Filteri
close
Tip rezultata
Svi rezultati uključeni
keyboard_arrow_down
Kategorija
Ostalo
keyboard_arrow_down
Od
RSD
Do
RSD
Sortiraj po
keyboard_arrow_down
Objavljeno u proteklih
keyboard_arrow_down
Sajtovi uključeni u pretragu
Svi sajtovi uključeni
keyboard_arrow_down

Pratite promene cene putem maila

  • Da bi dobijali obaveštenja o promeni cene potrebno je da kliknete Prati oglas dugme koje se nalazi na dnu svakog oglasa i unesete Vašu mail adresu.
126-150 od 1864747 rezultata

Broj oglasa

Prikaz

format_list_bulleted
view_stream
126-150 od 1864747 rezultata

Prikaz

format_list_bulleted
view_stream

Režim promene aktivan!

Upravo ste u režimu promene sačuvane pretrage za frazu .
Možete da promenite frazu ili filtere i sačuvate trenutno stanje

Opis ‚‚Vidim sebe da bih video druge Doživeti samoga sebe predstavlja osnovu za razvoj ličnosti (Golubović, Tubić i Marković, 2011). Doživljaj telesne celovitosti posmatra se postojanjem pojma telesne šeme, koja se formira na osnovu iskustava koje dete stiče tokom odrastanja i putem informacija koje dobija iz tela. Sam pojam odnosno doživlja tela utiče na organizaciju ponašanja. Otkrivanje telesne celovitosti dešava se vršenjem pokreta. Doživljaj sopstvenog tela u odnosu na prostor, prepoznavanje njegovih delova i njihovo razvrstavanje u redoslede i klase, jesu među prvim šemama akcija kojima se ostvaruje trag i time započinje saznajni proces ličnosti (Bojanin, 2006). Sam proces doživljaja svoje celovitosti i saznajnost o našem telu u velikom meri zavise od uticaja sredine. Razvoj doživljaja telesne celovitosti se odvija na isti način kao i svih drugih saznajnih funkcija, kontinuirano tokom određenih razvojnih faza, kako se dete razvija i raste tako se bogati iskustveno. Kognitivne faze razvoja – inteligencija, mišljenje i osećanje su u osnovi razvoja otkrivanja sopstvenog postojanja, ali sam doživljaj telesne celovitosti se odvija svojim tokom. U prve tri godine života dete spontano kroz igru i pokrete spoznaje svoje delove tela. U drugoj godini dete prepoznaje oko pet delova svoga tela (obično su to delovi lica, nogu, ruku). Od treće godine detetova spoznaja svog tela raste, pa na uzrastu od tri godine bi dete trebalo da poznaje oko 18 delova svog tela, kao što je već rečeno to su uglavnom svi deovi lica – kosa, oči, nos, uši, čelo, jezik,… Kako dete raste tako se bogati i njegov rečnik i širi se njegovo znanje o sopstvenom telu. Prema skali procene (Stevanović, Bojanin) dete uzrasta 13-14 godina bi trebalo da poznaje sve delove svog tela. Poslednji pojmovi koji se usvajaju jesu potiljak i stopalo. Materijal koji koristim u radu jeste slagalica umetaljka lice, koja osim za usvajanje pojmova, može služiti i za procenu odnosno proveru usvojenog znanja, odnosno da li ono što je dete naučilo može da generalizuje i primeni u različitim situacijama. U osnovi rada sa decom mlađeg uzrasta je uvek pokret, jer deca najlakše uče kada je uključeno celo telo. A upoznavanjem i prepoznavanjem sebe dete otkriva jasan doživljaj sebe kao ličnosti, što mu omogućava da doživi svet koji ga okružuje – doživljajem telesne celovitosti dete osvaja i usvaja gestualnu i prostornu orijentaciju, što kasnije omogućava veći stepen samostalnosti, ali i razvoj osećaja pripadnosti grupi.‚‚ pitajtedefektologa.com dimenzija:20x26x2cm Boja: štampano neškodljivim UV bojama na vodenoj osnovi. lakirano neškodljivim lak bojama na vodenoj osnovi. Lak poseduje certifikat proizvođača. Farbane površine se mogu oprati mlakom vodom i blagim deterdžentom koji ne oštećuje farbu i materijal, ne potapati. materijal:kvalitetno tvrdo drvo bukva , šper ploča.

Prikaži sve...
1,200RSD
forward
forward
Detaljnije

Opis težina: ~15 gr. Dužina :~45-65 cm. materijal: kvalitetno tvrdo drvo,kanap Boja:nefarbano Namena :Drvena igla sa kanapom na kraju kanapa je drvena kuglica, koja je veće dimenzije da nanizane perlice ne padnu sa kanapa. Nizanje razvija motoričke sposobnosti kod dece. Predviđen je za decu od 3 godine pa na više, zbog dužine kanapa korišćenje uz nadzor odrasle osobe.

Prikaži sve...
85RSD
forward
forward
Detaljnije

Opis Grafomotoričke vodilice ‚‚Sama aktivnost se detetu može postaviti kao izazov, pa se igrati ko će pre dovesti kuglu do cilja ili koliko brzo možeš sprovesti kuglicu. Takođe, sama igračka se ne mora koristiti samo na horizonatalnoj podlozi, može se okačiti tako da stoji uspravno pa će sama vežba dobiti novu dimenziju. Koristeći vodilicu dete sa šarenim kuglicama vežba grafomotoričku veštinu . Na tabli se mogu pomerati šarene perlice. Tokom igre, dete uči boje a fina motorika se konstantno razvija. Dete uživa u igri a istovremeno se i motoričke veštine razvijaju .‚‚ Marija Končar -pitajtedefektologa.com Dostupno posebno, i kao detalj za interaktivne table. dimenzija : 51,5x28x5 cm materijal: šper ploča, drvo, Boja: farbano neškodljivim lak bojama na vodenoj osnovi. Boje poseduju certifikat proizvođača. Farbane površine se mogu oprati mlakom vodom i blagim deterdžentom koji ne oštećuje farbu i materijal, ne potapati.

Prikaži sve...
3,920RSD
forward
forward
Detaljnije

Opis A magyar ábécé a magyar nyelv írására használatos ábécé, amely 40 latin betűből áll: A, Á, B, C, Cs, D, Dz, Dzs, E, É, F, G, Gy, H, I, Í, J, K, L, Ly, M, N, Ny, O, Ó, Ö, Ő, P, R, S, Sz, T, Ty, U, Ú, Ü, Ű, V, Z, ZsIsmeretes továbbá az úgynevezett kiterjesztett magyar ábécé is, ami 44 betűs, mivel tartalmazza a Q, W, X, Y betűket is – melyek a magyar nyelvben nevektől és idegen szavaktól eltekintve nem szerepelnek: A, Á, B, C, Cs, D, Dz, Dzs, E, É, F, G, Gy, H, I, Í, J, K, L, Ly, M, N, Ny, O, Ó, Ö, Ő, P, Q, R, S, Sz, T, Ty, U, Ú, Ü, Ű, V, W, X, Y, Z, Zs Betűrendbe rendezéskor a mássalhangzókat különállóknak kell tekinteni (azaz például a Czentár után következik a Csaba), de ez az elv igen gyakran sérül – főként a számítástechnika rohamos terjedésének köszönhetően –, és csak a szűkebb magyar ábécé szerint történik a rendezés. A magánhangzóknál a hosszú (azaz az ékezetes) betűket nem különböztetjük meg az alapbetűtől. Az Ö és Ü betűk viszont mindig különállónak tekintendők, és rendre az O és U után következnek. A Q, W, X, Y betűket többnyire csak nevekben vagy idegen szavakban használjuk, az Y-nak kiejtés-módosító hatása van G, L, N, T betűk mellett. A teljes magyar ábécében szereplő kettős (Cs, Dz, Gy, Ly, Ny, Sz, Ty, Zs) és hármas (Dzs) betűk nem választhatóak el. A magyar latinbetűs írást két részre szokták bontani, a régi magyar írásra és a magyar írásra. materijal: kvalitetno tvrdo drvo-bukva ,laminirana folija boja:nefarbano namena:pločice sa velikim slovima- Sa spajanjem se dobiju kraće reči Korišćenje na magnetnoj tabli, frižideru itd. Atest: Br.1691821 Namenjeno od 3,5 godine

Prikaži sve...
620RSD
forward
forward
Detaljnije

Opis Budimo ekipa -Team building -društvena igra Društvena igra namenjena od 7 do 97 godina. SET 1. Za 8 igrača -Igra se sastoji od dva čunja sa udubjenjem i 2 ploče. Čunjevi se rastavljaju i napravljene su od kvalitetne parene bukve. -4 raznobojna konopca od 2×2 metra sa kuglicama na krajevima (4m x 3 mm), -loptica i jaje (heklana loptica , gumeno jaje) -prsten-nerđajući čelik , -4 marama za pokrivanje oka, -torba za odlaganje za jednostavan transport. Uputstvo U prostoru u kojem se igra postave se čunjevi na 2 mesta, udaljeni daleko jedno od drugog . Sa maramama se vežu oči 4 igrača, a 4 igrača nemaju vezane marame -oni su ti koji koordiniraju igrače sa maramama- Na prsten se postave konopci sa kuglicama, prsten se navuče na jedan od čunjeva (ovo radi igrač koji nema maramu). Kada je prsten na čunju, postavi se u udubljenje loptica ili jaje. Igrači sa maramama uzimaju u ruke -svaki po jedan konopac sa kuglicama. Obavezno je držati kuglice, jednu sa jednom drugu sa drugom rukom. (Sve ove pokrete koordiniraju igrači bez marama). Sva 4 konopca se rastegnu u 4 različita pravca, igrači koji nemaju marame su koordinatori igre. Svaki igrač koji ima maramu ima svog koordinatora koji ga upućuje kojim pravcem treba da pokreće svoj kanap, da lopta ne padne sa metalnog prstena. Ako nema na raspolaganju dovoljno igrača koordiniranje može da vodi i manje igrača (minimum 2). Kada se igračima sa maramom vežu oči, ostali igrači postave razne prepreke na put koji vodi do drugog čunja, koji je postavljen u drugi kraj prostora. (prepreke mogu biti stolice, jastuci, torbe,mogu biti i prirodne preperke kada se igra napolju drva, žbunjevi, ograde .. itd ) Prepreke se mogu fiksno ostavljati ili ako prostor pušta menjati poziciju prepreka. Cilj igre je da igrači (sa vezanim očima) od jednog čunja sa lopticom, pomoću kanapa i pomoću pomoćnika stignu do drugog čunja gde se metalni prsten dotle balansira iznad čunja dok loptica ne ostane na udubljenju u čunju . Ako lopta padne na bilo kojoj daljini čak iako je to već pred ciljem, igrači počinju sve iz početka pa se vraćaju na prvobitnu poziciju. Svrha i cilj igre su kooperacija, složni rad, druženje ,bolji timski rad-ne samo u igri- nego i na poslu (team building), poverenje jedni prema drugima.

Prikaži sve...
3,500RSD
forward
forward
Detaljnije

Opis mera:kutije:22/15/11.5 cm težina:540 gr valjci 18 komada, 6 boja-po 3 debljine, materijal:kvalitetno tvrdo drvo Namena:razne debljine valjaka razvijaju vizuelno razlikovanje veličine predmeta u tri dimenzije, i koncentraciju kod slaganja . Namenjeno deci od 4.5 godine. UPUTSTVO ZA IGRU -IGRU IGRAJU DVA ILI VIŠE IGRAČA -PRVI IGRAČ BACA KOCKU SA BOJAMA -JEDAN OD OBLIKA SE STAVLJA NA BALANS POVRŠINU – OBLIK JE U BOJI KOJU JE PRVI IGRAČ BACIO-. -DRUGI IGRAČ ISTO BACA KOCKU I ISTO STAVLJA JEDAN OD OBLIKA NA BALANS POVRŠINU. -UKOLIKO JEDAN OD IGRAČA NE USPE STAVITI NEKI OBLIK- I SVE SE SRUŠI- TAJ IGRAČ GUBI IGRU. -SVI OBLICI SE MOGU STAVITI NA BALANS POVRŠINU. ‚‚Značaj ove igračke je u tome što razvija koordinaciju oko-ruka kao i opažanje. Dete uz pomoć raznobojnih valjaka može učiti boje, kao i razlikovanje veličina (mali-srednji-veliki; uži- širi- najširi). Igračka podstiče i razvoj koncentracije i uči dete strpljenju.‚‚ ‚‚Balans mesec se pokazao podjednako zanimljivim i za Mili i Ogilija, kao i za Lili. Međutim, dvogodišnji blizanci nisu još uvek spremni za igru po pravilima i za čekanje na red za bacanje kocke. Više im se dopada samostalno slaganje, ređanje valjaka u vis, sortiranje po bojama…Za četvorogodišnju Lili su ovakve društvene igre pravi izazov: osim što podstiču takmičarski duh, na njima se uči i da prihvati poraz (prvo obaranje valjaka u igri u paru izazvalo joj je i suze). Balans mesec ju je podstakao i na razmišljanje i osmišljavanje strategije kako da „doskoči“ zakonu gravitacije :-)‚‚Blog Rastemo

Prikaži sve...
1,250RSD
forward
forward
Detaljnije

Opis materijal: Parena bukva, šper ploča dimenzije:14,5/14,5/11 cm Boja: farbano neškodljivim lak bojama na vodenoj osnovi. Boje poseduju certifikat proizvođača. Farbane površine se mogu oprati mlakom vodom i blagim deterdžentom koji ne oštećuje farbu i materijal, ne potapati. Namena: Kutija za vežbanje koordinacije očiju i ruku i upoznavanje postojanosti predmeta. Drvena kutija sa rupom oblik trougla,žuta trostrana prizma.

Prikaži sve...
2,800RSD
forward
forward
Detaljnije

Opis Gimnastika mozga -Srce ‚‚„Gimnastika mozga-srce“ je još jedno korisno didaktičko sredstvo koje pospešuje dečiju pažnju, razvija koordinaciju oko – ruka, razvija finu motoriku i doprinosi boljoj koncentraciji. Srce je osmišljeno tako da istovremeno aktivira obe ruke i samim tim direktno utiče na stvaranje veza između leve i desne hemisfere mozga. Ovo didaktičko sredstvo se može koristiti na više načina od jednostavnijeg ka složenom. Kružić možemo pokretati od spolja ka unutra, od unutra ka spolja i u najsloženijem obliku kada jedna ruka pokreće kružić ka unutra, a druga ka spolja. U svim ovim aktivnostima, obe ruke moraju biti aktivne istovremeno. Sama upotreba kružića na srcu je odlična priprema dece za pravilno držanje olovke. Razvijajući pažnju i koncentaciju kod deteta i njegove motoričke sposobnosti direkno utičemo na razvoj govora i saznajni razvoj deteta.‚‚ Logo-kućica Beograd svaka ploča ima nogice sa čojom da se ne kliže. Šablon se položi na stol. Dete drvene kružiće istovremeno vodi levom i desnom rukom. Radi na bilateralnoj kordinaciji ,to mu pomaže da se razvija i povezuje desna i leva strana mozga. Razvija koordinaciju ruke-oči, koncentraciju, namernu i podeljenu pažnju, vizuomotornu koordinaciju. Zadatak: 1.promena tempa vođenja kružića sporo-brzo 2.na opomenu ‚‚okreni pravac‚‚ preokrenuti pravac kretanja kružića. 3.dok se vodi kružić davati razne zadatke.npr.jednostavnije matematičke,naređati domaće životinje itd. 4.dok se vodi kružić dete recituje pesmicu. mera:48/24/4 cm

Prikaži sve...
1,500RSD
forward
forward
Detaljnije

Opis Drvene kocke 1000 -9 komada mera:komplet-35/22/8 cm,komad:7/7/7 cm materijal: mekano drvo-topola parena bukva, boja: tačkice sitoštampane,nefarbano Set sadrži 9 drvenih kocki sa grafičkim prikazom jedinica desetica i stotica.Ovaj materijal predstavlja nastavak rada u osvajanju pojmova decimalnog sistema i prelazak na sledeći nivo u radu sa brojevima -brojanje do 1000.Savladavaju se pojmovi desetica i stotina i uočavaju njihive relacije sa brojem 1000.

Prikaži sve...
4,520RSD
forward
forward
Detaljnije

Opis Igra sa pločicama Namena:Nakon što su deca upoznata sa procesima u decimalnom sistemu- koristeći zlatne drvene perle,Igra sa pločicama pruža mogućnost za individualne operacije sabiranja,oduzimanja,množenja i deljenja. Igra sa pločicama se sastoji od drvene kutije,poklopca, pločice sa brojevima 1,10,100,1000 boje zelena-plava-crvena, bojom kodirane kružiće i figurice. materijal: Parena bukva,šper ploča boja: farbano neškodljivim lak bojama na vodenoj osnovi.

Prikaži sve...
11,950RSD
forward
forward
Detaljnije

Opis namena: Na poslednjem nivou u radu sa brojevima od 0 do 10 dete primenjuje svoju veštinu povezivanja količine i simbola. U kompletu se nalazi kutija sa poklopcem koja je podeljena na dva dela u kojima se nalazi 55 crvenih drvenih kupona i cifre od 0-10 izrezane od crvenog plexiglasa. Dete najpre identifikuje i postavlja cifre u pravilan numerički niz. Ispod svake cifre,potom raspoređuje određeni broj kupona , ređajući ih dva po dva. Način na koji se kuponi postavljaju se koristi za uvođenje pojma parnog i neparnog broja. materijal: Parena bukva,šper ploča-bukva,plexiglas Boja: farbano neškodljivim lak bojama na vodenoj osnovi. Boje poseduju certifikat proizvođača. Farbane površine se mogu oprati mlakom vodom i blagim deterdžentom koji ne oštećuje farbu i materijal, ne potapati.

Prikaži sve...
3,850RSD
forward
forward
Detaljnije

Opis Ćirilična Slova Velika Štampana Slova na šmirgl papiru vode ruku kod pisanja,dete prati slovo u stilu i smeru kako su slova napisana . Podloga suglasnika je ufarbana u pink , a samosglasnika u plavu boju . Svaka pločica ima mesta da se sa jednom rukom drži dok se sa prstom druge ruke prati oblik slova. Slova na šmirgl papiru – omogućava prepoznavanje slova preko čula vida i dodira, i njihovo povezivanje sa zvukom (glasom). Omogućava deci pripremu za pisanje i čitanje, kao i proučavanje sastava reči. Set sadrži 30 slova i kutiju od parene bukve, ploče su od bukove šper ploče Dimenzija: 20x19x 12-22 cm

Prikaži sve...
13,950RSD
forward
forward
Detaljnije

Opis Lavirint Zadaci lavirinta koriste se za procenu i tretman sposobnosti neverbalnog planiranja. Ciljna tačka ( objekat ) se postavlja u različite delove lavirinta , a od deteta se očekuje da pronađe ( u složenijimzadacima da nacrta) odgovarajući put. dimenzija: 50x50x10 cm materijal:šper ploča ,parena bukva Boja: farbano neškodljivim lak bojama na vodenoj osnovi. Boje poseduju certifikat proizvođača. Farbane površine se mogu oprati mlakom vodom i blagim deterdžentom koji ne oštećuje farbu i materijal, ne potapati.

Prikaži sve...
6,800RSD
forward
forward
Detaljnije

Opis LALE ŽUTO CRVENO Zadatak za procenu konzervacije boja.Zadatak koji se koristi za procenu usvojenosti pojma broja, takozvani zadatak ,,E“, sadrži dve grupe cvetova. Način izvođenja: Ispitivač nasumično grupiše devet cvetova u konfiguraciju koja ne bi trebalo da navodi ispitanika na kopiranje modela. Zadatak deteta je da iz veće grupe cvetova druge boje izdvoji ,,isto toliko“ cvetova kao ispitivač i da ih grupiše.Iako model ne navodi na kopiranje i nije ga jednostavno reprodukovati, mlađa deca rešavaju zadatak na nivou globalne intuicije (prema zauzetosti prostora, nivo I) ili formirajući kolekciju zasnovanu na korespondenciji 1:1 (artikulisana intuicija, nivo II). Deca koja su usvojila pojam broja će izdvojiti devet cvetova iz veće grupe, postaviti ih u konfiguraciju koja nije prostorno korespondentna modelu i potvrditi istovetnost kolekcija (nivo III) Većina dece tipičnog razvoja ovaj zadatak uspešno rešava posle sedme godine života. dimenzija: 16,4/9,6/6,6 cm

Prikaži sve...
3,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Novootvorenom butiku i radnji sa nakitom,prodaja musko-zenske garderobe,obuće,nakita potrebne su dve devojke/žene za rad u prodaji,komunikativne,obrazovane,pedantne..Uslovi odlični.. Plata od:800-900e

Prikaži sve...
forward
Detaljnije

pripremam osnovce za maturu

Prikaži sve...
forward
Detaljnije

Prikaži sve...
forward
Detaljnije

Ženske tange bez šavova, kružno tkane 95% pamuk, 5% spandex

Prikaži sve...
440RSD
forward
forward
Detaljnije

BIBER SPREJ USA POLICE

Prikaži sve...
1,000RSD
forward
forward
Detaljnije

Opis proizvoda Liveni automobil, napravljen od metala i fine plastike. Materijal automobila je korišćen da mu daju apsolutno čistu završnu obradu. Donja osnovna ploča i unutrašnjost automobila su napravljeni od plastike kako bi se pružio najbolji mogući izgled Veličina 1:14 Skala originalnog automobila. Originalna veličina Hajde da postanemo zvanični!! Zvanično licencirana replika. Auto je najbolja replika originalnog modela. Fini dizajn eksterijera i detaljan dizajn enterijera je repliciran u ovom modelu Rad. Igra. Kuća Savršeno za kolekcionare, decu. Ovaj je najbolji komad za držanje i za kancelarijskim stolom. Deca mogu da se igraju sa ovim ceo dan bez straha da će se slomiti. Napravljen od čvrstog materijala da izdrži manje udarce. Pomaže u Razvijanju finih motoričkih sposobnosti Radoznalosti Povećava moć hvatanja Poboljšava kogniciju Dimenzije: 43*22.5*17.5

Prikaži sve...
6,299RSD
forward
forward
Detaljnije

Opis proizvoda Philips zidna spoljašnja svetiljka snage 1xmax60W, grlo E27, crna.

Prikaži sve...
6,899RSD
forward
forward
Detaljnije

Opis proizvoda LED brodska lampa 28 LED dioda SMD2835 LED diode Materijal: kućište od ABS-a, poklopac od polikarbonata Snaga: 15W Napon: AC 220-240V Boja svetlosti: 4000K Svetlosni fluks: 1.050Lm Životni vek: 30.000h Ugao rasipanja svetlosti: 110° Boja: bela IP zaštita: IP54 Dimenzije: 180x66mm

Prikaži sve...
1,699RSD
forward
forward
Detaljnije

Opis proizvoda - Napon: 230 V - 50 Hz - Snaga: 705 W - Broj obrtaja praznog hoda: 0 - 3500 min - Precnik testere: 115mm - Dubina reza: · 43 mm 90 stepeni · 28 mm 45 stepeni - Uz mašinu dolaze tri lista testere: -TCT za drvo -HSS za bakar, aluminijum i plastične materijale -Dijamantski za sečenje cigle, pločica i malterisanih površina

Prikaži sve...
9,899RSD
forward
forward
Detaljnije

Karaoke zvučnik 150W Ugrađen akumulator – baterija 7,4 V – 3600 mAh priključak za još jedan akumulator Mogućnost priključicanja jos zvucnika preko blutut konekcije 2 bežična mikrofona Kabl za punjenje Daljinski upravljač 88 dB Light show Bluetooth konekcija Usb/MC/Aux Fm radio TWS Sistem (uparivanje zvučnika sa drugim žvučnikom preko blututa koji ima TWS) Priključak za jos 2 mikrofona Ulaz za muzički instrumenat Garancija 24 meseca

Prikaži sve...
19,790RSD
forward
forward
Detaljnije

Specifikacija 01 - Zemlja proizvodnje KINA 04 - Zemlja uvoza SRBIJA 03 - Materijal plastika-INOX

Prikaži sve...
2,874RSD
forward
forward
Detaljnije
Nazad
Sačuvaj