajni. Vidim ih samo u slobodi, demokratiji, toleranciji; vidim ih u nastajanju pluralističkog političkog razuma, u stvaranju novog, savremenog i društvenog i nacionalnog programa, utemeljenog na vlastitom istorijskom iskustvu i pozitivnim tekovinama moderne civilizacije i njenim evropskim smerovima.`

Prikaži sve...
200RSD
forward
forward
Detaljnije

Izdavač Dečje novine Tvrdi povez sa zaštitnim omotom 350 stranica M4

Prikaži sve...
990RSD
forward
forward
Detaljnije

Izdavač Bigz Meki povez 230 stranica M4

Prikaži sve...
290RSD
forward
forward
Detaljnije

Izdavač Politika Tvrdi povez 164 stranice M4

Prikaži sve...
490RSD
forward
forward
Detaljnije

Izdavač Etnografski institut Meki povez 206 stranica M4

Prikaži sve...
990RSD
forward
forward
Detaljnije

Izdavač Prosveta Meki povez 324 stranice M4

Prikaži sve...
490RSD
forward
forward
Detaljnije

Polovna knjiga, izuzetno očuvana. Autor: Miloš Lukić, Izdavač: Institut za istoriju - Novi Sad, 1987. god. Tvrd povez, 20 cm. 665 str. Edicija Vojvodina u borbi - Serija Hronike

Prikaži sve...
600RSD
forward
forward
Detaljnije

BALKANSKO POLUOSTRVO - Jovan Cvijić Izdavač: ZAVOD ZA UDŽBENIKE Beograd Godina izdanja: 1987. Povez: tvrd Broj strana: 550 Pismo: ćirilica Stanje: vrlo dobro

Prikaži sve...
2,800RSD
forward
forward
Detaljnije

    Oglas

  • 19. Apr 2024.

  • Smederevska Palanka

  • kupindo.com

Qathafi Zelenja knjiga

Prikaži sve...
550RSD
forward
forward
Detaljnije

Zemlja Zderane Maske Aleks Borejn Samizdat 2001g./409 str. mek povez sa klapnama,odlicno ocuvana-kao nova -` Južna Afrika - Komisija za istinu i pomirenje b) Rasna diskriminacija - Južna Afrika/ Po nekim procenama došlo se do jezivog statističkog podatka da je u XX veku u ratu ubijeno 107.000.000 (sto sedam miliona) ljudi... Tragično je, ali više je ljudi ubijeno u XX veku nego u prethodnih 5.000 godina zajedno`... vr302

Prikaži sve...
1,200RSD
forward
forward
Detaljnije

Sergije Bulgakov. `Filosofija privrede.` Ruski bogotražitelјi. Beograd: Logos, 2015. 256 str. ; 20 cm. Kupljeno novo, jednom prelistano.

Prikaži sve...
790RSD
forward
forward
Detaljnije

HISTORAMA / N°16 / la Vérité Sur Nostradamus, Emmanuel le Roy Ladurie, les Rosenberg Étaient Coupables, Septembre 1930 Qui A Voté pour Hitler, la Révocation ... Auteur COLLECTIF Editeur HISTORAMA Etat Bon état Prix 29,80€ odlično očuvan na francuskom na drugoj slici sadržaj NiN

Prikaži sve...
1,660RSD
forward
forward
Detaljnije

Predsednička kuća Ova upečatljiva knjiga beleži jedinstveni kontinuitet Bele kuće kroz američku istoriju i njenu ljudsku priču kao dom predsednicima i njihovim porodicama. Čitalac doživljava mnoge aspekte života u sedištu predsedničke vlasti, bonton, politiku, arhitekturu i dekor, uređenje, kuhinju i sve ono što čini ambijent predsedništva. Washington D.C. 1986. II tom tvrde korice/ providna omotnica / odlično očuvana MAJ.21/5

Prikaži sve...
3,599RSD
forward
forward
Detaljnije

Odlicno ocuvano... Žan-Pol Sartr (franc. Jean-Paul Sartre; Pariz, 21. jun 1905[3] — Pariz, 15. april 1980), bio je francuski filozof, romansijer, esejist i dramski pisac, tvorac ateističkog egzistencijalizma. Biografija Posle gimnazije upisao je prestižnu Visoku školu normi (1924),[4][5] u kojoj je sreo svoju buduću saputnicu Simon de Bovoar, kasnije utemeljivačicu feminizma i feminističke filozofije.[6] Po završetku studija radio je jedno vreme u Avru kao profesor filozofije, a zatim je otišao u Berlin, gde je proučavao Huserla i Hajdegera. Kada se vratio u Avr objavio je (1936) filozofske eseje Transcendencija Ega i Imaginacija, zatim (1939) Skica teorije emocija, kojima u Francusku donosi nemačku fenomenologiju i egzistencijalizam. Posle putovanja u Italiju (1936) ponudio „Galimaru“ roman Melanholija. Poznati izdavač ga je odbio. Ovo delo postaće 1938. Mučnina. Od tada pa sve do kraja života Sartr će nastupati na tri fronta: filozofskom, književnom i političkom. Njegova najznačajnija filozofska dela su Biće i ništavilo (1943), trotomni Putevi slobode (1945 — 1949; Zrelo doba, Odlaganje i Ubijene duše) i Kritika dijalektičkog uma (1960). Sartrovi pozorišni komadi Iza zatvorenih vrata (1945), Prljave ruke (1948) i Đavo i Gospod Bog (1951) stekli su svetsku slavu. Sem Mučnine od proznih dela na glasu je njegova zbirka pripovetaka Zid (1939) i autobiografska proza Reči (1964). Najbolji eseji su mu Bodler (1947), Sveti Žene, glumac i mučenik (o pesniku Žanu Ženeu, 1952), a poslednje Sartrovo delo je monumentalna studija o Floberu Porodični idiot (1971). Član Pokreta otpora i zarobljenik za vreme Drugog svetskog rata, bio je jedno vreme blizak komunistima, ali se s njima razišao još pedesetih godina. Protivio se sovjetskoj intervenciji u Mađarskoj, ratovima u Vijetnamu i Alžiru. Podržao je studentski pokret 1968. Bio je jedan od retkih intelektualaca sa Zapada koji je obišao komunističke zemlje, Sovjetski Savez (1954), Kinu (1956), Jugoslaviju (1958) i Kubu (1960). „Za svoj rad koji je, bogat u idejama i pun duha slobode i traganja za istinom, izvršio širok uticaj na naše vreme“, Žan-Pol Sartr je 1964. godine dobio Nobelovu nagradu za književnost, koju je odbio da primi, uz obrazloženje da je uvek odbijao zvanične počasti, i da ne želi da se ravna sa institucijama. Sartrova metafizika Baza za Sartrov egzistencijalizam nastala je u njegovom delu La Transcendance de l`Ego. Za početak, stvar u sebi je beskonačna i preplavljujuća. Svaku direktnu svest o stvari u sebi Sartr naziva „predreflektivna svest“. Svaki pokušaj da se stvar u sebi opiše, razume, istorizira itd. Sartr naziva „reflektivna svest“. Nema načina da reflektivna svest uključi predreflektivnu, i tako je refleksija (tj. ljudsko stanje) osuđena na stanovitu teskobu. Reflektivna svest u svim svojim oblicima (naučnom, umjetničkom i ostalima) može samo ograničiti stvar u sebi pokušavajući da je razume ili opiše. Iz toga proizlazi da je bilo koji pokušaj samospoznaje (samosvesti) uvek neuspešan koliko god se puta pokušao (samosvest je reflektivna svest preplavljujuće beskonačnosti). Kako bi rekao Sartr, (ili tačnije, prema jednom tumačenju Sartrovih reči), „Svest je svest same sebe u onoj meri u kojoj je svest transcendentnog objekta“. Sve to vredi i za spoznaju „drugoga“. „Drugi“ (jednostavno, bića koja nisu „ja“) je konstrukcija reflektivne svesti. Valja biti oprezan: reč je više o svojevrsnom upozorenju nego o ontološkom iskazu. Ipak, Sartr smatra solipsizam fundamentalnim za svako dosledno objašnjenje ljudskog stanja.[7] Sartr svoj solipsizam prevladava svojevrsnim ritualom. Samosvesti je potreban „Drugi“ kako bi pokazala i dokazala svoje vlastito postojanje. Ona ima „mazohističku želju“ da bude ograničena tj. ograničena reflektivnom svešću drugog subjekta. Ovo je metaforički izraženo u poznatoj rečenici iz Sartrovog dela Bez izlaza - Pakao, to su drugi (tj. ljudi). Mučnina i egzistencijalizam Sartr je 1938. napisao roman Mučnina (La Nausée), koji je na neki način poslužio kao manifest egzistencijalizma i do danas ostao jedna od njegovih najboljih knjiga. Na tragu nemačke fenomenologije, Sartr je držao da su naše ideje produkt iskustava iz stvarnog života, i da drame i romani koji opisuju takva fundamentalna iskustva vrede jednako koliko i diskurzivni eseji koji služe elaboraciji filozofskih teorija. S ovom mišlju, radnja romana prati istraživača Antoana Rokantana u gradiću nalik Avru, dok on polako postaje svestan da su neživi predmeti i situacije posve ravnodušni spram njegovog postojanja. Kao takvi, pokazuju se otpornima na svaki smisao koji im ljudska svest može pridati. Ova ravnodušnost „stvari u sebi“ (veoma sličnih „biću u sebi“ iz dela Biće i ništavilo) ima za posledicu sve veće isticanje slobode s kojom Rokantan može osećati i delovati u svetu. Kamo god se okrenuo, on pronalazi situacije prožete značenjima koje nose pečat njegovog postojanja. Odatle „mučnina“ iz naslova dela: sve što on susreće u svakodnevnom životu prožeto je užasnom slobodom. Pojam mučnine preuzet je iz Ničeovog Zaratustre, koji ga je koristio u kontekstu često mučnog kvaliteta postojanja. Koliko god čeznuo za nečim drugačijim ili nečim različitim, on ne može pobeći od bolnih dokaza svoje povezanosti sa svetom. U romanu se takođe na zastrašujući način ostvaruju neke Kantove ideje. Sartr se koristi idejom autonomije volje (idejom koja kaže da moral potiče od naše mogućnosti da biramo u stvarnosti, sažetom u glasovitom iskazu „[čovek je] osuđen na slobodu“) kako bi pokazao ravnodušnost sveta prema pojedincu. Sloboda koju je izložio Kant ovde je velik teret, jer sloboda da delujemo na predmete krajnje je uzaludna, a praktična primenjivost Kantovih ideja otklonjena je. Pripovetke iz Zida (Le Mur, 1939.) naglašavaju proizvoljan aspekt situacije u kojima se ljudi zatiču, te apsurdnost njihovih pokušaja da se racionalno nose s njima. Iz toga se kasnije razvila cela škola književnosti apsurda. Sartr i Drugi svetski rat Francuski novinari u poseti Džordžu Maršalu 1945. Sartr stoji (treći sleva). Godine 1939. Sartr je mobilisan u francusku vojsku u kojoj je služio kao meteorolog. Nemačka vojska zarobila ga je 1940. u gradu Padu i devet je meseci proveo kao ratni zarobljenik - kasnije u Nansiju, a na kraju u Triru, gde je napisao svoj prvi pozorišni komad, Bariona ou le Fils du tonnerre, dramu o Božiću. Zbog slabog zdravlja (slab mu je vid narušavao ravnotežu), Sartr je pušten u aprilu 1941. Dobivši status civila, Sartr je ponovno dobio mesto učitelja na Lycée Pasteur blizu Pariza, smestio se u hotelu blizu Monparnasa i dobio je novo učiteljsko mesto na Lycée Condorcet zamenivši jevrejskog učitelja kojem je bilo zabranjemo predaje. Nakon povratka u Pariz u maju 1941, Sartr je sudelovao u osnivanju tajnog društva Socialisme et Liberté zajedno sa Simon de Bovoar, Merlo-Pontijem, Dominik Desantjeom i drugima. U avgustu, Sartr i Bovoar odlaze na francusku rivijeru kako bi zadobili podršku Andrea Žida i Andrea Malroa. Međutim, Žide i Marlro su bili neodlučni i to je možda bio uzrok Sartrovog razočaranja i obeshrabrenja. Udruženje Socialisme et Liberté se uskoro raspalo i Sartr se odlučio da se posveti književnosti više nego aktivnom otporu. U tom periodu napisao je Biće i ništavilo, Muve i Iza zatvorenih vrata, tri knjige od kojih nijednu Nemci nisu zabranili. Objavljivao je i u ilegalnim i legalnim književnim časopisima. Nakon avgusta 1944. i oslobođenja Pariza, Sartr je vrlo aktivno sarađivao u časopisu „Kombat“, koji je u tajnosti osnovao Alber Kami, filozof i pisac koji je imao slične poglede kao i Sartr. Sartr i Bovoar su s Kamijem bili u prijateljskim odnosima sve dok se on nije udaljio od komunizma, a raskol prijateljstva dogodio se 1951, nakon izdavanja Kamijevog Pobunjenog čoveka. Kasnije, dok su Sartra neki kritikovali kao pripadnika pokreta otpora. Vladimir Jankelevič mu je zamerao zbog premalenog političkog angažmana za vreme nemačke okupacije, a njegova daljnja zalaganja za slobodu tumačio je kao pokušaj iskupljenja. Nakon završetka rata, Sartr je utemeljio mesečni književno-politički časopis Les Temps Modernes (Moderna vremena) i time je postao punovremeni pisac i nastavio svoj politički angažman. U tom je periodu radio skice ratnih iskustava za svoju trilogiju Les Chemins de la Liberté’’ (Putevi slobode). Sartr i komunizam Sartr (sredina) sa Simon de Bovoar i Če Gevarom Prvi period Sartrove karijere, koji je obeležilo delo Biće i ništavilo (1943.). Time je utro put drugoj fazi, u kojoj je Sartr postao politički aktivista i intelektualac. Njegovo delo iz 1948, Prljave ruke (Les Mains Sales) je naročito problematiziralo politički aktivnog intelektualaca. Sartr je prigrlio komunizam, iako se službeno nije učlanio u Komunističku partiju, i uveliko se zalagao za oslobođenje Alžira od francuske kolonizacije. Postao je možda najeminentiji pobornik Alžirskog rata za nezavisnost. Imao je alžirsku ljubavnicu, Arlet Elkajm, koja je 1965. postala njegova posvojena kći. Protivio se Vijetnamskom ratu i 1967. zajedno sa Bertrandom Raselom i drugima organizovao je tribunal na kome je trebalo raskrinkati američke ratne zločine. Taj tribunal danas je poznat kao Raselov tribunal. Njegovi su učinci bili ograničeni. Sartr je velik deo života pokušavao da pomiri egzistencijalističke ideje o slobodi volje s komunističkim principima, koje su poučavala da socio-ekonomske sile izvan naše neposredne, individualne kontrole igraju presudnu ulogu u oblikovanju naših života. Njegovo glavno delo iz ovog perioda, Kritika dijalektičkog uma (Critique de la raison dialectique), izdano je 1960. Sartrovo naglašavanje humanističkih vrednosti u ranim radovima Karla Marksa dovelo ga je u sukob s vodećim francuskim komunističkim intelektualcem 1960-ih, Lujem Altiserom, koji je tvrdio da su ideje mladog Marksa uverljivo zasenjene naučnim sistemom kasnoga Marksa. Za vreme 1960-ih Sartr je otišao na Kubu da poseti Fidela Kastra i Ernesta Če Gevaru. Nakon Če Gevarine smrti Sartr je izjavio da je on bio najkompletnije ljudsko biće njegova vremena. Sartr i književnost Za vreme 1940-ih i 1950-ih egzistencijalizam je postao omiljena filozofija Bit generacije. Godine 1948. rimokatolička crkva stavila je sva njegova dela na Indeks sa obrazloženjem da vernici moraju biti pošteđeni opasnih sumnji[8]. Većina njegovih drama bogata je simbolizmom i služila je kao medij njegove filozofije. Najpoznatija među njima, Iza zatvorenih vrata (Huis-clos), sadrži glasovitu rečenicu L`enfer, c`est les autres („Pakao, to su drugi“). Osim očitog uticaja Mučnine, Sartrov je najveći doprinos književnosti bila trilogija Putevi slobode koja govori o tome kako je Drugi svetski rat uticao na Sartrove ideje. Tako Putevi slobode daju manje teoretski, a više praktičan pristup egzistencijalizmu. Prvi roman trilogije, Razumno doba (L`âge de raison, 1945) je Sartrovo delo koje je dobilo najširi odaziv. Sartr nakon književnosti Žan-Pol Sartr u Veneciji 1967. Godine 1964. Sartr se povukao iz književnosti autobiografskim delom u kojemu na duhovit i zajedljiv način opisuje prvih 6 godina svog života, Reči (Les mots). Knjiga je ironičan protivapad na Marsela Prusta, čija je reputacija neočekivano zamračila onu Andre Žida (koji je Sartrovoj generaciji bio modelom angažovane književnosti). Književnost je, zaključio je Sartr, buržujska zamena za pravu posvećenost u životu. Iste te godine Sartru je dodeljena Nobelova nagrada za književnost i to zbog „svog dela koje je, bogato idejama, ispunjeno duhom slobode i potragom za istinom, snažno uticalo na naše doba“, međutim on ju je odbio izjavivši da je uvek odbijao službena odlikovanja i da se ne želi pridruživati institucijama. Iako je sada postao naširoko poznat (kao što je to burnih 1960-ih bio egzistencijalizam), Sartr je ostao jednostavan čovek s malo imetka, aktivno posvećen idealima do kraja svog života, što je pokazao u studentskim revolucionarnim štrajkovima u Parizu tokom 1968, kada je uhapšen zbog građanske neposlušnosti. General de Gol se umešao i pomilovao ga, izjavivši: ne hapsite Voltera.[9] Kada su ga 1975. pitali po čemu bi želeo da bude zapamćen, Sartr je rekao: „Želeo bih da [ljudi] pamte „Mučninu“, [drame] „Bez izlaza“, „Đavo i gospod bog“, zatim moja dva filozofska dela, posebno ono drugo, „Kritiku dijalektičkog uma“. Pa moj esej o Genetu, „Саинт Генет“ … Kad bi se ta dela zapamtila, to bi stvarno bilo dostignuće, i ja ne bih tražio više. Kao čovek, ako se zapamti jedan Žan-Pol Sartr, želio bih da ljudi zapamte milje ili istorijsku situaciju u kojoj sam živeo … kako sam u njoj živeo, u smislu težnji što sam ih u sebi pokušao sabrati.“ Sartrovo se fizičko stanje pogoršalo, delom zbog nemilosrdnog ritma posla (zbog čega je koristio amfetamin) pišući Kritiku, kao i zadnji projekt svog života, opsežnu, analitičku biografiju Gistava Flobera, L`idiot de la familie (Porodični idiot); međutim oba dela, i Kritika i Idiot, ostala su nedovršena. Žan-Pol Sartr je preminuo u Parizu 15. aprila 1980. u 75. godini života od edema pluća. Zajednička grobnica J. P. Sartra i S. de Bovoar Sartrov ateizam bio je temelj njegova egzistencijalistizma. U martu 1980, mesec dana pre smrti, Sartra je intervjuirao njegov asistent Bernar-Anri Levi. U tom je intervjuu Sartr izrazio veliko zanimanje za judaizam. Neki su to tumačili kao versko preobraćenje. Međutim, iz teksta intervjua može se jasno zaključiti da je njega interesovao samo etički i „metafizički karakter“ židovske religije, dok je on i dalje odbacivao ideju postojanja Boga. U jednom drugom intervjuu, iz 1974, sa Simon de Bovoar, Sartr je rekao da sebe jako često vidi kao „biće koje je jedino moglo, čini se, nastati od stvoritelja“. Ali odmah je dodao da to „nije jasna, tačna ideja …“, a u ostatku intervjua on izjavljuje da je i dalje ateista i da u ateizmu nalazi ličnu i moralnu moć. Sartr je rekao: Ne mislim da sam produkt slučaja, čestica prašine u svemiru, nego neto očekivan, pripremljen, u duhu unapred zamišljen. Ukratko, biće koje je na ovaj svet mogao staviti samo Stvoritelj; a ova ideja ruke koja stvara odnosi se na Boga.[10] Sartr je sahranjen na pariskom groblju Monparnas, a na pogrebu mu je bilo najmanje 25.000 ljudi, a prema nakim izvorima čak i 50.000 ljudi. Organizatori pogreba odbili su policijsku pomoć, zbog čega je došlo do pometnje koja je, u jednom trenutku, rezultirala time da je jedan od posetioca pogreba upao u pogrebnu jamu pre nego je Sartr pokopan. Sartr i terorizam Kada je na Olimpijadi u Minhenu 1972. palestinska teroristička organizacija Crni septembar ubila 11 izraelskih olimpijaca, Sartr je o terorizmu rekao da je to strašno oružje, ali da potlačeni siromasi drugoga nemaju. Takođe je smatrao krajnje skandaloznim da su francuske novine i deo javnog mnjenja osudili Minhenski maskar kao netolerantan skandal. Tokom jednog kolektivnog štrajka glađu, Sartr je posetio nemačkog teroristu Andreasa Badera (vođu grupe Bader-Mejnhof, koju je predvodila i Ulrike Majnhof) u zatvoru Stamhejm. Sartr je kasnije izjavio kako je Bader „neverovatno glup“.

Prikaži sve...
900RSD
forward
forward
Detaljnije

Odlično očuvana knjiga nikad korišćena. Sifra adp1.5

Prikaži sve...
5,370RSD
forward
forward
Detaljnije

biblioteka ZODIJAK dobro očuvana TOR.8

Prikaži sve...
299RSD
forward
forward
Detaljnije

kapitalno delo bogato ilustraovana sa vernim prikazom tradicije kulturno nasleđe Srbije Sabori u Srbiji jesu najvažnijetrajanje umetnosti naroda. Pored jezikai govora, običaji, igra muzika i nošnje najpotpunije čuvaju umetnost naroda... knjiga nova nečitana na nekoliko mesta grebnuta omotnica, prilikom transporrta FTU.2

Prikaži sve...
1,999RSD
forward
forward
Detaljnije

Aleksandar Ranković LEKA dobro očuvana DEUSH.2

Prikaži sve...
699RSD
forward
forward
Detaljnije

VELIKA FILOZOFSKA BIBLIOTEKA flekave strane po obodu unutra odlično očuvane PROL.20/6

Prikaži sve...
999RSD
forward
forward
Detaljnije

Španski građanski rat dobro očuvana

Prikaži sve...
299RSD
forward
forward
Detaljnije

biblioteka NOVA Slobodan Mašić odlično očuvana kao nova ZiM.20/6

Prikaži sve...
440RSD
forward
forward
Detaljnije

odlično očuvana ilustrovana posveta 290 str

Prikaži sve...
599RSD
forward
forward
Detaljnije

SEĆANJA Rade Marković Str 270 Povez mek Stanje knjige dobro O knjizi Pred nama se nalazi knjiga Radomira Markovića, bivšeg načelnika Resora državne bezbednosti iz doba kada je Srbija doživela poslednji rat u prošlom veku i kada je mučki bombardovana od onih koje sadašnji vlastodršci mole da im oproste što su nas bombardovali. Bez trunke srama oni svakim danom i dalje ponižavaju svoj narod, a ljude koji su imali hrabrosti da se agresiji odupru na bilo koji način, po nalogu istih tih agresora, bez dokaza osuđuju i trpaju u zatvor. Kroz knjigu koju je nazvao „Sećanja”, autor deli sa čitaocima retrospektivu vlastitih uspomena iz duge i plodne policijske karijere, otkriva koliko je bio privržen policiji i koliko je voleo zemlju u kojoj je živeo. I pored toga što se na njega sručio sav jad ovog sveta - jer, najteže je sedeti u zatvoru bez ikakve krivice - on je smogao snage da koliko-toliko vedrim tonom iznese svoja sećanja koja će čitaocu verovatno biti jako interesantna. Verujem da će „Sećanja` Radomira Markovića biti posebno interesantna i kolegama koje su u to vreme radili sa njim, jer će iz ove knjige videti da i pored svega što mu se u životu desilo, Rade nijednog trenutka nije izgubio svoj duh i svoju prepoznatljivu dozu humora... Knjiga koja se nalazi pred nama verovatno sve o ne e m a po a e taocu, ali ovo je druga knjiga koju je Rade Marković napisao u tamnici, kao politički sužanj 21. veka, čijom se slobodom plaća cena nazovi-demokratije. U kontaktima sa njim saznao sam da on još nije rekao sve što ima, te se nadam da će treća knjiga, s` dovoljne vremenske distance, dati mogućnost autoru da nam kaže istinu o tome šta se dešavalo tih tragičnih godina po nas, na prelazu iz jednog u drugi vek. Svedoci smo samo jedne činjenice: što više „demokratije`, to manja država. Patriotizam i rodoljublje na kojima je naša generacija vaspitavana kao pojam u glavama naše dece nažalost idu na dubrište istorije, u epske pesme, a oni će najverovatnije svoj patriotizam ubuduće pokazivati kroz „parade ponosa”. Advokat Dušan Mašić

Prikaži sve...
2,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Niste vi krivi - Lora K. Konel "Niste vi krivi" je oslobađajući vodič koji nas podstiče da istražimo dubine našeg unutrašnjeg sveta kako bismo prevazišli samosabotažu i postigli istinsku transformaciju. Autorica, Lora K. Konel, nudi čitaocima alatke i uvide koji im pomažu da razumeju kako su negativni doživljaji iz detinjstva oblikovali njihov život i stavove prema sebi. Knjiga nas uči da nismo krivi zbog načina na koji smo reagovali na traume i izazove u detinjstvu, već da je to bio naš način suočavanja s njima. Umesto da ignorišemo ili površinski obrađujemo te negativne događaje, "Niste vi krivi" nas podstiče da istražimo kako su oni uticali na nas i kako možemo da pristupimo istinskoj promeni. Autorka nas vodi kroz proces samospoznaje i otkrivanja dubokih uzroka naših blokada i sabotiranja sopstvenog uspeha. Kroz anegdotske dokaze i praktične savete, ova knjiga postaje pouzdan vodič za one koji žele da stvore život koji zaista žele, oslobođen samosabotaže i ograničavajućih uverenja. "Niste vi krivi" nas uči da promena ponašanja nije dovoljna ako ostajemo isti iznutra, te nas podstiče da radimo na dubokom pronalaženju sebe kako bismo postigli pravu transformaciju. Lora K. Konel pruža podršku i inspiraciju čitaocima, pomažući im da prevaziđu bol samosabotaže i koračaju ka životu koji zaista žele i zaslužuju. Knjiga Niste vi krivi je izrađena u mekom povezu, ima 181 strana, autor knjige je Lora K. Konel . Težina je 0.28 kg. Niste vi krivi cena Cena knjige Niste vi krivi je 880 dinara. Cena sa popustom je 748.00 din. Lako naručivanje putem našeg sajta i brza dostava

Prikaži sve...
880RSD
forward
forward
Detaljnije

Tvoje poreklo nije tvoja sudbina - Vijena Feron Knjiga "Tvoje poreklo nije tvoja sudbina", autora Vijene Feron, nudi dubok uvid u naše porodične dinamike i kako one oblikuju naše živote, odnose i sopstvenu sliku o sebi. Kroz svoje bogato iskustvo kao bračni i porodični terapeut, Feron nas vodi kroz proces razumevanja i isceljivanja rana koje smo možda pretrpeli u porodičnom okruženju. Jedna od glavnih teza knjige je da naše detinjstvo formira obrasce ponašanja i uverenja koja nosimo sa sobom u odraslom dobu. Ovi obrasci mogu biti izvor problema u našim odnosima, na poslu i u svakodnevnom životu. Međutim, Feron nas uči da nismo osuđeni da živimo po tim obrascima zauvek - možemo ih promeniti ako imamo pravo znanje i alate. Kroz vođene introspekcije, lična iskustva, priče klijenata i konkretne primere tehnika za komunikaciju i rešavanje problema, Feron nas vodi na put transformacije. Knjiga nas podstiče da istražimo svoju prošlost, razumemo kako su nas ti događaji oblikovali, i naučimo kako da se oslobodimo negativnih obrazaca i živimo život koji zaista želimo. Važno je napomenuti da knjiga nije rezervisana samo za one koji su godinama na terapiji ili su imali teško detinjstvo. Ona je namenjena svima koji žele da razreše svoje emotivne blokade i unaprede svoje odnose i kvalitet života. "Tvoje poreklo nije tvoja sudbina" pruža nadu i inspiraciju, pokazujući nam da možemo da stvorimo bolju budućnost, bez obzira na našu prošlost. Knjiga Tvoje poreklo nije tvoja sudbina je izrađena u mekom povezu, ima 249 strana, autor knjige je Vijena Feron . Težina je 0.35 kg. Tvoje poreklo nije tvoja sudbina cena Cena knjige Tvoje poreklo nije tvoja sudbina je 1100 dinara. Cena sa popustom je 935.00 din. Lako naručivanje putem našeg sajta i brza dostava

Prikaži sve...
1,100RSD
forward
forward
Detaljnije
Nazad
Sačuvaj