Filteri
close
Tip rezultata
Svi rezultati uključeni
keyboard_arrow_down
Kategorija
Ekonomija i menadžment
keyboard_arrow_down
Sve kategorije
Posao
Ekonomija i menadžment
Opseg cena (RSD)
Prikaži sve
keyboard_arrow_down
Od
RSD
Do
RSD
Sortiraj po
keyboard_arrow_down
Objavljeno u proteklih
keyboard_arrow_down
Sajtovi uključeni u pretragu
Svi sajtovi uključeni
keyboard_arrow_down

Pratite promene cene putem maila

  • Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
  • Goglasichevron_right
  • Posaochevron_right
  • Ekonomija i menadžment
1-9 od 9 rezultata

Broj oglasa

Prikaz

format_list_bulleted
view_stream
1-9 od 9
1-9 od 9 rezultata

Prikaz

format_list_bulleted
view_stream

Režim promene aktivan!

Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje

KAP agencija d.o.o. Potreban: Knjigovođa Beograd Obaveze i zadaci: Sve vrste knjiženja Obračun zarada i naknade, refundacije bolovanja i ostalih naknada zaposlenima Prijave i odjave iz oblasti rada i radnog odnosa zaposlenih Knjiženje blagajne Knjiženje i kontrola ulazne i izlazne dokumentacije, dinarskih i deviznih izvoda banke Učestvovanje i izrada periodičnih i završnih računa Odgovornost u izradi poreskih bilansa i svih poreskih prijava, obračun svih vrsta poreza Priprema i izrada PDV prijave Kontrola robno-materijalnog poslovanja, analitičkog knjigovodstva sitnog inventara i materijala Uslovi: Obrazovanje - srednja, viša ili visoka stručna sprema Radno iskustvo - najmanje 3 godine u struci Poznavanje obračuna proizvodnje Poznavanja rada na računaru MS Office Excel - napredno poznavanje, iskustvo u Prednost -rad u računovodstvenom program PSIT -Mali poslovni program-privredni savetnik Poznavanje računovodstvenih i poreskih propisa Molimo sve ozbiljne zainteresovane kandidate da svoje prijave pošalju u obliku elektronskog CV-a.

Prikaži sve...
forward
Detaljnije

Constellation d.o.o. Beograd Šef računovodstva Opis posla: Obezbeđuje precizno, kvalitetno i blagovremeno unošenje podataka u knjigovodstveni sistem, i signalizira na eventualne nepravilnosti, i učestvuje u njihovom otklanjanju Radi u timu i prati korporativnu politiku Prati zakonsku regulativu i izmene u tom polju u vezi sa zakonskom regulativom koja reguliše računovodstveno poslovanje firme, i sprovodi adekvatne, ažurne i neophodne promene u sistemu i knjigovodstvenoj evidenciji u saradnji sa programerima, takođe kontroliše ispravnost i usaglašenost prateće dokumentacije sa eventualnim izmenama u zakonu Odgovoran za rad računovodstva, uočava eventualne propuste u radu i ispravlja ih, a sve u cilju što efikasnijeg rada računovodstva kompanije Učestvuje i kontroliše knjiženja ručnih i automatskih naloga i njihovu usklađenost sa računovodstvenom politikom firme, i zakonskim regulativima i normativima Učestvuje i kontroliše bruto bilans na dnevnom, mesečnom i godišnjem nivou, uočava i ispravlja eventualne nepravilnosti Praćenje i kontrola stanja knjigovodstvenih analitičkih kartica dobavljača, kupaca kako domaćih, tako i ino i učestvuje u njihovom usaglašavanju i sravnjenju ukoliko je neophodno Učestvuje i kontroliše Knjigu ulaznih i izlaznih faktura, konta i knjigovodstvene evidencije za obračun PDV Komunikacija sa bankama, poreskom upravom i usaglašavanje evidencija u cilju nesmetanog rada kompanije i drugim organima Poznavanje MRS i MSFI i njihova primena u radu Mesečno i periodično izveštavanje o prihodima i rashodima na nivou firme Učestvuje u izradi završnog računa i odgovara za njegovu tačnost i usklađenost sa zakonskim regulativima i normativima Ukoliko je neophodno obavlja i druge zadatke, koji su mu naloženi u vezi s obavljanjem posla Uslovi: Univerzitetsko obrazovanje ekonomskog ili srodnog usmerenja Tri do pet godina radnog iskustva na poziciji šefa računovodstva Napredno poznavanje engleskog jezika, kao i poslovno-finansijske terminologije Dobro poznavanje međunarodnih računovodstvenih standarda Dobro poznavanje rada u Office paketu Iskustvo u radu u internacionalnim kompanijama je prednost Poželjne osobine koje kandidati treba da poseduju: Izuzetne komunikacijske i analitičke veštine Orijentisanost ka ostvarivanju rezultata Sposobnost izvršavanja zadataka u rokovima Iskustvo na sličnim poslovima ili reviziji Spremnost na timski rad, komunikativnost, želja za napredovanjem i uspehom. Mi vam nudimo: Dinamičan posao i odlične uslove uz mogućnost napredovanja Rad u mladom i uspešnom timu, kao i konstantnu edukaciju Očekujemo Vaše prijave.

Prikaži sve...
forward
Detaljnije

REFERENT KALKULACIJA mesto zaposlenja Surčin, Vinogradska 52a Kompanija AMAN kao jedan od najvećih domaćih trgovinskih lanaca u kontinuitetu beleži intezivan rast i razvoj i ima neprestanu potrebu za novim, kvalitetnim kadrovima. Zapošljavamo preko tri hiljade ljudi i kao "DOBAR KOMŠIJA" postojimo već 30 godina, poslujemo na teritoriji cele Srbije i kroz prodajnu mrežu od 300 maloprodajnih objekata prepoznatljivi smo po bogatom asortimanu robe i veoma pristupačnim cenama. Zaposlenima nudimo: Angažovanje na duži vremenski period Prijavu od prvog radnog dana Potrebne kvalifikacije: Potrebno poznavanje Excel-a Neophodno radno iskustvo na istim ili sličnim poslovima Ljubaznost, pedantnost, urednost, brzina u radu Opis zaduženja: Izrađuje kalkulacije dospele robe Sačinjava nivelacije Vrši kontrolu kalkulacija iz prodavnica Vrši kontrolu knjižnih odobrenja i zaduženja Vrši usklađivanje istih sa računima dobavljača Odgovara na IOS-e (Izvodi otvorenih stavki), konfirmacije Samostalno obavlja sravnjenja sa dobavljačima Ostala zaduženja po nalogu nadređenog Ukoliko ste zainteresovani i želite da postanete deo našeg dinamičnog i uspešnog tima svoje podatke možete proslediti elektronskim putem ili nas kontaktirajte na telefon 062 887 0601. Biće pozvani samo oni kandidati koji uđu u uži izbor.

Prikaži sve...
forward
Detaljnije

REFERENT U KNJIGOVODSTVU mesto rada SURČIN, Vinogradska ulica broj 52a Kompanija AMAN kao jedan od najvećih domaćih trgovinskih lanaca u kontinuitetu beleži intezivan rast i razvoj i ima neprestanu potrebu za novim, kvalitetnim kadrovima. Zapošljavamo preko tri hiljade ljudi i kao "DOBAR KOMŠIJA" postojimo već 30 godina, poslujemo na teritoriji cele Srbije i kroz prodajnu mrežu od 300 maloprodajnih objekata prepoznatljivi smo po bogatom asortimanu robe i veoma pristupačnim cenama. Zaposlenima nudimo: Angažovanje na duži vremenski period Prijavu od prvog radnog dana Potrebne kvalifikacije: Neophodno radno iskustvo na istim ili sličnim poslovima Potrebno poznavanje Excel-a Potrebna komunikativnost, analitičnost i dobra organizovanost u obavljanju radnih obaveza Opis zaduženja: Evidentiranje primljenih, izdatih i avansnih računa, knjižnih odobrenja i zaduženja Sravnjenje obaveza i potraživanja Vršenje analize prometa po partneru sa finansijskog i robnog aspekta Vrši kontrolu knjižnih odobrenja i zaduženja Izdavanje IOS obrazaca (Izvodi otvorenih stavki) Samostalno obavlja sravnjenja sa dobavljačima Ostala zaduženja po nalogu nadređenog Ukoliko ste zainteresovani i želite da postanete deo našeg dinamičnog i uspešnog tima svoje podatke možete proslediti elektronskim putem. Biće pozvani samo oni kandidati koji uđu u uži izbor.

Prikaži sve...
forward
Detaljnije

Dunavska Transportna Logistika traži: Administrativni radnik/radnica Opis posla: Obavlja sve administrativne i sekretarske poslove u Društvu; Prima i otprema elektronsku poštu; Kontaktira sa poslovnim partnerima i ugovara sastanke; Obavlja operativne poslove kontakata sa nadležnim institucijama i organima uprave; Po potrebi služi reprezentaciju; Naručuje kancelarijski materijal i dr. pribor i opremu za kancelariju. Uslovi za obavljanje posla: IV stepen stručne spreme; Radno iskustvo 2 godine; Probni rad 3 meseca Poznavanje rada na računaru; Posedovanje praktičnih i teorijskih znanja i radnih sposobnosti za poslove prema opisu, pedantnost, savesnost i poštovanje rokova, posedovanje dobrih organizatorskih sposobnosti za poslove prema opisu. Očekujemo Vaše prijave.

Prikaži sve...
forward
Detaljnije

Menadžer prodaje Enzita d.o.o. Beograd, Bulevar Zorana Đinđića 87/2 Ugovor puno radno vreme 1. i 2. smena O POSLODAVCU: Enzita d.o.o. traži osobu za radno mesto Menadžer prodaje s iskustvom u aktivnoj prodaji. Tražimo otvorenu, energičnu i komunikativnu osobu budući da se s klijentima komunicira putem e-maila, telefonski i uživo na dnevnoj bazi. Na srpskom tržištu smo prisutni više od 10 godina i stekli smo reputaciju pouzdane kompanije sa najboljim svetskim brendovima iz oblasti kućnog i profesionalnog kulinarstva. Opis posla: organizacija i vođenje prodaje pregovaranje s kupcima odgovornost za urednu naplatu potraživanja od kupaca odgovornost za dnevno informisanje kupaca izrada planova prodaje prema strategiji razvoj strategije i realizacija postavljenih prodajnih ciljeva održavanje i unapređenje odnosa s postojećim i potencijalnim kupcima usmena i pismena korespodencija sa potencijalnim klijentima rešavanje reklamacija kupaca odgovornost za urednu naplatu potraživanja od kupaca Poželjne veštine: minimalno VŠS minimalno godinu dana radnog iskustva u prodaji aktivno znanje engleskog jezika u govoru i pismu poznavanje rada na računaru (Internet, MS Office) odgovornost, stručnost i korektnost u obavljanju zadataka odličnu komunikaciju, prezentacijske i organizacijske veštine sklonost timskom radu vozačka dozvola B kategorije Nudimo Vam: priliku za lični rast i razvoj mogućnost napredovanja rad u dve smene plaćen prevoz Ako želiš postati deo mladog, prijateljskog, motivisanog tima i misliš da se prepoznaješ u opisu pošalji svoju biografiju. Radujemo se upoznati te! Enzita tim

Prikaži sve...
forward
Detaljnije

Mi smo moderan tim sa preko dvadeset godina iskustva u nekretninama. Naši su agenti ljudi od poverenja, edukovani stručnjaci, motivisani i trenirani da daju svoj maksimum u radu sa klijentima. Najveća vrednost našeg preduzeća su zaposleni koji svakodnevno doprinose rastu i razvoju kompanije. U želji da proširimo I unapredimo nas tim tražimo najbolje kandidate za poziciju: POSLOVNI SEKRETAR / SEKRETARICA Vi ste mladi (duhom), ambiciozni I komunikativni. Izuzetno ste odgovorna osoba na koju se može računati. Spremni ste da se unapređujete i usvajate nove potrebne veštine kako bi postali deo vodećeg tima u prodaji nekretnina. Pouzdani ste, ciljno orjentisani i timski igrač. Opis posla: Administrativni poslovi (slanje, prijem i razvrstavanje pošte, vođenje, ažuriranje i arhiviranje poslovne dokumentacije) Odgovaranje na telefonske upite, pravovremeno prosleđivanje informacija Komunikacija sa klijentima, agentima i saradnicima Nabavka potrepština za neometano funkcionisanje firme (kancelarijski materijal, sredstva za odrzavanje higijene, papirna galanterija, voda i sl.) Planiranje i upravljanje pojedinim aktivnostima Kontrola toka pojedinih aktivnosti i izveštavanje nadležnih Uslovi: Pouzdana i odgovorna osoba Minimun IV stepen stručne spreme Odlično poznavanje rada na računaru (MS Office, MS Windows, Internet) Poznavanje engleskog jezika Dobre komunikacijske veštine Sposobnost za rad u dinamičnom okruženju, i u timu Prednost je poznavanje digitalnog marketinga Dobre organizacione sposobnosti, želja za napredovanjem i usavršavanjem Radno iskustvo na istim ili sličnim poslovima Potreban nam je kandidat koji je spreman da radi u dinamičnom timu, komunikativan je, prijatan, ljubazan, ima izražene organizacione sposobnosti, poznaje poslovni bonton kao i pismeno poslovno izražavanje, predan je, precizan i odgovoran u radu. Ukoliko posedujete navedene kvalifikacije pozivamo vas da nam pošaljete svoju biografiju. Biće kontaktirani samo kandidati koji uđu u uži izbor.

Prikaži sve...
forward
Detaljnije

Građevinskoj firmi MC NEKRETNINE DOO, potrebna/potreban je radnica/radnik za radno mesto Sekretarica - administrativni radnik/ca USLOVI: IV stepen stručne spreme Znanje engleskog - srednji nivo Rad na računaru (MS Office, Word, Excel) OPIS POSLA: Prijem stranaka Upravljanjem dolaznom i odlaznom postom email-ovima Arhiviranje poste i raznih dokumenata Nabavka kancelarijskog i ostalog potrosnog materijala Zakazivanje sastanaka Ostali organizacijski poslovi po nalogu direktora OSOBINE: Tačnost Ažurnost Komunikativnost Ukoliko ste zainteresovani za ovo radno mesto pozivamo Vas da pošaljete biografiju (poželjno sa slikom) elektronskim putem. Samo kandidati koji udju u uzi izbor biće kontaktirani.

Prikaži sve...
forward
Detaljnije

Servisu Bane potreban radnik/ca na prijemu vozila, izdavanje računa, kvalitetna komunikacija sa strankama 069/4455365.

Prikaži sve...
forward
Detaljnije
Nazad
Sačuvaj